arcgotic Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Baieti, daca ar fi sa merg la magazin piese auto sa cer reperul 12 din poza, ce sa cer? Saiba cupru? Garnitura pt ulei? Merci frumos! https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/506b2c9bf8700231bc95643b/oil-cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Șaibă de cupru sau garnitură pt bușonul de golire a uleiului, o cauți după diametrul interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 7, 2019 Share Postat Septembrie 7, 2019 A venit si becul H7, GE (General Electric)varainta moto cu plus 120. Absulut nimic de obiectat pana acum. Peste Osram standard, un pic mai alb ca si osram standard, parca nu la fel de albastrui din toate directiile cand te uiti la el fata de osram night breaker, dar lumina este aceasi. Adica intr-un colt luminat la 20 de metri detaliile se disting aproape la fel, mult mai bine cu GEul fata de osram standard nici o diferenta fata de NB. Motivul probabil este CRIul superior. Oricum atat legsilatia ii obliga pe producatori cat si pe ele scrie pe toate, 1500 lumeni la H7 plus minus 10%. Avand in vedere caracteristicile logaritmice a lumenilor cat si perceptia umana, eu garantez ca nimeni nu e in stare sa vada o diferenta de 100 de lumeni. La fel ca si pe ambalaj daca scrie + X metrii. Acest plus de metrii nu se poate obtine, deoarece fizic oglinda in care se reflecta filamentul este aceasi si nu se modifica cu nimic. Singurul lucru diferit, este spectrul de lumina pe care il da. Si anume vorbim aici de CRI si de temperatura de culoare. Temperatura de culoare la randul ei poate fi influentata de materialul care este aprins (filamentul), gazul cu care este umplut becul sau dupa caz dupa filtrul instalat. Daca stiti pe careva care termina ceva politehnica si nu are inca un subiect de diploma sugeratii sa faca o analiza asupra acestor becuri. Cineva ar trebui sa masoare in primul rand cantitatea de lumina generata cand e nou la un anumit voltaj, apoi dupa x ore de functionare la acelasi voltaj si evident cu varaitii de plus minux x %. Tot acel cineva ar trebui sa vada cu un analizor de spectru exact care este diferenta dintre toate aceste becuri. Studiul evident ar trebui sa includa atat sursa de lumina cat si o citire de pe un asfalat uscat si un asfalt ud. Si daca stiti pe cineva care poate masura CRIul as fi curios ledurile astea toate de china ce valoare reala are, caci lumenii clar nu sunt reali si din ce am vazut pana acum tare cred ca nici CRIul nu ar enici o treaba cu cifra de 90 pe care ei se lauda pe ambalaj. Tind sa cred ca e mai degraba un 75-80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 Salutare! In primul rand trebuie sa va multumesc pentru informatiile din acest topic (l-am citit aproape in totalitate)! Detin de cateva luni un DL650XAL9 (primul si singurul motor) si pana acum m-am ocupat de acomodare si accesorizare. Mai am cateva de adaugat si nu am ce sa-i reprosez, e un motor perfect pentru ce am eu nevoie. Numai ca ieri eram in drum spre Horezu si intr-o curba, in timp ce reduceam viteza, a aparut un zgomot ciudat care m-a speriat putin, noroc ca nu era trafic. Daca va rog, va aruncati un ochi la clipul asta scurt, poate ma lamuriti si pe mine de unde provine sau cu ce am gresit? Am mai facut apoi peste 100 de km pana acasa si nu a parut nimic in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 Greu sa ne dam seama doar din filmare,dar unde crezi k sa simtit zgomotul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 A semanat foarte mult cu zgomotul si socul pe care le simti cand cuplezi treapta 1 de viteza, numai ca mai puternic (si ca volum si ca vibratie), asa ca de la cutia de viteze pare sa fi fost (sa fie 44 km/h prea putin pentru treapta a 4-a? desi n-a "sarit" din viteza). Cu siguranta nu de la roti sau lant sau suspensie... l-am simtit exact sub mine. Doar am redus acceleratia, nu franam, nu tineam ambreiajul... Visam ceva frumos si de-aia am smucit putin ghidonul apoi am franat imediat. Am mai mers cateva sute de metri si am oprit sa verific ochiometric daca e ceva in neregula si totul a parut OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
987654321Qwbn Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Salutare, as dori sa achizitionez un kit de lant pt Stroama '06. Stiti vreu model de calitate buna, cum se numeste si unde (pe ce site) sa caut? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Dă tu zoom. Luat de la un magazin de piese auto, 430 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
987654321Qwbn Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Ma gandesc ca online nu vand. Sau au si magazin online? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Mergi la orice magazin de piese auto cu certificatul de înmatriculare și cere ofertă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 (editat) La 08.09.2019 la 16:11, joby_toss a spus: A semanat foarte mult cu zgomotul si socul pe care le simti cand cuplezi treapta 1 de viteza, numai ca mai puternic (si ca volum si ca vibratie), asa ca de la cutia de viteze pare sa fi fost (sa fie 44 km/h prea putin pentru treapta a 4-a? desi n-a "sarit" din viteza). Cu siguranta nu de la roti sau lant sau suspensie... l-am simtit exact sub mine. Doar am redus acceleratia, nu franam, nu tineam ambreiajul... Visam ceva frumos si de-aia am smucit putin ghidonul apoi am franat imediat. Am mai mers cateva sute de metri si am oprit sa verific ochiometric daca e ceva in neregula si totul a parut OK. Dupa intamplarea relatata i-ai dat 2 trepte in jos si tot ai plecat "inecat". Chiar si dupa retrogradare banuiesc ca erai inca in a doua sau a treia. Deci in curba aceea, la cei ~ 50 kmh ai tai, erai probabil in a patra sau a cincea. Mai sus sper ca nu. Tu stii daca am interpretat corect. Daca da, atunci inseamna ca mergi f subturat. 50 kmh este viteza de a daoua sau a treia, dpmdv, la un adv 650 2 cilindri Totusi, chiar si in treapta mare ( 5 sau 6) un motor pe injectie nu ar trebui sa scuture asa cand il "ineci". Mai este varianta sa fi atins, din greseala pedala schimbatorului de viteze. Cu lantul cum stai - este uns/curat, intins corect? Editat Septembrie 10, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 @joby_toss O sa ma uit maine pe calculator, dar cred ca asta este explicatia (ce a zis Raul): ai atins cu piciorul sau te sprijineai cu piciorul pe schimbator si a sarit in alta viteza. Pe telefon nu vad treptele ca e prea mic. Ia uita-te pe filmarea originala ca sigur vezi bine treptele de viteza. Si vezi daca se schimba de la una la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 11, 2019 Share Postat Septembrie 11, 2019 Pare ca a apsat schimbatorul involuntar. Intra in curba cu a 4-a si dupa clonc se vede treapta a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Septembrie 11, 2019 Share Postat Septembrie 11, 2019 Da, am intrat in curba cu a 4-a si redusesem la 44 km/h. Treapta a ramas aceeasi (chiar si dupa zgomot) pana am apasat ambreiajul si am retrogradat in a 2-a, cand am plecat din nou. In legatura cu turatia m-am orientat si eu dupa manual, mai multe nu stiu ca-s la inceput, dar vreau sa invat, nu-i bai. Nu exclud posibilitatea sa fi atins schimbatorul, desi nu am simtit ca as fi facut asta. In cazul asta, sunt ceva urmari mai grave la care sa ma astept? Multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 11, 2019 Share Postat Septembrie 11, 2019 Nu se intampla nimic. Doar sa inveti sa tii corect piciorele sa nu se mai intample asta. Cat despre turatie... Poti sa schimbi cand vrei, dar sub un anumit numar o sa traga naspa. Pana la urma limitatorul e la 10.000. Poti sa schimbi linistit la 4500 cum poti sa schimbi si la 9500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Salutari dragi colegi posesori de v-strom, doresc sa achizitionez un dl 1000 si sunt curios care sunt problemele specifice modelului si la ce ar trebui sa fiu atent, deasemenea daca stiti pe cineva care vinde as fi interesat (preferabil anul de fabricatie sa fie 2007-2008) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 On 11.09.2019 at 12:19, joby_toss said: Da, am intrat in curba cu a 4-a si redusesem la 44 km/h. Treapta a ramas aceeasi (chiar si dupa zgomot) pana am apasat ambreiajul si am retrogradat in a 2-a, cand am plecat din nou. In legatura cu turatia m-am orientat si eu dupa manual, mai multe nu stiu ca-s la inceput, dar vreau sa invat, nu-i bai. Nu exclud posibilitatea sa fi atins schimbatorul, desi nu am simtit ca as fi facut asta. In cazul asta, sunt ceva urmari mai grave la care sa ma astept? Multumesc de raspunsuri! Cât despre tabelul din manual, la un 650 mi se pare că merge ușor subturat sub 4000 ture. Sau mai bine zis, pare că motorul se simte mai bine undeva între 4k și 5.5k ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Acum 2 ore, V-FOUR a spus: Salutari dragi colegi posesori de v-strom, doresc sa achizitionez un dl 1000 si sunt curios care sunt problemele specifice modelului si la ce ar trebui sa fiu atent, deasemenea daca stiti pe cineva care vinde as fi interesat (preferabil anul de fabricatie sa fie 2007-2008) Din discutiile de pe aici (ca nu am avut): - o balbaiala intre 3500 si 4000 (se rezolva cu reglare temeinica - zic unii - sau cu un power comander - zic altii - a doua varianta facand si motorul mai fasnetz). - oala la ambreiaj cloncane - aici e doar defect de zgomot, dar au fost multi pe care i-a deranjat si au recurs la fixuiri (se gasesc pe net). Ambele probleme sunt rezolvate la modelele de dupa 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Oala de ambreiaj inca cloncane si la alea de dupa 2014, cu o mica imbunatatire in cazul ultimei generatii (2017+). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Multumesc de raspunsuri, cam aceleași probleme le-am gasit si pe youtube, o alta intrebare ar fi: care credeți că ar fi un pret real pt anii 2007 - 2008, km pana in 40000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Crezi tu ca gasesti una pana in 40000 reali? Considera o medie minima de 7-8000 pe an la o astfel de motocicleta. Daca o gasesti considera-te unul din putinii norocosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Păi atât arată bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Buna seara! O rugaminte as avea, pentru o priza de alimentare 12V de unde luati un plus de contact, sau se pune pe baterie? Treaba-i ca asta de o am eu are si lumina. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) Acum 9 ore, bozoro a spus: Crezi tu ca gasesti una pana in 40000 reali? Considera o medie minima de 7-8000 pe an la o astfel de motocicleta. Daca o gasesti considera-te unul din putinii norocosi. Am luat eu, anul trecut cu 15.000 an 2006. Era ca din vitrina. 3800 a ajuns adusa prin fam. Biris. edit: A mea e 650... Editat Septembrie 19, 2019 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2019 Share Postat Septembrie 20, 2019 Acum 14 ore, Florin_Nx a spus: Am luat eu, anul trecut cu 15.000 an 2006. Era ca din vitrina. 3800 a ajuns adusa prin fam. Biris. edit: A mea e 650... Muste albe. Asa am avut in service cu 8300 din 2008. Da iti arat Stroame cu 80+ de mii care arata ca scoase din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.