Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 44 minute, john17 a spus:

N-am, și oricum schema nu răspunde la întrebarea mea. Încă n-am întâlnit autovehicul cu aceeași tensiune pe bornele bateriei și la firul "cald" al consumatorilor, iar astea moderne au toate niște fire subțiri-subțiri de te și miri că nu se topesc. 

Economie economie. Iti dai seama la un cablaj de 20 Kg sa faci o economie de 5% la cupru inseamna 1 Kg de masina. La 150.000 de masini/an face 150 de tone/an, la un pret mediu de circa 6000 euro tona (sau cat draqu mai costa cuprul electrolitic) inseamna aproape un milion de iepuroi in plus in buzunarul producatorului si vreo 100 de mii prima boului de MBA-ist care a venit cu ideea de a pune cabluri mai subtiri (si de obicei si mai scurte)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.08.2019 at 17:18, john17 said:

Eu sunt totuși ff curios dacă la Stroama aia nouă sunt 14.2V pe becul de far! Și, în caz afirmativ, ce tensiune o fi pe bornele acumulatorului atunci când la bec sunt 14.2V? 

Decât atât vreau sa știu! 

 

Incarcare masurata direct pe baterie 14.44 V

Tensiune masurata pe mufa becului 14.35 V (fara bec)

Tensiune afisata pe bord 14.3 V, deci cei pe bord e si la bec.

Evident cu releul si statorul reci. Cand se incalseste scade un pic de arata 14.2 pe bord.

 

La stroama veche aveam 14.2 incarcare, ceas cu voltmetru pus pe un fir la mufa din carena care arata 13.8 V, iar pe mufa de la far tot in gol  fara bec era 13.5V. Daca conectam un bec si masuram mufa de la a doilea mai scadea un 0.2V.

 

La fel la masina am peste 14V pe mufa de la bec cu becul mergand la stroama nu am cum sa masor.

 

Sper ca ti am satisfacut curiozitatea, desi la cum ai pus problema meritai sa nu primesti nici un raspuns din partea mea.

 

Si daca tot esti curios, cu proiectoarele pe leduri pornire, bec halogen pe faza scurta, gps conectat si led pe faza lunga, tensiunea pe bord scade pe la 13.6-13.9, semn clar ca este consum mult mai mare decat poate statotrul sa duca, probabil unul din motivele de design pt care au ales un bec pe faza scurta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc. N-am înțeles de ce nu meritam răspuns... Tensiunea "pe bec dar fără bec" e irelevantă, pe bec cu bec interesează! 😋 Oricum aproape 0.1V cădere pe un fir fără sarcină în afara aparatului de măsură e multișor. 

Probabil cu motocicleta pe loc (fără vibrații adică) durata de viață a becului ar fi dublă la aceeași tensiune. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai citit cat avea stromul vechi caderea de tensiune pe fire.

Sunt la al 4lea set de osram nb ultimate H7. Daca pe H4 sunt fenomenale, pe H7 durata lor de viata este extrem de suparatoare, mai ales daca tensiunea la becuri este mare. Cei 4-500de lumeni in plus isi pun amprenta asupra filamentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2019 la 21:21, TrekOut a spus:

Salut, daca incomodeaza pe cineva pe acasa un crash bar pt v-strom 650, sunt interesat sa cumpar. 

 

salut,

am eu unul dat jos de pe v-strom 650 (2009)

daca vrei detalii iti pot trimite poze si info despre el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, 

 

Cand dau semnal dreapta, se reduce putin pt o fractiune de secunda intensitatea farului, semnalele dreapta nu functioneaza deloc, si nici beculetul verde de pe bord care indica semnalizare dreapta nu functioneaza.

 

Stanga functioneaza, si bord si semnalizatoare. 

 

Spuneti-mi va rog daca stiti ce are, si cum pot rezolva

Editat de HORia_Teodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, HORia_Teodor a spus:

Va salut, 

 

Cand dau semnal dreapta, se reduce putin pt o fractiune de secunda intensitatea farului, semnalele dreapta nu functioneaza deloc, si nici beculetul verde de pe bord care indica semnalizare dreapta nu functioneaza.

 

Stanga functioneaza, si bord si semnalizatoare. 

 

Spuneti-mi va rog daca stiti ce are, si cum pot rezolva

Cautat o schema electrica si apoi vazut unde poate fi problema. Din ce an a mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aș încerca prima dată cu alt releu (de la o mobra similară). Eventual probat releul tău pe motorul celălalt. Apoi desfăcut și curățat switch-ul. După aia investigată restul instalației.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

2008, ABS daca are vreo relevanta. 

E ceva de la becul spate dreapta.

L-am zdranganit in fasung pt ca nu pot scoate becul. Acum merg cel din fata  si cel din bord.

 

Macar stau linistit ca nu e stator sau releu etc

 

O sa iau bec nou, si trec si pe la Fabio.

 

Semnalele spate si fata sunt schimbate cu ceva de pe Louis.. 

 

Va multumesc, 

Toate cele bune :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ar fi schema:

DL650ABSWiring.thumb.PNG.b7d82a09a582bf6683114e9dc9d59fce.PNG

 

Becul semnalizare din dreapta se alimenteaza (fata si spate) prin firul gri deschis - Lg - care intra in in comutator. La fel ca si semnalizarea stanga. Apoi pleaca pe fir comun mai departe.

Eu as spune sa vezi ce minuni se petrec prin comutatorul de semnalizare. Mai precis masori cu un ohmmetru ce rezistenta ai intre contactul de la soclul becului si masa atunci cand pui si respectiv scoti semnalul. Sa nu ai vreun scurt in comutator. De asemenea avand in vedere ca paralel pe comutatorul de semnalizare este si butonul pentru avarie sa nu aiba si ala vreun scurt prin el, desi daca ar fi ar damblagii si semnalizarea stanga.

 

Succes!

 

Inca ceva: mai intai vezi sa nu ai vreun scurt in bec sau la soclul bec (fata si spate), mai ales ca spui ca ala spate este mai recalcitrant.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit si becul H7, GE (General Electric)varainta moto cu plus 120. Absulut nimic de obiectat pana acum. Peste Osram standard, un pic mai alb ca si osram standard, parca nu la fel de albastrui din toate directiile cand te uiti la el fata de osram night breaker, dar lumina este aceasi. Adica intr-un colt luminat la 20 de metri detaliile se disting aproape la fel, mult mai bine cu GEul fata de osram standard nici o diferenta fata de NB. Motivul probabil este CRIul superior.

Oricum atat legsilatia ii obliga pe producatori cat si pe ele scrie pe toate, 1500 lumeni la H7 plus minus 10%. Avand in vedere caracteristicile logaritmice a lumenilor cat si perceptia umana, eu garantez ca nimeni nu e in stare sa vada o diferenta de 100 de lumeni. La fel ca si pe ambalaj daca scrie + X metrii. Acest plus de metrii nu se poate obtine, deoarece fizic oglinda in care se reflecta filamentul este aceasi si nu se modifica cu nimic. Singurul lucru diferit, este spectrul de lumina pe care il da. Si anume vorbim aici de CRI si de temperatura de culoare. Temperatura de culoare la randul ei poate fi influentata de materialul care este aprins (filamentul), gazul cu care este umplut becul sau dupa caz dupa filtrul instalat.

Daca stiti pe careva care termina ceva politehnica si nu are inca un subiect de diploma sugeratii sa faca o analiza asupra acestor becuri. Cineva ar trebui sa masoare in primul rand cantitatea de lumina generata cand e nou la un anumit voltaj, apoi dupa x ore de functionare la acelasi voltaj si evident cu varaitii de plus minux x %. Tot acel cineva ar trebui sa vada cu un analizor de spectru exact care este diferenta dintre toate aceste becuri. Studiul evident ar trebui sa includa atat sursa de lumina cat si o citire de pe un asfalat uscat si un asfalt ud.
Si daca stiti pe cineva care poate masura CRIul as fi curios ledurile astea toate de china ce valoare reala are, caci lumenii clar nu sunt reali si din ce am vazut pana acum tare cred ca nici CRIul nu ar enici o treaba cu cifra de 90 pe care ei se lauda pe ambalaj. Tind sa cred ca e mai degraba un 75-80.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In primul rand trebuie sa va multumesc pentru informatiile din acest topic (l-am citit aproape in totalitate)!

 

Detin de cateva luni un DL650XAL9 (primul si singurul motor) si pana acum m-am ocupat de acomodare si accesorizare. Mai am cateva de adaugat si nu am ce sa-i reprosez, e un motor perfect pentru ce am eu nevoie.

Numai ca ieri eram in drum spre Horezu si intr-o curba, in timp ce reduceam viteza, a aparut un zgomot ciudat care m-a speriat putin, noroc ca nu era trafic. Daca va rog, va aruncati un ochi la clipul asta scurt, poate ma lamuriti si pe mine de unde provine sau cu ce am gresit? 

 

 

Am mai facut apoi peste 100 de km pana acasa si nu a parut nimic in neregula.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...