uzunu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Putere 110 cai. Vedeti la features. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Una pe alb la baiatu va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 arata intr-un mare fel parerea mea...insa cam multa electrica.. pe ea...sa edem rpetul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Acum totul depinde de pret si ceea ce inseamna sa o conduci. Dupa parerea mea e destul de mult 261kg la plin pentru un rezervor de 23L, dar depinde si cum sunt dispuse masele. Daca va avea centru de greutate jos asa cum pretinde Yamaha, atunci greutatea va fi o problema numai daca vrei sa o iei in brate si la manevrarea pe loc sau in caz ca o scapi. Seaua: consider ca ii o treaba foarte buna partea cu reglarea pe inaltime(3.5cm fac diferenta intre a pune jumate de talpa jos sau doar varful) Bascula spate: nu imi prea place sistemul, dar s-ar putea sa fie mai fiabila decat un monobrat. Depinde si cat de simplu dai jos roata spate. Suspensile: 19cm nu este rau pentru o motocicleta de o asemenea anvergura si consider ca pentru adventure e destul(doar la enduro trebuie mai mult) si in plus au avantajul ca se pot regla Franele: sistemul de frane unificate consider sa fie un plus La partea de motor nimeni nu poate afirma nimica pana nu o va conduce. In momentul de fata ne uitam la niste cifre si atat. Habar nu avem ce demaraj are, cuplu, care e viteza potrivita pentru croaziera, cum merge in conditii de offroad si nici nu o sa stim pana nu o vom conduce. Pana atunci doar ne vom delecta cu imaginea ei. PS: imi place design'ul, dar parca seamana un pic cu TDM 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) S-au complicat mult cu radiatoarele alea in lateral. Au latit-o sus urat de tot. Daca iti cade pe o parte (si sunt sanse foarte mari la greutatea asta) intra ventilatorul imediat in radiator. Poate sa aiba un circuit de anulare si sa mergi totusi doar cu un radiator... Editat Februarie 24, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Rational : Motor de tari civilizate, greutatea pentru asezat pe soselele pe care va circula 95 % din viata, rezervor arhisufient pentru lumea civilizata. Cam naspa adica, dpmdv. Subiectiv fiind acum... sunt dezamagit. - Monstruos de grea. 1200 GS Adv are 223 de kg. Nici macar la putere nu il depaseste. Este egala cu el. - Rezervor mic. Numai asa de imagine si as fi innebunit de drag la auzul unui 30 de litri. Adv are 33 de litri. O motocicleta care vrea sa intre in clasa V-Strom1000, Varadero, etc... Prima mea parere, asa la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sincer, ma asteptam la altceva. E un GS copycat, si inca unul destul de slab. 261 kg, 110 cai, cardan simplu (presupun ca are un ditamai efectul de cardan), o tona de electronica (poate fi bine sau rau, depinde din ce unghi privesti), rezervor mediu pentru categorie (sa vedem cum sta cu consumul). Vorbeam si cu Cavaleru. Nu inteleg de unde 261 kg la plin cu rezervor de 23. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 La cat e de grea si la cat de inalt e ghidonul ar trebui o traversa la ghidon. Cam expus radiatorul acolo intr-o parte. Si sper ca au facut ventilatorul bun pentru ca va functiona mereu. Bravo pt furci USD. Bravo pt bascula cu 2 brate. Intotdeauna mi s-a parut bascula monobrat o fitza. Scuze BMW si Ducati. La spite aceasi problema ca la BMW: nu se pot centra cu rotile montate pe motoreta. Bine, nici nu e indicat asa ceva. Daca nu ar fi atat de grea, as fi zis ca e concurenta directa pt BMW. Asa, se apropie de Varadero. In sensul ca promite mult onroad unde are si avantajul motorului in linie. Aspectul: number one in domeniul enduro-touring. Asteptam ca baietii cu bani sa o cumpere, sa o duca beyond si sa vedem impresiile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Revin. Adv are 223 kg la gol. Cel putin asa zice un site cu specificatii. + 33 litri de benzina se duce si el la 256. Daca nu au indicat respectivii specifcatii gresite. Oricum, tot la concluzia ca ma asteptam la altceva raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Nu prea il vad "in nisipurile miscatoare ale desertului Tenere" cum faceau reclama, mai degraba pe drumurile printre Alpi in Europa si eu il vad ca pe un Varadero, sa vedem pretul si sa speram ca o sa fie unul bun pt piata moto.La prima vedere cam asta vad eu, cu timpu sigur o sa fie catva baieti de pe Advrider care o sa-l calareasca RTW si o sa vedem cum se comporta. P.S. Deocamdata ma bucur totusi ca nu trebuie sa las tabara portocalie (cred ca in adancul sufletului speram sa aiba caracteristicile acestea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Mult prea mare motorul. Cred ca un 900 era arhisuficient, se puteau scoate 100 de cai lejer din el. Asa poate obtineau ceva sub 200 de kile. Si eu m-asteptam sa fie o replica mai mare a lui Tenere, care e intradevar o motoreta adventure, dar Super Tenerele asta nu-i decat un touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Se zvoneste ca pretul ar fi undeva pe la 14.000(nu stiu eur sau $ dar eu cred ca tinde sa fie eur) Editat Februarie 24, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 mda daca vrei sa mergi pe drumuri necunoscute iti iei Tenere-ul monocilindric. daca vrei touring iti iei ST. rezervorul e infect de mic si motocicleta este EXAGERAT de grea. pai TDM-ul meu are 245kg plin si e vechi de 18 ani aproape..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Hopaa... Wet weight: 261 kg. Mai grea decat 1200 GS la plin cu 36kg. Cu 32, oricum foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Bine ca are "kit adventure" dar slickuri la roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Mie imi place, chiar sunt destul de placut surprins. Dupa conceptul facut din carpe de la salonul de la Tokyo ma asteptam sa fie ceva mai spre KTM (care nu ma pasioneaza), dar vad ca e ceva gen 1200GS/VStrom/Stelvio/Multistrada/etc. Greutatea insa e imensa, ma asteptam la maxim 240kg la plin. Sunt curios daca astea 261kg includ si scut, cric central, cutii, etc. Designul e ok, arata ca un fel de V-Strom mai modern si cu cardan Cardanul e simplu si la obiect, fara prostii cvasi-inutile gen Paralever (BMW) sau Tetra-lever (Kawasaki). Cursa suspensiilor e mai mult decat suficienta pt o balena de 261kg. Faptul ca au incaltat-o cu Bridgestone Battlewing spune multe... Scaritele din spate par puse destul de sus, nu stiu cat de comod e pt pasageri. In concluzie, imi place, dar astept in continuare VStromul de 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Carcotasi comenteaza! Mie mi se pare reusita. Este un turing proiectat practic si realist. Greutate mai mica= fiabilitate generica mica si lipsa de stabilitate la viteza mare. Va merge exact pe acolo pe unde merge si 1200 GS, pe unde merge nu pe unde viseaza unii si altii sa mearga, dar nu ajung niciudata. Poate ma insel dar are un singur radiator, pe stanga. Pe dreapta are bateria si trusa de scule. La 14000 euro face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Imi place ca activitatea de pe topic a explodat in ultima ora si jumatate. Din pacate se simte o atmosfera de parere de rau cu mici exceptii... Asta este, pana la urma Dominatoare, DR'uri de 650 , Africane, Tenere'uri, Transalpuri, Big'uri, Gs'uri, LC8 Adv & Co., vechi sau noi cum sunt ele, se pare ca sunt cele mai buna modele in ciuda varstei .Vom mai avea de asteptat pana la un model de genul care sa ne impresioneze cu adevarat, iar pretul sa ne incante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sunt carcotas, pt ca vroiam o Yamaha Adventure, nu touring. Acum na, ma gandesc doar la KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 trist. arata ca dreq (nici simetrica, nici asimetrica), grea cu spume, tona de gadgeturi inutile. tocmai mi-o murit un vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Pana la urma e desingnul nu e urat, iar daca ar fi sa-mi cumpar un motor nou si ar trebui sa aleg intre Varadero,V-Strom, R1200GS nu ADV,Stelvio simplu cred ca m-ar interesa ST-ul, pana la urma cred ca asta vizeaza cei de la Yamaha. Editat Februarie 24, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 S-au complicat mult cu radiatoarele alea in lateral. Au latit-o sus urat de tot. Daca iti cade pe o parte (si sunt sanse foarte mari la greutatea asta) intra ventilatorul imediat in radiator. Poate sa aiba un circuit de anulare si sa mergi totusi doar cu un radiator... Esti sigur ca are doua radiatoare? Mie mi se pare ca are unul singur, pe stanga. Daca l-ai facut afis, aia e. Iar daca pui un crashbar peste el, ajunge lat cat un autobuz. Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata. Revin. Adv are 223 kg la gol. Cel putin asa zice un site cu specificatii. + 33 litri de benzina se duce si el la 256. Daca nu au indicat respectivii specifcatii gresite. 1l de benzina are 0.76kg, deci calculul e gresit, dar asa stiam si eu, ca ADV bate spre 260-270kg la plin, echipat cu tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Abia astept topicul cu Noul Varadero..... Mesaj completat Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata. Este vizionare 360 grade pe site-ul official si un filmulet... Mesaj completat Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata. Este vizionare 360 grade pe site-ul official si un filmulet... http://www.yamaha-motor-europe.com/product...amp;subview=360 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Aveti dreptate, doar un radiator. E interesanta ideea cu mutatul bateriei acolo (e pusa la 90 de grade, inseamna ca poate fi doar d-aia cu gel) si accesul la toate cuplele si releele. Pare facil accesul. Mie bordul imi place cel mai mult la motocicleta asta. Editat Februarie 24, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Prima impresie: "Am nimerit pe site la Honda Varadero!?" A doua impresie: mama ce cursa la suspensii... sigur e Varadero. A treia impresie: 261kg, fara sistem de bagaje/crashbars -- clar n-am nimerit site-u Yamaha. Si in plus, ce dracu faci in mijlocu Siberiei daca da rateu electronica moderna? ...in schimb arata la mare fel bordul. Una peste alta... better luck next time, Yamaha. BMW ramane lider. Cand prezinti un concept inspirat din raliuri, te astepti ca produsul final sa fie ceva macar tangential legat de adventure. Dar nu; Yamaha a scos doar un touring confortabil cu pretentii de adventure. In concluzie, cu strada pe stanga si coclau' pe dreapta, avem: Varadero / ST 2010 / BMW GS / BMW GS ADV / KTM 990 / KTM 950 Pacat. As fi vrut oleaca mai la dreapta STul. Editat Februarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.