mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Imi puteti recomanda macar un magazin ok de unde ati cumparat baterii? Momentan ma chinui sa aflu ce fel de baterie am nevoie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Emag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 pentru un monocilindru ai nevoie de o baterie care da curent de pornire mare. Mergi pe toplite / yuasa, au tendinta sa fie mai vioaie si mai rezistente in timp. kex83 e o sursa buna de consumabile si baterii, are preturi foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Yuasa=zero Scumpa si atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 @BMWs1000RR Imi poti motiva afirmatia ta? Chiar dupa Yuasa ma uitam sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 nu chiar. pe dakarul meu sunt singurele care au trecut de 2 ani (in principiu in varianta toplite). Ce are mobra ca particularitati: - monocilindru - becul aprins la pornire - ca nu il poti stinge - bateria plasata langa rezervorul de ulei - sta foarte fierbinte de felul ei - vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Confirm chestia cu bateriile scumpe care nu isi justifica pretul! Majoritatea sunt state mult timp prin depozite, una ieftina nu prea sta. pe de alta parte am reusit sa resuscitez - cel putin partial - o baterie AGM care afisa 2.1V la demontarea de pe moto. Am pacalit redresorul Lidl cu alta mai "vesela" in paralel, cand a fost impricinata capabila sa sustina de una singura tensiunea peste care minunea tehnicii nu o mai considera decedata am lasat-o singura. Dupa terminarea incarcarii am lasat-o cateva zile pe programul "fulg de nea" care ii mai da ceva impulsuri din cand in cand. Momentan vad ca mobra (monocilindru de 125) porneste dupa 2-3 zile de pauza, ca o fi murit sau nu bateria in proportie de 50%, mai mult sau mai putin habar n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Dar una care sta in depozit, dar pe care o activez eu, ar fi influentata de faptul ca a stat mult timp depozitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am patit cu doua si mi a ajuns. Cumparata in aprilie, motoarele nu aveau probleme de vreun fel si dupa un an erau terminate. Iarna doar le demontam, le tineam in casa, ce i drept fara intrerinere pe timpul iernii. De atunci doar no name'uri, aceeasi treaba peste iarna iar primavara nu aveam probleme la pornire. Am una de trei ani care merge ceas si acum. Daca bateria sta pe motor intr o zona fierbinte nu e chiar ok, incearca sa o "infoliezi" in folie de aluminiu,ceva. Incearca, @BMWs1000RR Imi poti motiva afirmatia ta? Chiar dupa Yuasa ma uitam sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 bateria trebuie incarcata o data la 30 zile, altfel se sulfateaza. Nu e vina ei daca a picat in conditii de neglijenta.... Se poate intampla ca un no name sa te tina mult, dar e loterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Nu te contrazic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 (editat) Incarcata la 30 de zile? Ce baterii sunt astea? Sunt si modele ce nu necesita incarcare la o perioada atat de scurta? Chiar nu vreau sa imi trec in calendar reminder de scos bateria si incarcat o data pe luna. Ce am gasit pana acum ar fi Toplite Yuasa la 165 lei, Varta Freshpack la 173 sau una ieftina Volton la 139. Mi se pare ca diferenta este totusi prea mica intre ele ca sa justifice una ieftina. Editat Mai 8, 2017 de mafia01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 De cand folosesc baterii ieftine nu le am incarcat o data pe redresor. Si merg fara greata. Cu pauze de iarna cam de 5 luni pe putin. Cele cu renume erau jale dupa o asemenea pauza. Deci, recomand cele low cost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Oricum am comandat deja Yuasa si sper sa fie fara probleme. Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Inseamna ca urmatoarea investitie va fi un redresor...mai spre toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Vad ca ti-ai comandat deja... voiam sa-ti recomand si JMT - YB12Al-A2. Luata prin userul Metricmotion aici pe forum. Pe fostul Dakar m-a tinut fara probleme si sper sa fie OK si la actualul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am vazut ca Yuasa a primit cele mai multe recomandari, plus ca trebuia sa ma misc repede cu comanda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Yuasa care sa tina 5-6 ani costa de la 550ron in sus.Cu banii astia, iei 4 baterii care tin fiecare 2 ani, iesi mai ieftin, plus ca platesti in rate egale la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba. Aici ai gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Hai ca eu am batut recordul la fiabilitate. Am luat sapt asta o baterie Exide si ieri am bagat acidul in ea, am lasat-o si apoi o pun pe motor. Cand colo surpriza nici macar odata nu a invartit motorul. Zic ma poate trebuie incarcata desi scrie clar ca se lasa jumatate de ora si apoi se foloseste. O pun pe redresor arata incarcata 50%, o las 3-4 ore si apoi o pun iar pe motor, nu a facut nici carrr...pina acu asa troasca de baterie ca asta n-am mai intalnit. Si aia veche pe care o am din 2014 si tot mai invarte putin motorul..da asta asa varza de noua!!! M-am cam lamurit de marca Exide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului si mai fac si vid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Aici as zice ca e si vina mobrei/utilizarii nu neaparat vreo lipsa de fiablitate a bateriei. Garantat nu, bateriile detinute au fost pe mai multe mobre nu pe una singura iar incarcarea era in limite conform manual. Aici ai gresit. Nu te gandii la 20de grade, au fost depozite sa nu stea la inghet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Mai poti sa minti lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.