Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Azi i-am facut schimbul de ulei, printre altele ,i-am bagat Repsol ful sintetic, pt inceput suna f. bine, sa vedem cum se comporta cu consumul. I-am pus manere incalzite si cel mai potrivit loc pt potentiometru l-am gasit pe mijlocul ghidonului, sper sa nu ma incomodeze. Urmeaza filtrul de aer K&N. Keep in touch!

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

Eu, nemultumit de ce aveam in motor am pus tot Motul full sintetic, acum, dupa 2000km sunt nemultumit. Sunt curios cum evolueaza la tine lucrurile. Te rog, adu-ti aminte peste 2000 de km si fa un raport.

 

Referitor la Manere incalzite, al meu e fixat cu o tablita indoita de surubul de la oglinda stanga. E o pozitie foarte buna... pe mijlocul ghidonului de regula pui gps-ul.

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat.

 

Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact.

De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva.

 

Dacă vreți mai multe poze, am să fac.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vulturul cu dinti In ce priveste Motul 300V 10W40 am inteles si de la alti colegi ca nu prea merge la vstrom , sunt curios cum se comporta cu Repsol-ul, bidonul are 4l, am bagat in motor 2,7 l , vedem cum se comporta si va spun si voua, daca il papa este de unde completa. Am sa incerc sa fac un comsum/1000 km, sa vedem ce iese. In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat. :bigstar:

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

Din experienta mea, cea mai buna pozitie pentru gps, a fost pe centru, pe directia privirii. Poti opera si cu stanga si cu dreapta. In mers folosesc stanga, daca ar fi fost pus gpsul in dreapta, cum zici tu, mi-ar fi fost greu.

 

Pentru gps, n-ai decat 2 optiuni serioase. Garmin si TomTom. Eu folosesc asta cu sistemul de fixare de la RAM Mount. Este waterproof si m-am descurcat bine cu el. Dar are si niste hibe. Se alimenteaza prin mufa usb si in timp a devenit instabila si pierde contactul cu alimentarea. Situatie in care iti apare un mesaj pe ecran care te intreaba daca vrei sa treci pe baterie sau il opresti? Daca nu faci nimik se opreste. De la Garmin ar mai fi Zumo, care are o mufa mai shmekera ... dar e si mai scump. TomTom n-am incercat nu stiu ce-i cu ele.

 

Garminul mai are o chestie, buna. Aplicatia de PC cu care poti sa-ti faci trasee, sa incarci sau sa descarci rute... dar e bataie de cap cu instalarea hartilor, crackurilor, etc.

 

Daca nivelul de 1000-1500 de lei e prea mare, poti opta pentru orice alt tip de gps auto, cu alimentare de la bricheta, cu un suport de la RAM si o borseta impermeabila si te descurci cu siguranta. De regula, este supraapreciat gps-ul ca orice alt gadget pentru motoreta!

 

Bafta

 

Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact.

De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva.

 

Dacă vreți mai multe poze, am să fac.

Da, te rog, mai baga niste poze! Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte interesant

cum se comporta la vibratii?

Ca și în mașină, n-am nici o treabă și nici nu mi s-a dezlipit ventuza niciodată. Înainte să o montez, o umezesc puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit o placa de aluminiu de care am prins un sisten din ala de prindere a telefonului in masina.

Acolo e telefonul, GPS-ul, playerul de muzica si tot ce mai are telefonul in el.

A stat la aproape 200 km de forestiere acolo fara nici o problema, deci asfaltul ... e la diverse :)

poze aici:

https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633624556312836850

https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633923023780510322

 

Ps: faceti zoom pe poze ca sa le apropiati maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit.

mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV).

Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce.

Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura.

Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... asta cu umezitul e o treaba interesanta. Detalii, va rog! :laugh:

 

Cu salivă ... Bagi un deget în gură, îl scoți și până să se usuce, distribui cvasiuniform saliva de pe el, pe ventuză.

Dacă mai rămâne ceva pe deget, te ștergi pe pantaloni sau treci degetele prin păr, simulând că-ți faci freza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit.

mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV).

Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce.

Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura.

Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine.

 

Stima,

Paul

 

Sunt contrariat, pe forumuri pe-afara zic de bine despre modificare, iar ca efecte spunca s-ar "liniariza" acceleratia si ar scadea consumul... ma rog, este probabil una dintre acele discutii interminabile!

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea sa treaca la DL 1000 gaseste unul cu km foarte putini la Automobile Bavaria in Pipera adus la buyback de un proaspat posesor de BMW. Nu l-am vazut personal, dar trec azi pe acolo cu treaba si revin cu amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce vrea el?

Emilian_RKS are si domi, si stie de pe topicul respectiv ce vreau sa fac :)

 

Am un radiator aftermaket pe domi (el nu are din fabrica) la care vreau sa-i pun ventilator ca sa am racire mai de doamne-ajuta. Si ma zbat sa gasesc ceva micut - sub 80mm - exceptand alea de calculator.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am pus ochii pe o Stroama:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20abs-din-2008-386976.html

 

 

Cine stie ceva despre ea, legat de starea tehnica, cine a mai vazut-o la vreo tura etc va rog sa imi scrieti pe pm.

Sper ca nu incalc reguli de etica a motociclistilor, insa nu vreau sa iau tzeapa (si in trecut as fi luat daca nu ar fi fost fair - play alti motociclisti cu care nu ma cunosteam).

 

Impresia mea pana acum este buna, insa nu am apucat sa o vad fata in fata.

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am pus ochii pe o Stroama:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20abs-din-2008-386976.html

 

Impresia mea pana acum este buna, insa nu am apucat sa o vad fata in fata.

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

 

Salut,

Dupa poza si dupa nume pare ok dar parca pretul este mult peste ce cautai tu ... sau te-ai mai gandit legat de asta? :D

si ar mai fi o chestie ... am auzit ca alea albastre ar avea un defect de fabricatie si se strica mai des decat cele negre si cele argintii desigur!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa pun semnale after market cu led pe stroama si vreau sa imi cumpar adaptoarele alea de plastic pentru semnale de pe louis - Turn Signal Mount Cover.

 

Va rog sa imi spuneti daca ati pus careva adaptoare de astea cand ati schimbat semnalele si eventual codul de produs pentru ele, daca il aveti.

post-47467-0-50495200-1312970828_thumb.jpg

 

Mersi frumos!

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...