bogdan_harea Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 A fost o intrunire reusita. Multumiri si celor cativa vstromisti mai tineri care ne-au vizitat. Intradevar a fost multa lume. Vineri seara am numarat 46 de motoare, iar sambata au sosit si mai multe, dar le-am pierdut sirul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 probleme DL1000, 2007, ~49.000 km: - ~20.000 km: pierdere antigel; verificare si stringere coliere - ~30.000 km: pierdere lichid frina pe la pistonul de jos al ambreiajului (DL1000 are hidraulic); pompa de jos schimbata, dupa 8 luni a reaparut problema, reconditionat fara schimbarea vreunei piese si de atunci e ok de 12 luni; reconditionarea a constat in curatarea si finisarea pe interior a cilindrului (in care culiseaza pistonul) cu smirghel foarte fin + ungerea garniturii pistonului cu putina vaselina - ~32.000 km: bilbiiala pe accelerare la ~3.500 ture; depinde de benzina, depinde daca exista pasager sau nu, nu face intotdeauna, probabil se rezolva cu power commander, inca nu am instalat power commander - ~44.000 km: magneti dezlipiti de pe rotor + stator ars pe o faza; schimbat cu stator nou + magneti lipiti, dupa 6 luni s-au dezlipit din nou magnetii, schimbat cu rotor nou - ~44.000 km: infrinare violenta la accelerare puternica; nu pare sa fie din cauze mecanice, posibil de la regulatorul de tensiune, CDI sau alta piesa sensibila la tensiune si curent; ramine de investigat, cit mai curind, pina sa ramin in drum cu regulatorul stricat 100% - ~46.000 km: rulmenti distrusi la roata spate; schimbati cu rulmenti noi (+ semeringuri) - ~49.000 km: reglarea TPS-ului (throttle position sensor); raspunsul la turatii mici pare sa fie mai bun decit inainte insa mai trebuie testat, am mers foarte putin de la reglare probleme din start: - murea motorul dimineata la oprire cind inchideam gazul si stringeam ambreiajul, in primele 5-10 minute de la plecare; am ridicat relantiul de la 900 de ture cit era din fabrica pina la 1.200 de ture - rateu (nu stiu exact cum sa-i zic) la ~2.500 de ture daca se tine turatia constanta; apare rar, eu nu merg de obicei sub 3.000 de ture - comportament mediocru sub 2.500 de ture, s-a rezolvat partial cu bujii iridium si probabil se rezolva 100% cu power commander, inca nu am instalat power commander; posibil sa fie si de la TPS dereglat din fabrica, trebuie testat mai mult dupa reglarea recenta de TPS - la turatii peste 5.000 de ture si pe drumuri cu denivelari imi apare eroare FI (fuel injection); ramine pe bord pina la luarea si punerea contactului; alte simptome nu sint - blocare TPS dupa mers constant (cu acceleratia tinuta mult timp in aceeasi pozitie), moare brusc motorul la inchiderea gazului sau sub 3000 de ture; s-a manifestat de 3 ori de cind am motocicleta - rezolvare gasita de mine pe marginea drumului, nu stiam ca e de la TPS: ridic turatia de relanti foarte sus ca sa nu mai moara motorul, peste 3500 de ture, si ma joc cu acceleratia; dupa ~10 minute dispare problema - rezolvare citita pe forumuri externe, neprobata inca de mine: se scoate contactul, se pune contactul fara pornirea motorului si se misca acceleratia de la 0 la 100% de ~10 ori; ar trebui sa se deblocheze TPS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 V-Strom 650 K4 luat la 20 000 km ~28 000 a trebuit sa curat contactul de la ambreiaj ca nu mai functiona si nu mai pornea motorul ~30 000 schimbat rulmenti pe fata (nu le gasesc in lista mea de mentenanta dar stiu ca toata distractia a fost sub 100 ron) - o singura data mi-a aparut FI cand am bagat benzina de la Rompetrol. si asta mergand pe drum. am oprit pe dreapta, am oprit motorul si l-am pornit si a disparut si nu a mai aparut de atunci. in rest totul merge ca uns. nu am nici un simptom pe care l-a enumerat adrian, nu curge, nu mizguie, nu moare, nu se ineaca, nu are intreruperi, adica nu are nici un simptom rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) probleme DL1000, 2007, ~49.000 km: - ~20.000 km: pierdere antigel; verificare si stringere coliere - ~30.000 km: pierdere lichid frina pe la pistonul de jos al ambreiajului (DL1000 are hidraulic); pompa de jos schimbata, dupa 8 luni a reaparut problema, reconditionat fara schimbarea vreunei piese si de atunci e ok de 12 luni; reconditionarea a constat in curatarea si finisarea pe interior a cilindrului (in care culiseaza pistonul) cu smirghel foarte fin + ungerea garniturii pistonului cu putina vaselina - ~32.000 km: bilbiiala pe accelerare la ~3.500 ture; depinde de benzina, depinde daca exista pasager sau nu, nu face intotdeauna, probabil se rezolva cu power commander, inca nu am instalat power commander - ~44.000 km: magneti dezlipiti de pe rotor + stator ars pe o faza; schimbat cu stator nou + magneti lipiti, dupa 6 luni s-au dezlipit din nou magnetii, schimbat cu rotor nou - ~44.000 km: infrinare violenta la accelerare puternica; nu pare sa fie din cauze mecanice, posibil de la regulatorul de tensiune, CDI sau alta piesa sensibila la tensiune si curent; ramine de investigat, cit mai curind, pina sa ramin in drum cu regulatorul stricat 100% - ~46.000 km: rulmenti distrusi la roata spate; schimbati cu rulmenti noi (+ semeringuri) - ~49.000 km: reglarea TPS-ului (throttle position sensor); raspunsul la turatii mici pare sa fie mai bun decit inainte insa mai trebuie testat, am mers foarte putin de la reglare probleme din start: - murea motorul dimineata la oprire cind inchideam gazul si stringeam ambreiajul, in primele 5-10 minute de la plecare; am ridicat relantiul de la 900 de ture cit era din fabrica pina la 1.200 de ture - rateu (nu stiu exact cum sa-i zic) la ~2.500 de ture daca se tine turatia constanta; apare rar, eu nu merg de obicei sub 3.000 de ture - comportament mediocru sub 2.500 de ture, s-a rezolvat partial cu bujii iridium si probabil se rezolva 100% cu power commander, inca nu am instalat power commander; posibil sa fie si de la TPS dereglat din fabrica, trebuie testat mai mult dupa reglarea recenta de TPS - la turatii peste 5.000 de ture si pe drumuri cu denivelari imi apare eroare FI (fuel injection); ramine pe bord pina la luarea si punerea contactului; alte simptome nu sint - blocare TPS dupa mers constant (cu acceleratia tinuta mult timp in aceeasi pozitie), moare brusc motorul la inchiderea gazului sau sub 3000 de ture; s-a manifestat de 3 ori de cind am motocicleta - rezolvare gasita de mine pe marginea drumului, nu stiam ca e de la TPS: ridic turatia de relanti foarte sus ca sa nu mai moara motorul, peste 3500 de ture, si ma joc cu acceleratia; dupa ~10 minute dispare problema - rezolvare citita pe forumuri externe, neprobata inca de mine: se scoate contactul, se pune contactul fara pornirea motorului si se misca acceleratia de la 0 la 100% de ~10 ori; ar trebui sa se deblocheze TPS-ul Da, DL-ul de 1000 parca a fost construit de BMW!!! Cel de 650 dupa 80000km merge perfect cu toate piesele originale. Am schimbat numai consumabile si rulmentii la roti, preventiv. Editat Iunie 3, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) ba, dl-ul asta e o porcarie, fiabilitate zero!!!! la 79.000 a inceput sa curga un simering la furca de parca as fi mers numai pe offroad. o mizerie dom'le o mizerie...........aaaa si i-am schimbat si rulmentul la jug.........si consumabilele....... PS:sa-i dea Dumnezeu sanatate aluia de a inventat-o!!! Editat Iunie 3, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Vezi linkul de mai jos: http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/56028 Salut, Asteptam ceva de genul: 6204-2RS for the rear wheel 6203-2RS for the front wheel 62/32-2RS for the sprocket carrier Tapered 32006 (2 pcs.). (or 32006 JR) - ar trebuis a fie Size: 30x55x17mm (rulmenti jug) ...is mai comod de felul meu! Mai caut dupa dimensiunile de la simeringuri fata/spate. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Da, DL-ul de 1000 parca a fost construit de BMW!!! Cel de 650 dupa 80000km merge perfect cu toate piesele originale. Am schimbat numai consumabile si rulmentii la roti, preventiv. pentru mine e clar ca dl1000 are mai multe probleme decit dl650. la capitolul fiabilitate nu sint pe acelasi plan. oricum eu nu regret alegerea facuta, 1000 vs 650, pentru genul de calatorii facut de mine e mai potrivit cel de 1000. dupa ultimele reglaje am avut simbata consum de 5.23. nu am avut atit decit cu benzina din vest si mers mai cuminte decit in romania; in romania aveam de obicei in jur de 6. nu am mers incet iar traseul nu a fost drept: caransebes, baile herculane, baia de arama, tirgu jiu, rimnicu vilcea. asta cu bujiile ngk iridium cu care zisesem acum citeva saptamini ca nu se intelege motocicleta. nu era de la bujii. ba, dl-ul asta e o porcarie, fiabilitate zero!!!! la 79.000 a inceput sa curga un simering la furca de parca as fi mers numai pe offroad. o mizerie dom'le o mizerie.... cine-a facut raportul asta? cine-a scris mizeria asta? Editat Iunie 6, 2011 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 salut baieti,saptamana vitoare vreau sa fac o plimbare, insa nu sunt hotarat daca pana la babele sau pana la sarmizegetusa. Daca vrea sa mai vina cineva putem sa facem planul impreuna. http://www.turismlan...-muntii-bucegi/ http://www.turismlan...-muntii-bucegi/ asta ar fi prima varianta. clasic, se pleaca sambata dimineata si ne intoarcem luni seara tinang cont ca nu se lucreaza luni. Se doarme la cort, facem un gratar ceva, etc. Iar a II-a varianta ar fii: http://www.turismlan...-sarmizegetusa/ http://www.turismlan...zegetusa-regia/ http://www.turismlan...ilor-hunedoara/ bucuresti- curtea de arges- calimanesti - brezoi - voineasa - petrosani -hateg - hunedoara la fel, dormind cu cortul, mancat la foc, etc... astept sugestii la 0740089797 dupa ora 18 ca nu pot raspunde pana atunci. sau mail andrei_corobea@yahoo.com motorul este un V-strom 1000 cu mult bagaj si o sotie in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) La Babele nu e legal sa mergi cu motoru... si nu e legal sa faci focul acolo. Editat Iunie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 LUMEEEEEEE LUMEEEEEEEEEEE : PE DATA DE 11 IUNIE ESTE PREZENTAREA OFICIALA A NOULUI V-STROM IN EUROPA!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 LUMEEEEEEE LUMEEEEEEEEEEE : PE DATA DE 11 IUNIE ESTE PREZENTAREA OFICIALA A NOULUI V-STROM IN EUROPA!!!!! ce fel de strom ? ala de 650, adventure ? baga si tu niste poze, ca suntem curiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/64780-new-v-strom-2012-a.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 sau asa: pare mai realista o declinare din gladius cu cadru din tevi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Daca ar avea cca 800cm si ceva peste 80 CP ar fi intradevar lovitura de teatru, dar tare mi-e teama ca tot motorul de 650 va fi montat pe ea cu minime inbunatatiri legate de viitoarele norme Euro 4 si tot cam la aceeasi cai. Editat Iunie 7, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 nu se stie inca nimic....am aflat doar de un cadru di tevi ca la gladius....si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 nu se stie inca nimic....am aflat doar de un cadru di tevi ca la gladius....si cam atat. Vrei sa spui Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Interesanta aripa fata. Seamana cu...de la ...?! Cu ciocu de la DR-BIG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Un posibil raspuns la cum va arata V-Stromul! http://motokando.com/fotos/displayimage.php?album=401&pos=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbc_marius Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) vand v-strom dl 650, 2004, 53.000 km, top case, engine guard, cric central, protectii maini, priza 12v, 3000euro. 0740301626 Editat Iunie 10, 2011 de bbc_marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 http://www.moto.it/news/suzuki-v-strom.html# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Un posibil raspuns la cum va arata V-Stromul! http://motokando.com/fotos/displayimage.php?album=401&pos=3 asta e deja naked, nu mai are nimic in comun cu vechiul model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) V-Stromul l-am incadrad la enduro-turing pt ca asa ne-am dorit noi, proprietarii, dar daca este sa ne luam strict dupa aspect este destul de departe de acesta utilizare. Vechiul V-Strom face parte dintr-o categorie speciala, Motocicleta Universala, unde chiar daca nu exceleaza la nici un capitol, reuseste sa ia nota buna la fiecare-n parte. Noua infatisare(daca este cea reala), pune accent pe latura stradala, urmand ca suspensia si puterea motorului sa permita, eventual si deplasarea mai facila pe langa asfalt, dar nu foarte departe de el. Si un anunt pt V-Strominti. Am cumparat material pt parbrize. In weekend-ul asta le fac. Astept inscrieri pt cele cateva nerevendicate, numai pana saptamana viitoare, apoi plec in concediu si ma intorc in iulie. Editat Iunie 10, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 bre...din ce stiu eu din intalia, o sa semene destul de mult cu actuala. forme ceva mai rotunjite, ceva mai multi cai (75), si evacuarea mai decenta estetic......si cam atat se stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Pt a ne da seama cat de cat de ciclistica noului model sunt interesante dimensiunile. Distanta intre axe, unghiul furcii, inaltimea seii, cursa suspensiilor si greutatea. Parbrizul este tot de cacao. Macar de nu ar fi prins de carena sa poata fi manufacturat mai usor. 75 de cai ar trebui sa fie suficienti mai ales daca nu vor si limitati din diverse motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare! Am 2 cauciucuri HEIDENAU pentru VSTROM , cumparate in aprilie 2011 de la salonul moto ,in caz ca intereseaza pe cineva. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-405 Le tin de atunci in debara, pentru ca nu mai am VStromul(2007-2011). Modelul este K76 (enduro/stradal). Pretul este fix 600 lei/perechea,sub cel al importatorului oficial(care este in Timisoara,facand o adunare simpla,pretul lor este: 653 lei) si mai scutiti si transportul pana in Bucuresti(am inteles ca ar fi 30 lei,conform celor spuse de ei) si eventuale adaosuri comerciale. Evident, cauciucurile sunt fata spate(110/150), noi/tzipla/nefolosite/neatinse , bla-bla-bla. Pentru necunoscatori, cauciucurile sunt fabricate in GERMANIA si sunt foarte bune calitativ...nu se compara deloc cu mizeriile de Mitas! Doritorii pot trimite PM. Sunt din Buc. Scuze daca ofensez pe cineva,dar am postat intai aici...cu gandul ca poate un VStromist are nevoie de gume(dat fiind ca suntem in plin sezon) , daca nu am succes o sa incerc si la rubrica vanzari! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.