Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ma gandesc ca nu poate consuma mai mult decat un telefon performant cu gps. Are acumulator nedetasabil 210 mAh (3.7V) pe care l-am testat incarcat si neconectat la bateria moto si care a functionat continuu timp de o ora si ceva. Acu', nu ma pricep la calcule, dar cred ca e ok. In plus gps sta oprit, transmite coordonate o data la 5 min, se activeaza continuu la miscare, deci economie. Consuma doar gprs si gsm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Sică37 a spus:

Ma gandesc ca nu poate consuma mai mult decat un telefon performant cu gps. Are acumulator nedetasabil 210 mAh (3.7V) pe care l-am testat incarcat si neconectat la bateria moto si care a functionat continuu timp de o ora si ceva. Acu', nu ma pricep la calcule, dar cred ca e ok. In plus gps sta oprit, transmite coordonate o data la 5 min, se activeaza continuu la miscare, deci economie. Consuma doar gprs si gsm.

E usor de calculat: pui ampermetrul si vezi cat spune. Sa zicem 10 mA

Asta inseamna 240 mAh pe zi. In 30 de zile sunt aproape 7,5Ah. Si vezi ce scrie pe bateria ta.

Calculul e simplist da iti da o idee.

Daca ai un acumulator de 11Ah nou nout in 30 de zile probabil ca mobra nu va mai porni. Si asta "decat" cu 10 mA. 

Si picam pe aproape de experienta lui @bozoro

La mine a pus la pamant acumulatorul de la RT-u in 3 saptamani. Si asta in aer liber nu in subteran. Acumulator de 19Ah care e drept avea 2 ani vechime si mobra mai consuma si ea cu calculatoarele ei cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Revin și eu cu două întrebări:

 

1. Îmi puteți recomanda un loc unde să îmi vopsesc și eu rezervorul? Al meu cred că e vopsit „cu trafaletul” de fostul proprietar.

Vreau să fac ceva similar cu atașamentul.

 

2. Vouă cât vă încarcă în idle motocicleta? a mea are undeva la 12,05 și înțeleg că ar trebui să încarce mai mult.

 

Mulțumesc frumos,

wcy8n4g8iyc31.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, brake a spus:

Putin 12,05,verifica releul,cel mai bn mergi la bozoro.

Am fost, dar au fost multe de făcut la ea într-un timp foarte scurt (plăcuțe, discuri, ambreiaj, furca, etc), trebuie să mai merg.

 

P.S. Statorul și bateria sunt schimbate în primăvară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa incarca dupa stator nou si la mine... Abea peste 1500 incepe sa bage, daca apesi butonul de pornire si astepti cateva sec bune (din cauza farurilor stinse) ai sa vezi ca urca peste 14.0, tre doar un pic de rabdare 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele nu sunt facute sa incarce la relanti, verificarea se face la 5000ture. De aia imi tot racesc gura si va spun sa nu folositi mobra pe post de redresor sa incarcati bateriile iarna la relanti. La relanti atat incarca toate, adica atat nu incarca nici una. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2019 la 0:05, Florin_Nx a spus:

Am avut un tracker cumparat de pe aliexpress, I-track se numea parca. A tinut vreo 2 luni pana s-a stricat. Tind sa cred ca mi-a luat si bateria cu el ca prea s-au intamplat deodata.

 

In lumina experientei neplacute, m-am ambitionat si-am luat o alarma cu tracker  - vinde un baiat si pe aici - facuta in Israel, cica. Scumputa, dar merita. Dupa vreo 3 saptamani cu alarma armata - motorul a pornit instant. Nu e chiar perfecta, uneori raspunde mai greu la dezarmare daca e activata - insa are niste chestii interesante: daca e miscata sau inclinata motocicleta, suna o perioada alarma, apoi tace - insa continua sa trimita sms-uri la greu cu pozitia  si nu se opreste pana ce n-o dezarmezi - super chestie in caz ca chiar ti-o fura poti vedea in timp real traseul pe care il are. Plus consumul extrem de redus....

Salut,

 

Tot am zis ca o sa scriu despre eBike - super tare mi s-a parut  - https://ermtelematics.com/products/starlink-ebike.

Consumul este cat zic ei ca am masurat:

Active Mode                            20-80 mA
Transmit Mode                        160-300 mA
Power Save Mode (GPS & modem off)    2.3mA 

Are baterie de  backup interna de 750mAh.

Daca e corect configurata - consum 2.3mA - vis.

Ce mi s-a mai parut interesant - poti sa ii configurezi modulul GPRS (cel putin in trecut Iulian nu zicea prea multe despre asta ca e un pic de bataie de cap la configurare) si poti sa iti inrolezi device-ul pe un site gratuit de tracking - gps-trace.com de exemplu si ai istoric de trip-uri 30 de zile. Iti vezi online locatia si ce mai era fain - aveau share location - un link pe care il avea familia cand plecam in ture.

 

Numai bine,

Paul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bozoro a spus:

Motocicletele nu sunt facute sa incarce la relanti, verificarea se face la 5000ture. De aia imi tot racesc gura si va spun sa nu folositi mobra pe post de redresor sa incarcati bateriile iarna la relanti. La relanti atat incarca toate, adica atat nu incarca nici una. ;)

Vorbesti de alea cu regulator normal. La mine încarcă 14,2 la orice turatie cu becuri led. Cu becuri normale 13.6, iar cu becuri led si proiectoare led 13,6.

Am stator schimbat in recall si regulator sh775. 

Acekeasi valori in 1200 si 5000 de ture. 

Si asta e normal, nu ce zici tu. De aia e regulator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine cand s a dus statorul la relanti toate cele 3 faze erau egale pana pe la 2mii de ture. Am verificat si impedanta intre faze si erau perfecte, nici una in scurt la masa. Cu toate astea abea la 3-5000 de ture cat zice manualu de service am vazut ca pe o faza aveam buba... Miarul nou cu un singur bec pe faza la relanti sta undeva la sub 14 bine de tot, mai ales dupa ce e pornita mobra. Noroc ca sta la 1500 ture ceva mai mult ca vechiul 650 si reuseste in alea 2-3 minute sa redreseze cat de cat bateria dupa porniere.

Sh775 ala, nu a venit standard pe mobra, nu e nici usor de procurat, nu e nici ieftin.

 

PS iarna pt ca drumuri scurte in oras, 7-8 min, am dezactivat un bec la vechiul 650 si cand ajungeam la destinatie ma uitam pe ceas ca sa se faca 10 min de cand am pornit mobra si evident stateam cu butonu de pornire apaaat ca sa nu nearga becul ramas. Cu aceasta metoda a fost prima iarna care am trecut o complet fara sa pun bateria pe redresor si evident fara sa ma lase in drum pe undeva. Singura problema a fost dupa 2-3 sapt de ger si stationare. Numai ce se dezghetase poleiul. Dar a fost singuru incident fata de alte ierni cand am ramas cu mobra n curte la lucru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, vrajitoru a spus:

Vorbesti de alea cu regulator normal. La mine încarcă 14,2 la orice turatie cu becuri led. Cu becuri normale 13.6, iar cu becuri led si proiectoare led 13,6.

Am stator schimbat in recall si regulator sh775. 

Acekeasi valori in 1200 si 5000 de ture. 

Si asta e normal, nu ce zici tu. De aia e regulator!

Ce ai tu nu e normal, ca daca era normal iesea asa din fabrica. Alea sunt upgrade-uri pe care le facem noi sa rezolvam unele probleme. Dar manualul nu zice ca aia e normal. Si nici fabrica. Cand o sa bage de serie regulatorul minune atunci o sa fie normal si la relanti. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, cooldeep said:

Miarul nou cu un singur bec pe faza la relanti sta undeva la sub 14 bine de tot, mai ales dupa ce e pornita mobra. Noroc ca sta la 1500 ture ceva mai mult ca vechiul 650 si reuseste in alea 2-3 minute sa redreseze cat de cat bateria dupa porniere. 

Miarul, incepand cu generatia pe care o ai tu, are regulator in serie, Shindengen SH847. Ar trebui sa functioneze si sa incarce similar cu motorul upgradat al lui Vraji.

Chiar, de curiozitate, la 650-urile astea noi au pastrat regulatorul ala vechi, in shunt, sau au facut upgrade si au pus si pe ele regulatoare in serie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scut motor idee proprie si aparatoare radiator. Scutul din duraluminiu de 4 mm, aparatoarea de radiator din plasa de la un magazin apicol si un cadru din sarma de 4 mm de la montaj plafoane false, Dedeman( cost 10 lei cu totul la aparatoare radiator)

20190816_123648.jpg

20190816_123658.jpg

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.08.2019 la 9:52, bozoro a spus:

Motocicletele nu sunt facute sa incarce la relanti, verificarea se face la 5000ture. De aia imi tot racesc gura si va spun sa nu folositi mobra pe post de redresor sa incarcati bateriile iarna la relanti. La relanti atat incarca toate, adica atat nu incarca nici una. ;)

 

Am vazut si eu in manual ca masurarea se face la 5000 rpm, dar eram intre blocuri si nu am vrut sa imi arunce oamenii cu ceva in cap. O sa incerc sa vad daca urca pana la cat zice in manual la 5000 ture.

 

 

La 16.08.2019 la 17:22, george13 a spus:

Scut motor idee proprie si aparatoare radiator. Scutul din duraluminiu de 4 mm, aparatoarea de radiator din plasa de la un magazin apicol si un cadru din sarma de 4 mm de la montaj plafoane false, Dedeman( cost 10 lei cu totul la aparatoare radiator)

20190816_123648.jpg

20190816_123658.jpg

Nice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...