Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru un monocilindru ai nevoie de o baterie care da curent de pornire mare. Mergi pe toplite / yuasa, au tendinta sa fie mai vioaie si mai rezistente in timp.

kex83 e o sursa buna de consumabile si baterii, are preturi foarte bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu chiar. pe dakarul meu sunt singurele care au trecut de 2 ani (in principiu in varianta toplite).

Ce are mobra ca particularitati:

- monocilindru

- becul aprins la pornire - ca nu il poti stinge

- bateria plasata langa rezervorul de ulei - sta foarte fierbinte de felul ei

- vibratii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm chestia cu bateriile scumpe care nu isi justifica pretul! Majoritatea sunt state mult timp prin depozite, una ieftina nu prea sta.

pe de alta parte am reusit sa resuscitez - cel putin partial - o baterie AGM care afisa 2.1V la demontarea de pe moto. Am pacalit redresorul Lidl cu alta mai "vesela" in paralel, cand a fost impricinata capabila sa sustina de una singura tensiunea peste care minunea tehnicii nu o mai considera decedata am lasat-o singura. Dupa terminarea incarcarii am lasat-o cateva zile pe programul "fulg de nea" care ii mai da ceva impulsuri din cand in cand. Momentan vad ca mobra (monocilindru de 125) porneste dupa 2-3 zile de pauza, ca o fi murit sau nu bateria in proportie de 50%, mai mult sau mai putin habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit cu doua si mi a ajuns. Cumparata in aprilie, motoarele nu aveau probleme de vreun fel si dupa un an erau terminate. Iarna doar le demontam, le tineam in casa, ce i drept fara intrerinere pe timpul iernii. De atunci doar no name'uri, aceeasi treaba peste iarna iar primavara nu aveam probleme la pornire. Am una de trei ani care merge ceas si acum.

Daca bateria sta pe motor intr o zona fierbinte nu e chiar ok, incearca sa o "infoliezi" in folie de aluminiu,ceva. Incearca,

@BMWs1000RR Imi poti motiva afirmatia ta? Chiar dupa Yuasa ma uitam sa cumpar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria trebuie incarcata o data la 30 zile, altfel se sulfateaza. Nu e vina ei daca a picat in conditii de neglijenta....

Se poate intampla ca un no name sa te tina mult, dar e loterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcata la 30 de zile? Ce baterii sunt astea? Sunt si modele ce nu necesita incarcare la o perioada atat de scurta? Chiar nu vreau sa imi trec in calendar reminder de scos bateria si incarcat o data pe luna.

 

Ce am gasit pana acum ar fi Toplite Yuasa la 165 lei, Varta Freshpack la 173 sau una ieftina Volton la 139. Mi se pare ca diferenta este totusi prea mica intre ele ca sa justifice una ieftina.

Editat de mafia01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand folosesc baterii ieftine nu le am incarcat o data pe redresor. Si merg fara greata. Cu pauze de iarna cam de 5 luni pe putin. Cele cu renume erau jale dupa o asemenea pauza. Deci, recomand cele low cost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ti-ai comandat deja... voiam sa-ti recomand si JMT - YB12Al-A2. Luata prin userul Metricmotion aici pe forum. Pe fostul Dakar m-a tinut fara probleme si sper sa fie OK si la actualul proprietar ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuasa care sa tina 5-6 ani costa de la 550ron in sus.Cu banii astia, iei 4 baterii care tin fiecare 2 ani, iesi mai ieftin, plus ca platesti in rate egale la 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba.

Aici ai gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca eu am batut recordul la fiabilitate. Am luat sapt asta o baterie Exide si ieri am bagat acidul in ea, am lasat-o si apoi o pun pe motor. Cand colo surpriza nici macar odata nu a invartit motorul.

Zic ma poate trebuie incarcata desi scrie clar ca se lasa jumatate de ora si apoi se foloseste. O pun pe redresor arata incarcata 50%, o las 3-4 ore si apoi o pun iar pe motor, nu a facut nici carrr...pina acu asa troasca de baterie ca asta n-am mai intalnit.

 

Si aia veche pe care o am din 2014 si tot mai invarte putin motorul..da asta asa varza de noua!!!

M-am cam lamurit de marca Exide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului

si mai fac si vid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici as zice ca e si vina mobrei/utilizarii nu neaparat vreo lipsa de fiablitate a bateriei.

Garantat nu, bateriile detinute au fost pe mai multe mobre nu pe una singura iar incarcarea era in limite conform manual.

 

Aici ai gresit.

Nu te gandii la 20de grade, au fost depozite sa nu stea la inghet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...