Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Si cand ai schimbat tu 4 randuri de michelin dupa Trail 2 -ul avut, ca au aparut acum 2 ani (2015)? 14.500 (media) x 4 = 58,000. In doi ani e ceva......

Sau vorbim de Trail 1 care era alta mancare de peste? Mult sub orice standard actual.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu consider PR4 Trail 2 niste cauciucuri excelente, pe drumuri fara noroi. Am 10000km cu ele si mai duc, s-au "ascutit" putin ca sunt dual compound, e normal. Urmatorul set va fi acelasi tip. 90% mers cu pasager si bagaj.

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa, ce facem, ne supărăm?

Motorul îl am de 2 ani și un pic (în iunie a făcut 2 ani la mine) și de atunci am mers aproape 65.000 km. L-am luat cu Scorpion trail cu care am mers câteva mii de km, după care numai pr4 trail. Tourance am avut pe motorul anterior.

Tin minte că Scorpioul era 2, dar se prea poate să mă înșel și să fi fost 1.

După cum vezi, eu nu vorbesc din lecturi și nici nu vreau să polemizăm, că nu are rost. Scopul intervenției mele a fost de a corecta o informație falsă (10 clase peste), fără nimic personal.

În altă ordine de idei, după cum ai văzut, eu nu te-am întrebat unde, cât și cum le-ai testat și cum de e posibil acest lucru.

Sper că acum nu îți ies prea mulți km față de numărul de gume și că nu îmi ceri vreo foaie de parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fere, cum sa ma supar, dar incercam sa facem o imagine de ansamblu corecta, ca oamenii sa stie ce sa aleaga, inclusiv timpi de folosinta si kilometraje. Eu pos sa explic ce si cat am testat si pe unde, unele chiar si cu filmari, in asa fel incat utilizatorul sa poata intelege diferentele dintre cauciucuri.

Si ca sa revenim la ele, este normal ca un cauciuc gandit pentru un anumit tip de motocicleta sa se comporte mai prost pe alta, adicatelea: trail 2, tourance, etc, au fost concepute pentru mobre de genul vstromului si au anumite caracteristici de forma, consistenta si desen. Ba mai sunt si dual compound ca tot sunt de ultima generatie. si tin intre 20 si 30 de mii.

Incerc sa explic oamenilor ca e mai bine sa pui un cauciuc pentru acel tip de motocicleta decat unul gandit pentru o stradala pentru ca are mari diferente de constructie: desi poate avea aceeasi aderenta cauciucul e mai moale, carcasa e mai moale pentru ca nu trebuie sa reziste la greutati mari (bagaje, pasager) si automat deformarea e diferita.... si diferente continua.

Altfel ar fi fost simplu, un cauciuc pe toate dimensiunile si gata.

 

32.000 km pe an!!! Jos palaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu, in general, ca sunt cauciucuri ok PR4. Daca daca te tin in jur de 14~15k km mai bine ma lipsesc.

Eu am 21k cu scorpion2 si mai duc pana prin primavara.

 

Analizand profilul, imi creeazi impresia ca au mai multa carne Scorpion2.

 

intrebare de baraj: Cine a mai patit sa ii plece o crapatura (circulara) pe tot peretele lateral la tourance next?

nu pierdeam presiune dar nu imi mai inspira incredere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fere, cum sa ma supar, dar incercam sa facem o imagine de ansamblu corecta, ca oamenii sa stie ce sa aleaga, inclusiv timpi de folosinta si kilometraje. Eu pos sa explic ce si cat am testat si pe unde, unele chiar si cu filmari, in asa fel incat utilizatorul sa poata intelege diferentele dintre cauciucuri.

Si ca sa revenim la ele, este normal ca un cauciuc gandit pentru un anumit tip de motocicleta sa se comporte mai prost pe alta, adicatelea: trail 2, tourance, etc, au fost concepute pentru mobre de genul vstromului si au anumite caracteristici de forma, consistenta si desen. Ba mai sunt si dual compound ca tot sunt de ultima generatie. si tin intre 20 si 30 de mii.

Incerc sa explic oamenilor ca e mai bine sa pui un cauciuc pentru acel tip de motocicleta decat unul gandit pentru o stradala pentru ca are mari diferente de constructie: desi poate avea aceeasi aderenta cauciucul e mai moale, carcasa e mai moale pentru ca nu trebuie sa reziste la greutati mari (bagaje, pasager) si automat deformarea e diferita.... si diferente continua.

Altfel ar fi fost simplu, un cauciuc pe toate dimensiunile si gata.

 

32.000 km pe an!!! Jos palaria!

În principiu este absolut corect ce spui și mă bucur că nu e vorba de șicane fără rost.

De asemenea, e perfect adevărat că au o carcasă foarte moale și că asta contează. Spun asta pentru că în vară am făcut o pană (prima cu acest tip de cauciuc) și era să se termine prost. Adică eram cu pasager și fără să simt ceva în prealabil (mi se părea că nu am suficient cuplu, dar încă analizam), motorul a început să vobleze foarte,foarte tare în curbă la 120 km/h, încât am crezut în prima fracțiune de secundă că a plesnit cadrul (am o greutate semnificativă). În fine, am scăpat pe roți, dar când am strâns cauciucul în palmă avea consistența unei cârpe. Dacă era o curbă mai strânsă, nu vreau să mă gândesc. Atunci m-am gândit să schimb guma cu Anakee 3 (l-am testat într-o tură lungă, inclusiv pe ploaie, și nu mi s-a părut inferior față de pr4), dar am rămas la pr4 pentru că tot pr4 eveam pe față. Apoi m-am gândit că între aderența extraordinară a pr4 și un comportament mai bun în caz de pană aleg aderența dat fiind cât de rar intervine pana (aici vorbim exclusiv de asfalt).

În concluzie, aderența pr4 trail este extraordinară, mai ales pe ploaie, dar are minusuri firești (carcasă de balon și rezistență scăzută la uzură în cazul unor motoare grele).

Acum fiecare alege ce e mai important pentru el,pentru mine aderența fiind ceea ce face diferența.

 

PS- De fapt, am schimbat 5 bucăți de pr4 pe spate, pentru că cel cu pana s-a distrus și avea numai câteva mii de km, dar nu am vrut să mai intru în amănunte.

Tura cu Anakee 3 am făcut-o, bineînțeles, cu alt motor.

Editat de sailboat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj: Cine a mai patit sa ii plece o crapatura (circulara) pe tot peretele lateral la tourance next?

nu pierdeam presiune dar nu imi mai inspira incredere...

Mie, lui 10 de rosu, Madalin Mizerie, King... si aproape tuturor care au avut next.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, lui 10 de rosu, Madalin Mizerie, King... si aproape tuturor care au avut next.

 

sunt la al 4 lea set de nexturi, 2 din ele am mers in viata lor cam un km pe pana, complet dezumflat, nu nu s-au dejantat, unu din seturi fata era perfect lubenita, stiti voi povestea cu asfaltu norvegian, unu din cel de pe spate a avut 2 petece, altu doar 1, dar despre ce cercuri vorbiti voi acolo. Incerc sa merg pe cat posibil cu 2,6-2,9 la rece pe spate si 2,3 fata. Iarna asta vreau sa imi bat joc de setul vechi, caci mai avea un pic de carne cand l am schimbat si sa merg cu el pe la 2 fata spate sa vedem daca o fi mai aderent.

PS: daca pana nu de mult consideram ca doar ABSul trebuie sa fie dotare obligatorie, acum consider ca si TCul ar trebui sa fie. E aiurea rau la 10 grade cand esti inclinat si tragi de gaz lejer sa simti cum pleaca cuurul la plimbare

ce cercuri?

 

Intrebare: De ce imi scade temperatura lichidului de racire in mers? E termostatul lenes sau "asa face toate"?

Caz: chiar si pe temperaturile astea, ajunge aprinde relativ repede toate cele 3 liniute, dar daca merg mai tare - 130 kmph in ultima treapta, incepe sa scada indicatia. Daca accelerez in forta se incalzeste. La fel daca scad viteza sub un anumit prag.

Inteleg, temperatura ambianta mica, viteza mare, volum mare de aer, turatie relativ mica egal racire accelerata, dar termostatul ce pazeste? Ma asteptam sa aiba ceva histeresis, cat sa nu permita oscilatia asta in jurul a 80C.

La voi cum e?

DL650 din 2006.

 

Eu in primavara pe la 10-15 grade nu reuseam sa ating a 3 a linie de caldura nici cum, sau daca se aprindea pica imediat. Consumam, cam un litru in plus la 100 de km. Am inlocuit termostatul si pana saptamanile trecute numai 3 linii am vazut. In una din zile erau sub 10 grade pe traseu pe undeva si a scazut pt cateva secunde la 2 liniute. Cred m-am dus la vstromania de toamna cand ploua torential a fost faza, am pus-o pe seama apei. Acu cateva zile bune la o plimbare, iar 10 grade, a avut pe o portiune de mers la 80 in a 6 a o faza de genu vreo cateva secunde cu 2 linii, dar am accelerat la 90-100 si si-a revenit. Cat despre plimbatu in oras si temperaturi mici pt a ajuta un pic motorul sa se incalzeasca mai repede, radiatorul de ulei a primit o protectie de vant. Cand au proiectat acel radiator nu s-au gandit sa ii puna un termostat si la ala. Intr-o noapte erau 5 grade, pe un traseu de 7 km abea cand am parcat motorul a ajuns apa la 3 liniute. Pe drum am verificat la fiecare semafor temperatura lui, prin pipaire, abea la ultimu semafor s-a incalzit usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cercurile de ruptura de care vorbeste big boy nu sunt vizibile daca nu faci o inspectie mai atenta a cauciucului. Te uiti pe partea laterala, pe talon, acolo unde sunt scrise datele cauciucului. La multe anvelope am vazut crapatura aia. E fina, ca un fir de par si merge pe circumferinta talonului. Nu are nici o treaba cu calea de rulare si nici nu e adanca. E ca si cum primul strat de cauciuc de pe anvelopa crapa circular pe toata circumferinta. Am mai discutat asta odata, nu stiu daca aici sau pe Vstromania. Se pare ca nu are nici un efect negativ din punct de vedere fizic. Psihic insa... e alta poveste. La mine spatele avea pe ambele parti, iar fata numai pe o parte. Dar am mers cu ele pana spre sfarsitul vietii si am trecut pe urma pe Mitas E07.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cu Africana 13.000 km facuti cu Heidenau K 60 SCOUT, asta ca si alternativa la ce s-a scris pana acum.

Le recomand cu toata increderea si responsabilitatea si se preteaza foarte bine si pe Vstrom, mai ales ca sunt mult mai ieftine decat Next-urile (cu care am mers 2 seturi pe Vstrom).

Net superioare pe OFF, net superioare ca si durata de viata, comparabile pe viraje (in ciuda profilului care tinde sa sperie la inceput), insa net inferioare pe asfalt ud.

 

K 60 SCOUT o guma "made in Germany", cu cel mai bun raport pret/calitate, un "allrounder" perfect, d.p.m.d.v.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am observat asta (nu sunt specificate dimensiuni). multumesc, o sa dau comanda cu precizarea motorului pt care trebuie

aveti idee daca mai sunt si alte "consumabile" care trebuie schimbate odata cu rulmentii astia?

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de link .Am reusit pana la urma dar a trebuit sa demontez panoul cu ceasurile de bord .Piulitele in care se strang suruburile parbrizului se monteaza /demonteaza prin interior la modelul meu si de aici toata nebunia .In filmulet e un alt model de fixare

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt simeringurile.

 

Vezi ca pe vstromania.ro e un topic cu dimensiunile rulmentilor si simeringurilor.

 

acum am observat asta (nu sunt specificate dimensiuni). multumesc, o sa dau comanda cu precizarea motorului pt care trebuie

aveti idee daca mai sunt si alte "consumabile" care trebuie schimbate odata cu rulmentii astia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Si daca va intrebati daca am scapat cumva acest sezon fara sa patesc nimic, hai sa fac o rectificare cu ultimile zile.

 

1) Gasit sambata sobolan mort sub sa.

Am scris anul trecut mai in detaliu, anul asta pliculetele cu otrava si-au facut rostul.

 

post-83698-0-46282500-1508862741_thumb.jpg

 

2) Rupt suport oglinda dreapta, ma refer la piesa in care se baga oglinda, cea de pe ghidon. Efect al efectului de parasuta, vantul de azi, husa pusa peste mobra cu top case si legata sub mobra (E prima oara cand mi se intampla, pb de la top case, pana acum am pus husa fara si a prins vijelii cel putin la fel de puternice). Ce pot face? Se poate suda?

 

post-83698-0-36724100-1508862789_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Si daca va intrebati daca am scapat cumva acest sezon fara sa patesc nimic, hai sa fac o rectificare cu ultimile zile.

 

1) Gasit sambata sobolan mort sub sa.

Am scris anul trecut mai in detaliu, anul asta pliculetele cu otrava si-au facut rostul.

 

attachicon.gifVStrom_shobo.JPG

 

2) Rupt suport oglinda dreapta, ma refer la piesa in care se baga oglinda, cea de pe ghidon. Efect al efectului de parasuta, vantul de azi, husa pusa peste mobra cu top case si legata sub mobra (E prima oara cand mi se intampla, pb de la top case, pana acum am pus husa fara si a prins vijelii cel putin la fel de puternice). Ce pot face? Se poate suda?

 

attachicon.gifVSTRom_oglinda_rupta.JPG

E treij de lei un suport din ala!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E treij de lei un suport din ala!!!

 

Dar nimeni nu se organizeaza pentru sarmanul suflet ramas sub seaua motocicletei! Hai sa facem un parastas, chemam un preot, ceva coliva, vinul ala bun...

Altfel o sa te bantuie fantoma soarecului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parastasul a fost sambata. Cu alcool (sanitar) si alte alea. Si uite ca tot m-a bantuit..

 

Aseara pe intuneric nu am vazut cat e paguba.

Azi am desurubat si m-am linistit, mai ales dupa ce mi-ai dat pretul.

 

De acu' invatatura de minte. Pun husa fara top case. Nu pun otrava sub sa. Cine e mai sufletist poa' sa puna ciocolata, cica rozatoarelor asta le place nr 1, mai mult ca branza, cascaval etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...