Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

Vrei să deturnezi discuția într-o zonă de care noi nu am pomenit. Ideea era că dacă ești mecanic, nu ești total avizat în domeniul vâscozității uleiurilor.

 

Nu deturnez nimic, doar explicam care e situatia cu Dorel care nu este expert in uleiuri pt ca el nici nu trebuie sa fie expert in uleiuri, asta este sarcina inginerului de service. Dorel trebuie sa puna ulei conform specificatiilor din manual sau conform indicatiilor primite de la inginerul de service.

 

Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

Că ți-e soarta potrivnică și crezi că nu ești plătit la adevărata valoare e o chestie strict personală și pe lângă subiect.

 

Eu nu lucrez ca mecanic auto, pentru e mine e un hobby. Tu esti cel care avea pretentia ca Dorel sa aiba studii superioare dar sa fie platit ca un palmas.

 

Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

La noi în țară nu ai garanția că dacă mergi la un service scump, ți se va face neapărat treabă de calitate. A cui e vina? Zău dacă-mi pasă...

 

La noi in tara nu ai garantie la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

Nu deturnez nimic, doar explicam care e situatia cu Dorel care nu este expert in uleiuri pt ca el nici nu trebuie sa fie expert in uleiuri, asta este sarcina inginerului de service. Dorel trebuie sa puna ulei conform specificatiilor din manual sau conform indicatiilor primite de la inginerul de service.

Păi până la urmă suntem de acord. Vrei o părere cât de cât, întrebi un inginer d-ăla...

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

Tu esti cel care avea pretentia ca Dorel sa aiba studii superioare dar sa fie platit ca un palmas.

Nu am zis eu asta pe nicăieri, tu ai dedus aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, vis-a-vis a spus:

 

Nu am zis eu asta pe nicăieri, tu ai dedus aiurea...

 

Iata ce ai scris: Ținând cont că în ziua de azi mecanicii au ajuns să fie montatori/demontatori de piese sau subansamble, nu m-aș lăsa influențat de părerea lor. Plus că majoritatea n-au terminat o facultate (nu mai zic să fie de profil) sau nici măcar liceul. Erau mecanici buni pe timpul Daciei, pentru că erau specializați pe un singur tip de motor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sinteză, că văd că e greu de priceput... Nu poți ține cont de părerea cuiva care a ajuns la un loc de muncă  (posibil prost plătit, habar n-am) poate din întâmplare și care știe doar să demonteze și uneori să monteze la loc piese și subansamble. Nu e treaba mea pe cine angajează serviceurile. Cert e că n-aș da printr-un astfel de loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, imi pare rau ca s-a dus discutia cam departe. Intrebarile pe care le-am pus aici au fost din simpla curiozitate de a afla mai multe. Nu urmaresc altceva si ar fi aiurea sa credeti ca vreau sa va dau in cap cu manualul sau sa ma cred mare mecanic. 

 

In fine, eu abandonez discutia, nu mai e constructiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect,

de anul trecut sunt posesorul unui V strom 1000/2004 . Inainte sa-l pun la iernat, am observat ca la decelerare sau la mers constant dar cu turatie mica, apar niste rateuri in esapament destul de zgomotoase.Motorul l-am achizitionat in august, am facut aprox 2000 km, nu am avut probleme, apoi au aparut rateurile dar foare rar, iar in toamna, au inceput sa apara la fiecare  folosire...... Mentionez ca in afara de rectificat oala de ambreiaj nu am facut nimic la motor. O parere ?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu care a fost primul lucru pe care l-a facut: "ALO? Da, am luat-o, e a mea, sa-mi bag p...a!!! Ce fac mai departe??" 😃

 

Cel putin, asa am facut eu...

 

Apropo de Volton, am avut asa ceva pe Aprilia. Bateria a tinut 4 ani ca popa. Plus buton de verificare stadiu incarcare, chestie pe care nici acum nu o vezi la cele noi. Daca intrebi in stanga si in dreapta, tot atatea pareri gasesti despre firme. Dar, testat de mine, Volton pe motor de 2 ani plus mansoane incalzite ale mele, plus inca 2 ani, cel putin, de la ceilalti proprietari. 

 

Citat

intrebare scurta: merge bateria asta p Vstrom?  Volton DS-iGEL 12V 12Ah (GTX12-BS)?

 

Ca date tehnice, gasesti pe net si owner's manual si service manual. Dar daca vorbim strict de firma, Volton e ok, daca ma intrebi pe mine, din propria experienta.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, misionaru a spus:

Iti spun eu care a fost primul lucru pe care l-a facut: "ALO? Da, am luat-o, e a mea, sa-mi bag p...a!!! Ce fac mai departe??" 😃

 

Cel putin, asa am facut eu...

 

Apropo de Volton, am avut asa ceva pe Aprilia. Bateria a tinut 4 ani ca popa. Plus buton de verificare stadiu incarcare, chestie pe care nici acum nu o vezi la cele noi. Daca intrebi in stanga si in dreapta, tot atatea pareri gasesti despre firme. Dar, testat de mine, Volton pe motor de 2 ani plus mansoane incalzite ale mele, plus inca 2 ani, cel putin, de la ceilalti proprietari. 

 

 

Ca date tehnice, gasesti pe net si owner's manual si service manual. Dar daca vorbim strict de firma, Volton e ok, daca ma intrebi pe mine, din propria experienta.

Tot din experienta iti spun si eu. Am vreo 5 abandonate pe la mine prin garaj. Nici una nu are mai mult de 2 ani. :)))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare legata de baterie: In toamna am ramas fara curent in timpul unei ture, dupa care am pus bateria la incarcat si am mai facut inca o excursie de 2 zile in care a pornit motoru. Din noiembrie nu l-am mai pornit, a stat in garaj. Acuma vad ca porneste, desi mai greu un pic - Oare e bateria dusa sau e alta problema?

Stiu ca ar trebui sa masor bateria da' nu reusesc sa-mi gasesc aparatu de masura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice sa incepi cu bateria. Masoara si cat e diferenta de potential cand invarte electromotorul, daca scade sub 10 V, bateria trebuie inlocuita.

 

De asemenea, cu motorul cald, faza lunga de drum, tureaza motorul pana la 5000 de rotatii/min si mai fa o citire. Conform manual, trebuie sa te incadrezi in intervalul 14-15.5V. Daca ai mai mult, regulatorul de tensiune nu isi face treaba si bateria primeste mai mult decat trebuie. Daca ai mai putin, bateria nu se incarca si poate fi de la mai multe cauze.

 

Incepe cu testele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clămpănitul ăla de releu apare când n-ai suficient curent de pornire pe demaror. În primă fază bateria, apoi fă o inspecție și la cărbuni. Să n-ai o surpriză cum am avut și eu.

 

 image.thumb.png.035c68247f4c8545a365ae2dcbf3af99.pngimage.thumb.png.b8b328965e0c991d86f7ba1aac23e2a8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, george13 a spus:

Multumesc de info.

Am montat oglinzile. Suruburile imbus chinezesti de tot rasul. S-a deformat gaura de imbus din surub la strangere.

IMG_20200314_135328028.jpg

Am montat si eu extensiile la oglinzi. Ale mele sunt SW-motech, prinse la ceva oferta de Black fraier day.  Cu ocazia asta am pus alte lucruri pe care le-am adunat  ca un harciog peste asa-zisa iarna -  scut mic si husa de sea de la Ravetech, niste bare care sa intareasca suportul de topcase de le Givi, placa de prindere, stop frana suplimentar si topcase Shad de 50 l, protectii maini BBstorms, talpa extinsa pentru piciorul lateral de la chinezi, bara de accesorii deasupra bordului de la chinezi cu suport de telefon si bile de fixare de la RAM. 

Mai am adunate niste proiectoare si o cutie de sigurante secundara , dar s-a terminat ziua. Nici poza nu am apucat sa fac, desi is tare mandru.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evoringul sau cum se numeste, absulut nimic de reprosat nici la suruburi nici la distantiere.

Protectie clapeta, nimic de reprosat.

Trax adv, toate 3 cutii plus spatar la partea de suruburi nimic de reprosat, ca au ele alte bube e alta discutia.

Protectile de maini, lux.

Scarite, s a rupt o parte din scarira cabd am culcat o, dar surubul nu si era strans la cuplul indicat.

Si motoru vechi si cel nou cu scut akuminiu swmotech, in afara de nituri rupte suruburile nu au nimic...

 

 

Ce ai cumparat de la ei ?

 

Si daca tot postez am reusit sa fac poza acu cateva zile 😁

IMG_20200312_170517.thumb.jpg.864dc94c8aed22dccf73dc86183d8871.jpg

 

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, valve ca ale mele (am mai luat câteva seturi, să am pentru cei cărora le schimb anvelopele), capacele cu senzori îs chiar mici.

 

Swmotech am riserele, luate sh, nimic de obiectat, nu s-a desfăcut niciun șurub la accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...