zar Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 uite, saito procharger are functie de desulfatare dar costa 40 sau 50 de euro. asa ca ori o speli si inlocuiesti electrolitul din ea (desi sunt 90% sigur ca nu o sa curga nimic din ea) si mai tragi un pic de ea, in nici un caz un sezon, ori iti iei o baterie noua... cam scump! acum cateva zile am cumparat un ctek multi xs4003 la 60E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 ok, deci e pe acid, maintenance free. Ramane intrebarea, e ok sa incarc cu 16.8...V sau fierb bateria? Amperajul, cum am spus, nu sare de 0.45A. E la nivel lichidu in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 O intrebare de baraj, am pus ieri de curiozitate aparatul de masura pe bateria care de 3 luni aproape sta degeaba, dintre care aprox. 1 a stat afara in frig sau nu, si era sa imi cada din mana, imi indica 17 volti. Adevarul e ca am si bateria de la aparat pe duca, dar pana acum nu mi-a indicat niciodata eronat chiar si asa. E posibil asa ceva? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Schimba bateria din aparat prima data ca sa obtii citiri corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 ok, deci e pe acid, maintenance free. Ramane intrebarea, e ok sa incarc cu 16.8...V sau fierb bateria? Amperajul, cum am spus, nu sare de 0.45A. Sunt 2 posibilitati 1. S-au bateria distrusa nu magazineaza amperajul la 16,8 V ar trebui sa incarce la amperaj maxim 2. S-au redresorul nu genereaza mai mult de 0,45 A Personal cred ca este prima varianta. Pentru incercare pune pe redresor un bec de 21 W daca lumineaza bine atunci este bateria defecta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 In gol imi arata 13.94, e posibil asa ceva? Pus inapoi pe baterie se duce iar la 16.83-16.89. Redresorul functioneaza, am incarcat cu el mai multe baterii auto si nu a fost nici o problema. Am pus urechea pe baterie si se aude ca atunci cand torni cola in pahar (efervescenta aia). Chestia e ca bateria nu e fierbinte, nici macar calda nu e. Mesaj completat Acum sunt in dubiu ca bateria e pe gel. Yuasa ytx9-BS cu VRLA, asta scrie pe baterie. Eu vad doua posibilitati: -bateria pusa pe redresor,era deja incarcata si atunci e fireasca cresterea aceasta de tensiune redresorul tau nelimitand tensiunea maxima de incarcare,cum fac cele automate -bateria este sulfatata,si-a pierdut din capacitate,incarcandu-se foarte repede.Eu as merge pe prima varianta;ca sa fii sigur,pune-o pe motor,incearca sa pornesti. Daca invarte fara probleme demarorul,e in regula,daca nu ,nu. Oricum,incearca sa gasesti un redresor automat,altfel ai sanse ,cu timpul sa distrugi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Multumesc tuturor pentru sugestiile foarte bune! Desi nu pot sa verific bateria pe motor, din cauza de motor dus la Cucuietii din deal, cred ca Disabled-Cata are dreptate. Redresorul meu nu limiteaza tensiunea si bateria arata ca e destul de incarcata (12.45V inainte de a o pune la incarcat). Cam dupa 3 minute de incarcare curentul masurat era de 1.62A, ca dupa aia sa scada, cum am spus, la 0.45A (cam dupa o ora). Nu stiu ce tensiune arata chiar la inceput pentru ca nu am decat un multimetru si il setasem sa imi masoare amperajul. Dupa ce am scos bateria de pe redresor aseara (circa 1.5 ore incarcare) am lasat-o jumatate de ora si am masurat din nou la borne: tensiune de 12.83. Acum cateva minute (deci dupa aproape 24 de ore) imi arata 12.79, deci e ok. Nu o sa mai fac experimente data viitoare, ma duc sa-mi iau un redresor de moto, ca asta sigur imi strica bateria daca ma mai joc mult cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 cam scump! acum cateva zile am cumparat un ctek multi xs4003 la 60E si ce stie sa faca? nu e o intrebare la misto, n-am timp sa caut acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 si ce stie sa faca? nu e o intrebare la misto, n-am timp sa caut acum! pai face destule, incarca baterii de pana la 120ah, 8 faze de incarcare(desulfatare, analiza, reconditionare...) functie de incarcare la temperaturi mai scazute de 5 grade, 5ani garantie etc. ceea ce m-a incantat cel mai mult (deh, comoditatea) este simplu de folosit iar mufa se potriveste cu cea pe care o am pe motor, pot sa incarc bateria fara sa o mai dau jos. ceea ce am vrut eu sa spun in postul de mai devreme este ca 50E mi se pare cam mult pentru un incarcator care nu este tocmai "top" ps: eu l-am cumparat de la un prieten care vrea sa inchida activitatea. pretul lui sare de 90E. si mai are unul de vanzare, tot la 60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 pai face destule, incarca baterii de pana la 120ah, 8 faze de incarcare(desulfatare, analiza, reconditionare...) functie de incarcare la temperaturi mai scazute de 5 grade, 5ani garantie etc. ceea ce m-a incantat cel mai mult (deh, comoditatea) este simplu de folosit iar mufa se potriveste cu cea pe care o am pe motor, pot sa incarc bateria fara sa o mai dau jos. ceea ce am vrut eu sa spun in postul de mai devreme este ca 50E mi se pare cam mult pentru un incarcator care nu este tocmai "top" ps: eu l-am cumparat de la un prieten care vrea sa inchida activitatea. pretul lui sare de 90E. si mai are unul de vanzare, tot la 60 pai sunt comparabile in cazul asta * Multi-stage charge characteristic (I/U phase, U1-U2 phase) * Electronically protected against reverse polarity and short-circuit * Automatic battery care mode (desulphation) * Trickle charging * Charging and discharging function (ideal for winter storage) * Lead-battery activator (automatic battery care mode/desulphating) * Battery test function, fault detection * Manual switching between 6 V and 12 V * Max. charging current 1 A (fully automatic adjustment) * A total of 16 LED indicators in 3 colours for the status display adica nah, ca l-ai luat la ocazie la 60 si are functia de incarcare la temperaturi scazute e fain. sunt cazuri in care chiar ai nevoie de ea, mai ales daca faci ture pe la munte toamna de exemplu si ai o problema cu incarcarea, noaptea ai ocazia sa ai parte de temperaturi sub 5 grade. sau daca n-ai garaj incalzit/stai la parter si o tii afara. asta da ce n-are saito este putere adica baga maxim un ah si daca vrei sa incarci si bateria de masina cam trebuie sa astepti... saito vine si el cu o mufa care se conecteaza la bornele bateriei ca sa nu trebuiasca sa o dai jos. mai e unul, 10004600 daca vrei sa le compari la preturile cu care se vand in general. eu personal am procharger compact, a costat 30 de euro, are 4 ani de acum si inca merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 pai sunt comparabile in cazul asta * Multi-stage charge characteristic (I/U phase, U1-U2 phase) * Electronically protected against reverse polarity and short-circuit * Automatic battery care mode (desulphation) * Trickle charging * Charging and discharging function (ideal for winter storage) * Lead-battery activator (automatic battery care mode/desulphating) * Battery test function, fault detection * Manual switching between 6 V and 12 V * Max. charging current 1 A (fully automatic adjustment) * A total of 16 LED indicators in 3 colours for the status display adica nah, ca l-ai luat la ocazie la 60 si are functia de incarcare la temperaturi scazute e fain. sunt cazuri in care chiar ai nevoie de ea, mai ales daca faci ture pe la munte toamna de exemplu si ai o problema cu incarcarea, noaptea ai ocazia sa ai parte de temperaturi sub 5 grade. sau daca n-ai garaj incalzit/stai la parter si o tii afara. asta da ce n-are saito este putere adica baga maxim un ah si daca vrei sa incarci si bateria de masina cam trebuie sa astepti... saito vine si el cu o mufa care se conecteaza la bornele bateriei ca sa nu trebuiasca sa o dai jos. mai e unul, 10004600 daca vrei sa le compari la preturile cu care se vand in general. eu personal am procharger compact, a costat 30 de euro, are 4 ani de acum si inca merge bine. da, ai dreptate, se pot compara dar comparandu-le constati ca este foarte mare diferenta intre ele. 30E cat ai spus ca ai dat pe el este un pret acceptabil eu am inteles 50 din postul tau anterior ceea ce mi se pare mult. de aia am facut comparatia intre ce am eu si preturi ps: alaltaieri am incarcat bateria direct pe motor si a inceput ploaia. nici nu m-am deranjat sa ies afara. incarcatorul fiind rezistent la ploaie. (un alt avantaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Salutare urmaresc de mult posturile despre baterii si nu prea inteleg unele chestii.De 20 de ani incoace am avut multe motoare si am reparat foarte multe,dar bateria nu am incarcat-o niciodata,am tinut-o tot timpul la temperaturi cu plus,la 4 ani am cumparat alta noua si de obicei Yuasa (banii de tigari pe o luna) si le-am completat cu apa distilata de cate ori a fost nevoie asa nu am avut nici un releu de incarcare stricat sau vre-o siguranta arsa,nu am ramas vreodata in drum.Sincer chiar nu inteleg.La un moment dat mi-am cumparat si eu un incarcator profi dar nu prea l-am folosit decat la incarcarea de formatare.Chiar credeti ca are loc vre-o desulfatare atata timp cat a cazut pasta de pe elementi iar ea saraca nu mai face fata,a fiert,sa umflat,sa uscat prea mult,a luat-o naiba? Cine se carpeste mai mult cheltuieste! parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Salutare urmaresc de mult posturile despre baterii si nu prea inteleg unele chestii.De 20 de ani incoace am avut multe motoare si am reparat foarte multe,dar bateria nu am incarcat-o niciodata,am tinut-o tot timpul la temperaturi cu plus,la 4 ani am cumparat alta noua si de obicei Yuasa (banii de tigari pe o luna) si le-am completat cu apa distilata de cate ori a fost nevoie asa nu am avut nici un releu de incarcare stricat sau vre-o siguranta arsa,nu am ramas vreodata in drum.Sincer chiar nu inteleg.La un moment dat mi-am cumparat si eu un incarcator profi dar nu prea l-am folosit decat la incarcarea de formatare.Chiar credeti ca are loc vre-o desulfatare atata timp cat a cazut pasta de pe elementi iar ea saraca nu mai face fata,a fiert,sa umflat,sa uscat prea mult,a luat-o naiba?Cine se carpeste mai mult cheltuieste! parerea mea. Sincer,nici eu nu cred in solutiile-minune,de reinviere a bateriilor moarte;daca te-a tinut 4 ani,ce sa-i mai ceri... In schimb,ai avut grija lor,iar Yuasa ..e Yuasa. Sunt destui care verifica nivelul,abia cand bateria ii creeaza probleme,de obicei prea tarziu.Orice desulfatare,dupa ce bateria a stat cine stie cat timp,cu electrolitul sub nivel,e frectie... Un incarcator,cred eu,este foarte util iarna,mentinand bateria incarcata,protejand-o astfel de inghet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Bateriile date jos si puse la caldurica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 da, ai dreptate, se pot compara dar comparandu-le constati ca este foarte mare diferenta intre ele. 30E cat ai spus ca ai dat pe el este un pret acceptabil eu am inteles 50 din postul tau anterior ceea ce mi se pare mult. de aia am facut comparatia intre ce am eu si preturi 50 saito procharger, 35 (atat e acum, era 29.95) saito procharger compact. ps: alaltaieri am incarcat bateria direct pe motor si a inceput ploaia. nici nu m-am deranjat sa ies afara. incarcatorul fiind rezistent la ploaie. (un alt avantaj) Salutare urmaresc de mult posturile despre baterii si nu prea inteleg unele chestii.De 20 de ani incoace am avut multe motoare si am reparat foarte multe,dar bateria nu am incarcat-o niciodata,am tinut-o tot timpul la temperaturi cu plus,la 4 ani am cumparat alta noua si de obicei Yuasa (banii de tigari pe o luna) si le-am completat cu apa distilata de cate ori a fost nevoie asa nu am avut nici un releu de incarcare stricat sau vre-o siguranta arsa,nu am ramas vreodata in drum.Sincer chiar nu inteleg.La un moment dat mi-am cumparat si eu un incarcator profi dar nu prea l-am folosit decat la incarcarea de formatare.Chiar credeti ca are loc vre-o desulfatare atata timp cat a cazut pasta de pe elementi iar ea saraca nu mai face fata,a fiert,sa umflat,sa uscat prea mult,a luat-o naiba?Cine se carpeste mai mult cheltuieste! parerea mea. incarcatoarele astea sunt anti-sulfatare. adica previn (pe cat posibil) chestia asta. nu a spus nimeni ca iti pun pasta la loc... Sincer,nici eu nu cred in solutiile-minune,de reinviere a bateriilor moarte;daca te-a tinut 4 ani,ce sa-i mai ceri...In schimb,ai avut grija lor,iar Yuasa ..e Yuasa. Sunt destui care verifica nivelul,abia cand bateria ii creeaza probleme,de obicei prea tarziu.Orice desulfatare,dupa ce bateria a stat cine stie cat timp,cu electrolitul sub nivel,e frectie... Un incarcator,cred eu,este foarte util iarna,mentinand bateria incarcata,protejand-o astfel de inghet. corect dar un incarcator destept te ajuta. un exemplu? am pe rsv o "baterie" NITRO care are ceva mai mult de 4 ani. baterie care a fost tinuta numai pe redresor automat (ultimii 3 pe saito procharger desi inca nu era a mea) si inca mai merge... si e un motor care chiar are nevoie de baterie la mersul prin oras... si eu merg zilnic MIMIN 100-110 de km NUMAI prin oras... plus ce fac de placere, astia minimi sunt "in interes de serviciu" Bateriile date jos si puse la caldurica. cel mai prost sfat ever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 incarcatoarele astea sunt anti-sulfatare. adica previn (pe cat posibil) chestia asta. nu a spus nimeni ca iti pun pasta la loc... corect dar un incarcator destept te ajuta. un exemplu? am pe rsv o "baterie" NITRO care are ceva mai mult de 4 ani. baterie care a fost tinuta numai pe redresor automat (ultimii 3 pe saito procharger desi inca nu era a mea) si inca mai merge... si e un motor care chiar are nevoie de baterie la mersul prin oras... si eu merg zilnic MIMIN 100-110 de km NUMAI prin oras... plus ce fac de placere, astia minimi sunt "in interes de serviciu" cel mai prost sfat ever... Nu inteleg de ce e nevoie de incarcarea bateriei pe redresor,atata timp cat faci zilnic 100km,chiar si in oras; daca incarcarea e in regula,bateria primeste curent de incarcare, chiar si la ralanti.. Daca faci totusi un nr mare de opriri-porniri in suta respectiva,ai dreptate...curentul consumat de demaror,descarcand bateria mai repede decat o poate incarca alternatorul,e nevoie de redresor.. Cu caldurica,nu cred ca se referea s-o puna pe calorifer,ci undeva peste zero grade.. Ai mai scris undeva...si aveai mare dreptate,ca bateria se descarca cu atat mai repede,cu cat temperatura la care e pastrata e mai mare,dar asta se intampla in timp..cateva luni de zile Am totusi convingerea ca o temperatura rezonabila,peste 0 grade ,e de preferat pastrarii bateriei neancarcate ,la -15..-20 grade,cam cate au fost in ultimul timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Nu inteleg de ce e nevoie de incarcarea bateriei pe redresor,atata timp cat faci zilnic 100km,chiar si in oras; daca incarcarea e in regula,bateria primeste curent de incarcare, chiar si la ralanti..Daca faci totusi un nr mare de opriri-porniri in suta respectiva,ai dreptate...curentul consumat de demaror,descarcand bateria mai repede decat o poate incarca alternatorul,e nevoie de redresor.. Cu caldurica,nu cred ca se referea s-o puna pe calorifer,ci undeva peste zero grade.. Ai mai scris undeva...si aveai mare dreptate,ca bateria se descarca cu atat mai repede,cu cat temperatura la care e pastrata e mai mare,dar asta se intampla in timp..cateva luni de zile Am totusi convingerea ca o temperatura rezonabila,peste 0 grade ,e de preferat pastrarii bateriei neancarcate ,la -15..-20 grade,cam cate au fost in ultimul timp start&go, evident, cine naiba se plimba prin oras fara oprire 100 de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 start&go, evident, cine naiba se plimba prin oras fara oprire 100 de km? Daca vrei..poti!Galatiul e mare... Si daca nu vrei..poti!..te urmareste de ex barbatul vreuneia.. Eu ma refeream la un nr mare de porniri,desi si asa , ma indoiesc ca taximetristii stau cu un generator electric in masina,sau in timpul liber ,pun bateria la incarcat.. PS Cu masina fac de regula,zilnic ,maxim 10-15Km,cu doua trei opriri E drept ca saptamanal fac si un drum mai lung.. N-am incarcat niciodata bateria,verific nivelul si densitatea destul de des,nu am probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 taximetristii au baterii de masina, evident. eu am o baterie de 12 ah care si asa e cam mica pentru motorul v2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 taximetristii au baterii de masina, evident. eu am o baterie de 12 ah care si asa e cam mica pentru motorul v2... Vezi ce bune erau Ij-ul si Jawa,ai pus vreodata redresorul pe ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 taximetristii au baterii de masina, evident. eu am o baterie de 12 ah care si asa e cam mica pentru motorul v2... Garantia la o baterie montata pe o masina folosita in regim de taximetrie e mai mica decat la o masina folosita in regim personal. Adeca daca tie iti da un an ganatie la masina, la taxi ii da 6 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Vezi ce bune erau Ij-ul si Jawa,ai pus vreodata redresorul pe ele ? da, cand ramaneam fara incarcare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Se da o baterie Saito (stiu, e varza marca; asta mi-am permis atunci). Are ~ 11-12 luni de cand am luat-o. In decembrie, am bagat-o in casa; pana atunci a stat cu motorul intr-un garaj neincalzit. Am incarcat-o si tinea un bec de 55W undeva la 35-40 minute pana cand se diminua semnificativ luminozitatea (acumulatorul e de 12A). Nu am descarcat-o niciodata complet (pana sa se stinga de tot becul). Am incarcat-o si apoi am pus-o la pastrare (temperatura undeva la ~22 grade). O data la ~ 2-3 saptamani o puneam la incarcat maxim 30 minute. Azi am pus din nou becul pe ea si nu se aprindea deloc. Am conectat-o 5 minute la incarcator si a inceput sa lumineze becul vreo 30 secunde. Este la nivel cu lichidul (l-am completat cu apa distilata cand am introdus-o in casa). Ce o avea de s-a descarcat asa repede? Exista service de acumulatoare sa se uite la ea? Ca nu as da bani pe o alta baterie fara sa stiu ca asta e moarta... Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Se da o baterie Saito (stiu, e varza marca; asta mi-am permis atunci).Are ~ 11-12 luni de cand am luat-o. In decembrie, am bagat-o in casa; pana atunci a stat cu motorul intr-un garaj neincalzit. Am incarcat-o si tinea un bec de 55W undeva la 35-40 minute pana cand se diminua semnificativ luminozitatea (acumulatorul e de 12A). Nu am descarcat-o niciodata complet (pana sa se stinga de tot becul). Am incarcat-o si apoi am pus-o la pastrare (temperatura undeva la ~22 grade). O data la ~ 2-3 saptamani o puneam la incarcat maxim 30 minute. Azi am pus din nou becul pe ea si nu se aprindea deloc. Am conectat-o 5 minute la incarcator si a inceput sa lumineze becul vreo 30 secunde. Este la nivel cu lichidul (l-am completat cu apa distilata cand am introdus-o in casa). Ce o avea de s-a descarcat asa repede? Exista service de acumulatoare sa se uite la ea? Ca nu as da bani pe o alta baterie fara sa stiu ca asta e moarta... Merci, Vice. A inceput sa se sulfateze de cand ai descarcat-o cu becul. Bateriilor cu acid nu "le place" sa fie descarcate. Degeaba ai tinut-o in casa, avea nevoie de un tender sau incarcare mai des. Banuiesc ca nu ai masurat niciodata tensiunea bateriei dupa ce o incarcai la vreo ora doua. Asta e... se pare ca nu e de mare incredere Saito. Tin o Yuasa YT12A BS de 4 sezoane doar pe Honde (celebre pentru electrica sensibila si dispusa rateurilor)si iarna o pun pe tender. Bateria este inca buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Se da o baterie Saito (stiu, e varza marca; asta mi-am permis atunci).Are ~ 11-12 luni de cand am luat-o. In decembrie, am bagat-o in casa; pana atunci a stat cu motorul intr-un garaj neincalzit. Am incarcat-o si tinea un bec de 55W undeva la 35-40 minute pana cand se diminua semnificativ luminozitatea (acumulatorul e de 12A). Nu am descarcat-o niciodata complet (pana sa se stinga de tot becul). Am incarcat-o si apoi am pus-o la pastrare (temperatura undeva la ~22 grade). O data la ~ 2-3 saptamani o puneam la incarcat maxim 30 minute. Azi am pus din nou becul pe ea si nu se aprindea deloc. Am conectat-o 5 minute la incarcator si a inceput sa lumineze becul vreo 30 secunde. Este la nivel cu lichidul (l-am completat cu apa distilata cand am introdus-o in casa). Ce o avea de s-a descarcat asa repede? Exista service de acumulatoare sa se uite la ea? Ca nu as da bani pe o alta baterie fara sa stiu ca asta e moarta... Merci, Vice. Timpul de descarcare de 35-40 minute spune ceva:bateria ori nu a fost complet incarcata,ori si-a pierdut mai bine din jumatate din capacitate. O baterie de 12Ah,descarcata cu un consum de 4,5A (cat consuma un bec de 55W),ar trebui sa aprinda becul timp de cel putin 90 minute. Faptul ca totusi ea s-a descarcat complet,desi o incarcai destul de des,nu mi-l pot explica totusi. Cu ce incarcai bateria,cu un incarcator automat,sau altceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.