dedant68 Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Ce se intampla iarna, sau in perioada de stationare cu acumulatorul? Ai asigurat o verificare a tensiunii si o incarcare de intretinere la maximum 2 saptamani/dupa caz.Cu cat un acumulator se mentine la starea de capacitate(Ah) la nivel de 100%, adica incarcare nivel superior( tensiunue la borne in gol(12,7-13,1 V), cu atat durata de viata este mai mare, este o relatie directa. Iti recomand Yuasa fara intretinere, am o experienta de 6 ani cu un acumulator..o recomandare am spus. Si daca doresti un plus pentru curentul de pornire, iti poti alege acumulatorul superior d.p.d.v al capacitatii(Ah), cu conditia sa verifici dimensiunile cutiei de fixare si inaltimea ei, ALEGERE din catalog sau de la furnizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Sa va pun si voua aceasi intrebare care ma framanta de o perioada Se da urmatorul acumulator moto, fabricat in 2008/9 activat cel mai probabil in 2010 cand s-a vandut motoru de nou in reprezentanta in alta tara. Vb de un Yausa agm. Vechiul propietar m-a asigurat ca in fiecare an a tinut bateria in garaj pe charger inteligent. Eu iarna asta am reusit doar o saptamana sa fac treaba asta, cu inteligentu meu din lidl, prin decembrie, dupa craciun. De atunci am facut doar vreo 500 de km, toti in oras cu cate 2/4/6/8 porniri pe zi. Sa zicem o pornire la fiecare 5 km. Conform textului de pe baterie ar trebui sa genereze un 180 CCA standardul SAE adica peste 0 grade C. Azi i-am facut un test cu ea asa mai descarcata, 12,35 V, la 15 grade cu plus, si mai genereaza conform testerului, doar 62%, adica undeva la 110 A conform calculelor pentru ca nu arata aparatu exact curentu de pornire. Pe la sub 10 grade cu plus se chinuie sa porneasca motoru, adica il invarte un sfert de tura sta o secunda, se reseteaza acele de la bord, dupa care porneste fara probleme. Fenomenul acesta nu s-a inamplat la 2 saptamani dupa incarcare si erau -5 grade afara, dupa ce noaptea au fost -12. Azi, la cine stie ce voltaj a avut, 15 grade cu plus afara, a pornit fara cea mai mica problema. Evident ca am si o alarma conectata care mai papa si aia ceva curent. Conform bilelor voastre de cristal ce credeti, oare mai tine anu asta? Teoretic daca ma lasa in drum, nu-i asa mare baiu ca iau alta, problema e sa nu ma lase pe la vara prin norvegia in drum, pentru ca unii pe aici pe forum s-au laudat ca au platit pe o beterie 200 de euro. Stiu povestea cu schimb-o ca sa fi sigur, dar nu pot sa zic ca detin acei 70 de euro pt o baterie noua daca ar mai tine inca un an bateria actuala Si sa fiu sincer, sunt tare curios cat poate sa tina o baterie de care s-a avut foarte mare grija, si daca merita, statistic, sa ai grija de un acumulator, dar pt acest expderiment parca nu as chiar risca 130 de euro daca se intampla nenorocirea in alta tara care nici euro nu are ca moneda : ) . Editat Martie 2, 2015 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Din ce spui tu, nu e neaparat ca bateria sa fie vinovata cu toate ca e pe la limita vietii (poata sa tina pana pe la 7 ani una ok..cu incarcare de calitate). Posibil sa fi fost deja descarcata la testele tale, in special ajutata de alarma. Masoara incarcarea la motor si curentul consumat cand motocicleta e oprita si consumatori gen alarma porniti. Sau incarca, lasa alarma oprita (dar verifica de paraziti/consumatori), daca e posibil si verifica dupa 1 sau mai multe zile si vezi starea bateriei. Daca e incarcata corect trebuie sa ramana zile fara sa scada sub 12,5 (ideal 12,6(7)) In RO oricum nu cred ca or sa fie probleme pe timpul verii, dar daca vezi ca tot face figuri ia una mai ieftina. Eu cu prafaletele de Volton nu am avut probleme (sper sa nu o deochi ) Editat Martie 2, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 cred ca nu ai inteles ce am scris mai sus Nu m-am plans nici unde ca a fost vreodata descarcata de tot sau sa nu porneasca deloc vreodata motoru si sa iau curent din alta parte, sau ca nu am incarcare la motor. Daca faci un calcul iti iese ca iarna asta am pornit cam de 100 de ori motoru de la ultima incarcare completa, iar in cei 5 km in medie si maxim 20 de minute de mers, ca doar vb de oras, nu prea a apucat vreodata sa se incarce. Am mai citit sa aibe in exploatare unii useri o baterie 5-6 ani, de 7 inca nu am auzit sa aibe in exploatare cineva. Nu ma intereseaza neaparat teoria caci pe aia o stiu prea bine, ma intereseaza mai mult pareri despre cati ani au exploatat unii altii o baterie chiar Yuasa, si ma intereseaza daca merita tot efortu cu datu jos de baterie peste iarna tinut la caldurica, dar nu prea mare, lasata pe charger tot timpu iernii. Detalii de astea. Iar diferenta dintre bateriile de masina "fara intretinere" si cele moto mai ales AGM sunt destul de mari, chiar si fata de cele cu gel, de care nu am neaparat o parere prea buna. Baterii de masina am avut o gramada, ultimele 3 m-au lasat toate la fel. A mers perfect pana intr-o zi in care nu a mai mers dupa care puteai sa ii faci orice ca nu o mai resucitai, desi fara intretinere la toate 3 am observat acelasi lucru, nivel scazut de electrolit astfel incat doar intr-o celula sau in mai multe stateau in aer placile, cum ziceam si ele fara intretinere, deci teoretic nu trebuia completat nimic. Dar nu vb de baterii de masina, ci am cerut oarecum parerea despre AGMuri si de ce nu, desi nu am scris-o, dar sper ca cei cu experienta sa imi poata spuna, raspunsul la intrebarea "cum moare un AGM?". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Si bateria mea are aceeasi poveste, 2010, da semne, dar a pornit de fiecare data, GS facuta de yuasa . Cred ca va merge pana la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 E adevarat ca pe motor nu am avut AGM, deci nu ma pot pronunta exact de AGM. Dar pana acum pe masina (AGM ori ba) nu m-a lasat nici o baterie "din senin". Ele dau semne. Ca sunt ele ignorate, aia e alta problema. Daca faci din cand in cand o verificare la incarcare si la baterie o sa-ti dai seama cand bateria e pe duca. Si da, am prieteni cu motoare care au bateria din fabrica inca si motoarele au vreo 7 ani sau chiar mai bine. Dar iarna au dat jos bateriile, le-au pus in casa si au pus un led pe ele. Alt prieten cu "geloasa"nu l-a tinut 2 ani (o pleasca de Volton) Pe scurt, daca incarcarea e ok (stiu ca ma repet) si daca temperaturile pe unde mergi tu nu or sa scada in apropiere de 0 grade si eu zic ca bateria o sa mai mearga anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Ce se intampla iarna, sau in perioada de stationare cu acumulatorul? Ai asigurat o verificare a tensiunii si o incarcare de intretinere la maximum 2 saptamani/dupa caz.Cu cat un acumulator se mentine la starea de capacitate(Ah) la nivel de 100%, adica incarcare nivel superior( tensiunue la borne in gol(12,7-13,1 V), cu atat durata de viata este mai mare, este o relatie directa. Iti recomand Yuasa fara intretinere, am o experienta de 6 ani cu un acumulator..o recomandare am spus. Si daca doresti un plus pentru curentul de pornire, iti poti alege acumulatorul superior d.p.d.v al capacitatii(Ah), cu conditia sa verifici dimensiunile cutiei de fixare si inaltimea ei, ALEGERE din catalog sau de la furnizor. nu imi place sa dau iarna bateria jos de pe mobra ca mereu ma mananca in poponeata sa ies si nu e normal sa plantez de fiecare data bateria. inca din toamna cand s-a racit a inceput sa dea semne grave grave de oboseala iarna asta a stat in garaj conectata la redresor Telwin si cu toate astea am gasit-o moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 salut la lume din motive de distorsiune de degajament , una din celulele cu acid de la o bateirie s-a..varsat ( cam 1/3 din ea ) as avea nevoie de~ 20 ml ( da, 20 mililitri ) de electrolit pentru a completa. Este vorba de acele celule de plastic cu acid , care se " transfera" in baterie in momentul in care o "activezi". e vorba de o baterie ytz14s daca foloste la ceva. multumesc frumos a , da , prefer Bucuresti, zona baba novac/dr taberei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Mi-a mai ramas mie ceva electrolit in sticla, de la pornirea bateriei. Vorbim la un telefon si iti dau sa iti completezi cat ai nevoie. Lasa-mi tel pe PM si vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salut, probabil ca acest subiect s-a mai discutat in acest topic dar totusi sunt 70+ pagini. Doresc sa achizitionez o baterie Varta YT12B-BS (echivalent YT12B-4) 12V 12Ah pt xvs 650. Din specificatiile ei cica e AGM, fara intretinere si sigilata. Am cautat o gramada de tutoriale pe net dar nu prea ma lamuresc. Vreau sa stiu care este cea mai buna procedura pentru a imi oferii 100% din capacitatile ei. Am vazut ca este incarcata uscat (sau asa ceva, sunt incepator) si ca urmatorul pas este umplerea cu acid. Apoi trebuie incarcata ? Cat trebuie incarcata? (am un redresor de 12v care are un led care se aprinde cand bateria este incarcata 100%). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salut, probabil ca acest subiect s-a mai discutat in acest topic dar totusi sunt 70+ pagini. Doresc sa achizitionez o baterie Varta YT12B-BS (echivalent YT12B-4) 12V 12Ah pt xvs 650. Din specificatiile ei cica e AGM, fara intretinere si sigilata. Am cautat o gramada de tutoriale pe net dar nu prea ma lamuresc. Vreau sa stiu care este cea mai buna procedura pentru a imi oferii 100% din capacitatile ei. Am vazut ca este incarcata uscat (sau asa ceva, sunt incepator) si ca urmatorul pas este umplerea cu acid. Apoi trebuie incarcata ? Cat trebuie incarcata? (am un redresor de 12v care are un led care se aprinde cand bateria este incarcata 100%). cumpara bateria, citeste instructiunile si pune in practica ce ai citit salveaza 3 interneti de la moarte si pune intrebari doar cand nu intelegi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Daca e AGM, sigilat, nu mai adaugi nici un acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Mi-a mai ramas mie ceva electrolit in sticla, de la pornirea bateriei. Vorbim la un telefon si iti dau sa iti completezi cat ai nevoie. Lasa-mi tel pe PM si vb. merci frumos man, apreciez mult ajutorul .respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salut, probabil ca acest subiect s-a mai discutat in acest topic dar totusi sunt 70+ pagini. Doresc sa achizitionez o baterie Varta YT12B-BS (echivalent YT12B-4) 12V 12Ah pt xvs 650. Din specificatiile ei cica e AGM, fara intretinere si sigilata. Am cautat o gramada de tutoriale pe net dar nu prea ma lamuresc. Vreau sa stiu care este cea mai buna procedura pentru a imi oferii 100% din capacitatile ei. Am vazut ca este incarcata uscat (sau asa ceva, sunt incepator) si ca urmatorul pas este umplerea cu acid. Apoi trebuie incarcata ? Cat trebuie incarcata? (am un redresor de 12v care are un led care se aprinde cand bateria este incarcata 100%). Salut, Datele privind modul de operarea cu acumulatorul ar trebui sa fie prezentate de catre producator. Dar pot sa te ajut cu referinte, lucrez de multi ani cu acumulatori Yuasa la motociclete, sunt multumit, dar si alti prieteni care si-au luat si le-am instalat, am exemple de 5-6ani, si acum sunt OK!, eu recomand cu incredere Yuasa, si in special varianta AGM( Absorbed Glass Mat)_ fara intretinere, in sensul ca nu mai completezi cu apa distilata dupa ce acumulatorul a fost format si pus in functiune, ramane sigilat. Varianta AGM se produce sub 2 forme: a) Factory Activated(FA) , acumulatorul este incarcat cu electrolit din fabrica, format si livrat pentru vanzare, dar cu o perioada de timp bine stabilita pentru depozitare, nu poate fi stocata la “infinit” in depozit, trebuie sa fie stantata data finala pe acumulator, si scrisa in certificatul de garantie. Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie) Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi 1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora. Daca intampini probleme, discutam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 eu masor bateria la peste 10 ore de la incarcare sa vad ce voltaj are dar pentru carcotasi avem la firma tester special ce elibereaza si bon ca sa nu se uite starea bateriei! a masura o baterie intimpul incarcarii sau imediat dupa va arata erori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 eu masor bateria la peste 10 ore de la incarcare sa vad ce voltaj are dar pentru carcotasi avem la firma tester special ce elibereaza si bon ca sa nu se uite starea bateriei! a masura o baterie intimpul incarcarii sau imediat dupa va arata erori. Este indicat sa montezi voltmetrul pe acumulator, practic observi procesul de incarcarea mai bine si o sa surprinzi realitatea...cand valoarea ajunge la 13V, opresti incarcarea..unde sa apara erori? » Post actualizat in 09 Mar 2015 18:47 Este indicat sa montezi voltmetrul pe acumulator, practic observi procesul de incarcarea mai bine si o sa surprinzi realitatea...cand valoarea ajunge la 13V, opresti incarcarea..unde sa apara erori? Ceva practic FOTO_stop incarcare! te poti duce pana la 13,1-13,2V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 pai daca masor bateria dupa incarcare e ok dar a doua zi are 12,40 ce inseamna? daca bateria sa zicem a doua zi 12.80 si dau la automat si moare ce inseamna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salut, Datele privind modul de operarea cu acumulatorul ar trebui sa fie prezentate de catre producator. Dar pot sa te ajut cu referinte, lucrez de multi ani cu acumulatori Yuasa la motociclete, sunt multumit, dar si alti prieteni care si-au luat si le-am instalat, am exemple de 5-6ani, si acum sunt OK!, eu recomand cu incredere Yuasa, si in special varianta AGM( Absorbed Glass Mat)_ fara intretinere, in sensul ca nu mai completezi cu apa distilata dupa ce acumulatorul a fost format si pus in functiune, ramane sigilat. Varianta AGM se produce sub 2 forme: a) Factory Activated(FA) , acumulatorul este incarcat cu electrolit din fabrica, format si livrat pentru vanzare, dar cu o perioada de timp bine stabilita pentru depozitare, nu poate fi stocata la “infinit” in depozit, trebuie sa fie stantata data finala pe acumulator, si scrisa in certificatul de garantie. Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie) Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi 1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora. Daca intampini probleme, discutam! bravo. perfect si la obiect. intamplator am si eun un cteck deci ai facut exact ce trebuie facut mici mentiuni - dupa ce ai pus acidul - bateria se cam incalsezste un pic. in 2 - 3 ore se " racoreste" . dupa ~ 6 ore de " stat", am pus-o la incarcat din masurate si pe bune.. nu era nici pe departa la 80 % ci pe la 60 - 70 maxim. in urmatoarele 12 ore a stat " pe robotel". deci pt cine tine la baterie, o incarcare " pe bune" e necesara , oricat de " incarcata " ar fi. ar trebui ca postul asta sa fie de referinta,. bravo inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Acumulatorul tau este sulfatat, practic se incarca la capacitate, adica la tensiuea cred de 13 V, dar nu o mentine pentru 24 ore, se autodescarca in timp, ce tip ai, cu intretinere sau free?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 bravo. perfect si la obiect. intamplator am si eun un cteck deci ai facut exact ce trebuie facut mici mentiuni - dupa ce ai pus acidul - bateria se cam incalsezste un pic. in 2 - 3 ore se " racoreste" . dupa ~ 6 ore de " stat", am pus-o la incarcat din masurate si pe bune.. nu era nici pe departa la 80 % ci pe la 60 - 70 maxim. in urmatoarele 12 ore a stat " pe robotel". deci pt cine tine la baterie, o incarcare " pe bune" e necesara , oricat de " incarcata " ar fi. ar trebui ca postul asta sa fie de referinta,. bravo inca odata nu obligatoriu, nu e general valabil. a mea a fost la 90% incarcata, avea cam 12,7v dupa vreo 3 ore de la activare. recunosc, daca aveam redresor o puneam si la incarcat, dar nu am avut. de asta trebuie sa ai un voltmetru macar, sa vezi cat are in x si y moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Mi-am adus aminte...in urma cu 2 sap. am facut un experiement practic in laborator pe un acumulator auto sulfatat care se incarca rapid in max 1 h si 30 min pana la 13 V, dar nu mentine tensiunea decat 2 -3 ore!!, in doua zile de stationare ajunge la 9 V!! .exact situatia ta, nu chiar...dar urmareste foto si sa vezi evolutia tensiunii la borne si a curentuui de incarcare pentru acest timp de acumulator, repet sulfatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 pai daca am spus ca am in firma un tester sofisticat crezi ca nu stiu ce se intampla? noi vindem baterii inclusiv ultima generatie pe litium nu santem noi cei mai destepti, dar sa zic informati. aaaa numai pentru moto! si cca-ul, ce spui de un cca mare vs unul mic? bateria pe litium are peste 13 volti si dupa mult timp, o dimensiune mica usoara si cca-uri mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 @dedant68 mersi mult info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Teoretic si practic pentru orice acumulator, dupa o anumita perioada de timp de stationare, tensiunea la borne scade, de la 13,1/13,2 cat are un acumulator incarcat la capacitatea maxima, la 12, 7/12,8, aici sunt limitele( 12,7/12,8-13,2) pentru un acumulator in stare de incarcare.Timpul de descarcare stationar depinde de mai multi factori:temperatura de depozitare, tipul de acumulator, tehnologia de fabricatie, etc. Bineinteles ca un ccca mai mare este indicat, dar daca ne gandim la motocicletele care pe timpul rece sunt in garaj, este OK si unul mediu, un cca mare implica o capacitate mai mare, costuri mai mari pentru un acumulator. La auto in in special cele diesel, un cca mare este indicat. » Post actualizat in 09 Mar 2015 19:52@dedant68 mersi mult info! Cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 pai daca am spus ca am in firma un tester sofisticat crezi ca nu stiu ce se intampla? noi vindem baterii inclusiv ultima generatie pe litium nu santem noi cei mai destepti, dar sa zic informati. aaaa numai pentru moto! si cca-ul, ce spui de un cca mare vs unul mic? bateria pe litium are peste 13 volti si dupa mult timp, o dimensiune mica usoara si cca-uri mari. ia zi acilea un pret pentru o baterie de mobra, ytz 14 . merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.