Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Sau 60 lei pe DN1. Singura problema este ca s-ar putea sa-i placa si ursului, daca obisnuiesti sa mergi cu cortul.

Anul asta , in Grecia, in ultima noapte am uitat-o pe motor si a facut-o praf un caine.

Edited by george13
Link to comment
Share on other sites

A montat cineva fork brace de la Cosmo? Incerc sabmontez pe un DL650xt 2019 si desi strang cele 4 suruburi la maxim conform instructiunilor, piesa in sine nu ramane fixa, o pot misca cu mana sus jos pe furca. Nu o misc chiar usor, dar clar nu e fixa. In mintea mea de biochimist mi-am imaginat intotdeauna ca fork-brace-ul trebuie sa vina fest si sa nu se miste. 

Link to comment
Share on other sites

Salut , eu  am  asa  ceva  si m-am  repezit  sa fac  foto  sa iti  trimit. Am  impresia ca le ai pus cu partea anterioara catre posterior. Incerc  sa atasez  poze.

 

 

of   , ce curata e mobra ta,,,,

2020-09-18 19.21.00.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asa e pus si la mine, cu capetele suruburilor spre spatele mobrei. La tine intre cele 2 piese pare sa existe un spatiu prin care se vede surubul. Acel spatiu e inexistent in cazul meu, prin strangerea surbuburilor cele 2 parti se lipsesc complet una de cealalta.

Mi-a raspuns producatorul foarte repede, si fara alte explicatii, mi-a promis ca imi trimite alta. Probabil e fie o incurcatura la versiuni (DL650 vs DL650XT), fie un defect de fabricatie.

Edited by Marius Mihasan
Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, misionaru a spus:

Foarte bine! Bravo ca le-ai scris!
 

Nu am vazut, sincer, nimic in neregula la pozele si filmuletele puse...alta rezolvare nu cred ca era.

Sa vedem daca se tine de cuvant. Am luat cu forkbrace-ul si o protectie de radiator si kit-ul de coborat scaritele - ambele produse le-am montat fara batai majore de cap, doar un pic de gandire mai intensa pe ici pe colo despre cum sa ataci problema corect. Par bine facute, doar la forkbrace-ul asta imi da cu virgula. 

 

O tiganie la forkbrace era sa confectionez niste distantiere de tabla, dar parca nu pentru asta am dat banii pe o piesa care sa se potriveasca. 

Edited by Marius Mihasan
Link to comment
Share on other sites

Nu rezolvi cu distanțiere. Poți lua din material să freci partea plată interioară cu șmirghel. Șmirghelul pe masă, piesa pe el, etc.. Nu se strâng suficient fălcile alea pe jambă. 

Link to comment
Share on other sites

Al dreq, la mobrele mai noi au pus și abțibild, la vechitură mea e materialul negru complet, dar cu șuruburi M6. Stă fixă, s-a îmbunătățit stabilitatea. Am luat în aceeași comandă încă una pentru un 650 din 2007, și la el a mers la fix. E prima dată când văd că încurcă ăia comenzile.

Link to comment
Share on other sites

Salut. 

Am un DL650 - 2010. Azi, in mers, dupa un drum mai lung, din senin mi s-a oprit motorul. Mergeam pe drum drept la viteza regulamentara prin localitate, am tras de ambreaj sa accelerez in gol langa niste copii si brusc s-a oprit, inainte sa apuce sa se accelereze. Imediat mi s-a aprins in bord becul rosu de avarie din mijlocul bordului. N-am mai eliberat abreajul pt ca nu stiam ce s-a intamplat si am oprit. Am tot pus si luat contactul dar becul de avarie ramanea aprins. Mi-am facut curaj sa dau la automat sa vad ce simptome are. La prima cheie a invartit in gol fara sa porneasca. Insa mi s-a parut ca o face destul de greu. Ca si cum bateria ar fi obosita. Am constatat ca nu scoate zgomote straine si la a doua incercare am tinut la automat putin mai mult si a pornit. Automat becul de avarie s-a stins. Pana acasa(inca 60km) am venit fara probleme.

Aveti habar ce ar putea fi? 

Link to comment
Share on other sites

La 18.09.2020 la 6:39, joby_toss a spus:

...Promit sa revin cu impresii dupa urmatoarea plimbare lunga.

 

mOvrFWt.jpg

Si-am revenit...dupa o plimbare mai putin decat lunga, micrometrica as putea spune. Pentru unul ca mine, cu experienta putina, senzatia ca pici de pe motor la cea mai mica manevra este ingrozitoare. Daca eram intreg la cap, nu plecam de pe loc, dar am zis sa-i dau totusi o sansa. Am rezistat doar 7 km, la viteza mica prin localitate de campie, cu curbe largi.

NEVER AGAIN! Parca eram calare pe un cub de gheata. Nimic nu se va mai pune de acum incolo intre poponeata meu si sa! Pana acum n-am realizat cat de important e controlul mobrei din fund... Nici nu ma intereseaza ca asta era din plastic la fel ca pantalonii, ca aia de oaie e mai aspra, ca aia de camila e mai groasa... Ma batea gandul sa iau o pernita de-aia cu aer de la SW-Motech (Traveller parca ii zice); mi-a trecut si asta. Chiar daca sunt cauciucate, simplul fapt ca se pot misca sub mine imi da fiori. Sunt marcat pe viata, da... :( 

E si un lucru bun in incercarea asta: mi-am dat seama ca numai o refacere a seii ma va satisface. Si nu oricum, ci invelita cu acelasi material.

Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa iau in calcul aderenta la sa si  acum imi pare rau ca am pus la indoiala alegerile omului ala de la Suzuki care a conceput saua.

S-auzim de bine si nu faceti ca mine!  :) 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, joby_toss a spus:

Si-am revenit...dupa o plimbare mai putin decat lunga, micrometrica as putea spune. Pentru unul ca mine, cu experienta putina, senzatia ca pici de pe motor la cea mai mica manevra este ingrozitoare. Daca eram intreg la cap, nu plecam de pe loc, dar am zis sa-i dau totusi o sansa. Am rezistat doar 7 km, la viteza mica prin localitate de campie, cu curbe largi.

NEVER AGAIN! Parca eram calare pe un cub de gheata. Nimic nu se va mai pune de acum incolo intre poponeata meu si sa! Pana acum n-am realizat cat de important e controlul mobrei din fund... Nici nu ma intereseaza ca asta era din plastic la fel ca pantalonii, ca aia de oaie e mai aspra, ca aia de camila e mai groasa... Ma batea gandul sa iau o pernita de-aia cu aer de la SW-Motech (Traveller parca ii zice); mi-a trecut si asta. Chiar daca sunt cauciucate, simplul fapt ca se pot misca sub mine imi da fiori. Sunt marcat pe viata, da... :( 

E si un lucru bun in incercarea asta: mi-am dat seama ca numai o refacere a seii ma va satisface. Si nu oricum, ci invelita cu acelasi material.

Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa iau in calcul aderenta la sa si  acum imi pare rau ca am pus la indoiala alegerile omului ala de la Suzuki care a conceput saua.

S-auzim de bine si nu faceti ca mine!  :) 

Data viitoare sa ii asculti pe aia care iti spun sa iei naturala nu de plastic. Acum o sa ai vesnic o problema.

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti,

 

As avea si eu nevoie de putin ajutor cu niste sfaturi, indrumari, recomandari de mecanici priceputi, etc.

 

Sambata de dimineata m-am trezit cu o pofta mare de a face o tura de vreo 1.000 km in doua zile. Zis si facut.

Incalec in Bucuresti si ma opresc in Piatra Neamt. Ma plimb pe acolo si incerc sa ajung si la Barajul Bicaz.

Pe drum ma opresc la un semafor si cand trag ambreiajul da sa moara motorul. Opresc pe dreapta si cand incerc sa o pornesc din nou nu mai porneste. Las putin motorul sa isi traga sufletul pana fumez o tigara si incer ca pornesc din nou. Surpriza... Nu porneste.

Trag de gaz si il pornesc... merge putin turat si cand iau mana din gaz iar se opreste. Iar incerc si tot asa. iau o surubelnita si ii mai ridic putin relantiul. il pornesc.... sta in 3000 rpm iar cand incerc sa il cobor sub 1.500 rpm da sa moara si scoate fum si se opreste. Iar ridic relantiul si il stabilesc cam pe la 2.000 rpm si merge.

Duminica pornesc si plec in restul plimbarii (Cheile Bicazului - Gheorgheni - Sovata - Sighisoara - Rupea - Brasov si Bucuresti)

Toata ziua de duminica a mers bine pana aseara cand am ajuns in Bucuresti si la alt semafor iar a inceput sa faca la fel.

 

Intrebarea mea este cam ce ar putea sa aiba?

 

Multumesc anticipat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

VStromul, ca orice motoreta se mai deregleaza. Cand ai facut ultima data un reglaj complet + schimb de bujii?

Parerea mea e ca e nevoie sa mergi la un mecanic care se pricepe si sa ii faci un reglaj cum trebuie. Eventual cu schimbat bujii. Problemele de turatie instabila si cele pe care le zici tu pot fi de la TPS. Dar o sincronizare a clapetelor si o reglare a TPS combina cu schimbare de bujii ar trebui sa rezolve problema.

Edited by vrajitoru
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

VStromul, ca orice motoreta se mai deregleaza. Cand ai facut ultima data un reglaj complet + schimb de bujii?

Parerea mea e ca e nevoie sa mergi la un mecanic care se pricepe si sa ii faci un reglaj cum trebuie. Eventual cu schimbat bujii. Problemele de turatie instabila si cele pe care le zici tu pot fi de la TPS. Dar o sincronizare a clapetelor si o reglare a TPS combina cu schimbare de bujii ar trebui sa rezolve problema.

Bujiile le-am schimbat in mai, odata cu ulei si filtrele, adica acum vreo 5.000 km. Reglaj, sincronizare si altele nu i-am facut pentru ca abia anu trecut in septembrie am achizitionat-o si sincer nu m-am gandit la asta.

Link to comment
Share on other sites

On 18.09.2020 at 11:19, george13 said:

Sau 60 lei pe DN1. Singura problema este ca s-ar putea sa-i placa si ursului, daca obisnuiesti sa mergi cu cortul.

Anul asta , in Grecia, in ultima noapte am uitat-o pe motor si a facut-o praf un caine.

+1 pentru asta, ai sanse sa mai aiba lanolina in ea, sa nu se imputa de la prima ploaie.

On 15.09.2020 at 17:34, botezu' said:

Stiti pe cineva care dezmembreaza un VStrom de 650? Ma intereseaza ambii suporti de scarite, partea pilotului.

 

... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, botezu' a spus:

 

... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?

 

Da.

https://www.sudura-aluminiu.ro/despre/sudare-aluminiu/

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821

De sudat, sudeaza bine. De aruncat, nu stiu, va trebui sa il intrebi personal.

 

P.S. La telefon raspunde doar in orele de program. Cam dupa ora 19, il gasesti mai rar telefonic.

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, misionaru said:

 

Da.

https://www.sudura-aluminiu.ro/despre/sudare-aluminiu/

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821

De sudat, sudeaza bine. De aruncat, nu stiu, va trebui sa il intrebi personal.

 

P.S. La telefon raspunde doar in orele de program. Cam dupa ora 19, il gasesti mai rar telefonic.

Multzam!

Link to comment
Share on other sites

La 18.09.2020 la 21:19, Marius Mihasan a spus:

Sa vedem daca se tine de cuvant. 

S-a tinut de cuvant. Am primit azi noul forkbrace si e in regula. Singra diferenta identificata vizual sunt cifrele poansate. La cea care nu mergea scria 9, la cea care merge scrie 92.

Edited by Marius Mihasan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...