Geo_ZGA Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Pai si renteaza o caruta de bani pt o Yuasa? Am dat 130 lei pe JMT, asta e al 2lea sezon... am dus-o sub 11v de vreo 3-4 ori, fara probleme ulterioare. Daca mai tine inca un sezon, sunt multumit. Poate si inca unul... atunci sunt fan ) Calculul e simplu... 130 lei / 3 sezoane = 43 lei / sezon. 250 lei / 5 sezoane = 50 lei / sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 (editat) E la noroc. Asa cum durata de viata la unele electrocasnice e de doi ani, desi unele tin si zece ani iar altele mai putin de unul, exista exceptii in ambele cazuri: baterii de top care crapa rapid si baterii mediocre care tin ani buni. Intr-adevar, intretinerea si depozitarea corecta in extrasezon pot sa prelungeasca viata unei baterii, insa nu-i o regula. PS: parerea mea... Editat Noiembrie 13, 2015 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Toplite este produs in fabrica Yuasa din Taiwan http://www.gs-yuasa.com/en/company/group. Taiwan Yuasa Battery Co., Ltd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Da, si foloseste aceeasi tehnologie ieftina ca celelalte fabrici chinezesti. Varta pt moto tot acolo se fabrica, si tin maxim 2 ani, dar costa brandul ,dublu si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Saito se mai gaseste pe undeva? Am avut una luata prin 2005 de la Louis (cea mai ieftina optiune atunci, parca ~20 euro cu tot cu acidul achizitionat in bidon separat) si am vandut mobra in 2012 cu ea functionala! Nu mai zic ca de vreo 2 ori am gasit-o cu nivelul electrolitul la 1/2 placilor, de cateva ori am uitat s-o incarc peste iarna (in garaj totusi, >0 grade tot timpul) si am gasit-o descarcata aproape complet, insa si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Toplite e un mare marketing, au reusit sa pacaleasca o gramada de pifani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Am o experienta cu un acumulator Yuasa la un motor cunoscut. A intrat in anul 5, iar acum este pe incarcator inteligent si sunt sigur ca si la anul va functiona OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Pe frigul asta m-a lăsat bateria moto (acid, 12V). Arata 4.7V. Bateria e luata asta primăvară. As lua un redresor inteligent, dar ma uit pe olx si sunt o gramada de modele... Vreo recomandare? Nu ca mor fara baterie, teoretic nici nu am nevoie pana la primavara, dar nu ma lasa piticii de pe creier in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Si pe mine ma bate gandul la un Bosch C7 sau C3. Stie cineva ceva despre aceste modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Sunt destul de scumpe... Eu caut ceva mai puțin profi, dar să fie bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Pt cei ce nu-si propun o utilizare mai lunga de 2 ani, va recomand http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-sorgeti-grand-prix-86-ah-agm.html. 2 ani tone garantat, sint sanse mari sa tina si 3 sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut, Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat cu un incarcator inteligent chiar in acel garaj daca spui ca este izolat. Daca ai un incarcator clasic, il conectezi in functie de tensiunea de la bornele acumulatorului( cand scade sub 12,5 V la borne conectezi, ajunge la 13 V_deconectezi, verifici la 10 zile/ daca acumulatorul este cu intretinere/completare apa distilata, verifici nivelul electrolitului, s.a.m.d). Citeste pe topic am multe postari la intretinere si verificare acumulatori. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Daca ai redresor clasic, mare (pt auto) incearca sa pui un bec de 12V 10-21W in serie - limiteaza curentul si ai sanse sa o resuscitezi lasand-o cateva zile la incarcat. Alea "inteligente" au functie de desulfatare utila in astfel de situatii, s-ar putea insa la tensiunea de care zici sa o considere moarta si sa nu mai vrea sa incarce. Editat Ianuarie 4, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie)Depinde de tipul bateriei. Daca e fara intretinere (AGM sau gel) poti sa o tii pe motocicleta si sa o pui la incarcat o data pe luna.Daca e clasica, mai bine o dai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Instructiunile nu le-ai citit, asa e? ) Dupa ce pui acidul trebuie sa lasi bateria vreo ora, doua. Se masoara la borne si daca voltajul e mic, se pune la incarcat. Unii zic sa o pui la incarcat dupa ora de asteptare, indiferent de voltaj... eu n-am pus-o si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat? Da, bateriile care vin cu acidul separat nu sunt formatate, scrie si in instructiuni, adaugi acidul si astepti o ora sa se raceasca, apoi pui capacele si incarci (formatezi) bateria pentru 12-24h in functie de fabricant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Am lăsat vreo 40 min fara capacele,nah o sa o formatez. Ideea e ca am mai cumparat pt moto si au duc functionat din prima. Sun prea 'le stiu pe toate' sa citesc instructiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Salut, Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat cu un incarcator inteligent chiar in acel garaj daca spui ca este izolat. Daca ai un incarcator clasic, il conectezi in functie de tensiunea de la bornele acumulatorului( cand scade sub 12,5 V la borne conectezi, ajunge la 13 V_deconectezi, verifici la 10 zile/ daca acumulatorul este cu intretinere/completare apa distilata, verifici nivelul electrolitului, s.a.m.d). Citeste pe topic am multe postari la intretinere si verificare acumulatori. Bafta, Multumesc pt sfaturi. Din păcate n am redresor si trebuie sa împrumut. Intre timp am fost la garaj si am pornit motorul cAm 15 minute si apoi am dat jos bateria. O sa o țin in casa si o masor cand fac rost de toate cele. Ma bucur ca a luat o si asa. Ma gandeam ca o sa am probleme, dar se pare a am avut noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysandcrys Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 sal. cam ce durata de viata ar trebui sa aibe un acumulator? al meu are vreo 4 ani vechime, l-am incarcat la redresor dar nu a reusit sa dea motorul peste cap (poate o fi din cauza vremii, prea rece, asa mi-a facut si inainte de iernat). mentionez ca am o yuasa 12v 12ah. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Nu exista o durata de viata, ca idee ar trebui sa tina minim 2 ani. Am avut Varta la Ij, m-au pus sa schimb releul ca nu incarca destul, dupa garantia de 6 luni de atunci a mai tinut vreo 2 luni, daca statea mobra 3 zile abia se mai aprindeau becurile in bord. Am avut si Saito 5 ani si oarecum abuzat, vandut mobra cu el functional, la masina am un Marelli (oe) care la 11 ani (!!!) mi-a pornit-o la -18℃ in ianuarie fara greturi. Din cate spui al tau e decedat, daca nu invarte nici scos de la redresor. Editat Februarie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Sa povestesc si eu putin pe aici,In toamna mi-a murit bateria Varta, baterie care avea putin mai mult de 1 an, ingrijita ca la carte iarna scoasa de pe motocicleta tinuta in casa si pusa pe redresor din cand in cand.Toamna a stat vreo 2-3 saptamani pe dreapta si am vrut sa o pornesc sa o bag la garaj doar ca nu a mai pornit nici macar lumini in bord nu avea.Daca pun redreseorul pe ea imi indica nivelul la maxim, incarca, dar degeaba, la masurarea cu aparatul de masura imi arata 5V, probabil are scurt in elementi cred.Nu m-am dus sa ii fac reviziile la timp pt ca de obicei fac RCA pe 6 luni si unele revizii picau iarna...plus ca nici nu mai gasesc certificatul de garantie.In consecinta m-am ales cu o baterie buna de aruncat dupa 1 an si ceva, asa ca sa va feriti de Varta cat puteti (mai am 2 baterii pe masinile din curte, una a murit imediat dupa 2 ani, alta are aproximativ 3 ani dar nu mai tine decat pana la toamna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Cred ca ghinion sau ceva faci gresit. Ca la carte nu inseamna neaparat laut in casa si pus pe redresor (adica, ce redresor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Pai altceva nu stiu ce as fi putut sa-i fac, poate doar sa trec cu ea pe la biserica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.