alecs123 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 salutare, ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat pt un k1 de 600? in urma cu 1 luna pe drum de la Varna spre Bucuresti, am ramas fara curent in mers, efectiv imi scadeau turatiile pana a murit de tot motorul si s-a oprit din mers. am ajuns acasa cu greu si am in ceput sa verific: statorul in parametri, releul in parametri si bateria moarta, doar mufa de la stator era cam paradita, dar functionala. am schimbat mufa si incarcat bateria pe redresor. toate bune si frumoase pana acum 2 zile, interval in care am facut aproape 1.00km, cand a facut aceeasi figura. ma puteti ajuta va rog cu o idee, o problema frecventa, ca sa nu stau sa iau toata instalatia la rand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Eu am patit o chestie asemanatoare, se stigea totul in bord, ca si cum nexam curent. A fost doar una din borne slabita si facea contact cu intermitenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 (editat) Pana iei instalatia vetifica daca bateria este ok. Editat Iunie 30, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Salutare, Am un gsx-r 1000 k7(fara catalizator/filtru sport/ne-resoftat/evacuare sport/pair-valve off) cu urmatoarea "problema": In vitezele 1-2-3 motorul merge foarte regulat/fin la orice turatie, dar in vitezele 4-5-6 are o mica fluctuatie de putere(insesizabila pe turometru) la mers constant 5000 rpm aprox. In acceleratie/ture mari etc merge perfect. Nu este ceva foarte deranjant dar mi-ar place sa o rezolv daca se poate usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Salutare, Am un gsx-r 1000 k7(fara catalizator/filtru sport/ne-resoftat/evacuare sport/pair-valve off) cu urmatoarea "problema": In vitezele 1-2-3 motorul merge foarte regulat/fin la orice turatie, dar in vitezele 4-5-6 are o mica fluctuatie de putere(insesizabila pe turometru) la mers constant 5000 rpm aprox. In acceleratie/ture mari etc merge perfect. Nu este ceva foarte deranjant dar mi-ar place sa o rezolv daca se poate usor. Pai se rezolva daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Problema k6 :azi am curtat mizeria de sub capacul de la pinion ,tot umblând acolo am zis sa curat si denzoru de treaba de viteza ,pentru ca mai arată câte o data Înloc de 1 ,2 ...toate bune pus la loc tot ...problema ii următoarea dupa Operațiune ,Adica arată invers treptele 5 este neutru si 6 antaia....pe românește le arată de sus in jos nu de jos in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Pai se rezolva daca vrei.In ce ar consta rezolvarea? Dacă nu ii secret și ar trebui sa ma ucizi după ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Problema k6 :azi am curtat mizeria de sub capacul de la pinion ,tot umblând acolo am zis sa curat si denzoru de treaba de viteza ,pentru ca mai arată câte o data Înloc de 1 ,2 ...toate bune pus la loc tot ...problema ii următoarea dupa Operațiune ,Adica arată invers treptele 5 este neutru si 6 antaia....pe românește le arată de sus in jos nu de jos in sus Ai rasucit senzorul. » Post actualizat in 03 Jul 2017 17:23 In ce ar consta rezolvarea? Dacă nu ii secret și ar trebui sa ma ucizi după )Nu te ucid stai linistit.In primul rand trebuie verificat tot sistemul de injectie sa vedem daca este totul ok.Dupa aceea o resoftare o sa rezolve problema,si mai mult de atat, o sa inbunatatim si comportamentul,raspunsul in acceleratie,cuplu..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 da e adevarat acuma iam gasit pozitia corecta dar s-a intamplat atceva ,clipoceste tot bordul si nu afiseaza nimic ,prim data clipea indicatorul de cheie dupa care nu a mai afisat nimic pe tot bordul » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:00bun..prin urmare am facut prostia care II SUBLINEATA IN MANUAL,ce ii de facut in continuare ?de acolo banui ca ii si lipsa afisajului » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:01adica prostia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Ai rasucit senzorul. » Post actualizat in 03 Jul 2017 17:23 Nu te ucid stai linistit. In primul rand trebuie verificat tot sistemul de injectie sa vedem daca este totul ok.Dupa aceea o resoftare o sa rezolve problema,si mai mult de atat, o sa inbunatatim si comportamentul,raspunsul in acceleratie,cuplu..etc Mersi de info! La București mai greu sa ajung, eventual după ce vin carenele de fibra sa combin și un trackday. Discutam mai multe în privat la momentul potrivit. Pentru resoftare ar fi simplu sa îți trimit calculatorul, dar cu verificarea injecției credca trebuie sa vezi motorul. Eu încă trebuie sa ma hotărăsc și ce fac cu pinioanele, dacă păstrez raportul original sau nu(ca sa faci și sincronizarea kilometrajului cu raportul nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 da e adevarat acuma iam gasit pozitia corecta dar s-a intamplat atceva ,clipoceste tot bordul si nu afiseaza nimic ,prim data clipea indicatorul de cheie dupa care nu a mai afisat nimic pe tot bordul » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:00 bun..prin urmare am facut prostia care II SUBLINEATA IN MANUAL,ce ii de facut in continuare ?de acolo banui ca ii si lipsa afisajului » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:01 adica prostia asta Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte.Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte. Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin. l-am gasit mersi mult TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Banuiesc ca cel din carena...sau ai avut bornele slabe la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v74dutz Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut ! Am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un GSX-R de 750, K7, 2007. Am cumparat de 2 ori un chit de reparatie pentru pompa de frana fata (front master cylinder). Niciun chit nu mi s-a potrivit fiind cu 1,5 mm mai mare pistonasul. Mai exact al meu are 17,5mm si ambele chituri aveau 19mm. Mai mult ca sigur a fost schimbata toata pompa si deaia nu mi se potrivesc. Am verificat in service manual si ar trebui sa aiba 19mm pistonasul ala mic. Are cineva un front master cylinder OEM ? As vrea sa il schimb pe asta actual cu unul original de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Se stie ca franele de suzuki sunt slabe...ma bine afli ce ai tu pe moto acum si servisezi decat sa pui oem... Editat Iulie 7, 2017 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi? Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine! Editat Iulie 7, 2017 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Ai urcat-o invers si e garnitura de chiuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi? Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine! Acolo nu are garnitura. Inbinarea de acolo se etanseaza la montarea carterelor cu silicon.Poti incerca o strangere dar nu cred ca vei rezolva mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai dreptate TNG. Soluția ar fi dezasamblarea motorului(bănuiesc ca trebuie dat jos din cadru și ii mult de lucru)? Deocamdată ii foarte mica pierderea,pe nivelul de ulei nu o simt(2000km), doar se murdărește motorul. O sa fac încercarea asta cu re-strângerea.Daca se agravează situația, la mecanic cu ea, ca nu ma bag la operațiuni de genul. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate. Mersi! Am mai strâns umpic șuruburile la care am avut acces(fără sa dau baia jos). Poți sa îmi recomanzi tu un silicon? Nu am lucrat cu ele deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 http://www.autokarma.ro/producatori-piese-auto-victor-reinz/piese-auto-universale-produse-intretinere/silicon-etansare-transparent-70-ml-70-31453-00-victor-reinz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Nu are reglaj! Si are nevoie de cursa aproape totala. Ca si rezolvare ..verifica sa nu ai arcurile de la cric slabe si cursa completa. Daca nu face cursa completa mai stramba putin "labuta" care apasa pe pin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 stramba putin "labuta" care apasa pe pin. Classic fix. » Post actualizat in 13 Jul 2017 09:06 Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura. Dupa ce cureti, unge zona cu o vaselina cu aluminiu sau cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.