Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Pasajul Unirii


ALEX NINJA
 Share

Postări Recomandate

Pai nu ai inteles bine.Investigatia in sine o fac colegii lui(ma rog,la fel cum soferul de pe salvare este coleg cu sefii de sectie) ofiterii.El aduna niste probe,si scrie cateva cuvinte intr-un raport.Atat. Si ce detalii a dat el despre accidente?Nici macar nu are voie asa ca..lasa-ne.

Sunt de acord cu un singur lucru din ce spune el> forumul asta s-a unplut de prosti si aplaudaci ;) (am plusat cu ultima categorie)

 

Mesaj completat

stie el mai bine ca tine ce invarte el acolo,nu trebuie sa imi spui tu :) ..

 

Rapoarte faci tu amice... eu unu n-am facut decat 3 in viata mea ... dintre care unul cand i-am dat amenda lu` Baselu`!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HUH?? :) Doare rau nu?? Stii tu... chestia AIA ... incepe cu P si se termina in ROSTIA...

 

Tu sti mai bine

Rapoarte faci tu amice... eu unu n-am facut decat 3 in viata mea ... dintre care unul cand i-am dat amenda lu` Baselu`!

;) si? Ai dat cu cotul si te-ai trezit ? :D Poate inca nu ai reusit decat trei...ai dreptate,viata-i scurta,doar nu o sa o perteci scriind rapoarte

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt deloc de acord cu faptul ca tu consideri ca acela ar fi un articol bun. Inca din titlu, este complet eronat. Nu groapa ucide, ci prostia umana.

Am si eu o intrebare: CE CAUTA HIPSTERUL ALA CU FREZA PUSA PE BIGUDIURI FARA PERMIS PE MOTOR?

Toate parasutele si petardele incep sa-si dea cu parerea despre dinamica accidentelor. Habar nu au pe ce lume traiesc, habar nu au cum sare o piatra daca o arunci in asfalt si toti sunt adevarati procurori criminalisti.

Ia spuneti-mi si mie, domnisoare si domnisori tari la teorii conspirative, daca la o intersectie dintre un drum cu prioritate si unul fara prioritate, semnalizat cu cedeaza trecerea, vin 2 motociclisti sau 2 soferi, unul beat, de pe drumul cu prioritate si unul treaz, cu acte-n regula, de pe cel fara prioritate si semnalizat cu cedeaza trecerea si se ciocnesc ca doua flori in mijlocul intersectiei, cine e vinovat?

 

M-am exprimat gresit la art. ala... ma refeream ca e ff bun din prisma povestii relatate nu ceea ce considera jurnalistica mioritica ca fiind cauze de accidente. Ei poa` sa faca nshpe mii de supozitii nu ma incanta cu nimic. Dar povestea este reala 100%. Imi pare rau de copilul ala din toate punctele de vedere mai ales ca totul a fost impotriva lui in ziua aia.

 

Ce cauta pe motor? Nu ma intreba pe mine, nu io i l-am cumparat. Vinovat moral e cel care si-a dat acordul si l-a lasat. Si cu asta inchei ca intru pe alt taram.

 

Exemplul dat de tine e tardiv. Iti dau eu altul mai bun: daca tu esti rupt de beat si stai sa dai prioritate la pietoni si vine unul din spate si ti-o da si tu lovesti pietonul, cine e vinovat? :D

Mesaj completat

Tu sti mai bine

 

:) si? Ai dat cu cotul si te-ai trezit ? ;) Poate inca nu ai reusit decat trei...ai dreptate,viata-i scurta,doar nu o sa o perteci scriind rapoarte

 

.... ce legatura are... una cu alta.... si... neeahh... e prea de dimineata.... si pana maine e cale lunga ... whatever ... :D wake up man nu te mai opari atat ca raman basici :P iar eu la tampeniile tale pe care le debitezi din taste nu ma voi ataca niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in loc sa ne respectam ne contram,facem un bilci dezgustator nici acum ,cum nici in trecut,nu sunteti convinsi ,unii dintre voi,ca totusi suntem pe un topic despre accidente si nu la DISCUTI GENERALE,nu LA MOTOCICLISTI IN TIMPUL LIBER.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Femeia, ca si motocicleta (ca tot de gen feminin e), o bagi in pat din priviri. Daca vrei mai mult decat o poza, plimba privirea.

 

O sa auzi de la cate un Praslea cel Voinic, care a trecut fix pe langa Merele de Aur, ca madaranga, ca portofelul, ca banana indesata in pantaloni sau cheia de la masina l-au facut Casanova. Vrajeala, ca doar nu vorbim de motociclete de inchiriat :) !

Indiferent ce spune Praslea, la inceput a fost privirea, apoi sa te simti bine in pielea ta, apoi ... dar nu de asta e vorba. Daca nu ai facut pasii 1 si 2, ai trecut pe langa.

 

La fel si la moto. Tot de la Praslea o sa auzi ca moama, muschiul, ca las corpul, ca apas pe scarita sau de la un Praslea mai citit ca din counter steering se conduce motocicleta. Din nou vrajeala!

Pierzi esentialul: la inceput e privirea si mutarea ei acolo unde e bine sa ajungi. Daca te uiti unde trebuie, o sa stii sa ajungi acolo, o sa faci involuntar counter steering, o sa ...

Motocicleta, ca si masina (ca tot de gen femin e), se conduce din priviri.

Da, era o groapa in asfalt. Si ce l-a ghidat fix in groapa lata de 30 cm., cand drumul avea 7 m. (cat 25 de gropi) latime? Fixarea privirii pe obstacol.

 

Conduceam masina de 13 ani, motocicleta de 5 si eram la a patra motocicleta cand am dat peste “Proficient Motorcycling” – de David Hough (vrei sa te dai cu moto – pune mana si citeste cartea asta, nu invata de la toti pacalicii de pe internet). Tocmai o citisem si aplicam ce scrie acolo, eram aplecat intr-o curba la dreapta pe Valeni-Cheia, cand un autocar venind din sens opus a taiat mult curba. Imi amintesc grila de radiator aparuta brusc in fata si farul lui stang care depasea umarul meu drept. Numai pt. ca aplicam ce scrie acolo, am reusit sa imi mut privirea spre locul ramas liber iar restul manevrelor au venit involuntar si l-am ocolit cu roata pe dunga dreapta care marcheaza limita drumului.

Au mai trecut doi ani de atunci, am mai avut situatii dificile si am pastrat cauciucul pe sosea. Acum vreo doua zile am zarit o groapa, m-am precipitat si nu am mutat privirea: am dat in ea, desi era loc si timp sa o ocolesc de 10 ori.

Cartea asta te invata doua lucruri: cum sa iti feresti pielea si cum sa mergi mai bine (cu scaritele pe asfalt). Este excelenta si pt. strada si pt. circuit, mi-a salvat viata de multe ori.

 

De la domnisoare o sa auzi vaicareli: ca groapa, ca balega, nisipul, piatra, cainele, pisica, ca marcajul alunca, ca ploaia e uda ... Sunt prea multe obstacole ca sa le repari pe toate, dar poti sa le ocolesti. Invata din cartea asta cum.

 

Iar, daca esti barbat, lui Nightwolf nu ai sa ii spui decat un singur lucru: MULTUMESC! Indiferent de stapanirea de sine, cu totii o urecheam mai tare uneori, unii mai la inceput de sezon, altii mai pe sfarsit (ca doar suntem mai buni, mai miez), unii ajung la stiri si o groaza de pacalici ii explica mortului ca ei sunt mai buni.

Citind un mesaj al lui Nightwolf, cel putin o data am slabit un pic urechea aia sau am urecheat-o mai tare in alta parte. De cate ori am fost in situatii dificile? Nu pot sa le numar. Asa ca spun eu: Un sincer MULTUMESC NIGHTWOLF!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Femeia, ca si motocicleta (ca tot de gen feminin e), o bagi in pat din priviri. Daca vrei mai mult decat o poza, plimba privirea.

 

O sa auzi de la cate un Praslea cel Voinic, care a trecut fix pe langa Merele de Aur, ca madaranga, ca portofelul, ca banana indesata in pantaloni sau cheia de la masina l-au facut Casanova. Vrajeala, ca doar nu vorbim de motociclete de inchiriat :D !

Indiferent ce spune Praslea, la inceput a fost privirea, apoi sa te simti bine in pielea ta, apoi ... dar nu de asta e vorba. Daca nu ai facut pasii 1 si 2, ai trecut pe langa.

 

La fel si la moto. Tot de la Praslea o sa auzi ca moama, muschiul, ca las corpul, ca apas pe scarita sau de la un Praslea mai citit ca din counter steering se conduce motocicleta. Din nou vrajeala!

Pierzi esentialul: la inceput e privirea si mutarea ei acolo unde e bine sa ajungi. Daca te uiti unde trebuie, o sa stii sa ajungi acolo, o sa faci involuntar counter steering, o sa ...

Motocicleta, ca si masina (ca tot de gen femin e), se conduce din priviri.

Da, era o groapa in asfalt. Si ce l-a ghidat fix in groapa lata de 30 cm., cand drumul avea 7 m. (cat 25 de gropi) latime? Fixarea privirii pe obstacol.

 

Conduceam masina de 13 ani, motocicleta de 5 si eram la a patra motocicleta cand am dat peste “Proficient Motorcycling” – de David Hough (vrei sa te dai cu moto – pune mana si citeste cartea asta, nu invata de la toti pacalicii de pe internet). Tocmai o citisem si aplicam ce scrie acolo, eram aplecat intr-o curba la dreapta pe Valeni-Cheia, cand un autocar venind din sens opus a taiat mult curba. Imi amintesc grila de radiator aparuta brusc in fata si farul lui stang care depasea umarul meu drept. Numai pt. ca aplicam ce scrie acolo, am reusit sa imi mut privirea spre locul ramas liber iar restul manevrelor au venit involuntar si l-am ocolit cu roata pe dunga dreapta care marcheaza limita drumului.

Au mai trecut doi ani de atunci, am mai avut situatii dificile si am pastrat cauciucul pe sosea. Acum vreo doua zile am zarit o groapa, m-am precipitat si nu am mutat privirea: am dat in ea, desi era loc si timp sa o ocolesc de 10 ori.

Cartea asta te invata doua lucruri: cum sa iti feresti pielea si cum sa mergi mai bine (cu scaritele pe asfalt). Este excelenta si pt. strada si pt. circuit, mi-a salvat viata de multe ori.

 

De la domnisoare o sa auzi vaicareli: ca groapa, ca balega, nisipul, piatra, cainele, pisica, ca marcajul alunca, ca ploaia e uda ... Sunt prea multe obstacole ca sa le repari pe toate, dar poti sa le ocolesti. Invata din cartea asta cum.

 

Iar, daca esti barbat, lui Nightwolf nu ai sa ii spui decat un singur lucru: MULTUMESC! Indiferent de stapanirea de sine, cu totii o urecheam mai tare uneori, unii mai la inceput de sezon, altii mai pe sfarsit (ca doar suntem mai buni, mai miez), unii ajung la stiri si o groaza de pacalici ii explica mortului ca ei sunt mai buni.

Citind un mesaj al lui Nightwolf, cel putin o data am slabit un pic urechea aia sau am urecheat-o mai tare in alta parte. De cate ori am fost in situatii dificile? Nu pot sa le numar. Asa ca spun eu: Un sincer MULTUMESC NIGHTWOLF!

 

 

:) ;) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat gresit la art. ala... ma refeream ca e ff bun din prisma povestii relatate nu ceea ce considera jurnalistica mioritica ca fiind cauze de accidente. Ei poa` sa faca nshpe mii de supozitii nu ma incanta cu nimic. Dar povestea este reala 100%. Imi pare rau de copilul ala din toate punctele de vedere mai ales ca totul a fost impotriva lui in ziua aia.

 

Ce cauta pe motor? Nu ma intreba pe mine, nu io i l-am cumparat. Vinovat moral e cel care si-a dat acordul si l-a lasat. Si cu asta inchei ca intru pe alt taram.

 

Exemplul dat de tine e tardiv. Iti dau eu altul mai bun: daca tu esti rupt de beat si stai sa dai prioritate la pietoni si vine unul din spate si ti-o da si tu lovesti pietonul, cine e vinovat? :)

Mesaj completat

 

 

.... ce legatura are... una cu alta.... si... neeahh... e prea de dimineata.... si pana maine e cale lunga ... whatever ... ;) wake up man nu te mai opari atat ca raman basici :D iar eu la tampeniile tale pe care le debitezi din taste nu ma voi ataca niciodata.

Atat in exemplu meu cat si in al tau, este doar un singur vinovat, cel rupt de beat. Nu exista culpa comuna, nu exista nimic altceva. E foarte simplu, se pleaca de la premisa ca, in primul si-n primul rand, nu avea ce cauta beat la volan precum nici pustiul ala hipster nu avea ce cauta fara permis la ghidon.

Asta e cruda realitate, dragi "procurori criminalisti" de forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Femeia, ca si motocicleta (ca tot de gen feminin e), o bagi in pat din priviri. Daca vrei mai mult decat o poza, plimba privirea.

 

O sa auzi de la cate un Praslea cel Voinic, care a trecut fix pe langa Merele de Aur, ca madaranga, ca portofelul, ca banana indesata in pantaloni sau cheia de la masina l-au facut Casanova. Vrajeala, ca doar nu vorbim de motociclete de inchiriat :) !

Indiferent ce spune Praslea, la inceput a fost privirea, apoi sa te simti bine in pielea ta, apoi ... dar nu de asta e vorba. Daca nu ai facut pasii 1 si 2, ai trecut pe langa.

 

La fel si la moto. Tot de la Praslea o sa auzi ca moama, muschiul, ca las corpul, ca apas pe scarita sau de la un Praslea mai citit ca din counter steering se conduce motocicleta. Din nou vrajeala!

Pierzi esentialul: la inceput e privirea si mutarea ei acolo unde e bine sa ajungi. Daca te uiti unde trebuie, o sa stii sa ajungi acolo, o sa faci involuntar counter steering, o sa ...

Motocicleta, ca si masina (ca tot de gen femin e), se conduce din priviri.

Da, era o groapa in asfalt. Si ce l-a ghidat fix in groapa lata de 30 cm., cand drumul avea 7 m. (cat 25 de gropi) latime? Fixarea privirii pe obstacol.

 

Conduceam masina de 13 ani, motocicleta de 5 si eram la a patra motocicleta cand am dat peste “Proficient Motorcycling” – de David Hough (vrei sa te dai cu moto – pune mana si citeste cartea asta, nu invata de la toti pacalicii de pe internet). Tocmai o citisem si aplicam ce scrie acolo, eram aplecat intr-o curba la dreapta pe Valeni-Cheia, cand un autocar venind din sens opus a taiat mult curba. Imi amintesc grila de radiator aparuta brusc in fata si farul lui stang care depasea umarul meu drept. Numai pt. ca aplicam ce scrie acolo, am reusit sa imi mut privirea spre locul ramas liber iar restul manevrelor au venit involuntar si l-am ocolit cu roata pe dunga dreapta care marcheaza limita drumului.

Au mai trecut doi ani de atunci, am mai avut situatii dificile si am pastrat cauciucul pe sosea. Acum vreo doua zile am zarit o groapa, m-am precipitat si nu am mutat privirea: am dat in ea, desi era loc si timp sa o ocolesc de 10 ori.

Cartea asta te invata doua lucruri: cum sa iti feresti pielea si cum sa mergi mai bine (cu scaritele pe asfalt). Este excelenta si pt. strada si pt. circuit, mi-a salvat viata de multe ori.

 

De la domnisoare o sa auzi vaicareli: ca groapa, ca balega, nisipul, piatra, cainele, pisica, ca marcajul alunca, ca ploaia e uda ... Sunt prea multe obstacole ca sa le repari pe toate, dar poti sa le ocolesti. Invata din cartea asta cum.

 

Iar, daca esti barbat, lui Nightwolf nu ai sa ii spui decat un singur lucru: MULTUMESC! Indiferent de stapanirea de sine, cu totii o urecheam mai tare uneori, unii mai la inceput de sezon, altii mai pe sfarsit (ca doar suntem mai buni, mai miez), unii ajung la stiri si o groaza de pacalici ii explica mortului ca ei sunt mai buni.

Citind un mesaj al lui Nightwolf, cel putin o data am slabit un pic urechea aia sau am urecheat-o mai tare in alta parte. De cate ori am fost in situatii dificile? Nu pot sa le numar. Asa ca spun eu: Un sincer MULTUMESC NIGHTWOLF!

 

 

Maestere, pot sa pun mina pe tine?

Tu esti tata lor. Daca nu poti cu privirea poti sa incerci cu mina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Femeia, ca si motocicleta (ca tot de gen feminin e), o bagi in pat din priviri. Daca vrei mai mult decat o poza, plimba privirea.

 

O sa auzi de la cate un Praslea cel Voinic, care a trecut fix pe langa Merele de Aur, ca madaranga, ca portofelul, ca banana indesata in pantaloni sau cheia de la masina l-au facut Casanova. Vrajeala, ca doar nu vorbim de motociclete de inchiriat :) !

Indiferent ce spune Praslea, la inceput a fost privirea, apoi sa te simti bine in pielea ta, apoi ... dar nu de asta e vorba. Daca nu ai facut pasii 1 si 2, ai trecut pe langa.

 

La fel si la moto. Tot de la Praslea o sa auzi ca moama, muschiul, ca las corpul, ca apas pe scarita sau de la un Praslea mai citit ca din counter steering se conduce motocicleta. Din nou vrajeala!

Pierzi esentialul: la inceput e privirea si mutarea ei acolo unde e bine sa ajungi. Daca te uiti unde trebuie, o sa stii sa ajungi acolo, o sa faci involuntar counter steering, o sa ...

Motocicleta, ca si masina (ca tot de gen femin e), se conduce din priviri.

Da, era o groapa in asfalt. Si ce l-a ghidat fix in groapa lata de 30 cm., cand drumul avea 7 m. (cat 25 de gropi) latime? Fixarea privirii pe obstacol.

 

Mai Praslea, ia hai sa-ti dau eu un exemplu: eram pe drum cu serpentine, am intrat tare intr-o curba care era in panta (coborare), am aplecat moto, privirea era unde trebuia si totusi mi-a fugit fata. De ce?

 

Sunt de acord cu tine ca trebuie sa te uiti acolo unde vrei sa ajungi, Dar nu minimiza importanta celorlalte lucruri gen countersteering, accelerare usoara in curba, mai ales cand intri tare, etc. Poti sa te uiti tu cu privirea ta de vultur perfect, daca strangi ghidonu ca melteanu.... nu prea o sa fie bine. Pozitia corecta pe moto e si ea importanta, si nu se rezolva "din priviri". Toti care merg pe moto au luat gropi si vor mai lua multe, dar ia gandeste-te, de ce se intampla sa accelerezi involuntar atunci cand iei groapa? Te uitai catre acceleratie si nu catre maneta de frana?

 

Apreciez sfaturile tale, eu unul mai am inca multe de invatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copilul mai avea 2 saptamani si implinea 18 ani, luase examenele pentru A1 dar nu-si ridicase inca permisul de la politie, motocicleta si-o cumparase intr-adevar vanzandu-si scuterul si calculatorul, vineri tocmai o scosese din service, n-a mai avut rabdare si s-a dus cu ea la majoratul unui coleg unde a baut o bere, apoi a condus acasa o prietena pasager fara casti mergand incet si a plecat de la ea punandu-si casca dar ridicand motoru pe-o roata... Fiecare trage ce invataminte crede de cuviinta din patania lui, dar undeva niste parinti isi frang mainile stiindu-se vinovati. Putem spera doar ca pe viitor alti parinti se vor gandi de doua ori inainte sa dea mana libera unui copil, fie ca e vorba de ghidon sau volan.

 

Nu mai demult de sambata seara un alt copil dupa ce-a fost plimbat un sfert de ora pasager imi spunea ca in maxim 2 luni isi ia un R6, altul face scoala zilele astea si in vara vrea sa-si ia un hornet... Si ma trezesc vorbind singura despre echipament de protectie si motoare de incepatori care iarta greseli, despre a putea tine un motor printre masini, despre faptul ca a cadea de pe 2 roti e doar o problema de timp pentru oricine, despre faptul ca nu esti vazut sau si mai rau, esti sicanat iar norocul ti-l cam faci singur indiferent de gropi, trafic, etc... Mi-a ramas in minte semnatura unui user, zicea ceva de genul ca atunci cand va inceta sa-i mai fie frica de motor nu se va mai urca pe el...

 

Nightwolf e cinic dar din pacate stie ce zice si e bine sa ni le zica in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca o sa imi iau cate 10-20 de injuraturi de la fiecare persoana care citeste postul asta, dar o imi exprim si eu totusi punctul de vedere legat de problema gropilor.

 

Da, exista gropi in asfalt. Da, autoritatilor nu le pasa si sunt complet indiferente la problema. Asta inseamna ca trebuie sa ne sinucidem?

 

Exista vre-un motociclist care sa nu stie ca romania are problema cu drumurile? Nu cred.

Exista vre-un motociclist care sa nu stie cat de periculoasa poate fi o groapa in asfalt chiar si la viteze mici (40-50Km/h)? Nu cred. (pentru cei care raspun da la aceasta intrebare le spun de pe acum RIP)

 

Si acum stirea de ultima ora: s-au inventat o anumita categorie de motoare care sunt gandite special pentru asa ceva (drumuri accidentate). Si da, acest mesaj este dedicat special celor cu sportive! De ce? Nu o sa cred pe nici unu cand imi spune ca si-a luat motor de 600-1000cmc, cu 4 cilindri in linie si cu >100cp sa mearga cu viteze de <60Km/h in oras. Viteza aia legala este si ea gandita totusi (in mod paradoxal fata de conceptia multor oameni persoanele alea care au facut aceste legi/reguli chiar gandesc). Intr-un mod eviti o groapa la 50km/h, altfel o eviti la 90Km/h (daca mai ai timp). Intr-un mod treci printr-o groapa cu un motor de enduro (Honda Transalp, Dominator, Suzuki V-Strom, etc) care sunt gandite ptr asa ceva, altfel te infigi intr-o groapa cu un GSXR, CBR, Friebalde, R1 sau ce o mai fi la moda ca sa arati "kool".

 

In alta ordine de idei, in momentul in care te sui in sa iti asumi automat un risc (in mod consistent de preferat): masini, pietoni, gropi, animale, etc. oricare dintre acestea putand duce la o fatalitate. A-ti asuma un risc nu inseamna sa fii constient de el, ci sa fii pregatit sa suporti toate consecintele!

 

Avand aceasta idee in minte, transmit cele mai sincere condoleante familiilor care au avut de suferit in urma acestor intamplari tragice si RIP persoanelor care au decedat.

 

Ce as dori sa se inteleaga din ce am scris mai sus: cand nu ai pe unde nu ii dai gaz. Da, trebuie remediata problema, starea drumurilor este deplorabila, dar nu trebuie sa mori ca sa accentuezi acest lucru.

 

Pentru cei care or sa comenteze: da, sunt complet anti-vitezane atata timp cat ma aflu pe teritoriul Romaniei din simplul motiv ca nu exista nici macar 1 drum in romania unde sa poti sa mergi conditii de completa siguranga cu >200Km/h (viteze de pana in 200 poti atunge si cu motoarele mai sus mentionate). In momentul in care o sa avem autostrazi cum sunt in Franta sau Germania se schimba problema.

 

Drive safe si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copilul mai avea 2 saptamani si implinea 18 ani, luase examenele pentru A1 dar nu-si ridicase inca permisul de la politie, motocicleta si-o cumparase intr-adevar vanzandu-si scuterul si calculatorul, vineri tocmai o scosese din service, n-a mai avut rabdare si s-a dus cu ea la majoratul unui coleg unde a baut o bere, apoi a condus acasa o prietena pasager fara casti mergand incet si a plecat de la ea punandu-si casca dar ridicand motoru pe-o roata... Fiecare trage ce invataminte crede de cuviinta din patania lui, dar undeva niste parinti isi frang mainile stiindu-se vinovati. Putem spera doar ca pe viitor alti parinti se vor gandi de doua ori inainte sa dea mana libera unui copil, fie ca e vorba de ghidon sau volan.

 

Nu mai demult de sambata seara un alt copil dupa ce-a fost plimbat un sfert de ora pasager imi spunea ca in maxim 2 luni isi ia un R6, altul face scoala zilele astea si in vara vrea sa-si ia un hornet... Si ma trezesc vorbind singura despre echipament de protectie si motoare de incepatori care iarta greseli, despre a putea tine un motor printre masini, despre faptul ca a cadea de pe 2 roti e doar o problema de timp pentru oricine, despre faptul ca nu esti vazut sau si mai rau, esti sicanat iar norocul ti-l cam faci singur indiferent de gropi, trafic, etc... Mi-a ramas in minte semnatura unui user, zicea ceva de genul ca atunci cand va inceta sa-i mai fie frica de motor nu se va mai urca pe el...

 

Nightwolf e cinic dar din pacate stie ce zice si e bine sa ni le zica in continuare.

 

Fara comentarii....

:)

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu gropile tine oarecum mai mult de civilizatie. Daca stai si judeci la rece, cel mai rau te poate incurca o groapa la viteze mari si in curbe, ambele eventual coroborate cu niste vizibilitate execrabila. De cand calaresc, o singura data am reusit sa zic "da, bagami-ash, din cauza gropii asteia am pus-o", si asta se intampla la intrunirea de la Bacau de acum ani de zile. Dar groapa aia am luat-o cu 100 kmh, in timp ce treceam printr-o padure, deci intunecata treaba ziua in amiaza mare si, colac peste pupaza, aveam si viziera fumurie. Iar groapa respectiva era exact la axul drumului, intre doua linii albe punctate. Pana si atunci ghinionul a fost ca la iesire marginea era taioasa si mi-a facut cauciucul praf instantaneu. A, si nu am cazut, dar de la soc mi-au sarit ambele oglinzi si le-am cautat 15 minute prin padure (la modelul ala de motoreta sar oglinzile la socuri dure). Pacasac poate sa confirme, ca era in spatele meu. In rest, am cazut asa: pe Cheia ca am luat o balega inclinat maxim, afara fiind 5 grade, deci mi-am cautat-o; in benzinarie, cu viteza senzationala de 5 kmh, pentru ca era amurg si nu am observat ca eram cu rotile pe nitel nisip si motorina asternute peste ciment lucios, si drept urmare am cazut aproape pe loc, mai repede decat sa imi dau seama ce mi se intampla; in benzinarie in Constanta, acum un an, pe o ploaie torentiala, ca aveau pavaj alunecos (Rompetrol) si mi-a fugit spatele, desi aveam 15 kmh. In rest am dat in toate gropile posibile si imposibile, numai cu touringuri grele, la mai toate vitezele si in afara de roti phutate sa dea dracii daca am avut ceva, in afara de o stare ingrozitoare de nervi ca am fost atat de bou incat 1, sa nu le observ si doi, ca daca le-am observat, am intrat ca porcul in ele. Iar in oras, daca e sa dam vina pe gropi ca ai decolat in decor, macar sa fim cinstiti si sa recunoastem ca cel mai probabil o frigeam destul de serios, iara nu cu cincizeci. Sincer imi este greu sa cred ca poti sa mori daca intri cu 50 intr-o groapa, cu exceptia celor in care poti sa iti ascunzi macar cainele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum stirea de ultima ora: s-au inventat o anumita categorie de motoare care sunt gandite special pentru asa ceva (drumuri accidentate).

 

Vorba nemtilor dupa lansarea Dacia Duster : "romanii ar face orice numai sa nu isi repare drumurile"

Eu poate vreau sa merg pe asfalt, nu pe teren accidenat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba nemtilor dupa lansarea Dacia Duster : "romanii ar face orice numai sa nu isi repare drumurile"

Eu poate vreau sa merg pe asfalt, nu pe teren accidenat.

 

Iti impartasesc sentimentul, dar consider ca este de preferat sa traiesti pana ai asfalt ca sa poti sa mergi pe el. Correct me if I'm wrong.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba nemtilor dupa lansarea Dacia Duster : "romanii ar face orice numai sa nu isi repare drumurile"

Eu poate vreau sa merg pe asfalt, nu pe teren accidenat.

 

Asta-i banc de romani nu de nemti.

 

Si poate vrei ma fata sa mergi pe asfalt... da' nu vrei tu sa-ti iei carnet si mobra inainte?

 

Si daca tot iti iei, esti gata sa si mori pentru faptul ca tu crezi ca esti pe asfalt?

 

Think twice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i banc de romani nu de nemti.

 

Si poate vrei ma fata sa mergi pe asfalt... da' nu vrei tu sa-ti iei carnet si mobra inainte?

 

Si daca tot iti iei, esti gata sa si mori pentru faptul ca tu crezi ca esti pe asfalt?

 

Think twice.

 

Cred ca am inteles cu totii ce vroia sa spuna fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum serios, daca nu repara astia drumurile previziunea e sumbra, o sa ajungem toti la taburi. Macar relansam industria militara.

SA EMIGRAM IN TARILE CALDE CU ASFALTUL BUN !

 

gata ,nu mai scriu nimic pe aici ca vad ca Dobrescu iar a inceput sa-mi stearga posturile :)

 

salut Dobresculeeeee , sa-ti traiasca forumul LIBER ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba nemtilor dupa lansarea Dacia Duster : "romanii ar face orice numai sa nu isi repare drumurile"

Eu poate vreau sa merg pe asfalt, nu pe teren accidenat.

Iar tu ai face absolut orice pentru a nu-ti lua permisul dar pentru a mai aiuri prin vreun post in deplina necunostinta de cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am inteles cu totii ce vroia sa spuna fata.

 

In afara de mine. :) Oh no... poate-s mai prost decat media... nu neg. Dar nici ea n-a inteles o boaba din ce vorbim aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti am fost tabula rasa cand am inceput. Unii am avut norocul sa incepem pe niste prastii comuniste, cu performante slabe. Poate ne-au ajutat cumva sa fentam moartea in inutilitatea lor.

Am stiut toti in primii 2-3 ani de notiuni de pilotaj, de alegerea gumelor, a castii, de temperatura rece si aderenta slaba in pasaje, de buna functionare a motocicletei, de cum se face mentenanta corecta, de verificat operatiunile facute de mecanici?

Eu nu am stiut. Mai bine de 50 % din ce stiu, stiu de aici. Ori am citit tutoriale pana am albit, ori am intalnit oameni cunoscuti aici si am invatat unii de la altii. Restul l-am invatat mereu din greseli, fiindca uneori nu sunt genul foarte socialist si prefer sa verific personal toate teoriile.

Mai sunt curios cati am inceput pe motociclete noi-noute, revizate ca la carte, cu echipamente noi si f. performante si cati am mers la toate cursurile de pilotaj posibile si am si aplicat cu sfintenie (la 18 ani) tot ce am invatat acolo.

Am un coleg de 25 de ani, posesor de permis auto de 6 ani. Zilele astea si-a luat un CB450 Nighthawk (un fas dupa unele standarde) si nu mai stiu cu ce sa ii fac capul calendar fiindca stiu ca nu stie nimic despre motoare si ca si l-a luat fiindca este cool. Fiindca nu il vreau mort.

Omul ce a murit este un copil. De unde sa fi stiut toate astea? Si parca nu toti visam ca putem zbura la 18 ani.

Lui i s-a intamplat cea mai mare nefericire. Ganditi-va la familia si prietenii lui inainte de a scrie ce scrieti. Poate unii nu ati mers la inmormantari de motociclisti si nu stiti cum e cand mor oameni tineri inaintea parintilor.

 

:) Cam de aici pornesc explicatiile, mi-a placut si remarca lui Nightwolf "in seara aceea totul era impotriva bietului baiat" . Asa este motociclismul, este un complex de factori, unii imprevizibili, dar altii perfedt controlabili. E aiurea sa presupui ca tinerii stiu, sau macar ca ar putea intelege. E paradoxul asta cumplit, faptul ca motociclismul e minunat, insa poti foarte usor sa mori prosteste inainte sa apuci sa intelegi si sa inveti cum sa te bucuri, explorind cu calm si progresind pas cu pas.. Eu eram olimpic la fizica si cind m-am urcat pe speed am realizat imediat ca speedul nu este pentru oricine, ca trebuie sa promovezi etapa cu etapa, sa treci de perioada impulsiva cind esti tentat sa-ti exprimi emotiile cu ajutorul manetei de gaz si ....apoi intelegi ca de fapt speedul este pentru piste si pentru cei putini, pentru ice-mani care se controleaza in fiecare secunda.

 

Faptul ca o intreaga industrie pusa pe profit promoveaza prin lacuri stralucitoare, echipament extravagant si reclame nerusinate imaginea "eroului" care zigzagheaza prin trafic dindu-le tuturor cu tifla si aratindu-le tanga fetitei din spate. Sintem o generatie care am pornit pe comuniste cuminti de 12-18 cai in cel mai bun caz, daca nu pe mobre si simsonete. Si am beneficiat de un trafic tolerant, cuminte, nu era jungla urbana de azi. Asa ca am supravietuit majoritatea din noi si fara sa avem acces la informatie, la un minim de scolarizare in privinta tehnicii de a conduce pe doua roti, sau macar la un minimal echipament adevarat de protectie. Lucrurile nu mai stau de mult asa. Traim intr-o tara care absoarbe in extaz gunoaiele uzate si depasite aruncate de altii, fara ca macar sa importe si legislatia respectiva dictata acolo de experienta.

 

Motociclismul se poate aborda in mod sigur altfel. Si nu poti lasa directionarea asta la latitudine parintilor, care sint stresati si ei de societatea de consum, de criza de timp, si care constata deodata si fara sa mai poata face nimic, ca baiatul lor in care au investit cit au putut sau nu, sperante si munca de educatie, atit cit au avut timp, este condus la groapa in uralele unei haite de maimutoi la fel de acerebrati , incit sa moara jalnic si inutil inainte sa fi avut si el sansa sa se afirme cit de cit real in lumea asta. E vorba de surogate, totul a devenit surogat. Surogate de afectiune, de valori, surogate de educatie in scoli, surogate de familii, societatea seamana tot mai mult cu lumea prefigurata in "Matrix" in care ti se injecteaza cu cinism in vene picatura cu picatura statutul de sclav modern si "valorile" respective de cacao.

 

Eu am abandonat de mult speranta ca poti compensa toate astea prin educatie, aici pe forum sau in diverse campanii pe care personal le-am pornit si care au o eficacitate relativ limitata la cei care pot judeca si extrapola si la cei care au timp si chef sa citeasca. Nu inseamna ca am sa esuez in nihilism, se gasesc solutii daca judeci la rece. Dincolo de informatia corecta si cit mai obiectiva pe care o putem pune noi la dispozitie tinerilor prin posturile astea, uneori prea lungi ca sa fie citite, actioneaza selectia naturala. Idotii isi vor arunca in continuare bicicletele si isi vor lua din primii bani cistigati prastii de peste 100 cai, apoi majoritatea vor ajunge schilozi sau isi vor zdrobi capetele seci de betoane, e un fenomen care nu poate fi oprit de catre noi. Faptul ca noi scriem aici ne usureaza doar constiintele, pentru ca impartasim ceea ce stim celor care sint capabili sa invete si de la altii si mai ales la timp, cit nu e prea tirziu.

 

Eu zic ca problema poate fi rezolvata pentru ceilalti doar prin constringere. Scutere care prind 100 sint o aberatie prin definitie!! ;) deoarece permit unor elevi care nu au habar de absolut nimic , de ce este aceea aderenta, forta centrifuga in curbe, suspensia si rolul ei, etc. sa se sparga in figuri prin trafic. Sa nu mai vorbim de faptul ca nu au permis si in general nici habar de cele mai elementare reguli de circulatie.

Asa s-a ajuns ca un tinar de nici 18 ani sa derapeze intr-o curba din intunericul unui pasaj, pentru ca a intrat acolo cit putea de tare prastia pe care o conducea. Va spun eu ca daca prastia aceea era limitata pe stand la 50 km/h copilul acela traia inca. In tara asta inapoiata ocolirea legii a devenit de mult sport national. Solutii sint, lipseste doar vointa legiuitorilor sa le aplice.

 

1. Nici un vehicul cu motor sa nu aiba drept de circulatie fara sa fie verificat ca lumea pe stand atit din punct de vedere tehnic (gume, directie, frine suspensie lumini) cit si sa corespunda clasei sale ca motorizare.

 

2. Sa nu se dea dreptul nimanui sa conduca un vehicol mai puternic decit ii permite experienta, sau sa se miste mai repede de 50km/h fara permis. Amenzile sa fie atit de drastice incit berbecii pusi doar pe epatat sa-si caute alte orizonturi mai putin periculoase decit asa zisul motociclism urban pentru gargaunii lor.

 

3. Legile in sensul asta sa nu aiba potite sau exceptii, iar amenzile sa fie suficient de mari incit amatorii de senzatii sa renunte din start.

 

Pe doua roti se va muri mereu, deoarece indiferent de corectii va ramine mereu o metoda extrema si nesigura de deplasare. Dar putem face multe pentru a imbunatati securitatea prin educatie si in primul rind prin LEGE. Se va muri mereu din pacate dar noi speram mereu sa nu se mai moara atit de mult in mod STUPID si EVITABIL. :D

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar trebuie sa inchid topinguri!

 

Pacat pentru pusti. Astazi l-au inmormantat parintii. Tatal era distrus. Cu cateva eforturi financiare (pt posibilitatile lui) i-a cumparat acest motor de 125 cmc. Acum regreta si isi smulge parul din cap. Stia ca nu are permis. Urma sa faca scoala pt A1 si sa de-a examen. Avea 17 ani si jumatate.

Pe copil l-a ucis prostia. In pasaj s-a luat la intrecere cu un autoturism (conserva cum ii spun cei care au A de 1-2 ani). la un moment dat a pierdut controlul nu intru in amanunte ca poate mai citeste cineva pe aici, se dezechilibreaza si se lipeste de parapet (stalp din beton de sustinere). Moartea survine in cateva minute.

Multi se vor supara (cei care au sub 30 de ani, cu permis A de 2-3 ani) dar Nightwolf are dreptate.

In foarte multe topinguri despre accidente mai ales mortale, pentru a va speria eu spuneam ca achizitionez motoare deteriorate in accidente. Cred ca nu are efect. Vreau sa va gasesc sriind pe acest forum peste 10-15 ani. Ct imi doresc ca administratorul sit-ului sa faca o lista cu toate nickurile si sa o posteze pe prima pagina, doar asa va veti da seama ca multi care scriau pe acest forum s-au dus demult. Multi isi vor face cont ca motociclisti. Dumnezeu sa-i pazeasca si sa posteze replici, critici, bla blauri, orice numai sa ramana in viata.

 

Acest topic este inchis, Dumnezeu sa-l ierte ca mare greseala a facut!

 

NU AVEA PERMIS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar trebuie sa inchid topinguri!

 

Pacat pentru pusti. Astazi l-au inmormantat parintii. Tatal era distrus. Cu cateva eforturi financiare (pt posibilitatile lui) i-a cumparat acest motor de 125 cmc. Acum regreta si isi smulge parul din cap. Stia ca nu are permis. Urma sa faca scoala pt A1 si sa de-a examen. Avea 17 ani si jumatate.

Pe copil l-a ucis prostia. In pasaj s-a luat la intrecere cu un autoturism (conserva cum ii spun cei care au A de 1-2 ani). la un moment dat a pierdut controlul nu intru in amanunte ca poate mai citeste cineva pe aici, se dezechilibreaza si se lipeste de parapet (stalp din beton de sustinere). Moartea survine in cateva minute.

Multi se vor supara (cei care au sub 30 de ani, cu permis A de 2-3 ani) dar Nightwolf are dreptate.

In foarte multe topinguri despre accidente mai ales mortale, pentru a va speria eu spuneam ca achizitionez motoare deteriorate in accidente. Cred ca nu are efect. Vreau sa va gasesc sriind pe acest forum peste 10-15 ani. Ct imi doresc ca administratorul sit-ului sa faca o lista cu toate nickurile si sa o posteze pe prima pagina, doar asa va veti da seama ca multi care scriau pe acest forum s-au dus demult. Multi isi vor face cont ca motociclisti. Dumnezeu sa-i pazeasca si sa posteze replici, critici, bla blauri, orice numai sa ramana in viata.

 

Acest topic este inchis, Dumnezeu sa-l ierte ca mare greseala a facut!

 

NU AVEA PERMIS!

Am subliniat si eu asta, mai devreme, dar nu m-a bagat nimeni in seama. Deh, eu sunt deja mos, am permisul de aproape 14 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...