icemaN46 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Cine stie daca la sistemul de franare pe fata la un GSXr 1000 k10 are servo frana sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Cine stie daca la sistemul de franare pe fata la un GSXr 1000 k10 are servo frana sau nu? Prietene de unde ai picat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Are, da se ajunge greu, ca e mascata de servodirectie si aer conditionat. Din cealalta parte, nu e loc de diferential si, uite asa, trebuie sa desfaci toata mobra ca sa schimbi o garnitura la servo frana. Daca nu te pricepi cu cheile, eu zic sa te duci la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salut, Ma intereseaza sa scap de catalizator la un k8 600. Exista un mid-pipe,pe care sa il sudez dupa ce tai cat ? trebuie sa fac eu mid-pipe-ul ( la un strungar/ service ) ? Recomandati un strungar/service Multumesc anticipat ! » Post actualizat in 25 Feb 2016 14:57Trebuie precizat ca vreau sa pastrez slip-on-ul, Am incercat sa editez postarea initiala, dar nu a mers. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Un ex. http://m.ebay.com/itm/2011-2014-GSXR600-750-Cat-Eliminator-Mid-Pipe-Decat-/321822823230?nav=SEARCH http://m.ebay.com/itm/08-09-10-GSXR-Link-Pipe-Mid-pipe-Cat-Eliminator-International-Shipping-/221744382603?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202348%2526meid%253Dd915e47bfe0a443989645ec6b4bb5dd6%2526pid%253D100408%2526rk%253D2%2526rkt%253D6%2526sd%253D321822823230&_trksid=p2056116.c100408.m2460 Editat Februarie 25, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salut, Ma intereseaza sa scap de catalizator la un k8 600. Exista un mid-pipe,pe care sa il sudez dupa ce tai cat ? trebuie sa fac eu mid-pipe-ul ( la un strungar/ service ) ? Recomandati un strungar/service Gasesti si pe Alibaba, la pariu ca cele din USA tot de pe Alibaba sint. Au avansat mult de tot chinezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 @ TNG , JAGi mulțumesc frumos, rămân dator cu un cico-rico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salut! Fara a ma injura ... va rog o parere avizata 10w50 sau 10w60? Initial vroiam 10w40,am primit alte recomandari,am ajuns sa citesc pagini dupa pagini de comentarii mai mult sau mai putin contradictorii... E vorba despre un gsxr 1000k8 cu 8000 km. Da .... si pana acum foloseam 300v. Ajunge cu uleiul race type . Multumesc pentru eventuala indrumare! 15w50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 (editat) Cine stie daca la sistemul de franare pe fata la un GSXr 1000 k10 are servo frana sau nu? Doar BMW (nu toate modelele) au asa ceva. Din cauza lipsei de feel la maneta, si BMW a renuntat la servo frana pe modelele actuale. E o chestiune destul de controversata: cu sau fara, discutata mai ales pe forumurile BMW si adventure Editat Februarie 26, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 15w50 ! + 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Multumesc Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Intrebare:Are careva idee ce bascula e compatibila cu un gsxr-1100 din 90?Sa fie plug & play.....Am niste idei.Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 salut ! cum pot scoate pistoanele de la etrieri daca i-am dat jos ? unul am putut sa l scot tragandu-l de "buza" insa l-am piscat putin . restul sunt blocati si sunt 3-4mm iesiti . Ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Cu aer. Dar atentie!!!!!! Nu tine degetele in fata pistonului! Pune o placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) problema mai delicata cu al meu srad 600 productie 1997 Zilele astea am decis sa schimb distributia adica:patine ,lant ,intinzator .Dupa desfacerea capacului de chiuloasa am observat una din axele cu came deplasata un mm.Motivul deplasarii:fostul proprietar un mecanic "desavarsit" a strans capacul de la axele cu came dar nu a vazut ca ia sarit de pe ghidaj adica de pe cuzinet in momentul strangerii Pagube produse nu sunt mari ,chiuloasa este intacta nu a lovit in supape ,axa cu came masurata si este in cote ,rulmentul ok ,doar a ars pantina de sus si a polizat din capacul axei cu came dar nu foarte mult iNTREBAREA este:Pot sa iau un capac second pentru axa cu came ?sau uzura capacului acela se face in functie de motor in timp ? 2.Am verificat dupa manual asa :axa cu came ,eventuale pagube la chiuloasa ,rulmentu de pe axa ,patine ,lant care oricum vin schimbate .Ar m-ai fi ceva de verificat? in imagine este capacul despre care vorbesc Editat Martie 2, 2016 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Cu aer. Dar atentie!!!!!! Nu tine degetele in fata pistonului! Pune o placuta. Am dat gaura intr-o tija de 10 si am folosit o pompa de picior . a mers repede ! Garniturile nu le-am schimbat , erau in stare ok (nu pierdeau lichid etrierele dar erau 3 pistonase blocate) le-am dat jos cu grija si le-am spalat. prima garnitura de sus ( cea de praf/namol/apa etc cred) era plina de nisip fin . Am legat maneta de frana cu un "soricel" dupa ce-am schimbat lichidul de frana ca sa vad daca pierde lichid , timp de doua ore n-a curs o picatura - etrierii / discurile erau curate . Este normal sa se auda ca freaca usor placutele pe disc ? nici placutele nu le-am schimbat caci aveau grosimea de ~6.5mm , nu se simte ca blocheaza roata / franeaza . multumesc pentru ideea cu aerul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Este ok sa atinga placutele usor discul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 (editat) Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci Nu este normal. Oscilatia rapida a temperaturi afisate/sau reale are o cauza..care trebuie descoperita. Asa cum ti=am spus si pe PM Acum ar fi ideal daca ai spune ce intelegi tu prin "timp scurt" Fiecare are o forma individuala de exprimare/intelegere a fenomenelor din motor.,cheia este sa stabilesti unitatea de masura! Editat Martie 6, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Ce am citit eu pe forumuri afara este o problema destul de raspandita la modelul asta si nu au gasit nici o rezolvare de asta mai cautam pe cineva care sa aiba acelasi model sa vad daca are aceiasi problema .Cat ar ajunge o diagnosticare si cat ar dura » Post actualizat in 06 Mar 2016 16:48Timp scurt ma refer la diferente de secunde in unele cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Nu stiu ce ai citit pe forumuri si de ce nu au gasit rezolvare...eu iti spun doar ce stiu cert despre aceste motoare,si oricare problema are o solutie. Important trebuie sa gasim cauza,,ca este ECT,ca este aer in instalatie,sau interpretare gresita de afisare..trebuie stabilita unde este problema.Iar asta se face cu ajutorul datelor live date de senzori si de capacitatea de a citi" aceste date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Atunci in cel mai scurt timp o sa fac o programare la tine pentru o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci E posibil ca acea variatie rapida sa fie fix in momentul deschiderii termostatului » Post actualizat in 11 Mar 2016 07:07 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Showa SS-8, cu vascozitate 36.47 cSt. Mai greu il gasesti insa. Cele mai apropiate vascozitati sunt pentru urmatoarele: Bel Ray Fork 10W: 33.0 cSt Bel Ray HVI 10W: 33.5 cSt Motul medium 5-10: 35.3 cSt Silkolene Pro RSF 7.5W: 37.0 cSt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.