ali baba Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Atata o aburim cu greutatea asta!!! Uite si aici comparata Foarte interesant. Nu ma asteptam sa fure toti chiar atat la cantar, dar mi se pare foarte credibila cantarirea asta. Oricum nu e buna comparatia intre GSA si ST10, pentru ca cel din urma nu are crash-bar-uri, are rezervor mai mic, etc. In plus, la aceeasi greutate, boxerul este cu mult mai manevrabil, din cauza centrului de greutate mai jos. Astfel, intre defunctul meu GS de 1200 si Varadero (cu care tocmai am facut 6000km prin Turcia, din care vreo 70 in afara asfaltului, cu pasager) se simte o diferenta mult mai mare decat cele 20kg din carte. In schimb mi-a placut DL-ul de 1000 al lui Raul (am mers cu el prin Capadocia) - la aceasi greutate are cam aceeasi agilitate cu GS-ul. Cred ca tot centrul de greutate este avantajul. Are garda mica la sol si totul mai jos in consecinta. Din pacate motorul nu e stralucit. Sa inteleg ca ti-a venit ST-ul? As fi si eu curios sa vad jucaria. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Pai... mai bine luai un GS si aveai o motocicleta mult mai aproape de perferctiune din start. Hai ca iar o luam de la cap si-mi sare Angi la gat. Defectele lui Supertenere sunt minore si nu sunt legate de motorul propriuzis. Este vorba de cutii, parbriz (la fel de proaste ca cele originale BMW), manere incalzite si cam atat. BMW-ul are lipsuri de fond pe care eu cu umilele mele mijloace nu le pot corecta si aici ma refer la consumul de ulei, fiabilitate si service. Daca Aurelian baga la vanzare mai devreme bijuteria lui, puneam in cumpana starea exceptionala a motorului lui, dotarile si pretul si poate neglijam minusurile, dar nu a fost sa fie. Se pare ca si la service se fac schimbari, dar dupa atatia ani de bascalie trebuie sa mai treaca cativa pt confirmare. Mesaj completat Foarte interesant. Nu ma asteptam sa fure toti chiar atat la cantar, dar mi se pare foarte credibila cantarirea asta. Oricum nu e buna comparatia intre GSA si ST10, pentru ca cel din urma nu are crash-bar-uri, are rezervor mai mic, etc. In plus, la aceeasi greutate, boxerul este cu mult mai manevrabil, din cauza centrului de greutate mai jos. Astfel, intre defunctul meu GS de 1200 si Varadero (cu care tocmai am facut 6000km prin Turcia, din care vreo 70 in afara asfaltului, cu pasager) se simte o diferenta mult mai mare decat cele 20kg din carte. In schimb mi-a placut DL-ul de 1000 al lui Raul (am mers cu el prin Capadocia) - la aceasi greutate are cam aceeasi agilitate cu GS-ul. Cred ca tot centrul de greutate este avantajul. Are garda mica la sol si totul mai jos in consecinta. Din pacate motorul nu e stralucit. Sa inteleg ca ti-a venit ST-ul? As fi si eu curios sa vad jucaria. Spor Supertenere cel putin din declaratiile fabricantului si din primele teste are o manevrabilitate foarte buna, cel putin comparabila cu GS. Motorul si cadrul au fost proiectate special pt a obtine un centru de greutate jos si cat mai in fata. Motorul este construit pe orizontala, fara baie de ulei, iar radiatorul este plasat pe laterala tocmai pt a-l impinge cat mai in fata. La ST-ul meu inca surubaresc japonezii, asta daca s-au apucat deja de el. Livrarea este programata la sfarsitul lui iulie si dupa cum au inceput livrarile in EU nici o sansa sa fie devansata. Concediul de anul asta, tot cu DL-ul care este intr-o stare de zile mari Mesaj completat Legat de rezervorul relativ mic al lui Supertenere am deja ceva in gand, dar hotararea finala cand vine animalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Hai ca iar o luam de la cap si-mi sare Angi la gat. Defectele lui Supertenere sunt minore si nu sunt legate de motorul propriuzis. Este vorba de cutii, parbriz (la fel de proaste ca cele originale BMW), manere incalzite si cam atat. BMW-ul are lipsuri de fond pe care eu cu umilele mele mijloace nu le pot corecta si aici ma refer la consumul de ulei, fiabilitate si service. Daca Aurelian baga la vanzare mai devreme bijuteria lui, puneam in cumpana starea exceptionala a motorului lui, dotarile si pretul si poate neglijam minusurile, dar nu a fost sa fie. Se pare ca si la service se fac schimbari, dar dupa atatia ani de bascalie trebuie sa mai treaca cativa pt confirmare.Mesaj completat Supertenere cel putin din declaratiile fabricantului si din primele teste are o manevrabilitate foarte buna, cel putin comparabila cu GS. Motorul si cadrul au fost proiectate special pt a obtine un centru de greutate jos si cat mai in fata. Motorul este construit pe orizontala, fara baie de ulei, iar radiatorul este plasat pe laterala tocmai pt a-l impinge cat mai in fata. La ST-ul meu inca surubaresc japonezii, asta daca s-au apucat deja de el. Livrarea este programata la sfarsitul lui iulie si dupa cum au inceput livrarile in EU nici o sansa sa fie devansata. Concediul de anul asta, tot cu DL-ul care este intr-o stare de zile mari Mesaj completat Legat de rezervorul relativ mic al lui Supertenere am deja ceva in gand, dar hotararea finala cand vine animalul. chiar credeti ca va fi nevoie de un rezervor mai mare? adica. ma gandesc ca cei 350km de autonomie teoretica sunt suficienti pt orice drum prin europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Chiar daca aproape ti-ai facut o vocatie din injuratul boxerului, "plangi" cand vezi unul "tzatza de matza" la vanzare. Cu toate ca ai varsta lu' tataie, imi lasi senzatia ca m-am luat de un pusti care habar n-are ce vrea. Chiar sunt curios cat o sa dureze pana o sa scoti la vanzare "noua minune tehnologica" si o sa smiorcai dupa alta..........eventual poate chiar un boxer d-ala de mananca ulei si te "lasa in drum" cand ti-e lumea mai draga..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Defectele lui Supertenere sunt minore si nu sunt legate de motorul propriuzis. Este vorba de cutii, parbriz (la fel de proaste ca cele originale BMW), manere incalzite si cam atat. BMW-ul are lipsuri de fond pe care eu cu umilele mele mijloace nu le pot corecta si aici ma refer la consumul de ulei, fiabilitate si service. adica... GS are defecte legate de "motorul propriuzis"?? Din cate stiu, mai ales de la schimbarea din 2008, chiar nu prea mai e nimic de reprosat; de fiabilitate nu redeschid subiectul ca tu ca de obicei, ai doar acele (rare) exemple negative. Chestia cu consumul de ulei, sa pui sub 1L la 10.000km... mi se pare irelevant, adica in nici un caz hotarator sa nu-ti iei o motocicleta de top din toate unctele de vedere. Iar de cutiile de GS... pe langa faptul ca arata foarte bine, atat ca finisare cat si ca design, pe langa faptul ca sunt foarte practice atat ca volum cat mai ales prin faptul ca sunt variabile (ceea ce nimeni nu mai ofera din cate stiu!!!), nu stiu ce cusur au! Of, of... Cat despre service... sunt tare curios cat de multumit o sa fii de cei de la Yamaha, cel putin in garantie cat vei fi sa spunem obligat sa mergi la ei. Oricum, eu scrisesem doar un rand sa te tachinez (ca prieteni), nu sa redeschid subiectul cel delicat cu GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Vlade, chiar te rog nu ma provoca. BMW pt mine este un subiect inchis pt urmatorii 5-6 ani. Daca vrei raspunsuri legate de fiabilitatea BMW discuta cu posesorii de BMW nu cu mine. Nu mai iau fiecare aspect legat de motor, ulei, supape, simeringuri, rulmenti, amortizoare, maruntisuri electronice ca si numai enumerarea lor imi provoaca dureri de cap, iar despre cutii am auzit ca la EMA zburau in 4 zari la intrarea pe off road. Mesaj completat Facem ce facem si ajungem iar la supremul BMW. Daca am spus ADEVARUL ca boxerul BMW mananca ulei asta nu inseamna ca l-am injurat. Sa fiti iubiti!!! Mesaj completat chiar credeti ca va fi nevoie de un rezervor mai mare? adica. ma gandesc ca cei 350km de autonomie teoretica sunt suficienti pt orice drum prin europa. Consumul la datele aparute pana acum este intre 5,5 si 6,7. Nici mare, dar nici mic. Rezervorul ar fi suficient, dar daca GSA are rezervorul atat de mare ma gandesc sa-l maresc si eu cu 5-7 L. Oricum la iarna am de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 eu zic ca polemica asta nu o sa se termine niciodata. pana nu ia cineva cineva sa le scoata la un test de anduranta de 50.000km. si la final sa fie evaluate toate costurile de intretinere, reparatii si al pieselor. precum si timpul total de remediere al problemelor, abia atunci vom avea un tablou complet. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 eu zic ca polemica asta nu o sa se termine niciodata. pana nu ia cineva cineva sa le scoata la un test de anduranta de 50.000km. si la final sa fie evaluate toate costurile de intretinere, reparatii si al pieselor. precum si timpul total de remediere al problemelor, abia atunci vom avea un tablou complet. parerea mea Si cum un test d-asta nu se va intampla iar noua ne place mult sporavaiala pe forum, polemica/caterinca va continua... Deci, sa vorbim despre BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 M-a apucat greata, si ca sa nu-mi vars si matele din mine, renunt. Promit solemn sa nu mai intru niciodata aici si in nici o polemica cu BMW si fundamentalisti BMW. AMIN!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 mei bemvijtilor. am mai zis-o pe threadu asta si o sa o mai repet: nu tot ce are 2 roti, peste 200 kile si minime valentze off-road e apanajul vostru. poate e un motor bun GS-u si variatiaunile lui, poate nu. da laudati-l naibii pe tarlaua voastra. nu mai poate omu sa zica nik ca instant veniti voi si va laudati mobrele. vin si io amu ca omu cu o intrebare: cartofi prajiti curatza ?! evit sa generalizez, dar observ ca sunteti niste personaje obsedate de banii bagati in motoare si in 97460731247283598342 ghizmouri de cele mai multe ori inutile. si vreti sa stie lumea asta. sincer, si io dak as baga peste 10.000 intr-un motor as fi mandru de el. da voi incepeti sa mirositi a enduristi de magheru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Atunci cand intru pe acest topic vreau sa citesc informatii despre Yamaha Supertenere 2010 cu eventuale comparatii de bun simt nu frustrarile unor oameni care nu au mers cu motocicleta asta dar stiu ca un GS este superior la finisaje, dotari, fiabilitate. Oameni voi ati vazut motocicleta asta decat in poze si va dati cu parerea ca este mai slaba ca bemweurile vostre. Asta este credeti? foarte bine dar nu mai faceti galagie. Daca ma uit pe topicurile voastre se vorbeste mai mult de mecanica/ reparatii/ improvizatii/ stalling/ surging decat de plimbari ar trebui sa va dea de gandit. Acceptati ideea ca nu tuturor ne place BMW din vari motive: asimetria farurilor ,cilindrii aia cracanati, consumul de ulei si racirea pe aer. Noi muritorii de rand avem in vedere la achizitionare si alte marci cu orez nu ne uitam cu ochelari de cal catre un "pur-sange" nemtesc. Daca Ewan McGregor si Charley Boorman ar fi facut Wrong Way Round/Down pe un Varadero 1000 ala ar fi fost cel mai bun. Cu respect un posesor de "GS-wannabe" Editat Mai 18, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 pacat ca au fost refuzati de KTM. mare greseala de marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Atunci cand intru pe acest topic vreau sa citesc informatii despre Yamaha Supertenere 2010 cu eventuale comparatii de bun simt nu frustrarile unor oameni care nu au mers cu motocicleta asta dar stiu ca un GS este superior la finisaje, dotari, fiabilitate. Oameni voi ati vazut motocicleta asta decat in poze si va dati cu parerea ca este mai slaba ca bemweurile vostre. Asta este credeti? foarte bine dar nu mai faceti galagie. Daca ma uit pe topicurile voastre se vorbeste mai mult de mecanica/ reparatii/ improvizatii/ stalling/ surging decat de plimbari ar trebui sa va dea de gandit.Acceptati ideea ca nu tuturor ne place BMW din vari motive: asimetria farurilor ,cilindrii aia cracanati, consumul de ulei si racirea pe aer. Noi muritorii de rand avem in vedere la achizitionare si alte marci cu orez nu ne uitam cu ochelari de cal catre un "pur-sange" nemtesc. Daca Ewan McGregor si Charley Boorman ar fi facut Wrong Way Round/Down pe un Varadero 1000 ala ar fi fost cel mai bun. Cu respect un posesor de "GS-wannabe" Tu esti posesor de Logan ma...ca pana la urma DL-u asta e...un Logan: ieftin, bun si cu portbagajul/rezervorul mare. Atata ura pe o marca ca la posesorii de DL nu am mai vazut la nimeni. Mai respirati si voi si nu va mai faceti cruce cu limba-n cerul gurii atunci cand rostiti cuvinte ca bmw sau gs. Ptiu...drace! Editat Mai 18, 2010 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popair Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana. Este vorba de urmatoarele modele: R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009. sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 pacat ca au fost refuzati de KTM. mare greseala de marketing. Chiar crezi ca datorita celor doi vinde bmwu' mobre? Hai sa fim seriosi. Aia a fost doar o alta posibilitate ieftina de a-si face reclama si n-au fost fraieri s-o rateze. Dar asta nu are mare legatura cu faptul ca f multi prefera boxere. Iar ktmu' a refuzat propunerea lor pentru ca au fost oameni realisti. Daca te uiti atent la episodul cu alegerea mobrei, refuzul ktmului a venit doar dupa cei 2 au prezentat planul de calatorie specialistului trimis de firma. Pana sa vada despre ce e vorba, n-au zis nu. Dupa ce au vazut ca sunt zeci de mii de km. in conditii proaste, s-au dat loviti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Chiar crezi ca datorita celor doi vinde bmwu' mobre? Hai sa fim seriosi. Aia a fost doar o alta posibilitate ieftina de a-si face reclama si n-au fost fraieri s-o rateze. Dar asta nu are mare legatura cu faptul ca f multi prefera boxere.Iar ktmu' a refuzat propunerea lor pentru ca au fost oameni realisti. Daca te uiti atent la episodul cu alegerea mobrei, refuzul ktmului a venit doar dupa cei 2 au prezentat planul de calatorie specialistului trimis de firma. Pana sa vada despre ce e vorba, n-au zis nu. Dupa ce au vazut ca sunt zeci de mii de km. in conditii proaste, s-au dat loviti. consider ca au ajutat la intarirea sloganului Unstoppable . KTM - realisti, nerealisti au pierdut imagine.. nu cred ca exista mobra in lume care sa fi facut traseul ala fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 nu cred ca exista mobra in lume care sa fi facut traseul ala fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) consider ca au ajutat la intarirea sloganului Unstoppable . KTM - realisti, nerealisti au pierdut imagine.. nu cred ca exista mobra in lume care sa fi facut traseul ala fara probleme... XT-urile de 3 jumate din Mondo Enduro cam au facut oarece traseu asemanator fara probleme, un singur ambreiaj dus parca, asa ca sa ma bag si eu in seama aiurea cu XT-ul meu obosit Editat Mai 18, 2010 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Tu esti posesor de Logan ma...ca pana la urma DL-u asta e...un Logan: ieftin, bun si cu portbagajul/rezervorul mare.Atata ura pe o marca ca la posesorii de DL nu am mai vazut la nimeni. Mai respirati si voi si nu va mai faceti cruce cu limba-n cerul gurii atunci cand rostiti cuvinte ca bmw sau gs. Ptiu...drace! Parerea ta Intreb acum daca DL650 este logan G650GS ce este? Sau la astea chinezesti nu le poti gasi un corespondent din Europa? ) Nu are rost! Vroiam sa subliniez ca trebuie vazut dincolo de sigla si anume pe ce dai banii La un KTM 990 primesc suspensii WP profi roti excel de 21 cu 18 pe frane brembo cel mai rezistent plastic care se pune la ora actuala pe vreo motocicleta si un motor exploziv care te face sa razi tamp in casca de fiecare data cand deschizi gazul singura mobra cu c@^ie si cea mai potenta din clasa asta asta si nu ma poate contrazice decat cineva care nu a mers pe asa ceva. aici nu ai nevoie de ESA ca sa poti merge cu 200km/h pe asfalt si sa o bagi direct pe un forestier sau sa ari campul cu 150. Asta inseamna Adventure nu un porc ingrasat la 270 kg care se vinde datorita marketing-ului agresiv. si daca spuneti ca este cea mai vanduta motocicleta asa este dar WV Golf este cea mai vanduta masina si nu este nici pe departe cea mai buna. Astept sa apara un KTM 990 Adventure R cu ABS spre uimirea ta si nu o vaca de 1250, 1300 sau la ce capacitate or mai trece ca sa compenseze arhitectura invechita a motorului boxer. Va salut cu un modest far de "Logan" mi-am permis sa rostesc si GS si BMW care in fine nu-s motoare rele dar unii posesori au ochelari de cal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 XT-urile de 3 jumate din Mondo Enduro cam au facut oarece traseu asemanator fara probleme, un singur ambreiaj dus parca, asa ca sa ma bag si eu in seama aiurea cu XT-ul meu obosit Alea sunt DR-uri de 350. Mult mai cool decat XT-urile de 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ce ne batem in opinii acilea. Pana nu se gaseste unu sa se dea cu 1200gs, 1200gs adv, varadero, st12, 990r, caponord si stevio (cred ca le-am nimerit pe toate), noi ne vom balacarii ca fraierii. Nici mie nu imi place ST (mi se pare efectiv o balena albastra, pusa pe roti ca sa nu mai vina greenpeace s-o mute din loc tot timpu), sunt putin fn GS, dar asta nu-i motiv sa zic k gs e cel mai tare sau ca ST e prost. E preferinta mea si sunt constient de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) ai dreptate. niste rapciuge oricum, trebuiau sa astepte pana a iesit adevarata motocicleta polivalenta, za GS boxer! frustarile sunt mari si de partea mea, adevarul e ca am vise umede cu un R 80 GS de cativa ani incoace Editat Mai 18, 2010 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Parerea ta Intreb acum daca DL650 este logan G650GS ce este? Sau la astea chinezesti nu le poti gasi un corespondent din Europa? ) Nu are rost! Vroiam sa subliniez ca trebuie vazut dincolo de sigla si anume pe ce dai banii La un KTM 990 primesc suspensii WP profi roti excel de 21 cu 18 pe frane brembo cel mai rezistent plastic care se pune la ora actuala pe vreo motocicleta si un motor exploziv care te face sa razi tamp in casca de fiecare data cand deschizi gazul singura mobra cu c@^ie si cea mai potenta din clasa asta asta si nu ma poate contrazice decat cineva care nu a mers pe asa ceva. aici nu ai nevoie de ESA ca sa poti merge cu 200km/h pe asfalt si sa o bagi direct pe un forestier sau sa ari campul cu 150. Asta inseamna Adventure nu un porc ingrasat la 270 kg care se vinde datorita marketing-ului agresiv. si daca spuneti ca este cea mai vanduta motocicleta asa este dar WV Golf este cea mai vanduta masina si nu este nici pe departe cea mai buna.Astept sa apara un KTM 990 Adventure R cu ABS spre uimirea ta si nu o vaca de 1250, 1300 sau la ce capacitate or mai trece ca sa compenseze arhitectura invechita a motorului boxer. Va salut cu un modest far de "Logan" mi-am permis sa rostesc si GS si BMW care in fine nu-s motoare rele dar unii posesori au ochelari de cal Nu stiu ce ai vrut tu sa subliniezi dar am vazut ce se posteaza pe topicul vostru de logane: in loc sa va vedeti de treaba voastra se trezeste cate unu mai destept si mai pune cate o poza atac la GS in uralele altora care-i tin isonu "Bine coae, ce tare e poza si ce prosti sunt aia de dau banii pe bemweu" ca na...carutele noastre sunt mai frumoase si ce destepti suntem noi. Mai nasol ca de la distanta nu le deosebesti de un scooter mai mare.Nu mai poti tu sa dormi noaptea din cauza ca exista bemweu pe strazi? Intra pe orice topic dedicat marcii si vezi daca a postat cineva ceva de rau la adresa altei marci. Sa ma scuze restul posesorilor de Deleu, dar atata asa cum am mai zis, nu am mai vazut la nimeni atata ura fata de o anumita marca asa cum am vazut la unii dintre ei. In fine, cainii latra, caravana trece...indiferent de cate poze sau posturi tendentioase or sa apara, cine vrea sa-si cumpere bmw-u o sa-si cumpere...put si simplu pentru ca nu vrea Logan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Nu stiu ce ai vrut tu sa subliniezi dar am vazut ce se posteaza pe topicul vostru de logane: in loc sa va vedeti de treaba voastra se trezeste cate unu mai destept si mai pune cate o poza atac la GS in uralele altora care-i tin isonu "Bine coae, ce tare e poza si ce prosti sunt aia de dau banii pe bemweu" ca na...carutele noastre sunt mai frumoase si ce destepti suntem noi. Mai nasol ca de la distanta nu le deosebesti de un scooter mai mare.Nu mai poti tu sa dormi noaptea din cauza ca exista bemweu pe strazi? Intra pe orice topic dedicat marcii si vezi daca a postat cineva ceva de rau la adresa altei marci.Sa ma scuze restul posesorilor de Deleu, dar atata asa cum am mai zis, nu am mai vazut la nimeni atata ura fata de o anumita marca asa cum am vazut la unii dintre ei. In fine, cainii latra, caravana trece...indiferent de cate poze sau posturi tendentioase or sa apara, cine vrea sa-si cumpere bmw-u o sa-si cumpere...put si simplu pentru ca nu vrea Logan. esti off topic rau, nici macar nu ai raspuns la vreuna din subiectele atinse de florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Comunistii aveau o vorba mare: fiecaruia dupa nevoi si posibilitati. Fiecare isi ia ce-i place si ce-si permite. Asta nu trebuie insa sa insemne ca toate celelalte modele sunt numai bune de aruncat. Sa ne bucuram ca avem posibilitatea de a alege intre Vstrom, Super Tenere, GS, 990 si nu discutam in termeni de Bajaj, Royal Enfield, Pulsar samd. Toate in 2 timpi si maxim 350 cmc Cineva compara V-Stromul cu Loganul - eu zic ca niciun V-Stromist n-ar trebui sa considere asta o insulta. Editat Mai 19, 2010 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.