Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

post-33534-0-15590000-1381993203_thumb.jpg

Mersi TNG & Saian!



mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta

a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa

 

post-33534-0-39034100-1381993421_thumb.jpg

tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu Bogdane ,e pe vine si protectia !

parbrizul original din fabrica era impachetat si nu vreau sa-l matuiesc ...



*mereu ma certi :))



da fac si eu ceva bine ? am si eu ceva bun?=)))))

kidding :P

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850

 

Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR:

 

1000  2005-2013
 750  2004-2013
 600  2004-2013
 

 

Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune.
Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua :eek: Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze.

Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000.

Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat de mult prostia aia de pompa, cele stock de la yamaha care sunt brembo de 16 sunt net superioare. Daca te uiti mai adanc pe forumul lor, toti schimba inclusiv etrierii cu unii monobloc de la yamaha, dupa 2005 parca s-au prostit de tot, si culmea unde nu trebuie, la FRANA. Eu deja am etrierii de R1 2005 in garaj si cand am ocazia ii schimb, doar 4 saibe sa calce bine placutele pe disc si ai frane in firea lor pe motoret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puse pe mobra.jpg

Mersi TNG & Saian!

 

 

mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta

a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa

 

1.jpg

tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura

Sa fi sanatos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850

 

Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR:

 

1000  2005-2013
 750  2004-2013
 600  2004-2013
 

 

Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune.
Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/

 

Si la roata fata la fel se procedeaza?am luat un cui de potcoava destul de subtire si la fel am guma aproape noua

 

da, se peticeste si se re-echilibraza. E OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vulcanizare mi-au pus snur si a tinut pana acum cu toate ca mi se pare cam nesigura treaba..tot ei mi-au spus ca asta ar fi cam singura optiune de vulcanizat

Stai linistit, nu se intampla nimic. Si eu am avut snur pe roata din spate tot sezonul trecut, nu a avut nici pe naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mobra,mobra e.......alta mobra acum,fiecare cilindru arata alte cifre pe ,,ceas''


Ceva de genul ,unul hais si altul cea.Motorul se comporta ok si avea un consum in parametrii chiar si cu sistemul de injectie dereglat/varza


Ambreiajul si oala sunt in parametrii asa nu a fost nevoie shimbul ferodourilor.


Eu am dus mobra la TNG pentru sincronizarea injectiei si verfificarea ambreiajului si a oalei,cu toate ca nu patina...aveam eu pitici pe creier


TNG-u' a a facut mult mai mult decat i-am cerut eu din proprie initiativa,optimizand functionarea si comportamentul motorului


Printre multe maruntisuri importante de altfel.Omu' a reglat suspensia(unde fiecare roata amortiza dupa cum avea chef) pe curbe in tzopaia mobra binisor


In urma cu 2 ani am fost speriat de cineva ca mobra are compresie foarte mica cu diferente pe fiecare cilindru si trebuie segmentat motorul cu toate ca nu datea nici cel mai mic semn de uzura.Se pare ca in 2 ani a mancat vitaminele(aditivi) din ulei si a crescut la 12 pe fiecare cilindru(cica e foarte bine)



Concluzia e ca propulsorul merge mult mai bine dupa vizita la tng.Motorul are suspensiile reglate si un comportament total schimbat( in bine) dupa reglare



Am alta mobra cu aceleasi carene



Multumri maestrului TNG


Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nop.A trebuit sa fac un drive test,asa ce de la Ciolpani am plecat catre Sinaia

 

Motorul merge altfel iar trenul de rulare e mult mai ferm si amortizoarele fata/spate ,, lucreaza'' impreuna.mobra nu mai topaie sub mine pe viraje

 

 

Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul

 

Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul.

Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg

Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestrul a facut mult mai mult la mobra din proprie initiativa(reparatii) decat am cerut iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa imi castige respectul

 

Am gasit un mecanic care mi-a castigat increderea si la care am sa revin de cate ori e cazul.

Dupa cum stiti nu am avut vorbe frumoase la adresa mesterilor unde am facut greseala sa merg

Omu' asta a intrecut orice asteptari pe care le-am avut pana acum de la un mecanic/mester moto

Asa este !

Acum urmeaza problema mea :

George , mi-ai setat amortizoarele , dar am schimbat pozitia releului de incarcare sub carena fata / far .

E defect de fabricatie la gsxr cu amplasarea lui in spatele radiatorului , fapt ce a si dus la arderea a 2 bucati .

Problema e ca la damburi , hopuri , gropi aripa fata atinge in releu . cursa telescopului nu este totala (ochiometric ar mai avea vreo 4 cm pana la capat) fiind setata mai "ptr aplecari" .

Daca ii mai dau "2 clicuri" sa se mai intareasca , implicit sa nu mai atinga aripa de releu .......ce spui ?

Multumesc .

App , fata de cum frigea releul inainte , acum e caliu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...