Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

salutare,

 

ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat pt un k1 de 600?

in urma cu 1 luna pe drum de la Varna spre Bucuresti, am ramas fara curent in mers, efectiv imi scadeau turatiile pana a murit de tot motorul si s-a oprit din mers. am ajuns acasa cu greu si am in ceput sa verific: statorul in parametri, releul in parametri si bateria moarta, doar mufa de la stator era cam paradita, dar functionala. am schimbat mufa si incarcat bateria pe redresor. toate bune si frumoase pana acum 2 zile, interval in care am facut aproape 1.00km, cand a facut aceeasi figura.

ma puteti ajuta va rog cu o idee, o problema frecventa, ca sa nu stau sa iau toata instalatia la rand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am un gsx-r 1000 k7(fara catalizator/filtru sport/ne-resoftat/evacuare sport/pair-valve off) cu urmatoarea "problema":

In vitezele 1-2-3 motorul merge foarte regulat/fin la orice turatie, dar in vitezele 4-5-6 are o mica fluctuatie de putere(insesizabila pe turometru) la mers constant 5000 rpm aprox. In acceleratie/ture mari etc merge perfect. Nu este ceva foarte deranjant dar mi-ar place sa o rezolv daca se poate usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un gsx-r 1000 k7(fara catalizator/filtru sport/ne-resoftat/evacuare sport/pair-valve off) cu urmatoarea "problema":

In vitezele 1-2-3 motorul merge foarte regulat/fin la orice turatie, dar in vitezele 4-5-6 are o mica fluctuatie de putere(insesizabila pe turometru) la mers constant 5000 rpm aprox. In acceleratie/ture mari etc merge perfect. Nu este ceva foarte deranjant dar mi-ar place sa o rezolv daca se poate usor.

Pai se rezolva daca vrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema k6 :azi am curtat mizeria de sub capacul de la pinion ,tot umblând acolo am zis sa curat si denzoru de treaba de viteza ,pentru ca mai arată câte o data Înloc de 1 ,2 ...toate bune pus la loc tot ...problema ii următoarea dupa Operațiune ,Adica arată invers treptele 5 este neutru si 6 antaia....pe românește le arată de sus in jos nu de jos in sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema k6 :azi am curtat mizeria de sub capacul de la pinion ,tot umblând acolo am zis sa curat si denzoru de treaba de viteza ,pentru ca mai arată câte o data Înloc de 1 ,2 ...toate bune pus la loc tot ...problema ii următoarea dupa Operațiune ,Adica arată invers treptele 5 este neutru si 6 antaia....pe românește le arată de sus in jos nu de jos in sus

Ai rasucit senzorul.

» Post actualizat in 03 Jul 2017 17:23

In ce ar consta rezolvarea? Dacă nu ii secret și ar trebui sa ma ucizi după :))

Nu te ucid stai linistit.

In primul rand trebuie verificat tot sistemul de injectie sa vedem daca este totul ok.Dupa aceea o resoftare o sa rezolve problema,si mai mult de atat, o sa inbunatatim si comportamentul,raspunsul in acceleratie,cuplu..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e adevarat acuma iam gasit pozitia corecta dar s-a intamplat atceva ,clipoceste tot bordul si nu afiseaza nimic ,prim data clipea indicatorul de cheie dupa care nu a mai afisat nimic pe tot bordul


» Post actualizat in 03 Jul 2017 19:00

bun..prin urmare am facut prostia care II SUBLINEATA IN MANUAL,ce ii de facut in continuare ?de acolo banui ca ii si lipsa afisajului


» Post actualizat in 03 Jul 2017 19:01

adica prostia asta

post-88027-0-86805500-1499108482_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rasucit senzorul.

» Post actualizat in 03 Jul 2017 17:23

Nu te ucid stai linistit.

In primul rand trebuie verificat tot sistemul de injectie sa vedem daca este totul ok.Dupa aceea o resoftare o sa rezolve problema,si mai mult de atat, o sa inbunatatim si comportamentul,raspunsul in acceleratie,cuplu..etc

Mersi de info! La București mai greu sa ajung, eventual după ce vin carenele de fibra sa combin și un trackday. Discutam mai multe în privat la momentul potrivit. Pentru resoftare ar fi simplu sa îți trimit calculatorul, dar cu verificarea injecției credca trebuie sa vezi motorul. Eu încă trebuie sa ma hotărăsc și ce fac cu pinioanele, dacă păstrez raportul original sau nu(ca sa faci și sincronizarea kilometrajului cu raportul nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e adevarat acuma iam gasit pozitia corecta dar s-a intamplat atceva ,clipoceste tot bordul si nu afiseaza nimic ,prim data clipea indicatorul de cheie dupa care nu a mai afisat nimic pe tot bordul

» Post actualizat in 03 Jul 2017 19:00

 

bun..prin urmare am facut prostia care II SUBLINEATA IN MANUAL,ce ii de facut in continuare ?de acolo banui ca ii si lipsa afisajului

» Post actualizat in 03 Jul 2017 19:01

 

adica prostia asta

Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte.

Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte.

Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin.

l-am gasit mersi mult TNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un GSX-R de 750, K7, 2007. Am cumparat de 2 ori un chit de reparatie pentru pompa de frana fata (front master cylinder). Niciun chit nu mi s-a potrivit fiind cu 1,5 mm mai mare pistonasul. Mai exact al meu are 17,5mm si ambele chituri aveau 19mm. Mai mult ca sigur a fost schimbata toata pompa si deaia nu mi se potrivesc.

Am verificat in service manual si ar trebui sa aiba 19mm pistonasul ala mic.

 

Are cineva un front master cylinder OEM ? As vrea sa il schimb pe asta actual cu unul original de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca franele de suzuki sunt slabe...ma bine afli ce ai tu pe moto acum si servisezi decat sa pui oem...

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi?

Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine!

post-55006-0-40813200-1499456633_thumb.png

Editat de vlm450
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi?

Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine!

Acolo nu are garnitura. Inbinarea de acolo se etanseaza la montarea carterelor cu silicon.Poti incerca o strangere dar nu cred ca vei rezolva mare lucru...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate TNG. Soluția ar fi dezasamblarea motorului(bănuiesc ca trebuie dat jos din cadru și ii mult de lucru)? Deocamdată ii foarte mica pierderea,pe nivelul de ulei nu o simt(2000km), doar se murdărește motorul. O sa fac încercarea asta cu re-strângerea.Daca se agravează situația, la mecanic cu ea, ca nu ma bag la operațiuni de genul. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate.

Mersi! Am mai strâns umpic șuruburile la care am avut acces(fără sa dau baia jos). Poți sa îmi recomanzi tu un silicon? Nu am lucrat cu ele deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are reglaj!

Si are nevoie de cursa aproape totala.

Ca si rezolvare ..verifica sa nu ai arcurile de la cric slabe si cursa completa. Daca nu face cursa completa mai stramba putin "labuta" care apasa pe pin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stramba putin "labuta" care apasa pe pin.

 

Classic fix.

» Post actualizat in 13 Jul 2017 09:06

Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura.

Dupa ce cureti, unge zona cu o vaselina cu aluminiu sau cupru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...