Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

mergi la dedeman de exemplu si ia un cap imbus calumea. nu cred ca dai mai mult de 10 lei (genul asta : http://www.magazinonlinescule.ro/Pret_Cheie-tubulara-cu-cap-imbus-1-2UNIOR-_117.html ). dar iti trebuie si cheie cu clicket

ce tubulare ai ca daca is proaste le strambi si pe alea . chiar o sa fac o poza la niste chei proaste care s-au strambat ca sa vezi despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai buni biti pe care i-am gasit pe piata din Romania sunt cei de la Bosch, pe mine sincer m-au impresionat. Dar am dat pe unu cat dau altii pe set cu tot cu cheie cu clicket :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica vine vremea sa imi schimb rulmentii la bascula. Spre ghinionul meu nu exista kit de asaceva pe aftermarket. Intrebarea mea, la cei care au mai schimbat, ce trebuie schimbat in afara de cei 2 rulmenti? saibe? distantiere? au nu au semeringuri?

 

multumesc in avanas de raspunsuri

 

LE: sau poate nu trebuie schimbati acei rulmenti, idea e urmatoarea. Cand sta pe cric utilaju si ii dau picioare la bascula din lateral, se aude un mic joc. La mers nu pot sa zic ca ma deranjeaza acel joc, deorece trebuie sa misc foarte repede de pe stanga pe dreapta motoru ca si cum ocoloesti brusc un dita mai crateru. Ii mai troncane la careva bascula ? :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are voie sa faca asa ceva. Vezi ca se gasesc si rulmenti aftermarket. Cauta cotele rulmentilor si apoi suna la producatorii de rulmenti/magazine. Eu am luat rulmenti conici de jug cu 32 ron perechea. App, rulmentii Koyo sunt facuti in Alexandria.

eu am schimbat rulmentii respectivi. stransi frumos la cuplu tot are o idee micronica de joc. nu am schimbat distantierele care intra in interiorul rulmentilor dar nu pareau uzati. apoi dupa un pic de sapat pe forumuri era idea ca cel joc micronic stanga-dreapta in capatul basculei este normal.

rulmentii de la bascula au 25x33x35 si trebuie sa aibe simeringuri pe ambele parti. din cate imi amintesc nu am gasit aftermarket (rolling tm) si parca si Igi a cautat si el din greu aftermarket dar fara success. poate tu ai mai mult noroc.

acei rulmenti nu sunt asa expusi si in plus mai intra unsoare de la lant - cel putin la cel din stanga dar cel mai bun motiv pentru care ii vei gasi in stare buna este faptul ca nu sunt expusi.

... spre deosebire de rulmentii de la tripod si de la oase ...

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat rulmentii respectivi. stransi frumos la cuplu tot are o idee micronica de joc. nu am schimbat distantierele care intra in interiorul rulmentilor dar nu pareau uzati. apoi dupa un pic de sapat pe forumuri era idea ca cel joc micronic stanga-dreapta in capatul basculei este normal.

rulmentii de la bascula au 25x33x35 si trebuie sa aibe simeringuri pe ambele parti. din cate imi amintesc nu am gasit aftermarket (rolling tm) si parca si Igi a cautat si el din greu aftermarket dar fara success. poate tu ai mai mult noroc.

acei rulmenti nu sunt asa expusi si in plus mai intra unsoare de la lant - cel putin la cel din stanga dar cel mai bun motiv pentru care ii vei gasi in stare buna este faptul ca nu sunt expusi.

... spre deosebire de rulmentii de la tripod si de la oase ...

 

bafta,

paul

 

stare buna/nebuna, idea e ca ai vazut/simtit si tu jocu/bataia. Sper sa se schimbe semnificaiv dupa schimbarea rulmentului. Vroiam doar sa stiu daca mai trebuie ceva schimbat pe langa acei 2 rulmenti, deoarece cand am schimbat la roata spate am schimbat si distantierele caci unu nu arata prea bine si vreau acu daca tot dau niste bani pe manopera sa nu ma zgarcesc la piese daca e sau nu nevoie.

In posturi mai vechi cred ca am inteles ca trebuie o cheie speciala pt schimbat rulmentii? Daca Lucian nu are cheie de aia, pe cate beri o imprumuti pe a ta ? :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stare buna/nebuna, idea e ca ai vazut/simtit si tu jocu/bataia. Sper sa se schimbe semnificaiv dupa schimbarea rulmentului. Vroiam doar sa stiu daca mai trebuie ceva schimbat pe langa acei 2 rulmenti, deoarece cand am schimbat la roata spate am schimbat si distantierele caci unu nu arata prea bine si vreau acu daca tot dau niste bani pe manopera sa nu ma zgarcesc la piese daca e sau nu nevoie.

In posturi mai vechi cred ca am inteles ca trebuie o cheie speciala pt schimbat rulmentii? Daca Lucian nu are cheie de aia, pe cate beri o imprumuti pe a ta ? :)

 

acolo eu as desface ansamblul telescop sa las bascula libera si as verifica jocul. daca jocul e cat o putza de furnica in capatul basculei nu mi-as bate capul.

:D

din cate imi amintesc rulmentii cu ace au camasa de otel si calea de rulare (bucsile acelea) se deterioreaza. daca la desfacere rulmentii au vaselina - mai degraba m-as orienta sa schimb bucsile. si eu sunt curios daca dispare jocul acela lateral 100%.

daca tot esti in zona - ar trebui verificati si cei de la tripod/oase si inlocuiti daca este cazul (rulmenti + bucsi). sa iti aloci mai mult timp pentru lasat mobra desfacuta pana vin rulmentii si bucsile comandate ca nu are rost sa le comanzi dinainte daca nu este cazul.

cred ca are luci cheie din cate imi amintesc. daca nu - rezolvam.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ma bate gandul sa intru in randul posesorilor de motoare touring si as avea nevoie de niste sfaturi de la utilizatori de DL650..O recomandati pt incepatori? Am citit ca dupa 2007 modelul a suferit o imbunatatire si are optional ABS. Aceste 2 aspecte schimba radical modelul initial din 2004? ma refer aici si la diferenta de pret semnificativa. multumesc pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ma bate gandul sa intru in randul posesorilor de motoare touring si as avea nevoie de niste sfaturi de la utilizatori de DL650..O recomandati pt incepatori? Am citit ca dupa 2007 modelul a suferit o imbunatatire si are optional ABS. Aceste 2 aspecte schimba radical modelul initial din 2004? ma refer aici si la diferenta de pret semnificativa. multumesc pt sfaturi.

Salut!

Buna idee cu vstromul!

Mie mi se pare un motor oki pentru incepatori - ajuta daca esti mai inalt de felul tau si stai bine pe picioare (ca sa ajungi bine cu talpa picioarelor jos). asta o sa ajute sa scapi de emotiile scaparilor intamplatoare pe jos pana te obisnuiesti cu unghiul maxim de inclinare peste care nu il mai poti tine :D. Ca si putere nu as putea spune ca e vre-un naravas desi daca scapa de sub control o sa fii uimit de cat de greu e de stapanit :D.

faptul ca e de dupa 2007 nu schimba foarte mult situatia (in afara de varsta mai tanara) dar faptul ca e cu ABS o sa te ajute in multe situatii "limita". Mai ales ca incepator dar si ulterior.

 

Bafta si numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde.

Ati mai intalnit problema asta ?

Ce as putea face?

Multumesc !

» Post actualizat in 18 Jul 2015 11:54

Se poate sa fi strans prea tare suruburile de aerisire ?

Asta e lichidul de frana folosit http://www.motul-romania.com/35-motul-dot-34-brake-fluid.html .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi strans prea tare si sa fi stricat nitel filetul in etrier ( el fiind de alu si aerisitorul fier) Asta e o intamplare cam uratica, la fel am facut si eu la masina, am strans cu clichet-ul si nu imi dadeam seama ca opune rezistenta, si l-am dat peste cap.

Nu incerca sa faci improvizatii !

 

Am si eu o intrebare, nu va deranjeaza pe timp ploios apa ce este aruncata asupra bordului intre ceasuri si parbriz?

Ma gandesc sa acaparez cumva acei stropi , vreo idee cum sa umplu acel locas? ( ma gandeam la ceva material prins acolo... camera sau altele.)

post-47564-0-90998200-1437229832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca nu imi aduc aminte ca inainte sa fi facut asa. Lantul de transmisie este intins corect, nu este prea strans. Altceva ce sa verific?

Io zic ca si inainte facea asa :D.

Nu am mai mers demult la relanti dar parca din vremurile cand aveam cric central - cand mergea la relanti in vit 1 pe cric - smucea sacadat in lant mai ales cand era mai larg decat litera manualului (de obicei merg cu el mai larg). daca ii dadeai un pic pic de gaz sau tinut pe frana o idee - nu mai facea. Sacadarea era mai pronuntata cand aveai ceva uzura la pinioane/lant.

Intrebare cu surubul acela - cel rupt era unul dintre cele 2 de pe fata? la sv ai ca o bucata de cauciuc care atarna pe radiator si protejeaza intrearea la bujia fata + zona respectiva?

 

stima,

paul

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:01

Salutare,

Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde.

 

hmmm ... folosit cheie mica de 8 sau clicket cum zice trekout?

Daca s-a belit filetul - cred ca se poate rebucsa daca ai un prieten in domeniu.

Sau daca nu ai chef de agitatie vezi ca-s pe aici cativa care si-au schimbat etrierii - http://olx.ro/oferta/etrieri-v-strom-dl650a-2007-ID3iLap.html#19b3acfcbe

Si ai mei ar fi de dat dar vezi ca omul din link este din Bucuresti si nu mai dai bani pe transport plus ca nici placutele nu-s de aruncat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde.

Ati mai intalnit problema asta ?

Ce as putea face?

Multumesc !

» Post actualizat in 18 Jul 2015 11:54

Se poate sa fi strans prea tare suruburile de aerisire ?

Asta e lichidul de frana folosit http://www.motul-romania.com/35-motul-dot-34-brake-fluid.html .

 

Vezi ca in urma aerisirii ramane lichid pe canalul suruburilor, acel lichid se prelinge pe etrier la final. Asta nu inseamna ca suruburile nu inchid inchiderea e pe con.

Spala zona suruburilor cu apa, lasa sa se usuce si apoi vezi daca mai apar urme de lichid la apasarea manetei de frana.

» Post actualizat in 20 Jul 2015 05:27

Salut oameni! Am o "problema" cu SV-ul din dotare. Ca sa schimb sistemul de evacuare am dat jos subcadrul si ce mai era necesar, am schimbat sistemul (un surub de la prinderea galeriei pe fata s-a rupt, urmeaza sa-l scot saptamana asta), am pus noul sistem, am pus subcadrul la loc cu toate firele. Acum problema, motoreta porneste bine, se tureaza bine, insa daca incerc sa merg in treapta 1 la relanti merge foarte sacadat...aceiasi senzatie pe care o ai atunci cand esti intr-o treapta superioara si turatia este prea mica cand incerci sa accelerezi. Ceva idei? De mentionat (daca e necesar) - am incercat sa scot surubul rupt prin sudarea unei piulite - cand am sudat ECU a fost dat jos si bateria la fel, deci cred ca nu avea ce sa se parleasca.

 

Ideea este ca nu imi aduc aminte ca inainte sa fi facut asa. Lantul de transmisie este intins corect, nu este prea strans. Altceva ce sa verific?

 

Schimbi toba, se schimba si parametrii evacuarii si trebuie sa compensezi prin schimbarea setarilor injectiei.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ivan

Am folosit o cheie mica de 8 (inelara) ca sa-i strang. Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar.

 

Ma gandeam sa cumpar alte suruburi de aerisire, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema.

 

@marcone

Am spalat de cateva ori, lichidul tot iese dupa cateva apasari de "pedala".

 

Cred ca dau o fuga pana la Fabio.

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar.

Cred ca dau o fuga pana la Fabio.

daca ai reusit sa strangi cu dinamometrica la cuplu - eu zic ca filetul e inca ok.

surubul de aerisire are capatul conic care intra intr-o gaura ... incearca sa vezi care zona de contact s-a deformat.

Daca suprafetele de contact sunt bune - nu trebuie forta mare ca sa inchida circuitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ivan

Am folosit o cheie mica de 8 (inelara) ca sa-i strang. Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar.

 

Ma gandeam sa cumpar alte suruburi de aerisire, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema.

 

@marcone

Am spalat de cateva ori, lichidul tot iese dupa cateva apasari de "pedala".

 

Cred ca dau o fuga pana la Fabio.

 

Sa nu fi intrat ceva mizerie pe con si sa nu mai inchida bine, se poate intampla daca etrierul nu e curatat inainte de a fi desfacut surubul sau mizeria poate proveni din interiorul etrierului.

Nu e momentul ptrivit acum in mijlocul sezonului dar cred ca trebuie desfacuti si curatati etrierii, oricum asa nu e sigur sa mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O metoda ieftina pt montare gps pe v-strom.

Cel mai usor se lucreaza cu platbanda de aluminiu, insa eu am gasit cu 2-3 lei platbanda de inox.

2-3 lei platbanda

30 lei husa impermeabila Lidl ( material si lipituri f bune)

2 lei suruburi si piulite cu autostrangere si garnituri cauciuc.

Total 35 lei.

post-47564-0-51092200-1437399122_thumb.jpg

post-47564-0-99317900-1437399131_thumb.jpg

post-47564-0-04844800-1437399148_thumb.jpg

post-47564-0-90713800-1437399153_thumb.jpg

post-47564-0-31323100-1437399159_thumb.jpg

post-47564-0-83429800-1437399164_thumb.jpg

post-47564-0-81091500-1437399171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc sa cumpar un scottoiler, dar la un pret mai mic fata de cel initial, graba nu e, mai am ceva spray.

Daca zareste cineva pe undeva o reducere, as fi recunoscator daca as afla.

:cheers:

Cred ca merge si o varianta sh daca nu e cu probleme sistemul.

Am sa caut si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...