Sari la conținut

Ducati Multistrada 1200 2010


Postări Recomandate

orgasmatic arata mobra asta :smoke:

Se spune ca gusturile nu se discuta - dar chiar asa? Eu zic ca, dimpotriva, este ingrozitor de urata. Desi partea estetica mi se pare a fi un criteriu secundar cand cumperi o motocicleta. Este important mai mult pentru incepatori, pentru ca le lipsesc alte criterii. Vorbesc din experienta...

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poi si fix la aspectu estetic ma refer. nu stiu / nu ma pot pronunta cum e bicicleta, ca nu m-am dat cu ea. da are personalitate gramada spre deosebire de exemplu de SuperTenerele nou.

 

oricum, cand e vorba de mobre gusturile chiar nu se discuta. parerea mea e ca atunci cand te hotarasti sa o iei pe doua roti o faci fix finca vrei sa fii mai diferit, mai cu motz decat restu lumii. vorba 'ceea: "u're special. just like everybody else".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,dar cum ramane cu "mitul" fiabilitatii motoarelor ducati??care e adevarul pina la urma?

In principiu, Ducati e mult mai pretentioasa la intretinere comparativ cu orice alta motoreta, japoneza sau nu. Uleiul trebuie schimbat poate chiar mai devreme, curelele trebuie religios schimbate, valvele ajustate la timp etc. Astfel e, teoretic, cel putin la fel de fiabila ca orice alta japoneza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

20000 eurooooooooooooooooooooooooooooooo

 

pai frate imi iau un gsa full si de restu bag o tura de europa 1 luna de zile 20000 km

 

si sa ne fie cu scuze

la cum fac italienii masinile si motoarele

o data daca l.ai scapat pe jos incepi sa marci miile de euro pe reparatii

 

daca il imprastiam cum am facut cu gsa prin bulgaria sau asta iarna spre mare

mai luam unul de banii pe reparatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi l-am vazut pe primul in Cluj(cu numere straine), dar arata si suna tare bine. Din pacate era in mers si nu am avut timp de "admirat".

Si eu am vazut ala rosu langa podu de peste Somes, la Sala SP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim, dragă visătortule, era vorba de frumusețe.

 

ok man

nu contesc "beletea" italiencelor ci doar puterea de cumparare a romanilor

 

ca tot veni vorba de comparatie gs vs ducati

 

si nici ca sunt posesor de gsa

 

la ce am vrut de la o moto bmw a avut castig de cauza

daca parametri erau intruniti de o alta marca nu ma deranja sa o cheme suzi, yama, ktm , aprilia

 

insa dif finaciara e destul de mare intre cele 2 undeva la 25% in plus pt italianca

sa dau 25% CA E ROSIE sincer >>>>pas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20000 eurooooooooooooooooooooooooooooooo

 

pai frate imi iau un gsa full si de restu bag o tura de europa 1 luna de zile 20000 km

 

si sa ne fie cu scuze

la cum fac italienii masinile si motoarele

o data daca l.ai scapat pe jos incepi sa marci miile de euro pe reparatii

 

daca il imprastiam cum am facut cu gsa prin bulgaria sau asta iarna spre mare

mai luam unul de banii pe reparatii

 

unde te-ai imprastiat la bulgari? pe pasul shipka cumva?

 

 

20.000euro e ala full.

 

pare destul de fragila mobra asta. oricum cu banii astia imi iau un TDM nou, il echipez si plec si intr-o tura ce cateva luni bune.

 

pentru romanul de rand e prea multmotoreta asta,chiar si in versiunea simpla care vreo 16.000Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

 

Asa este, pt. 2013 apare model nou, cu motor diferit, ABS, jante (stil Panigale), suspensii, faruri cu LED, parbriz mai mare si mai usor de reglat etc.

 

Eu am insa o nedumerire... motocicleta asta chiar isi are locul la clasa enduro-touring? Adica, in afara de cursa suspensiei ceva mai lunga, care parte are legatura cu enduro? Eu o vad clar "de strada", bineinteles un allrounder, dar roata pe fata de 17", anvelopele de strada (cred ca nu exista pt ea mixte gen Tourance &co)... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am insa o nedumerire... motocicleta asta chiar isi are locul la clasa enduro-touring?

In afara de KTM 990 niciuna din mobrele de 1000-1200 cc nu isi au locul in vreo clasa al carei nume contine grupul de litere "enduro".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ne place noua sa credem ca GS, V-strom, Varadero, Caponord, Versys, etc ar fi enduro sau ar avea vreo legatura cu asta :lol: Sunt niste vaci bune pe drumuri proaste de piatra sau de pamant si foarte confortabile dar atat. Ca posesorii de BMW X5 sau de Mercedes ML care cred ca au masini de teren :lol: si se uita de sus la "plebea" cu land cruisere, patroluri, defendere, g-uri ca n-au nu stiu cate dotari pe ele...

Printre enduroaicele de aici putem numi o africana, un supertenere 750, un ktm adventure si un F800 + unele monociclindre: tenere, dominator, dakar, etc... restul e can-can si daca ma contrazice cineva il rog sa incerce sa se tina dupa unu din motoarele de mai sus pe offroad ca sa se convinga , si nu ma refer la drumuri de tara.

Ca sa fiu on topic multistrada are ce sa caute aici ca oricum motoarele de strada/drumuri de tara, suv-ocicletele cu motoarele enduro sunt amestecate pe sectiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ce sa zic, aceleasi tipuri de raspunsuri "rasuflate" sau preconceptii, care nu duc decat spre off-topic si discutii insipide.

 

Ca fapt divers, posesorii de suv pe care-i cunosc, n-au parererea pe care non-posesorii cred ca o au; ei vad suv-urile ca niste masini ceva mai spatioase si cu portbagaj mai mare, senzatia de vizibilitate mai buna in trafic, ceva mai bune pt. drumuri mai proaste, senzatia (sa nu zic certitudinea) unui grad ceva mai mare de siguranta, confortul indiscutabil dat de suspensie, tractiunea integrala care ajuta clar in special iarna (nu mai pomenim de drumurile de iarna din Ro) etc etc. Deci, un compromis intre ce poate o masina normala si minimul necesar din ceea ce poate o masina gen LandCruiser. Dupa parerea mea, suv-ul este masina ideala cu atat mai mult in Romania. Nu inteleg ce este asa greu de priceput, de ce in capul unora trebuie neaparat sa existe numai extreme.

 

Din considerente similare, eu si altii vedem motocicletele enduro-touring un compromis foarte bun. Nu am inventat noi astia de pe forum aceasta notiune. Este un lucru deja binecunoscut ca o motocicleta din clasa GS&co se comporta foarte bine pe strada dar are si nsite capabalitati "enduro". Exista n filmulete pe youtube si numai (si nu vorbim de promo-uri) in care se poate vedea clar ce si cat se poate.

Asadar, nu inteleg, de ce vreti neaparat sa duceti discutia in aceasta directie extrema si sa comparati mereu cu motociclete cu adevarat enduro?? Vorbim de "enduro-touring", deci de un compromis, nu de "enduro" propriu-zis. Posesorul de GS, XT etc nu si-a luat motocicleta sa se bage printre copaci, noroaie etc. Doar ca un enduro-touring, care in minim 90% din cazuri este si echipat cu anvelope "mixte", poate indiscutabil mai mult pe teren realtiv accidentat (off-road) decat o motocicleta de strada, asta este cert si contrara aberatiilor sustinute de unii ca la fel poate si un naked.

Deci, fara sa va fi spus ceva nou, am definit intr-o oarecare masura clasa enduro-touring; unele sunt ceva mai in directia strada (cum sa zicem ca este Crosstourer-ul) sau unele mai in directia enduro (cum ar fi Tiger 800XC sau KTM 990), normal, nu sunt toate identice. Dar toate au de exemplu in comun roata mai mare fata (fie 19", fie 21") si posibilitatea de a fi dotate cu anvelope mixte, ceea ce le asigura un nivel basic de capacitate enduro. Aspecte pe care nu le-am observat la Multistrada si de aceea si nedumerirea mea.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm da "rasuflate" cumva rasuflate sunt toate posturile care nu-ti impartasesc ideile??

Am si eu tot un altfel de "SUV" si gasesc motocicletele din genul asta foarte potrivite pentru drumuri lungi, drumuri proaste, drumuri de tara sau de pamant uscate... Si v-stromul meu este promovat ca fiind "enduro" insa crede-ma este enduro doar pentru un posesor de gsxr, cbr etc

Ghici ce ... bag v-stromul pe unde nici nu te-ai gandi vreodata ca ar putea merge o astfel de "ieftinatura" nu o singura data am auzit toba bolborosind sub apa. Noroi pana peste discuri prin mai stiu eu ce vie de pe dealurile dimprejur si ghici ce tot nu o consider "enduro".

Nu vorbesc de extreme alea sa le lasam pentru exc-uri, wr-uri, rmz-uri.

Degeaba imi dai exemplu clipurile publicitare. Majoritatea sunt facute de motociclisti profesionisti nu de parliti ca noi cu zeci de ore filmate din care opresc cateva minute.

Ce dimensiune are roata pe fata 17 sau 19 nu conteaza mai mult decat o suspensie buna sau niste kg in minus. Un exc cu kit supermoto are 17 pe fata dar la 100kg masa proprie il poti baga prin mai multe vagaune cu mai putin efort decat un Varadero care are 19.

Nu e nevoie sa o iei personal mai ales ca avem si prieteni comuni si ne-am mai intalnit pe la motofly din cand in cand ;) Am mai spus si o mai repet sunt motoare foarte bune dintr-o categorie care impaca si strada si macadamul, extrem de practice si cred ca amandoi am ales categoria asta cam din aceleasi motiv: polivalenta.

Da aia de pe sectiunea "Enduro si Motocross" se cacao pe ei de ras cand vad ce "autobuze" numim noi enduro.

Si SUV-ul e foarte util dar repet ca masina de familie/de iarna/de drumuri proaste nu de trasee pe munte sau de balaceala in noroi.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm da "rasuflate" cumva rasuflate sunt toate posturile care nu-ti impartasesc ideile??

 

Nu, pt ca m-ai intrebat, "rasuflate" numesc genul asta de raspunsuri care au devenit standard, total ilogice si care bat campii (dupa parerea mea cel putin). Exact genul de preconceptii ca suv-urile sunt doar pt snobi sau ca GS&co sunt varza in enduro, desi credeam ca este deja clar ce inseamna clasa enduro-touring, ca si compromis si ca nimeni nu are niste asteptari extraordinare de la acel temen "enduro", in niciun caz ca enduro-pur. Pe de alta parte te contrazici singur cand imi povestesti pe unde iti bagi tu mobra enduro-touring.

 

La fel, apropos de "rasuflate" si "ilogice", am specificat clar in paranteza ca nu ma refer la clipurile promo, tocmai ca sa evit astfel de discutii, iar tu, nu numai ca nu ai inteles, deja te-ai referit DOAR la alea. Si uite asa se ajunge la pagini de off-topic de la o intrebare banala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...