Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 2 minute, vis-a-vis a spus:

Filmulețele sunt filmări reale, nu postări pe forum. Când ai numai Pirelli-n cap, trebuie să dea de gândit celorlalți.

Pirelli ai tu, eu am pi buni in cap. Si apreciez si ce fac altii in masura in care pot sa verific. Tu ai facut filmuletele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, bozoro a spus:

Pirelli ai tu, eu am pi buni in cap. Si apreciez si ce fac altii in masura in care pot sa verific. Tu ai facut filmuletele?

 

Acum 5 minute, vis-a-vis a spus:

Da

 

Ooops!!! 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, vis-a-vis a spus:

Da

Minunat. Detaliaza. Conditii, experienta riderului, uzura cauciucului, ce mai aveati pe celelalte mobre care nu au avut probleme, cine e Madalin Cristea... Na, sunt si eu curios sa stiu detalii. Si asa pana vineri mai e si trei sa ne umplem saptamana cumva. :)))))

Ca pana la urma o sa vreau sa imi iau sii eu ceva mai de off si sa stiu ce cauciucuri sa pun pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, vis-a-vis a spus:

Nu mă contrez, anunț lumea să nu pună botu' la marketing

Aha, deci tu detii adevarul suprem si ii anunti pe altii desi nu ai probat nimic doar ai vazut filmulete. Am inteles. :)))))))))))))))))))))))))))

P.S. Vezi ca nu vand cauciucuri. :)))))))))))))))))))))

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, vrajitoru said:

Dupa ce imi tocesc cauciucurile care le am si eu o sa incerc Mission. Va dura putin ... dar voi ajunge si acolo.

Nu stiu daca s-a discutat de asta pana acum pe aici, dar cam cat te astepti sa tina Anakee Wild-urile pe care le ai acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, botezu' a spus:

Nu stiu daca s-a discutat de asta pana acum pe aici, dar cam cat te astepti sa tina Anakee Wild-urile pe care le ai acum?

Nu stiu. 5-6k... nu stiu cat tin. Ce am mai citit variaza foarte mult: de pe la 8k pana la 3k. Chiar nu stiu cat o sa tina. Dar un set de roti va avea gume de minim 50-50.

Am mai vorbit cu oameni care fac off cu vacile si as fi gasit si variante mai ieftine care sa tina tot atat (vezi Mitas E09, E10..., Shinko, etc...) dar nu erau pe stoc in Bucuresti si ma strangea timpul.

Am si vazut unele fooooarte faine si care nu prea sunt folosite la noi la moto: Maxxis M-6006 (doar fata), sau altele mai orientate catre off si, mai ales, ieftine: Michelin Tracker, Pirelli Scorpion Pro, Mitas C-15, C-17....
Pentru astea setul nu trebuie sa treaca de 900 de lei. Si asta e MAXXXIIIIIM!!!!
Fata pana in 300 ron gasesti.... destule, pe spate insa... se limiteaza destul de mult. Mai ales ca spatele se duce mai iute ca fata. No... 'om trai si 'om vedea.

Hai cu wildul sa probam wildurile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://anvelopemoto.eu/index.php?pcode_from_q=N&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&match=all&q=1507017&dispatch=products.search&features_hash=66-Y

 

Teoretic e lunga lista de cauciucuri existente. Acu dracu stie care e mai ok. Ar trebui sa le luam pe toate si sa le montam pe acelasi tip de agregat.

Si sunt convins ca oricum o sa se comporte fiecare cauciuc diferit pe fiecare model de mobra in parte.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, bozoro a spus:

https://anvelopemoto.eu/index.php?pcode_from_q=N&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&match=all&q=1507017&dispatch=products.search&features_hash=66-Y

 

Teoretic e lunga lista de cauciucuri existente. Acu dracu stie care e mai ok. Ar trebui sa le luam pe toate si sa le montam pe acelasi tip de agregat.

Si sunt convins ca oricum o sa se comporte fiecare cauciuc diferit pe fiecare model de mobra in parte.

Sunt destule dar era necesar sa fie "Stoc bucuresti"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, bozoro a spus:

https://anvelopemoto.eu/index.php?pcode_from_q=N&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&match=all&q=1507017&dispatch=products.search&features_hash=66-Y

 

Teoretic e lunga lista de cauciucuri existente. Acu dracu stie care e mai ok. Ar trebui sa le luam pe toate si sa le montam pe acelasi tip de agregat.

Si sunt convins ca oricum o sa se comporte fiecare cauciuc diferit pe fiecare model de mobra in parte.

  

Si sa fie folosite de acelasi om. Eu la vstrom merg doar cu tourance next. Ala imi place mie. In acelasi nr de km, ale mele aratau intr-un fel si ale unui coleg (cu alt stil de mers) total diferit. Daca se vrea o comparatie 100 % utila, trebuie acelasi rider.

 

my 2 cents

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cu scuzele de rigoare, am pierdut sirul si nu mai stiu cine are Anakee Wild :)

Din experienta pe altceva, doua randuri s-au dus cam de la 8-9k  pt off serios si de la 11-12k pt sosea.

Aderenta au avut pana in ultima secunda, dar la final, la inclinare mai mare simteam cum se mai indoaie crampoanele de contrapanta (ramasera cam netocite ultima data ...).

Scopul pentru care le-am avut a fost sa nu fiu dependent de tipul drumului si am platit asta cu ceva vibratii si vâjâiala in diverse stadii, in functie de vechime, dar nu ma deranja. Diferenta de greutate nu am simtit-o. Oricum, eram si cu camere ranforsate, ceea ce e important de precizat.

 

Rog mult niste pareri strict pentru VStrom cu Anakee Wild. Zgomot, vibratii sau orice.

 

Multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu cateva saptamani, dupa o tura de 400 de km am facut plinul de la rom.petrol (pentru prima si unica data, in rest numai de la austrieci alimentez). Am ajuns acasa, totul ok. Dupa 6 zile de odihna i-am dat la buton si-a hacait nitel si nimic (parca n-avea benzina, asa facea). Inca o data, tot asa. A treia oara a luat-o (si n-am mai oprit-o pana n-am terminat rezervorul). Am verificat bateria, totul ok; voltmetrul arata numai 14.2V in mers. De atunci merge impecabil. E posibil sa fi fost benzina de vina? Sper ca nu e preambul pentru vreo problema mai grava... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred k a fost de la benzina din moment ce a mers ceva km cu aceeasi benzina.Probabil altceva si eu am patit la fel la modelul anterior,dar totul ok dupa.Nu te speria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kaoko throttle lock se numeste piesa, un fel de cruise control, am testat-o azi un pic, cred ca isi va gasi utilitatea mai mult pe autostrada.

😎

20200725_193543_resized(1).jpg

20200725_193603.jpg

Ce nu am spus aseara, este ca dispozitivul, desi este dedicat pentru "DL1000 V-Strom with or without OEM handguards and with/without OEM heated grips" din 2012 pana in prezent, vine pregatit pentru ghidon cu interior de 14 mm, vorba unui prieten, pentru un scuter eventual, ca  aproape toate capetele de ghidon au exteriorul de 22 mm, deci interior de minim 18 mm.

Ca tot romanu', l-am adaptat la motocicleta mea, am facut o combinatie cu ajutorul unor parti din vechiul capat de ghidon si s-a fixat excelent.

😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...