Jump to content

Recommended Posts

1 oră în urmă, bozoro a spus:

Uite am facut-o eu. Si daca nu aveam cornerig o beleam rau.

Ca si concluzi din ultimele pagini:

1, ia-ti agregat de 125

2, dupa 3 luni treci la 250,

3, dupa alte 3 treci la ceva 4-500

4, mai rezisti nitel si iei un 650

5, constati ca nu e ce vrei si iei 1000

 

Si uite asa ai pierdut 2 ani de motociclit si o gramada de bani, citind experientele altora pe forum.

In ultimii 5 ani am avut cel putin un sfert din clienti cu carnetul luat proaspat. Au plecat toti fericiti cu agregatul pe care l-au vrut, nici unul sub 100cp si pana acum nu a patit nici unul nimic. Daca iei capatana cu tine cand pleci la drum poti sa iti iei si 300cp la prima mobra. Mana dreapta sa fie cuplata la creier si ala atent la ce face. Ia-ti ce iti place si have fun!!!

Bravo. Bine ai spus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, 

In locul tau as lua intai niste sedinte de moto, inclusiv in trafic.

Apoi vedeam de unde pot face un ride test, si pe 650, si pe 1000.

 

Comunitatea de V-Strom are in general oameni de calitate, bine intentionati. 

Insa cati dintre cei care ati raspuns, ati avut V-Strom 1k ca si prima mobra?

 

Va stiu cum mergeti, normal ca va ajuta miarul si sitemele, ati depsit nivelul de 650 chel.

 

Aduceti-va aminte cum erati la prima mobra.. 

 

Daca mergi safe, ceea ce e recomandat pt inceput, te descurci fara sisteme moderne. Ca doar asa am mers toti pana de curand.

 

Hai sa recunoastem ca e mai safe sa inceapa pe 650.

 

De asemenea, poti sa incepi pe 1000 si sa nu patesti nimic (am amic care a inceput pe gixer miar, se dadea tare, nu a patit nimic in 10 ani and still counting). 

Era un baiat in cartier, si-a luat Vulcan 500 si a murit, odihneasca-se in pace, in linie dreapta pe Bd Timisoara, intrand noaptea in refugiul de tramvai.

Nu putem sa ne luam dupa extreme.

 

E mai safe 650.

E facubil si miarul (si future proof), depinde de tine. 

 

Eu ma bucur ca am inceput pe 650.

Daca aveam bani, acum luam 1000. Si multistrada V4 cand o scot

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic că îi clar topicul ăsta. 

În altă ordine de idei, folosiți GPS tracker? Dacă da, de care?

Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija ca e mare consumator de baterie un gps tracker

Iti poate ingenunchea rapid bateria daca sta nepornita mobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi folosim GPS-urile furnizate de www.furat.ro  Tine bateria circa 3 saptamani fara sa pornesti mobra. Mai mult nu. Poate ceva mai putin daca e prin parcare pe sub pamant ca se zbuciuma mult sa gaseasca semnal. Eftine si eficiente. Si mici. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect D-lor,

deoarece am devenit posesor de Vstrom DL1000 de foarte putina vreme, incerc sa aflu ceva despre vibratia ambreiajului intre 3000/4000rpm.

  Am cumparat motocicleta cu aceasta vibratie ( destul de pronuntata) constient, deoarece din cautarile mele pe net,am aflat ca e o problema rezolvabila si care vine  in principal, de la jocul format intre camasa exterioara a  rulmentului cu ace de pe axul ambreiajului si carcasa de aluminiu.

  Astazi am dat jos ambreiajul si SURPRIZA!!!!!! Nici un joc.....! ?!? Cand spun nici un joc, inseamna ca nu exista nici macar jocul acela minim intre flansa si arcuri, care l-am vazut pe net si la carcasele noi de ambreiaj.Nici vorba de uzura la camasa rulmentului, nici alte urme de uzura, discurile de ambreiaj bune( in sensul ca materialul de frictiune nu apare uzat, iar grosimea discului este de aprox.2,98mm),......si totusi in mers vibra foarte tare........! 

  Nu stiu daca am postat bine aici, dar daca Da, atunci poate cineva sa ma ajute cu ceva sfaturi????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu la tine cum o fi, dar la mine a fost facuta sincronizarea si zgomotul a disparut. Ce e drept, e vorba de 650, nu de 1000, dar deznodamantul a insemnat o economie substantiala de bani. Suna ciudat, dar Fabio poate spune mai bine ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna sincronizare ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambele corpuri de admisie să introducă același volum de aer în cilindri. Să explice colegii mai bine, dacă vor.

La mine cyl. 2 băga aer ca la balamuc, bujiile erau albe. Albe datorită filtrului de benzină aproape înfundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegul vorbește de 650, dar oricum nu are nicio legătură cu problema ta. Dă-te puțin pe www.vibefree.com și o să înțelegi. 

Eu am rectificat oala (clutch basket) la omul respectiv și rezultatul a fost foarte bun. După mai bine de 40k km coafura rezistă.

 

Scuze, www.vibefreev.com, am mâncat un v. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și mie mi-au zis unii că bătaia de la ambreiaj e datorită oalei, rulmentului sau bucșei. Nu era niciuna, ci de la sincronizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am remarcat si eu la 650 o vibratie mai pronuntata pe la 5500 rpm si cam acolo imi suna mie ca trebuie sa schimb treapta de viteza. 3 intrebari am:

1) e ok daca schimb acolo viteza?

2) despre acea vibratie este vorba?

3) daca da la 2, in ce consta sincronizarea si unde o pot face in Bucuresti?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai crashbar?

 

Nu are legătură cu ce am pățit eu. Vibrația e posibill să îți vină de la crashbar, care intră în rezonanță cam la turația aia.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Macsy a spus:

Eu zic că îi clar topicul ăsta. 

În altă ordine de idei, folosiți GPS tracker? Dacă da, de care?

Mulțumesc. 

Am avut un tracker cumparat de pe aliexpress, I-track se numea parca. A tinut vreo 2 luni pana s-a stricat. Tind sa cred ca mi-a luat si bateria cu el ca prea s-au intamplat deodata.

 

In lumina experientei neplacute, m-am ambitionat si-am luat o alarma cu tracker  - vinde un baiat si pe aici - facuta in Israel, cica. Scumputa, dar merita. Dupa vreo 3 saptamani cu alarma armata - motorul a pornit instant. Nu e chiar perfecta, uneori raspunde mai greu la dezarmare daca e activata - insa are niste chestii interesante: daca e miscata sau inclinata motocicleta, suna o perioada alarma, apoi tace - insa continua sa trimita sms-uri la greu cu pozitia  si nu se opreste pana ce n-o dezarmezi - super chestie in caz ca chiar ti-o fura poti vedea in timp real traseul pe care il are. Plus consumul extrem de redus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Macsy - am incercat sa-ti trimit pe PM dar nu merge. Cauta Starlink e-bike pe google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce aș face eu dacă aș fi hoț. Aș ecrana o dubă, plus sistem de bruiaj semnal. Prima chestie, aș scoate bornele de la baterie și eventual cu un aparat de detecție semnal aș căuta diferitele gadgeturi care emit semnal. Apoi o "pătură" peste care să inhibe și mai mult semnalul. În 3 inși ridici cam orice mobră repede într-o dubă. Probabil niște lanțuri prinse bine de niște ancore sănătoase înfipte în pământ să mai întârzie lucrarea... 

Daaaar, stați liniștiți, dacă mă gândesc să fur și o cireașă din pom mă apucă tremuratul de frică... 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vis-a-vis, foarte plauzibil. Și totuși, să nu ne protejăm deloc mobrele? Să le ușurăm strădania rău-făcătorilor?

Mulțumesc pentru idei, o să caut dispozitivele și o să mă hotărăsc ce pun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi pe topicul ăsta toți susțin că v-stromu' nu se fură, că-i prea banală...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se poate si de la desincronizarea completa sa faca zgomot. Da nu e de la ambreaj in sine ci de la cindrul care la relanti nu mai merge aproape de loc si atunci transmite batatia la ambreaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, era prea complicat pentru mine să descriu. Important e că după ce ai gâdilat șurubul ăla, a dispărut bătaia ca prin farmec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 31.07.2019 at 13:59, bozoro said:

Noi folosim GPS-urile furnizate de www.furat.ro  Tine bateria circa 3 saptamani fara sa pornesti mobra. Mai mult nu. Poate ceva mai putin daca e prin parcare pe sub pamant ca se zbuciuma mult sa gaseasca semnal. Eftine si eficiente. Si mici. :)

Arata misto, pacat ca pe astea noi ai din ce in ce mai putine locuri in care sa le dosesti... :(

Edited by xtx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de dosit, ce e cutia aia mare ascunsă în carenajul stânga-spate la 650 k4? Alarma cumva?  Am o telecomandă, dar nu funcționează nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4 ianuarie 2019 la 11:32, bozoro a spus:

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :))))

N-ai patit sa opresti, dai sa pui piciorul jos si sa gasesti singura "pata" de nisip/pietris/ulei ulei?

Si sa iti alunece talpa de sprijin vreo 5-10-15cm pana regaseste aderenta?

Daca esti "scurt" ai pus-o jos la faza aia, ca se inclina prea mult si nu mai poti s-o tii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...