Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La 12.07.2019 la 14:27, vis-a-vis a spus:

Asta îmi aduce aminte de mulți bicicliști care nu frânează cu fața nici să-i bați... (Dacă-i aruncă-n cap la o frânare bruscă!) :D

 

 

Din păcate e o problemă care pornește din școală (cel puțin la mine). În primele 4 ore (la Adi Moto) nu ne-au lăsat să punem mâna pe frâna față.

 

Și așa am ieșit din școală, obișnuiți să călcăm pe frâna spate mai mult, toți de acolo... Acum încerc să mă obișnuiesc să stau cu degetele pe frâna față și să o și folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreaq', cum s-a lipit școala de voi! Parcă văd că alte chestii din școală, nu neapărat cea de șoferi/mocicliști - eventual bune - nu s-au lipit atât de bine de domniile voastre! :P

Cum nu v-au lăsat ăia în primele ore - când șansele să vă întindeți pe planetă cu manevra în cauză chiar erau mari -, cum școala e de vină! 🙊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, john17 a spus:

Ai dreaq', cum s-a lipit școala de voi! Parcă văd că alte chestii din școală, nu neapărat cea de șoferi/mocicliști - eventual bune - nu s-au lipit atât de bine de domniile voastre! :P

Cum nu v-au lăsat ăia în primele ore - când șansele să vă întindeți pe planetă cu manevra în cauză chiar erau mari -, cum școala e de vină! 🙊

Să mă scuze domnia voastră,

 

E vina mea 100% atunci, am scris mai sus că încerc să mă corectez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Model 2012

Sa verifici la un dealer suzuki daca s-a facut recall pe stator.

In rest ... consumabile si merge.

Eu nu am avut nici o problema cu a mea pe nicaieri. Si am 66000 km.

Ca si diferente:

  • se simte mai usoara ca modelul anterior.
  • nu are asa cuplu in turatii mici ca cel anterior.
  • are frane ceva mai bune (dar tot proaste sunt).

In rest e totul ok.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, brake a spus:

Multumesc ,Vraji.Cei ala recall pe stator,buba de fabricatie la stator?

 

Da. Statorul la primele versiuni este la fel cu cel al modelului anterior. Dar modelul anterior avea radiator de ulei si automat temp uleiului din motor nu era asa mare. Modelul L2 nu mai are radiator si se topeste rasina izolatoare de la stator si asta se arde.

S-a facut recall si se inlocuieste statorul cu totul. Eu am facut recall-ul la 20K si acum am 66K si nu am mai avut nici o problema. Statorul meu la 20K incepuse sa se inegreasca in partea superioara desi aveam inlocuit releul de incarcare cu un Mosfet SH775 care e mai protectiv cu statorul decat ala OEM care descarca energia suplimentara tot in stator si il incalzeste suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.06.2019 la 9:45, AS25 a spus:

Chiar nimeni nu are o recomandare?

Salut!

 

Incearca la Augusta in comuna Catelu. Au scule profi pentru roti moto si se pricep. Cum vii pe Pallady spre A2, la giratoriul cu benzinaria Mol te lasi in dreapta. Ei sunt pe partea stanga, la aprox 100 de metri.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără supărare, tot pe mIRC am rămas?

 

 

Aseară am montat ledurile, e altceva decât cu halogenele. Nu am făcut decât o ieșire scurtă, de vreo 3 km, dar parcă "umplu" altfel câmpul din fața motorului noaptea.

IMG_20190723_225555.jpg

IMG_20190723_225600.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 
Am nevoie de ajutorul vostru in a ma decide între stromul de 1000 si cel de 650, mai noi de 2017.
Eu înclin spre cel de 1000 datorită faptului că are cornering abs. In rest mi se par la fel pentru ce am nevoie. Pe de altă parte mi-e sa nu fie un pic prea mult pentru ce am eu nevoie si anume naveta prin Bucuresti mai tot timpul si poate 1-2 saptamani pe an plimbare prin afara lui..de genul touring.
Ca experienta moto - e primul motor dar sunt la vârsta la care nu ma mai fura viteza - 40 ani. Carnet auto am de 22 de ani și vreo 300.000 km.
Ce mi-e teama de 1000 e ca va fi prea mare si prea putin agil pt oras..in rest as înclina spre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde doar de ce faci in alea 1-2 saptamani. Daca mergi cu pasager si bagaje e mai ok 1000.

Daca mergi solo si cu bagaje 650 e suficient.

Diferenta de greutate e de 12kg (suprinzator) dar miarul are o groaza de avantaje legate de motorul mai mare.

Minus la 1000 e consumul care e clar mai mare si pretul care e tot asa de clar mai mare. In rest are numai plusuri.

Ciclistica este foarte apropiata intre ele.

1000 te va smuci mai tare la inceput pana cand vei invata sa controlezi ambreiajul si acceleratia dar nu vei avea probleme daca intri cu a 5-a intr-o curba care necesita a 3-a ...  ca te va scoate fara probleme.

 

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Fără supărare, tot pe mIRC am rămas?

....

Asta puteai sa o tii pentru tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, tzunoi a spus:

Salut, 
Am nevoie de ajutorul vostru in a ma decide între stromul de 1000 si cel de 650, mai noi de 2017.
Eu înclin spre cel de 1000 datorită faptului că are cornering abs. In rest mi se par la fel pentru ce am nevoie. Pe de altă parte mi-e sa nu fie un pic prea mult pentru ce am eu nevoie si anume naveta prin Bucuresti mai tot timpul si poate 1-2 saptamani pe an plimbare prin afara lui..de genul touring.
Ca experienta moto - e primul motor dar sunt la vârsta la care nu ma mai fura viteza - 40 ani. Carnet auto am de 22 de ani și vreo 300.000 km.
Ce mi-e teama de 1000 e ca va fi prea mare si prea putin agil pt oras..in rest as înclina spre el.

Am strom 1000XT cumparat cu 0 km in aprilie cu care am facut aprox. 5000km si pot sa iti spun ca nu m-as intoarce la 650. Acum, evident, conteaza in ce fel vei folosi motocicleta si parerea mea este ca 650-ul era mai placut in oras dar o data ce ai trecut de 10km/h stromul de 1000 pare la fel de usor ca cel de 650. Pe de alta parte toate turele in afara orasului sunt muuuuult mai placute cu 1000, sta foarte bine pe curbe, se comporta bine si la viteza, iar pe traseele virajate pare o motocicleta usoara si franele mi se par super bune si eficiente. Se comporta bine si incarcata cu pasager + side case-uri + topcase, desi in cazul asta as prefera ceva mai multa putere, desi nu varianta super incarcata am mers maxim 7-800km. Din punctul meu e vedere singurul punct negativ la modelul de 1000 este range-ul scazut intre alimentari. Nu sunt genul sa imi calculez consumul la 100 de km dar cu stromul de 1000 ma opresc cam de doua ori mai des la benzinarie decat cu cel de 650. Totusi nu consider ca ar si o problema grava decat in cazul in care vrei sa te plimbi prin desert dar sunt sigur ca in RO si europa gasesti tu benzinarii din 200 in 200 km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, tzunoi a spus:

Ai avut ocazia să testezi si cornering abs? E..marketing sau chiar e altceva fata de absul "normal"? 

Greu de spus, am incercat eu sa franez in curba dar nu am avut curaj sa franez foarte tare si nu am simtit sa fi intervenit abs-ul si din fericire pentru mine pana acum nu a aparut vreo situatie limita din care sa pot sa imi dau seama. Totusi daca dicutam despre frane, am fost uimit de cat de bine franeaza motocicleta asta. Am avut ocazia sa testez si GS1200 si pe franare mi se pare ca vtromul sta mai bine. Este surpinzator de buna si pe drumuri mai putin bune, deniverari, gropi, etc unde tinuta de drum mi se pare foarte buna, sta lipita de asfalt si iti da incredere - acum depinde de la om la om, uneori prea multa incredere te poate incurca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, john17 a spus:

Miarul e fix ce trebe ca primă motocicletă, și pt a fi folosit preponderent în București! :moron:

Ai dreptate. Singura atuu al celui de 1000 e cornering abs-ul si franele mai bune decât cel de 650. In rest 650 are toate atuurile - inclusiv pretul care nu e deloc se neglijat. De aceea si incerc sa imi dau seama care mi-ar fi mai ok.

Pe de altă parte tocmai la început sunt predispus la trante..si niste frane/electronica mai bună m-ar scoate din ...budă uneori.

Iar legat de putere..Singura chestie de care mi-e teama e sa scap mana in accelerație din greșeală..si amândouă te ridica pe o roata....Nu e ca si cum ce cea de 1000 ma dau cu 200 si cu 650 ma opresc la  150 de km/h.

Daca ar avea cornering abs cel de 650 nu as mai avea nici o dilemă..cred

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...