Jump to content

Recommended Posts

Sincer va zic ca Motul 7100 asta ce l-am pus in Vstrom 650 e cel mai nasol ulei ce l-am intalnit, visavis de schimbat viteze, la motocicletele ce le-am avut pana acum (din 2007 incoace, mono, 2cilindrii si 4, vro 10 la numar).  Ever. Cel mai nasol. 

Poate pur si simplu nu se impaca cu motorul meu, naiba stie.. dar pur si simplu nu imi vine sa merg cu motoreta, asa rau schimba. Ce era in motor, Belray, era parfum. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Referitor la jocul supspelor, dupa vreo 35000 km aveam câteva valori aiurea la 650 k4. Nu degeaba scrie în manual că la 24000 km se verifică și se ajustează. Poate la astea noi au mărit intervalul.

 

Cât despre ulei, am folosit 3 schimburi Eneos 10w40, îl halește cu plăcere. Cutia nu schimbă fantastic, dar e ok. Cu Motul 15w50 schimbă iarăși ok, nimic de speriat, dar îl halește mai greu. Diferența e mare. Din Ro până la Brno, CZ nu cred că a halit mai mult de 200 ml, în condițiile în care mobra e încărcată bine. Cât despre reprize, nu mai zic. Sper să mă încadrez sub 4000 km tura asta, imediat ce ajung acasă fac schimbul, voi folosi ceva 10w50, probabil nu Motul.

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

asa se pare ca ma inseala memoria, cica la 24 de mii, dar sa nu uitam ca tot acolo spune de fuel lines si de break lines ca se schimba la 4 ani :) cum vechiul motor il luasem la 30 de mii, am inspectat la 48 de mii ca doar aia venea la rand chiar daca nu stie nimeni daca a fost sau nu verificat la 24 :) Dar sa nu uitam ca toti care am verificat la 48 nu am avut nimic de ajustat, si spunea @fabio ca nu prea a vazut la km astia ceva de ajustat, cazurile fiind foarte rare.

@Lucian_M de cand ai luat motorul ti am spus ca nu are cum acel motor sa aibe km aia si ca au fost dati inapoi. La mine a inceput sa pape din ulei abea la 80+ de mii, iar la 48 valvele erau in parametrii bine de tot. Discu spate e inca cel original la aproape 100 de mii si va fi schimbat curand, iar cele de fata nu au absulut nici o problema inca cateva zeci de mii de km.

Iar despre ulei... tot aici citeam de motul in sus si in jos cai cel mai bun, cum sa nu bagi motul ca o fi si ca o pati, recunosc cu frica si scepticism dupa vreo 20 de mii de km la vechiul strom abea am schimbat uleiul de la motul la belray. Cum sa bag 20w50 in el desi scrie clar pe cutie V-twin engine, toata lumea baga 10w40. Asa ca prima experienta a fost cu 10w40 de la belray si pur si simplu cutia de viteza s a transformat. Apoi dupa un alt schimb am incercat si belray 20w50 dar mineral, caci aia era la magazin, am ramas cu el in padure... la temp ridicata nu suna bine, dar era parca si mai silentios schimbul de trepte. Asa ca urmatorul a fost 20w50 semisintetic, a fost cea mai buna optiune. Cum am avut spart furtunu de la radiatorul de ulei, am avut ocazia sa testez mai multe uleiuri din benzinarii. Cel mai prost a fost cel de motor din benzinariile mol, cel mai bun a fost un castrol de masina 15w50, absulut nici o diferenta intre acel castrol si belray.
Si sa nu il uitam pe colegul nostru care a trecut de 100k cu uleiul mineral romanesc M40 si sa nu ii uitam nici pe ceilalti colegi cu motoarele calate din cauza lipsei de ulei. Avem niste motoare cu tolerante mari si anumite uleiuri le plac si altele nu.
Important e sa nu ne cramponam pe o idee sau model si din experientele altora sa tragem niste concluzii. Nu ne plateste nimeni sa facem reclama la Amsoil, Belray, Ipone, Castrol sau Motul.

La fel ca si cu uleiul in furca, la modelele vechi si la 250-650. La mine cu 10w a inceput sa cloncane, am bagat 15w si a fost spectaculoasa transformarea, e drept ca ma ajuta si kilogramele :)

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Aveti idee pe unde as putea gasi un suport de maneta ambreiaj  + maneta ambreiaj? Am incercat pe la dezmembrari pe OLX si nu am avut succes.

Trebuie să cumpăr și discuri de frână pentru față... aveți vreo recomandare unde le-aș putea găsi la un raport bun calitate / preț?

 

P.S. - DL650 2008 ABS

Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, ComyGM a spus:

Salutare tuturor,

 

Aveti idee pe unde as putea gasi un suport de maneta ambreiaj  + maneta ambreiaj? Am incercat pe la dezmembrari pe OLX si nu am avut succes.

Trebuie să cumpăr și discuri de frână pentru față... aveți vreo recomandare unde le-aș putea găsi la un raport bun calitate / preț?

 

P.S. - DL650 2008 ABS

Eu am tot comandat de la astia: http://www.adalmotors.ro/

 

Bine, sunt client destul de vechi si imi mai da si discount cateodata. Dar suna si vezi ce preturi iti dau. De regula, raspunde la telefon dupa ora 11.

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, cooldeep a spus:

asa se pare ca ma inseala memoria, cica la 24 de mii, dar sa nu uitam ca tot acolo spune de fuel lines si de break lines ca se schimba la 4 ani :) cum vechiul motor il luasem la 30 de mii, am inspectat la 48 de mii ca doar aia venea la rand chiar daca nu stie nimeni daca a fost sau nu verificat la 24 :) Dar sa nu uitam ca toti care am verificat la 48 nu am avut nimic de ajustat, si spunea @fabio ca nu prea a vazut la km astia ceva de ajustat, cazurile fiind foarte rare.
 

Eu n-as pune pe aceeasi lista verificarea de joc de supape la 24000 si schimbul de break lines.

Din punctul meu de vedere verificarea de la 24 de mii e sfanta pentru ca cele mai mari deformari/uzuri se intampla in primele mii de km. Daca se facea asta de la 24 - pentru restul de la 48/72sunt sanse foarte, foarte mici sa mai apara deformari.

Daca nu stii daca a fost facuta cea de la 24 - se verifica atunci cand intri in posesia mobrei.

Eu asa as face,

 

stima,

paul

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, misionaru a spus:

Eu am tot comandat de la astia: http://www.adalmotors.ro/

 

Bine, sunt client destul de vechi si imi mai da si discount cateodata. Dar suna si vezi ce preturi iti dau. De regula, raspunde la telefon dupa ora 11.

 

Mulțumesc mult,

 

Am vorbit cu ei, au preturi foarte bune, pentru piesele OEM mai bune decât Motor Team (dealer-ul Suzuki). 🍻

Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, ComyGM a spus:

Salutare tuturor,

 

Aveti idee pe unde as putea gasi un suport de maneta ambreiaj  + maneta ambreiaj? Am incercat pe la dezmembrari pe OLX si nu am avut succes.

Trebuie să cumpăr și discuri de frână pentru față... aveți vreo recomandare unde le-aș putea găsi la un raport bun calitate / preț?

 

P.S. - DL650 2008 ABS

 

www.autofarm.ro

Am cautat dupa codul Brembo si le-am luat cu 1400 in loc de 2000 de lei cat erau la magazinele moto.

Link to post
Share on other sites
La 02.07.2019 la 18:09, ComyGM a spus:

 

Mulțumesc mult,

 

Am vorbit cu ei, au preturi foarte bune, pentru piesele OEM mai bune decât Motor Team (dealer-ul Suzuki). 🍻

Nu compara cu Motor Team, aia au preturi mari oricum. :) 

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Va salut,

M-am trezit cu senzorul ABS spate rupt.

 

Spuneti-mi va rog unde pot sa gasesc, sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza..

 

Multumesc anticipat, 

Toate cele bune

DSC_1713.JPG

(si asa nu mai scrisesem nici o patanie atipica de cam mult timp pe forum)

Link to post
Share on other sites
La 02.07.2019 la 19:33, igi a spus:

 

www.autofarm.ro

Am cautat dupa codul Brembo si le-am luat cu 1400 in loc de 2000 de lei cat erau la magazinele moto.

Super, incerc și la.ei.

 

Acum 16 ore, utzi22 a spus:

Stie cineva care este codul pentru kit-ul reparatie pompa frana fata OEM Vstrom 650A 2010 ?

Poți să faci o cerere de oferta la motor team, sinei îți dau pe mail.oferta de preț și codul pieselor de obicei.

La 02.07.2019 la 19:33, igi a spus:

 

www.autofarm.ro

Am cautat dupa codul Brembo si le-am luat cu 1400 in loc de 2000 de lei cat erau la magazinele moto.

 

Nu reușesc să editez postarea de mai sus că sa nu spamez.

 

@igi am comandat de pe autofarm.

 

Mulțumesc mult, 687 Ron / bucata

Link to post
Share on other sites
La 04.07.2019 la 15:40, utzi22 a spus:

Stie cineva care este codul pentru kit-ul reparatie pompa frana fata OEM Vstrom 650A 2010 ?

 

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2010-dl650a-v-strom-motorcycles/front-master-cylinder

 

Reperul 2 cred ca e.

Edited by igi
Link to post
Share on other sites

are cineva cumva un parbriz de genul asta? sau stiti unde s-ar gasi de cumparat? 

 

VstromSportScreen.thumb.jpg.2b242b591209894dac9e13933c8a31c7.jpg

 

e parbrizul "sport" de la suzuki pt piata euro, cod: 990D0-27G50-SMO

Edited by bocosb
Link to post
Share on other sites
La 02.07.2019 la 13:23, ivanp a spus:

Eu n-as pune pe aceeasi lista verificarea de joc de supape la 24000 si schimbul de break lines.

Din punctul meu de vedere verificarea de la 24 de mii e sfanta pentru ca cele mai mari deformari/uzuri se intampla in primele mii de km. Daca se facea asta de la 24 - pentru restul de la 48/72sunt sanse foarte, foarte mici sa mai apara deformari.

Daca nu stii daca a fost facuta cea de la 24 - se verifica atunci cand intri in posesia mobrei.

 

Adevarat, la 24.000 doar la o supapa nu am umblat caci jocul era la limita superioara, toate celelalte 7 erau la jumatate sau sub si le-am ajustat spre maxim.

Iar cu furtunele de frana eu le-am schimbat la 10 ani cu unele cu insertie metalica si sincer nici macar efect placebo nu e, frana e la fel ca inainte. Plus ca e o frectie fantastica sa scoti furtunele vechi de pe conductele metalice ce duc si se intorc  la pompa de ABS, sper sa nu mai fie nevoie sa le schimb vreodata.

Link to post
Share on other sites

Dar frana spate, cum o pot face mai responsiva? Apas tare si la un moment blocheaza, dar nu e progresiva deloc treaba. M-am gandit si eu sa schimb furtunele cu unele cu insertie dar din ce citesc mai sus nu rezolv. Alte metode?

Link to post
Share on other sites

Are cineva un bec cu led H7 Night eye, asa cum recomanda Fabio ?

Stiu ca vin pereche dar dureaza 2 luni si voi fi plecat pe la sfarsit de August.

Link to post
Share on other sites
On 19.04.2019 at 13:50, cooldeep said:

Montat led de ala fain pe faza lunga. Am apucat sa il testez. Desi manualu spune H9 se potriveste H11 diferenta pe becuri e la wattaj si lumeni nu intru in detalii. Da e mai multa lumina fata de un bec normal. Se aprinde instant si are efectul ala de flash care ajuta in trafic. Dar, zic un mare dar, la cum e contruit aproximativ 1/3 din oglinda si mai exact fix partea de pe mijloc, din punctu meu de vedere cea mai importanta, aia care te face sa vezi departe, nu e inundata de lumina ledurilor. Compenseaza prin cantitatea de lumina parazita ca sa zic asa, dar nu exceleaza. E o chestie de cum a fost gandita oglinda sa functioneze. daca pui la un perete motoru nu poti determina o linie clara cat si unde bate. E ca si cum ar fi montat invers cu 90 de grade. In proiectoarele de ceata am leduri, dar acolo pastilele de led sunt cu 90 de grade intoarse si oglinda aia e folosita in intregime si am o dunga clara delimitata. Mai pastrez un pic ledul pe faza lunga ca i mai bine decat cu bec, dar sunt sigur ca putea fi mult mult mai bine. Per total nu sunt multumit.

image.thumb.png.7356e92bd0f528bf1e30dd30ea414e2d.png

 

Am vrut doar sa aduc aminte discutia despre LED vs bec si sa le pun intr-un singur post.

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca toate discutiile sunt irelevante cand pui aparatul de verificat faruri. Cu leduri, mai ales cu astea de tot punem noi, dar si la scuter am ceva chinezarii de 50 de lei la ITP au carait ca am led-uri ca am modificat instalatia. Dupa ce s-a convins ca nimic nu e modificat pentru ca alea se baga in gaurile originale, nu se monteaza lupa si alte rahaturi, a pus aparatul. Erau perfecte. I-am zis sa imi dea scris motivul pentru care ar vrea sa ma respiga. Nu a avut unul asa ca aia e. Daca lumineaza conform specificatiilor indiferent de cate si cum sunt puse ledurile, sanatate!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...