Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare!

 

Ma numesc Horia. Traiesc in Bucuresti. Imi place V-Stromu' de 650 si vreau si eu.

Am avut Honda Dominator vreo 3 ani, dar am mers destul de putin cu ea. Ma gandeam sa iau Dakar, insa as vrea ceva si pt excursii lungi, duse la final fara "opriri tehnice". Ca sa nu mai spun ca nu am simtit acea "comuniune om-motor" cand m-am suit pe bavareza. Calare pe asiatica, prima data am zis "vai ce imensa este!", apoi insa m-am gandit ca o sa ma obisnuiesc, o imblanzesc eu, deja ma simteam confortabil si cred ca ne "potrivim" :D

Nu am luat-o din cauza... diferentelor de opinii cu... "detinatorul show-room-ului"...

 

Am inceput sa ma uit doar dupa V-Strom, nu am o paleta prea bogata de selectie, doar site-urile binecunoscute din Ro, It, De. Daca stie cineva unde pot gasi un V-Strom, va rog sa ma anuntati. Am inteles ca este cineva din Valcea care se ocupa cu adusul exclusiv de V-Stroame. Pretul oferit incepe cu 3000E, maxim 3750 pt:

 

- an fabr 2007+

- < 30k km

- crash bar, scut motor

- ABS

- anvelope care sa mai reziste ~2 ani fara sa se coaca (preferabil cele pt off-road >:)

- placute frana si discuri care sa mai reziste cel putin 10k km

 

dupa Dominator, care ar fi fost exceptional, nu mai vreau o moto in care sa bag bani, mai bine am rabdare si destinul imi va scoate in cale "aleasa" :D

 

multumesc anticipat, toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Am inceput sa ma uit doar dupa V-Strom, nu am o paleta prea bogata de selectie, doar site-urile binecunoscute din Ro, It, De. Daca stie cineva unde pot gasi un V-Strom, va rog sa ma anuntati. Am inteles ca este cineva din Valcea care se ocupa cu adusul exclusiv de V-Stroame. Pretul oferit incepe cu 3000E, maxim 3750 pt:

 

- an fabr 2007+

- < 30k km

- crash bar, scut motor

- ABS

- anvelope care sa mai reziste ~2 ani fara sa se coaca (preferabil cele pt off-road >:)

- placute frana si discuri care sa mai reziste cel putin 10k km

 

dupa Dominator, care ar fi fost exceptional, nu mai vreau o moto in care sa bag bani, mai bine am rabdare si destinul imi va scoate in cale "aleasa" :D

 

multumesc anticipat, toate cele bune!

 

Pretul oferit pentru ceea ce vrei este prea mic, parerea mea...zic ca sub 4200-4500 nu gasesti 2007 cu accesorii cu abs, poate fara abs ai sanse sa o iei in 4000 de prin it sau de aici ca in germania sunt mult mai scumpe...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa ai dreptate. Totusi vine criza finananciara si peste It. Daca are cineva o oferta care sare de 4000, cu toate accesoriile de mai sus, sunt dispus sa incepem negocierile.

 

Oameni care vindeau Dakar cu 4000 in IT la inceputul sezonului au ajuns sa le dea acum cu 3000, pe verificate ;), din pacate asa e piata, si eu am pierdut mult la vanzarea motocicletei deci am mai putin de oferit

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei tot ce e sub pretul pietei ascunde ceva : accident, mers fara ulei sau fara lichid de racire, kilometraj, etc ... visele sunt gratuite :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(ca fapt divers, scuze pt off: SV 2007 cu ABS, motor folosit si pe V-Strom, vandut acum 3 luni cu 3000E, in Ro, Buc.... de la 3000 la 4500 e mare diferenta si nu imi dau seama pt ce, accept cu placere explicatiile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, daca as intra pe forumul celor cu SV mi-ar explica de ce e mai scump SV decat V-Strom...

 

 

 

Poate sunt eu nestiutor in ale pietei, dar la vanzare in martie am pierdut 30% fata de pretul la care era pusa, ferm convins de starea excelenta in care era. Am facut o paralela SV - VStrom datorita faptului ca au acelasi bloc motor. Da, poate e mai scump un tourer, dar vorbind de acelasi an, acelasi nr de km, ABS... de unde diferenta de 30%? :o (si nu, nu intra in acest pret si valoarea accesoriilor). Am vazut ca alea te mai costa 1000E :P Si eu la randul meu imi doresc sa am crash bars, scut motor, coburi etc Am bagat mai bine de 1000E in a mea si la vanzare nu s-a simtit absolut deloc :kick:

 

 

 

Eh, o sa rezolvam si dilema cumparator (vreau sa dau cat mai putin si sa fie cat mai perfecta) - vanzator (a fost scumpa inainte de criza, am bagat bani multi in ea, am avut grija de ea), si sper sa ne vedem cu bine la cat mai multe drumetii :)

 

( p.s: nu o vreau chiar de pomana :P inca sunt convins ca 4000 e un pret decent, avand in vedere conditiile actuale indecente )

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, daca as intra pe forumul celor cu SV mi-ar explica de ce e mai scump SV decat V-Strom...

 

 

Poate sunt eu nestiutor in ale pietei, dar la vanzare in martie am pierdut 30% fata de pretul la care era pusa, ferm convins de starea excelenta in care era. Am facut o paralela SV - VStrom datorita faptului ca au acelasi bloc motor. Da, poate e mai scump un tourer, dar vorbind de acelasi an, acelasi nr de km, ABS... de unde diferenta de 30%? :o (si nu, nu intra in acest pret si valoarea accesoriilor). Am vazut ca alea te mai costa 1000E :P Si eu la randul meu imi doresc sa am crash bars, scut motor, coburi etc Am bagat mai bine de 1000E in a mea si la vanzare nu s-a simtit absolut deloc :kick:

 

 

Eh, o sa rezolvam si dilema cumparator (vreau sa dau cat mai putin si sa fie cat mai perfecta) - vanzator (a fost scumpa inainte de criza, am bagat bani multi in ea, am avut grija de ea), si sper sa ne vedem cu bine la cat mai multe drumetii :)

 

 

 

am impresia ca si luate de noi vstrom-ul ii putin mai scump decat sv-ul

cred ca vstrom-ul se vinde mai bine decat sv-ul in Romania pentru ca este mai potrivit pentru drumurile noastre

...si vstrom-ul cel de 650 poti zice ca tine cu casa si nu-i afecteaza criza asa tare pe posesorii de vstrom la consumul de benzina de 4% :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Pretul oferit incepe cu 3000E, maxim 3750 pt:

 

- an fabr 2007+

- < 30k km

- crash bar, scut motor

- ABS

- anvelope care sa mai reziste ~2 ani fara sa se coaca (preferabil cele pt off-road >:)

- placute frana si discuri care sa mai reziste cel putin 10k km

 

Salut,

 

Anunta-ma si pe mine te rog cand gasesti.

Imi tradez motoreta din 2004 fara abs pentru unul ca mai sus (nu ma intereseaza placutele si cauciucurile ca aleas-s pistol cu apa si se duc in prima jumatate de an).

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am observat ca noul V-Strom de 650 are si indicator de treapta de viteza. Cu noile modificari ale motorului si aspectului va fi un succes garantat.

 

2012 Suzuki V-Strom 650 ABS – First Look

In addition to the end of the Mayan calendar (and perhaps the end of the world?), 2012 marks the tenth anniversary of the Suzuki V-Strom 1000, a V-twin adventure tourer that was Rider‘s 2002 Motorcycle of the Year. Two years later, Suzuki released the V-Strom 650, essentially the same motorcycle with a smaller engine, the 645cc V-twin from the popular SV650. Affectionately nicknamed the Wee Strom, the V-Strom 650 made less power but felt better balanced and more nimble. Other than adding ABS (first as an option, later as standard equipment), dual-spark plugs and a slightly longer swingarm in 2007, the V-Strom hasn’t changed much. With the V-Strom 1000 cut from its 2011 lineup, Suzuki has put all its adventure-touring eggs in the V-Strom 650 basket, with a much needed makeover for 2012.

 

Development focused on giving the V-Strom 650 a more modern look and improving comfort, engine smoothness and fuel efficiency. It has more rugged black plastic and fewer painted surfaces, with a sleeker fairing said to provide more wind protection and pull more engine heat away from the rider. The angle of the adjustable windscreen was changed to reduce turbulence. The seat is 0.6-inch higher but has been reshaped to make it easier to reach the ground, and optional 0.8-inch higher or lower seats will be available. A more slender fuel tank has less capacity–5.3 gallons instead of 5.8 (down 9 percent)—but Suzuki says changes to the engine boost fuel efficiency by 10 percent. The rear rack is now made of resin instead of aluminum to save weight, and large resin passenger grab handles are integrated. A new instrument panel should be easier to read and is more feature-rich, including gear position, road-freeze warning and fuel consumption.

 

Bore x stroke (81.0 x 62.6mm) are unchanged, but the 645cc, liquid-cooled, DOHC, 90-degree V-twin gets new pistons, rings and SCEM-plated cylinders as well as a modified cam profile and redesigned crankshaft for better low to midrange torque. The clutch and transmission were revised to make gear changes quieter and easier. Operating efficiency has been improved by using lighter valve springs, iridium spark plugs, a new ECU with a 32-bit processor and oxygen sensors, revised fuel injection and ignition maps, and a new, patented Throttle-body Integrated Idle Speed Control (TI-ISC) system. Changing from an air-cooled to liquid-cooled oil cooler helps mitigate heat, and cooling efficiency is further enhanced by plates below the headlights that direct wind toward the radiator.

 

The V-Strom’s frame and swingarm are unchanged, and few changes have been made to the suspension, brakes and wheels. Travel for the rear shock has been increased from 5.9 to 6.3 inches, and the upper fork bracket has been redesigned. A new lightweight ABS system saves nearly two pounds, contributing to a claimed 472-pound curb weight that is 13 pounds less than the 2011 model.

 

The 2012 Suzuki V-Strom 650 ABS will be available in Metallic Fox Orange (shown) or Glass Sparkle Black, and is expected in dealerships by November. Price is TBD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am observat ca noul V-Strom de 650 are si indicator de treapta de viteza. Cu noile modificari ale motorului si aspectului va fi un succes garantat.

 

Si spre deosebire de "altele", computerul se poate accesa de pe ghidon, cum e firesc. :D

 

Si eu cred ca va fi din nou un succes. Intre plusuri, pe langa motor si design, mai este bine vazuta reglarea mai fina a ABS-ului.

La minusuri... toba de otel, parbrizul care nu se regleaza fara ajutorul sculelor dar mai ales revizia care se va face tot la 6000km. :nono:

Toate astea n-ar trebui sa mai existe la o motocicleta cu ceva pretentii in ziua de azi dar asa reusesc pretul scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era buna o toba de inox la fel ca galeria insa are 3 ani la mine si nu am vazut sa rugineasca toba. Singura rugina de pe toata evacuarea este pe un colier din tabla ordinara la cilindrul din fata. Parbrizul il reglezi o singura data si acolo ingheata. Chiar daca se facea revizia la 10000 tot la 5000-6000 as schimba uleiul la cat de mult intra nu este un capat de tara... Transalpul are in manual interval de schimb la 12000 si posesorii tot la 5-6000 il schimba.

Ma asteptam sa vezi alte neajunsuri :D: lipsa cardan, lipsa telelever ... Glumesc!

La banii la care se vinde stromul este cea mai buna alegere. Chiar daca nu vine cu o echipare de top gen GSA-1200, S10-1200, la fiabilitate sigur se poate compara cu orice motor premium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

O intrebare va rog - ce fac cu shaua? ma rupe dupa o ora max doua de mers continuu.

Am o problema de constructie?

Imi amintesc clar ca la Transalp imi amortea dosul dupa aprox doua ore - poate mai mult.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horia isi tot cauta motor ieftin, preferabil 2009+ :)

 

Nu m-ar deranja sa iau un 2012 la 100E, full echipat :D Cum zicea si altcineva mai sus, visele sunt gratis :ok:

 

Pare intr-adevar f f misto acest nou 2012, pusesem deja ochii pe el de la recenta lansare ;) totusi primul lucru la care m-am gandit: sper ca scoaterea lui sa ma ajute sa gasesc mai repede un 2007+ la un pret bun pt mine. Gandesc unpic altfel cand am ramas pe bara de niste luni bune si nu am 2 motociclete acasa :P

 

Asa ca lume lume va doresc sa va luati V-Stroame de 2012 si sa-mi vindeti mie dupa un 2007+ full

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si spre deosebire de "altele", computerul se poate accesa de pe ghidon, cum e firesc. :D

 

Si eu cred ca va fi din nou un succes. Intre plusuri, pe langa motor si design, mai este bine vazuta reglarea mai fina a ABS-ului.

La minusuri... toba de otel, parbrizul care nu se regleaza fara ajutorul sculelor dar mai ales revizia care se va face tot la 6000km. :nono:

Toate astea n-ar trebui sa mai existe la o motocicleta cu ceva pretentii in ziua de azi dar asa reusesc pretul scazut.

Ramai la mizeriile tale si lasa-i pe ceilalti cu motoarele lor ieftine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramai la mizeriile tale si lasa-i pe ceilalti cu motoarele lor ieftine!!!

 

Ce-ai patit omule de vorebesti asa urat? :blink:

 

Culmea e ca dintre motocicletele non-BMW, V-Strom imi place mult, d-aia am si citit despre ea si d-aia am postat pozele cu ea aici... ce-ti veni???

N-am zis nimic urat, am spus doar niste lucruri atat pozitive cat si negative (absolut reale si obiective) pe care le-am citit despre ea.

 

Sau te-a atacat asa rau faza cu butonul pe ghidon?? Tu ai spus o gramada de porcarii la adresa BMW-urilor si nu s-a suparat nimeni, nu le-a pus nimeni la suflet (sau cel putin nu eu).

 

Of, of... :disappointed:

 

Chiar daca se facea revizia la 10000 tot la 5000-6000 as schimba uleiul la cat de mult intra nu este un capat de tara... Transalpul are in manual interval de schimb la 12000 si posesorii tot la 5-6000 il schimba.

 

Ma asteptam sa vezi alte neajunsuri :D: lipsa cardan, lipsa telelever ... Glumesc!

La banii la care se vinde stromul este cea mai buna alegere. Chiar daca nu vine cu o echipare de top gen GSA-1200, S10-1200, la fiabilitate sigur se poate compara cu orice motor premium

 

La cat schimba fiecare uleiul, mi se pare total irelevant. Poate unii vor sa-l schimbe chiar mai des, sunt multi care duc lipsa de preocupari, e problema lor, important este ce/cand este necesar sa faci, conform fabricantului.

 

Nu mi-a trecut prin cap s-o compar cu GS, sunt din alte clase. Iar pt echiparea de top si la GS(A) trebuie sa platesti separat, o caruta de bani, nu sunt prea multe standard.

Tocmai apreciam in postul anterior, cel cu pozele, ca si pt. V-Strom se ofera multe accesorii, mai ales ca cel mai des este folosita pt. touring probabil. Mi s-ar parea interesant daca ar oferi si jante spitate.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar deranja sa iau un 2012 la 100E, full echipat :D Cum zicea si altcineva mai sus, visele sunt gratis :ok:

 

Pare intr-adevar f f misto acest nou 2012, pusesem deja ochii pe el de la recenta lansare ;) totusi primul lucru la care m-am gandit: sper ca scoaterea lui sa ma ajute sa gasesc mai repede un 2007+ la un pret bun pt mine. Gandesc unpic altfel cand am ramas pe bara de niste luni bune si nu am 2 motociclete acasa :P

 

Asa ca lume lume va doresc sa va luati V-Stroame de 2012 si sa-mi vindeti mie dupa un 2007+ full

 

Nu stiu ce sa zic legat de pretul asta...

Cei care au 2007+ cu ABS, nu prea au motive sa le vanda.

Mai ales ca si le-au cam accesorizat in timp (indicator de treapta, ungator de lant, parbriz de touring, fork brace, protectii maini, bagaje laterale).

Deci ce aduce noul model, cam au din accesorii after-market.

 

Eu am pus pe AK9-le meu cam tot ce misca si pretul lui s-a dus mult in sus.

Dar de la mine cred ca nu o sa plece decat cand o fi de dus la remat.

Iar pana atunci o mai curge multa apa pe Bega...

 

Imi aduc aminte ca in momentul in care am luat-o anul trecut, nou-nouta, am cautat multa vreme castane sh.

Si nu prea au fost, desi piata moto era in declin destul de bine.

De altfel, cand am inceput sa sun in germania la anunturile de pe mobile.de, cam tot ce parea sa merite era vandut de mult.

Asa ca am luat-o noua (an fabricatie 2009), pentru ca diferenta de pret de la nou la sh era foarte mica atunci, eu dorind si ABS.

 

Oricum, sper sa gasesti, desi la pretul pe care il mentionezi tu, ma indoiesc ca va avea si ABS.

 

Numai bine!

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat schimba fiecare uleiul, mi se pare total irelevant. Poate unii vor sa-l schimbe chiar mai des, sunt multi care duc lipsa de preocupari, e problema lor, important este ce/cand este necesar sa faci, conform fabricantului.

Sincer sa fiu, din cate am auzit nu stiu sa fie vreo motoretal la care sa i se scimbe uleiul la mai mult de 6000. Asta o spun din discutiile cu motociclisti, nu din ce scrie in cartile tehnice la motoare.

Si daca e sa va spun drept: daca reusesti sa faci schimbul la un nr rotund de km atunci e mult mai simplu sa il faci din 5 in 5 mii. Iti aduci aminte mai usor.

 

Nu mi-a trecut prin cap s-o compar cu GS, sunt din alte clase. Iar pt echiparea de top si la GS(A) trebuie sa platesti separat, o caruta de bani, nu sunt prea multe standard.

Tocmai apreciam in postul anterior, cel cu pozele, ca si pt. V-Strom se ofera multe accesorii, mai ales ca cel mai des este folosita pt. touring probabil. Mi s-ar parea interesant daca ar oferi si jante spitate.

Pentru roti spitate cred ca i-ar trebui un pic mai multa garda la sol. Eu am facut cu ea si forestiere cu bolovani si merge fara probleme. Greutatea mare isi cere si ea drepturile si mai dai din cand in cand cu scutul pe jos. Dar cred ca rotile spitate i-ar da un aspect mai catre adventure. Insa astea ar trebui sa fie oferite de Suzuki, pe cand restul accesoriilor sunt din terte parti.

Si eu am pus pe pea cam tot se putea pune. Cred ca fork brace imi mai lipseste si cred ca ala ar putea fi bun pentru forestiere.

Dar una peste alta cred ca e o motocicleta allrounder: de la mersul zilnic la serviciu, la ture lungi pe asfalt si chiar si la putina aventura pe langa drumurile asfaltate.

Si asta nou imi place. Are o fata ceva mai moderna, dar pastreaza liniile V-Strom. Si imi place bordul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ai patit omule de vorebesti asa urat? :blink:

Ce scrii tu nu are legatura cu ce gandesti si nu ratezi nicio ocazie sa-ti promovezi pe aici religia. Fie ca este vorba de motoare sau chiloti exista un singur producator suprem de unde-ti faci tu cumparaturile si sincer nu ne intereseaza. Pastreaza-ti energia pt rubricile destinate bmw si reparati-le acolo, ca are grija fabricantul sa va tina-n priza si sa va ia banii in service-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scrii tu nu are legatura cu ce gandesti si nu ratezi nicio ocazie sa-ti promovezi pe aici religia. Fie ca este vorba de motoare sau chiloti exista un singur producator suprem de unde-ti faci tu cumparaturile si sincer nu ne intereseaza. Pastreaza-ti energia pt rubricile destinate bmw si reparati-le acolo, ca are grija fabricantul sa va tina-n priza si sa va ia banii in service-uri.

Bogdane, nu fii rau.

Omul chiar nu a zis nimic de rau de V-Strom. Si cel putin are dreptul la o parere (chiar si rea) fara sa ii bage cineva pumnul in gura.

Daca aveti probleme existente pe alte forumuri, ar fi frumos ca aici sa uitati de ele sau sa le ignorati temporar.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic legat de pretul asta...

Cei care au 2007+ cu ABS, nu prea au motive sa le vanda.

Mai ales ca si le-au cam accesorizat in timp (indicator de treapta, ungator de lant, parbriz de touring, fork brace, protectii maini, bagaje laterale).

Deci ce aduce noul model, cam au din accesorii after-market.

 

Eu am pus pe AK9-le meu cam tot ce misca si pretul lui s-a dus mult in sus.

Dar de la mine cred ca nu o sa plece decat cand o fi de dus la remat.

Iar pana atunci o mai curge multa apa pe Bega...

 

Imi aduc aminte ca in momentul in care am luat-o anul trecut, nou-nouta, am cautat multa vreme castane sh.

Si nu prea au fost, desi piata moto era in declin destul de bine.

De altfel, cand am inceput sa sun in germania la anunturile de pe mobile.de, cam tot ce parea sa merite era vandut de mult.

Asa ca am luat-o noua (an fabricatie 2009), pentru ca diferenta de pret de la nou la sh era foarte mica atunci, eu dorind si ABS.

 

Oricum, sper sa gasesti, desi la pretul pe care il mentionezi tu, ma indoiesc ca va avea si ABS.

 

Numai bine!

 

Sansa exista, rabdare am, o sa apara :)

 

Plus ca mai stiu cazuri similare ;)

 

Toate cele bune... de-abea astept :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in cocediu cu noua mea achizitie, Dl650, k8. Cu bagaje, cutii top case. Suntem la Lacul Lesu acum, dupa fro 25km de drum rupt in care Wee s-a comportat f decent. Am mai facut fro 150km de drumuri proste, forestiere cu pasager si a fos in reegula. Gumele Anakee au fost mai aderente decat ma asteptam, poatechiar mai bune decat Scorpioanele pe astfel de drumuri. Confortul nota 7,5! Poate cu un ghidon enduro si o sa Suede sa creasca la 9.

 

In concluzie, de la mersul la scaRbici pana la turing, de la mersul cu pasager la soft enduro, Deleul le face pe toate la un scor mediu de 7,5! Sunt foarte multumit de el.

 

Aduc poze si detalii trasee saptamana viitoare :)

 

Bafta

VcD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...