HellBells Postat Aprilie 9, 2010 Autor Share Postat Aprilie 9, 2010 Deci cei de la politie [ca si pe acolo se dau destui motociclisti] mi-au spus ca ca linia alba dintre benzi a fost cel care m-a furat, pe zgura rosie doar m-am dus taras, pentru ca s-ar comporta ziceau ei precum linia de tramvai. Nu zic ca poate n-au mai contribuit si alti factori, dar in clipa de fata nu pot sa-mi dau seama exact ce, mai ales ca totul s-a petrecut si ff repede. Cei care au tras si ei cat de cat o mica tavaleala probabil au remarcat senzatia ca totul incepe deodata sa decurga ff repede in jurul tau, unspe mii de ganduri, etc. Eram intr-a doua, deci varianta sa fi pus o frana de motor bagand 2 trepte mai jos nu e plauzibila si oricum n-aveam de gand sa schimb treapta de viteza. Daca ati mai avut intamplari asemanatoare sau stiti si alti factori care ar fi putut sa contribuie, posturile sunt binevenite sa intelegem ce s-a-ntamplat si poate unora le va folosi. Macar sa invatam din greselile altora, ca de multe ori nu ne dorim sa le traim pe pielea noastra. Ceasul rau..... o experienta trista, dar de bagat la cap.... ma recuperez incet, incet..... iar de reparat o s-o repar in timp. La prima analiza a daunelor ca s-o pun pe roate ar trebui sa-i schimb ghidonul, comenzile de la picioare, sa verific franele si daca a fost afectata furca. apoi vor urma reparatiile de cosmetizare. Apropo, orice pont de piese si reparatii e binevenit. De exemplu, pentru un rezervor nou, la culoare mi s-a dat pana acum un pret de 4850 lei. "150 euro in buzunarul de la geaca" .... interesanta asigurare, dar cateodata nu-i de ajuns. D-asta si povestea mea a fost un pic mai lunga, adica nu doar accidentul propriu zis ci si ce a urmat dupa, ca sa vedeti cum decurg lucrurile in Romania. Eu m-am dus la Floreasca pentru ca fratele meu este student la medicina si este repartizat la floreasca, plus ca cunosc destui din rezidentii de la floreasca si la chirurgie plastica, cardio, ATI, etc. deci as fi fost dat pe cele mai bune maini. Dar ceasul rau.... am nimerit in prima zi de Paste, cand multi isi luasera liber.... asa ca am nimerit pe mainile unui medic care a zis clar: "pentru mine toti pacientii sunt la fel" [ok, nu ma deranjeaza aceasta replica, dar macar trateaza-i si incearca sa-i tratezi bine]. asa ca am fost pus in asteptare pentru consult ortopedic cu un betiv care picase pe scari [sau ceva de genu] si era zgariat pe fata. Consultul ortopedic stiti in ce a constat?! Am fost intrebat unde am dureri sau rani.... Si n-a facut altceva decat sa se uite la acele leziuni si sa-mi dea sa fac radiografii. Sincer nu mi se pare prea normal.... adica, in momentul in care iti vine un pacient tavalit in accident rutier.... in dezbraci complet si il cauti de leziuni..... pentru ca pe langa leziunile vizbile sau pe care le simti in momentul respectiv pot fii foarte multe care din cauza socului nu se fac simtite. A urmat chirurgia.... aici trebuia sa se verifice daca am plamanii afectati [deci alta radiografie] sau hemoragie interna [ecografie].... am pierdut minute pretioase pentru ca cei 2 medici de garda "negociau" cu o rezidenta o plimbare prin parc cu bicicleta. In fine, am scapat si de chirugie si am fost trimis la neuro desi din cate am inteles in urmatoarele 3 ore nu aveau medic de garda.... am asteptat acolo si pana la urma a aparut un medic [cred ca era proaspat scos din operatie] si el motociclist [are un Shadow]. Ne-am intins la povesti iar in cele din urma si-a pus parafa si a anuntat ca eu am fost trimis degeaba la neuro ca nu am nimic la cap sau coloana. Ortopedia a trimis un tanar rezident [f emotionat] care mi-a dat "biletul de iesire" daca-l pot numi asa.... o fituica format A5, netipizata, scrisa de mana, cu parafa medicului si un numar de fisa in colt sus. Mentionez iarasi ca nu mi s-au prescris antibiotice, calmante sau antiinflamatorii. Fiind impachetat am asteptat 20 de minute pana m-a scos un brancardier cu carutul pana in fata spitalului si m-a lasat sa ma sprijin de un stalp pana a tras fratimiu masina. Pare de domeniul fantasticului.... dar se intampla in Romania. Totul merge din inertie, si abia dupa ce mor niste nevinovati lucrurile incep sa curga normal.... dar din pacate nu pentru mult timp. Inertia revine. Pentru schimbarea pansamentelor am revenit la Municipal unde mi s-au prescris si calmante si antiinflamatoare. Un exemplu de cum ar trebui sa se poarte personalul unui spital il poate da personalul de la Medicover. Ieri cand mi s-au schimbat pansamentele iar, ai stat o juma de ora de mi-au curatat ranile, una dintre ele prezentand si un mic inceput de infectie [unde-s antibioticele?!]. Am vrut sa le ofer o mica atentie la sfarsit pentru cat au fost de migaloase, dar au refuzat categoric. Au tot respectul meu. Pentru cine vrea sa-si ia Intruder, sa stiti ca nu e o motocicleta asa dificila. este intadevar mare si cu plinul facut ajunge la 260 kg [aici ma refer la M800] dar are centru de greutate destul de jos, saua are o inaltime cam de 70 cm [deci in momentul in care stai pe loc atingi cu toata talpa]. E chiar K, si fff placut sa-l simti intre picioare..... dar nu in oras. este un Cruiser, bun de drum lung, dar care are nevoie de spatiu si de loc sa "alerge". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 A, iata ca un motor prea mare poate dauna grav sanatatii incepatorilor chiar daca nu e vitezana. Ca inteleg din profil ca asta e prima mobra la tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Este o intamplare care nu poate genera decat speculatii, ce nervii aveti fratioare sa va certati pe speculatii ? Hai sa speculez si eu cu o intamplare din vasta mea experienta, care ar putea fi o explicatie pentru tavaleala. Odata, cand am alimentat, am pus motorul pe cric exact pe o pata destul de "suculenta" de carburant, din dreptul pompei. Nu am dat importanta faptului. Cand am plecat, la vreo 2-300m, am vrut sa fac o "fitza" blocand spatele intentionat, imi place sa fac asta. Era sa ma tavalesc pe bune. M-am "calmat" pana la destinatie, unde am observat pe cauciucul din spate , desi rulasem vreo 5-6 km, o urma inca persistenta. Locul de contact al anvelopei cu pata din benzinarie, cel mai probabil motorina. O chestie din asta, combinata cu o frana de motor sau acceleratie mai brusca la tipul asta de motor cu cuplu mare...zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Deci cei de la politie [ca si pe acolo se dau destui motociclisti] mi-au spus ca ca linia alba dintre benzi a fost cel care m-a furat, pe zgura rosie doar m-am dus taras, pentru ca s-ar comporta ziceau ei precum linia de tramvai. Nu zic ca poate n-au mai contribuit si alti factori, dar in clipa de fata nu pot sa-mi dau seama exact ce, mai ales ca totul s-a petrecut si ff repede. Cei care au tras si ei cat de cat o mica tavaleala probabil au remarcat senzatia ca totul incepe deodata sa decurga ff repede in jurul tau, unspe mii de ganduri, etc. Eram intr-a doua, deci varianta sa fi pus o frana de motor bagand 2 trepte mai jos nu e plauzibila si oricum n-aveam de gand sa schimb treapta de viteza. Daca ati mai avut intamplari asemanatoare sau stiti si alti factori care ar fi putut sa contribuie, posturile sunt binevenite sa intelegem ce s-a-ntamplat si poate unora le va folosi. Macar sa invatam din greselile altora, ca de multe ori nu ne dorim sa le traim pe pielea noastra. Ceasul rau..... o experienta trista, dar de bagat la cap.... ma recuperez incet, incet..... iar de reparat o s-o repar in timp. La prima analiza a daunelor ca s-o pun pe roate ar trebui sa-i schimb ghidonul, comenzile de la picioare, sa verific franele si daca a fost afectata furca. apoi vor urma reparatiile de cosmetizare. Apropo, orice pont de piese si reparatii e binevenit. De exemplu, pentru un rezervor nou, la culoare mi s-a dat pana acum un pret de 4850 lei. "150 euro in buzunarul de la geaca" .... interesanta asigurare, dar cateodata nu-i de ajuns. D-asta si povestea mea a fost un pic mai lunga, adica nu doar accidentul propriu zis ci si ce a urmat dupa, ca sa vedeti cum decurg lucrurile in Romania. Eu m-am dus la Floreasca pentru ca fratele meu este student la medicina si este repartizat la floreasca, plus ca cunosc destui din rezidentii de la floreasca si la chirurgie plastica, cardio, ATI, etc. deci as fi fost dat pe cele mai bune maini. Dar ceasul rau.... am nimerit in prima zi de Paste, cand multi isi luasera liber.... asa ca am nimerit pe mainile unui medic care a zis clar: "pentru mine toti pacientii sunt la fel" [ok, nu ma deranjeaza aceasta replica, dar macar trateaza-i si incearca sa-i tratezi bine]. asa ca am fost pus in asteptare pentru consult ortopedic cu un betiv care picase pe scari [sau ceva de genu] si era zgariat pe fata. Consultul ortopedic stiti in ce a constat?! Am fost intrebat unde am dureri sau rani.... Si n-a facut altceva decat sa se uite la acele leziuni si sa-mi dea sa fac radiografii. Sincer nu mi se pare prea normal.... adica, in momentul in care iti vine un pacient tavalit in accident rutier.... in dezbraci complet si il cauti de leziuni..... pentru ca pe langa leziunile vizbile sau pe care le simti in momentul respectiv pot fii foarte multe care din cauza socului nu se fac simtite. A urmat chirurgia.... aici trebuia sa se verifice daca am plamanii afectati [deci alta radiografie] sau hemoragie interna [ecografie].... am pierdut minute pretioase pentru ca cei 2 medici de garda "negociau" cu o rezidenta o plimbare prin parc cu bicicleta. In fine, am scapat si de chirugie si am fost trimis la neuro desi din cate am inteles in urmatoarele 3 ore nu aveau medic de garda.... am asteptat acolo si pana la urma a aparut un medic [cred ca era proaspat scos din operatie] si el motociclist [are un Shadow]. Ne-am intins la povesti iar in cele din urma si-a pus parafa si a anuntat ca eu am fost trimis degeaba la neuro ca nu am nimic la cap sau coloana. Ortopedia a trimis un tanar rezident [f emotionat] care mi-a dat "biletul de iesire" daca-l pot numi asa.... o fituica format A5, netipizata, scrisa de mana, cu parafa medicului si un numar de fisa in colt sus. Mentionez iarasi ca nu mi s-au prescris antibiotice, calmante sau antiinflamatorii. Fiind impachetat am asteptat 20 de minute pana m-a scos un brancardier cu carutul pana in fata spitalului si m-a lasat sa ma sprijin de un stalp pana a tras fratimiu masina. Pare de domeniul fantasticului.... dar se intampla in Romania. Totul merge din inertie, si abia dupa ce mor niste nevinovati lucrurile incep sa curga normal.... dar din pacate nu pentru mult timp. Inertia revine. Pentru schimbarea pansamentelor am revenit la Municipal unde mi s-au prescris si calmante si antiinflamatoare. Un exemplu de cum ar trebui sa se poarte personalul unui spital il poate da personalul de la Medicover. Ieri cand mi s-au schimbat pansamentele iar, ai stat o juma de ora de mi-au curatat ranile, una dintre ele prezentand si un mic inceput de infectie [unde-s antibioticele?!]. Am vrut sa le ofer o mica atentie la sfarsit pentru cat au fost de migaloase, dar au refuzat categoric. Au tot respectul meu. Pentru cine vrea sa-si ia Intruder, sa stiti ca nu e o motocicleta asa dificila. este intadevar mare si cu plinul facut ajunge la 260 kg [aici ma refer la M800] dar are centru de greutate destul de jos, saua are o inaltime cam de 70 cm [deci in momentul in care stai pe loc atingi cu toata talpa]. E chiar K, si fff placut sa-l simti intre picioare..... dar nu in oras. este un Cruiser, bun de drum lung, dar care are nevoie de spatiu si de loc sa "alerge". Daca si la o simpla tavaleala tu vroiai sa te gadile intre degete fiecare doctor inseamna ca ai uitat unde traiesti.In cazul unei situatii mai complexe sunt sigur ca nu te-ar fi lasat asa insa tu nici macar nu ai avut vreo fractura...ti-au facut ce era normal pentru starea in care te aflai.Ce spui tu cu plamanii afectati (nu prea aveai cum sa ii ai afectati decat cu implicarea unor coaste rupte) iar de hemoragie interna...poate ar fi ajutat un eco pt linistea ta psihica Revin la ideea cu motivul pentru care ai cazut.Benzile alea albe sunt intr-adevar alunecoase insa pe ud.Nu poti sa cazi doar prin trecerea peste o astfel de banda.Eu cel putin am luat o banda de genul asta pe ploaie intr-o curba destul de stransa si am reusit sa raman pe 2 roti desi mi-a fugit spatele de pe banda respectiva pana a prins pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) dublu post Editat Aprilie 9, 2010 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Welcome back! Chiar incepuse sa mi se faca dor de stilul tau unic si inconfundabil de analiza. Total pe langa din punctul meu de vedere, dar inconfundabil. Tnx. Si mie-mi era dor de voi. Imi place fantastic cum va incurajati intre voi cu expresii de genul "nu-i nimik, fieru se repara", "motociclistii se imprat in doua categorii, cei care au cazut si cei care urmeaza"...etc. Intr-un fel inteleg, daca nu ai altele de povestit legat de motor pana la urma pui si chestii din astea pe forum...sa se stie ca existi. Unii pun poze din calatorii in thassos, in mongolia, in irlanda si altii povestesc cum si-au facut curaj sa scoata motoru din cartier si pe o strada goala l-au culcat si l-au infipt in singura masina din zona..a unei pensionare care mergea la biserica. Apoi isi pun poze bandajati....ca nu esti biker daca nu ai asha ceva si mai ales...daca nu continui. Nu conteaza cum...fara o mana, fara un picior. In definitiv unii conduc fara cap pe motociclete, ce mai conteaza daca n-ai un picior. Acum ca am stabilit cadrul de simpatie in care urmeaza sa comunicam anul asta pe forum, nu ramane decat sa fim sanatosi, sa putem scrie pe aici. Si fara expresii de genul "PROST TARE", ca asta poate oricine. Dar e o metoda suburbana. Dar adevarul e ca acum s-au informatizat si tzaranii. Editat Aprilie 9, 2010 de Preacuviosul_Mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Tnx. Si mie-mi era dor de voi. Imi place fantastic cum va incurajati intre voi cu expresii de genul "nu-i nimik, fieru se repara", "motociclistii se imprat in doua categorii, cei care au cazut si cei care urmeaza"...etc. Intr-un fel inteleg, daca nu ai altele de povestit legat de motor pana la urma pui si chestii din astea pe forum...sa se stie ca existi. Unii pun poze din calatorii in thassos, in mongolia, in irlanda si altii povestesc cum si-au facut curaj sa scoata motoru din cartier si pe o strada goala l-au culcat si l-au infipt in singura masina din zona..a unei pensionare care mergea la biserica. Apoi isi pun poze bandajati....ca nu esti biker daca nu ai asha ceva si mai ales...daca nu continui. Nu conteaza cum...fara o mana, fara un picior. In definitiv unii conduc fara cap pe motociclete, ce mai conteaza daca n-ai un picior. Acum ca am stabilit cadrul de simpatie in care urmeaza sa comunicam anul asta pe forum, nu ramane decat sa fim sanatosi, sa putem scrie pe aici. Si fara expresii de genul "PROST TARE", ca asta poate oricine. Dar e o metoda suburbana. Dar adevarul e ca acum s-au informatizat si tzaranii. Inca din 12 august 2008 multi tarani s-au informatizat, intradevar. Imi si aduc aminte de primele lor posturi in care atacau pe toata lumea, doar doar i-ar baga cineva in seama, apoi suparati, trimiteau mesaje pe privat cu amenintari...normal, userilor de sex feminin ) Ca apoi cand sa puna in aplicare amenintarile, aparea un mielusel bland, politicos, chiar simpatic spun unii. Cam asta e povestea "tzaranilor" negriciosi. Ah, si inca ceva. Aveai dreptate cu prima fraza din semnatura ta, bine ar fi daca ai si intelege la ce se refera, nu sa o lasi acolo ca da bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si eu am un animal destul de greu 250 plus cele 90 ale mele se aduna ceva... ce vreau sa zic.. iesind si eu de Pasti la o plimbarica prin bucale ca tot era gol si pt ca se putea, i-am mai dat si eu oleaca de gaz si normal ca exact cand dai gaz atunci apare ceva , si aici vroaim sa ajung, cand am pus frana, asa mai de urgenta, am simtit ca spatele fuge.. ar putea fi o explicatie, o frana brusca, o clipa de neatentie.. oricum destul de seriosa cazatura si ai ce invata din ea, bafta la reparat ca e frumoasa rauuuu, si multa grija de tine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Iti inteleg pozitia si sunt de acord ca unii de pe aici au o atitudine nejustificata la adresa politiei. Si da, multi vorbesc fara sa stie legea si baga din burta aiurea. Dar ce parere ai de politistii care iti fac dosar pentru vatamare corporala din culpa cand ai dat cu fundu' de asfalt du unu singur. Aia stiu legea....sau macar gandesc? No offence dar mai trebuie sa te bage si la puscarie daca nu ai reusit sa te sinucizi. Ca sa ai motive sa reusesti din prima. ......hehehe....intrebati-ma pe mine.....ce cosmar..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Inca din 12 august 2008 multi tarani s-au informatizat, intradevar. Imi si aduc aminte de primele lor posturi in care atacau pe toata lumea, doar doar i-ar baga cineva in seama, apoi suparati, trimiteau mesaje pe privat cu amenintari...normal, userilor de sex feminin ) Ca apoi cand sa puna in aplicare amenintarile, aparea un mielusel bland, politicos, chiar simpatic spun unii. Cam asta e povestea "tzaranilor" negriciosi. Ah, si inca ceva. Aveai dreptate cu prima fraza din semnatura ta, bine ar fi daca ai si intelege la ce se refera, nu sa o lasi acolo ca da bine... Intrucat nu cred ca am amenintat pe cineva vreodata pe forum, sau prin mesaje pe PM (poate nu mai tin minte, desi nu ma caracterizeaza), sa spui ca amenint femei pe PM esti chiar prost crescut. Cel mult am raspuns relaxat la PM-urile razboinice, sa inteleaga si cei aprigi la taste expresia "mai ninja, vezi ca nu-i ca-n filme". In general, mielushelu bland, e politicos si bine crescut. Simpatic e un termen f relativ. Dar ca sa-ti arat cat de ipocrit esti, o sa pun aici un PM trimis de tine tzaranului informatizat, chiar in septembrie 2008: "Felicitari pentru initiativa...dar nu vorbesti pe limba lor, si anume pe limba nesimtirii si prostiei. Daca stai si te gandesti putin, nici nu merita sa le fie deschisi ochii, locul lor e in cocina pe care si-au creat-o dupa bunul lor plac." acum eu zic ca nu mi-am schimbat stilul intre timp. Aceleasi posturi iritante ptr unii am. Pe o logica simpla te intreb, te-ai mutat cumva la cocina confort sporit? PS. Nu tre sa-mi raspunzi. E retorica intrebarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Intrucat nu cred ca am amenintat pe cineva vreodata pe forum, sau prin mesaje pe PM (poate nu mai tin minte, desi nu ma caracterizeaza), sa spui ca amenint femei pe PM esti chiar prost crescut. Cel mult am raspuns relaxat la PM-urile razboinice, sa inteleaga si cei aprigi la taste expresia "mai ninja, vezi ca nu-i ca-n filme". In general, mielushelu bland, e politicos si bine crescut. Simpatic e un termen f relativ. Dar ca sa-ti arat cat de ipocrit esti, o sa pun aici un PM trimis de tine tzaranului informatizat, chiar in septembrie 2008: "Felicitari pentru initiativa...dar nu vorbesti pe limba lor, si anume pe limba nesimtirii si prostiei. Daca stai si te gandesti putin, nici nu merita sa le fie deschisi ochii, locul lor e in cocina pe care si-au creat-o dupa bunul lor plac." acum eu zic ca nu mi-am schimbat stilul intre timp. Aceleasi posturi iritante ptr unii am. Pe o logica simpla te intreb, te-ai mutat cumva la cocina confort sporit? PS. Nu tre sa-mi raspunzi. E retorica intrebarea Nu-ti raspund, ci recunosc, am gresit cu mesajul ala atunci, te-am confundat cu ceea ce nu esti. M-am grabit cu concluziile vazandu-te cum te luptai singur pentru o idee in care aveai dreptate...intre timp, am vazut ca e adevarata vorba "daca te amesteci in tarate, te mananca porcii". Pacat ca m-am inselat. Cat despre amenintarea pe privat a unei femei, iti spun eu ca asa este, cauta la tine acolo si o sa gasesti. Iti dau detalii pe privat daca te macina curiozitate, nu e cazul aici. Dealtfel, replicile astea nu-si au locul aici, incepand cu prima postata de tine, asa ca daca doresti, continuam la fel, pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Daca ati mai avut intamplari asemanatoare sau stiti si alti factori care ar fi putut sa contribuie, posturile sunt binevenite sa intelegem ce s-a-ntamplat si poate unora le va folosi. Macar sa invatam din greselile altora, ca de multe ori nu ne dorim sa le traim pe pielea noastra. Pe marcaj din ala alb am alunecat si eu de vreo cateva ori pana m-am invatat minte. Daca e si un pic rece afara, ai cauciucurile reci (sigur le aveai), e un pic de umezeala sau accelerezi cat de putin pierzi aderenta foarte usor pe porcaria aia. La umezeala devine foarte alunecos, daca e rece la fel, dar daca mergi constant fara sa accelerezi sau sa franezi sigur nu cazi. Daca esti la prima cazatura probabil ai povestit ce ai retinut tu, dar mai era ceva pe-acolo si nu ai observat, poate ai tras un pic de acceleratie sau cine stie ce - probabil nu o sa afli niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Bai... periculoase rau chopperele... de sub mine a fugit scuterul odata si m-am dus taras citiva metri buni... si bine ca m-am dus mult ca in spate era un taxi in frina disperata de motor ...ah... era oglinda jos de polei... absolut patinoar ca mi-a fost greu sa ma ridic... si sa plec ca nu am patit absolut nimic. Cel mai nasol e cind pici si nu stii ce s-a intimplat. Si sa ti sa spuna la Udriste, in fata blocului sau pe forum... e nasol pentru ca e mare riscul sa faci exact la fel inca odata . Incearca sa iti aduci aminte ce ai facut inainte de a pica si fii sincer cu tine... cel mai probabil de vina ai fost tu... nu te proteja prea tare ca nu afli altfel adevarul. Editat Aprilie 9, 2010 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Atunci cind inveti sa mergi pe motor se mai intimpla sa mai si cazi. Inteleg ca tu acum inveti. Sau poate ma insel. Un om cu caracter isi recunoaste greselile. De cele mai multe ori cadem din vina noastra: tragem mai tare de gaz, frinam necontrolat, nu apreciem corect suprafata pe care rulam. Daca invatam sa mergem pe o motocicleta frumoasa, lucioasa, pe care ne dorim sa o vada toata lumea suntem foarte afectati de clipa cind arata ca o varza dupa ce am tavalit-o. Daca dam vina pe o pensionara care mergea la biserica doar cu viteza sub 100km/h si nu si-a tras fundul masinii din fata motorului nostru tavalit, daca dam vina pe faptul ca la Urgenta am fost consultat in plina aglomeratie de Paste doar de medicul de UPU, ortoped, chirurg, neurolog, radiolog(adica doar de 5 doctori dar am stat linga un betiv care a cazut pe scari nu cu motocicleta),daca de vina sunt politaii care cerceteaza accidentul dupa ce sunt sesizatii conform procedurilor legale de catre medici care afla de un accident, asta nu prea e bine. Seamana a lamentatie. Nu prea se potriveste cu un motociclist dispus sa calareasca mobra in Romania. Sunt cam fite. La Urgenta se acorda primul ajutor si tratamentul ulterior se face in cabinete specializate in functie de patologie. Nu toate plagile necesita tratament antibiotic. Dar la motociclism, medicina si fotbal se pricepe toata lumea. Ai aflat cu aceasta ocazie ca sistemul medical din Romania nu functioneaza optim. A fost o surpriza pentru tine? Sa nu fie. Sa ai o motocicleta buna si frumoasa ai platit bani grei. Asta se aplica si pentru sanatate peste tot in lume. Nu trebuie sa cauti vinovati in alta parte pentru ceeea ce s-a intimplat. Trebuie sa multumesti la Dumnezeu ca ai scapat cu viata. Daca te propteai cu capul de bara spate a masinii iti rupeai coloana vertebrala si acum postau prietenii pentru tine. Iti doresc insanatosire grabinica si consider ca am avut ce invata din accidentul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Si a mea facea la fel,cand calcam pe marcajele albe pleca razna,ziceam ca gata,am cazut. Am schimbat rulmentii de la roti si s-a linistit,culmea e ca nu se simtea joc in roata dar cand i-am demontat mergeau sacadat la invartirea cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Trecerea aia de pietoni si marcajul rosu dinaintea ei sunt ok. Asfaltul in zona este fara gropi, iar marcajul rosu este fixat ferm de asfalt. Chiar pe trecerea aia, acum un an, am franat de am crezut ca rup franele cand un berbec de biciclist, calare pe bicicleta si fara sa se asigure, a coborat de pe trotuar si s-a apucat sa traverseze strada de parca era pe pista de biciclete, nu pe trecerea de pietoni. Marcajul ala rosu si-a facut perfect treaba. Daca nu era acolo, sigur blocam si fata. Spatele s-a blocat, da' motoretu' nu a alunecat in laterala. S-a dus drept pe frana pana am oprit. Zgomotul produs de gume pe mixtura aia a fost foarte puternic, cel putin eu asa l-am perceput, ca si cum ai frana cu o masina fara ABS. Oricum, ghiolbanul ala de ciclist,cand a vazut si mai ales cand a auzit ce frana pun, a facut stanga-mprejur din mers pe trecerea de pietoni si a tulit-o inapoi pe trotuar. Probabil cazatura se datoreaza cuplarii ambreiajului taman pe banda alba care desparte benzile, care fie vorba intre noi, inaintea trecerii de pietoni este continua (nu permite schimbarea benzilor inainte de trecere). Din greseli se invata. Spor la reparat si mai multa atentie la manevre pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 In Romania mai bine decat pe marcajul ala caramiziu poti sa franezi doar pe marcajele albe cu sticla pisata cum sunt alea de pe Magheru. In conditiile descrise de tine eu daca eram pe ploaie torentiala si luam un capac de canal la -10cm plin cu apa cred ca tot apucam sa redresez si sa franez si la 100km/h. Acum 2 ani probabil as fi facut poc exact ca tine. Sa te incurce o linie de vopsea inaltata e simptom de incepator, bine ca n-ai patit ca ala cu micro-vitezana in Pasajul Unirii care dupa ce s-a incurcat in dara de vopsea s-a urcat pe stalpii de beton de acolo. Eu zic ca principala cauza a accidentului e ca te dai cu motocicleta de 800cc si ai mers doar 3 mii si ceva de kilometri, asa ca daca "militienii" au scris "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic" au scris exact ce trebuiau sa scrie acolo. Te rog eu frumos sa mergi mai incet macar inca 10,000 km ca nu vreau sa te vad cap de afis aici la un accident mai serios (din ala unde se da cu R.I.P.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 "Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare..." Asta a scris-o un pseudo-motociclist mai jos, intr-un Topic. Imi imaginez cum trece prin intersectie cand sunt semafoare, avand verde. Cred ca merge aproape cu ochii inchisi. Pai, poate nu e mama lui atenta si tocmai ea se nimereste sa treaca pe rosu. ... Asa si cu astia cu JAWA... Ala cu masina nu mai avea voie sa puna nicio frana, sa mai incalece nicio groapa, pentru ca avea zmeii in fundul lui si trebuia sa le poarte de grija. El este cel care trebuia sa previna un eventual accident pe care l-ar fi putut avea ei, tot timpul fiind cu ochii in fata la drum, in spate la baieti, fata-spate, fata-spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Am citit doar postul initiatorului. Catre tine, domnule pagubit, nu este normal ceea ce ti s-a intamplat. Pe marcaj trebuie sa fi in stare sa franezi, sa accelerezi, sa te dai pe "27" roti fara sa-ti creeze probleme. Mai exerseaza, mai prinde experienta, etc. Insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Iti inteleg pozitia si sunt de acord ca unii de pe aici au o atitudine nejustificata la adresa politiei. Si da, multi vorbesc fara sa stie legea si baga din burta aiurea. Dar ce parere ai de politistii care iti fac dosar pentru vatamare corporala din culpa cand ai dat cu fundu' de asfalt du unu singur. Aia stiu legea....sau macar gandesc? No offence dar mai trebuie sa te bage si la puscarie daca nu ai reusit sa te sinucizi. Ca sa ai motive sa reusesti din prima. Asa spune legea prietene si nu exista exceptie in ea. Legea spune -- in cazul unui accident soldat cu vatamarea corporala sau decesul a UNEI sau mai MULTOR persoane se intocmeste dosar de cercetare. Exemplul cel mai clar --> de ce trebuie sa fac eu dosar unuia care da cu masina in stalp si moare? Nu ar putea IML-ul sa-l ia de acolo si eu sa stau linistit in casa ca deh! a mai murit unu singur a dat in stalp ... Sunt de acord ca legea e TAMPITA sau IDIOATA dar asta e legea. Nu am eu competenta, iar tu nici atat, s-o interpretezi. Ce ar insemna sa fac ca in "Politist, adjectiv" "Asa cred eu, asa simt eu, nu sunt de acord eu". Hai sa fim seriosi... Mesaj completat "fitzuica aia a lor... SUSNUMITUL se poate folosi ulterior sa actioneze in instanta administratorul drumului...."Nene Nightwolf, la inceput nu stiam ce sa cred, dar acum imi dau seama ca tu chiar esti de partea motociclistilor. Sanatate! Nu sunt de partea nimanui. Sunt doar de partea mea. Si sti de ce? Pentru ca daca nu mi-as pazi spatele m-as trezi cu o mare tesla-n ****. Si e cel mai urat cand scrii pt prostia ta CREDE-MA! Punctul meu de vedere este obiectiv, intotdeauna. Indiferent ca intereseaza sau nu, deranjeaza sau nu, bucura sau nu. Nu pot gandi subiectiv. Sau ma rog... nu MAI pot gandi subiectiv... Injur ca toti "conservarii" motociclistii care fac slalom noaptea printre masini, care ziua merg ei lipiti de ax pe contrasens (app pt cei de astazi de pe Splai Ind. dintre Grozavesti si Virtutii de pe la ora 19.00 ce as mai fi tras eu putin de volan da` numa asa oleaca figurantilor!!). Injur toate femeile si bizonii care vb la telefon in timp ce se fac ca sofeaza si merg in banda 2 cu 40 km/h. Si nu mi-e rusine sa recunosc aceste lucruri. Dar cand sunt pus in fata faptului trebuie lasa-te la o parte "venea cu vitezaaaaaaa si pe juma` de roataaaaaaa .... si Katrina a avut viteza mai mica decat el" pt ca se uita atatea perechi de ochi la tine incat te faci mic-micutz si nu mai sti pe unde sa te ascunzi ca daca spui ALB - dc nu e negru, daca spui NEGRU - dc nu e alb . Mesaj completat nightwolf eu nu ma consider mai destept decat nimeni. ba chiar as spune ca sunt un dobitoc. nu m-am comparat cu organu de ordine si nici n-am de gand sa o fac. incerc doar sa nu pic pe mana lui. eu sunt un simplu cetatean platitor de taxe si tocmai am primit citatie acasa ca martor intr-un accident in care o donsoara a cazut cu motocicleta in poligon si se deschide celebrul dosar de urmarire impotriva ei. tot ce spuneam este ca uneori cauzalitatea accidentului si raportul politistului n-au nici in clin nici in maneca. vreau sa aud de cineva care scoate raport in care se dovedeste un defect tehnic din fabricatie al motocicletei , amenajarea necorespunzatoare a sectorului de drum , marcaje stradale incorecte sau redundante , acoperite de frunze sau murdare , motocicleta cu itp luat pe spaga si respectiva urmarire penala a celor de la statia itp etc. prinzi ideea. ca asa la toate accidentele poti marsa pe "neadaptarea vitezei". e cea mai simpla rezolvare si e o solutie universala. singurul moment in care nu o poti aplica e daca soferul stationeaza. cat despre "gaboru" care imi face dosar , n-am glumit cand am spus ca abia astept. am timp liber si sunt un tip asa de usor de amuzat de sistemul judiciar romanesc incat mi-as dedica cel putin cativa ani pentru a ma baga singur in inchisoare pentru autovatamare. mi-as gasi si circumstante agravante , mi-as cere despagubiri si as incerca sa fac o sarada faina cu iz de patologie schizofrenica. doar ca sa ma amuz. cu politistul care aplica ce scrie in lege n-am nimic. 1. Nu te-am facut dobitoc. Limbajul e dur, get used to it, altul n-am. Sunt un tip ff flegmatic. Deh.... 2. Nu ai cum sa te compari. Dintr-un singur motiv - tu esti civil. Alalaltu e organ. Punct. 2 categorii diferite. Nu intram in amanunte ca nu intereseaza pe nimeni. 3. Ala nu e dosar de accident in poligon. E dosar de vatamare din culpa. Il face sectia. Nu rutiera. Daca il face rutiera e ilegal. 4. Politistul nu face raport cu privire la cauza producerii accidentului. Pentru ca nu e expert. El se poate pronunta STRICT pe art. de lege care cond. auto l-a incalcat si a produs accidentul. ATAT! Restul ramane in sarcina expertilor. 5. Rapoarte tehnice se scot la toate accidentele grave/mortale. Numai ca tu nu le vezi pentru ca sunt scoase ulterior si atasate la dosar, unde daca nu esti parte, oha! Procurorul este cel care decide mai departe nu politzaiul. 6. Corect! Se poate marsa pe neadaptarea vitezei. Da` trebuie sa ai circumstante pt asa ceva. Nu o dai ca asa zboara cioara peste Dambovita. 7. Nu ai cum sa faci ceea ce vrei tu. Din simplul motiv ca sistemul nu permite sa te dai pe tine in judecata Deci totul se incheie cu declaratia ta cum ca... AI CAZUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) In Romania mai bine decat pe marcajul ala caramiziu poti sa franezi doar pe marcajele albe cu sticla pisata cum sunt alea de pe Magheru. In conditiile descrise de tine eu daca eram pe ploaie torentiala si luam un capac de canal la -10cm plin cu apa cred ca tot apucam sa redresez si sa franez si la 100km/h. Acum 2 ani probabil as fi facut poc exact ca tine. Of, of, mai mai, cati voinici are tara asta. La o suta la ora peste capac ud scufundat cu -10cm sub asfalt erai alaturi de Madalina si Qaz. Sau poate mai stii faptu ca ai "uniforma" verde aici pe forum te face mai dibaci si pe strada. On: De acord cu cei de mai sus ca omuletzu care a patzit-o fiind noob ar fi trebuit sa faca un stagiu de cateva mii de km pe un ciopar mai mic cum ar fi cel al comisarului Moldovan cel viteaz si neinfricat. Uite el asa dibaci cum e tot pe 250 se da. Un exemplu de urmat. Editat Aprilie 10, 2010 de localghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 "Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare..."Asta a scris-o un pseudo-motociclist mai jos, intr-un Topic. Imi imaginez cum trece prin intersectie cand sunt semafoare, avand verde. Cred ca merge aproape cu ochii inchisi. Pai, poate nu e mama lui atenta si tocmai ea se nimereste sa treaca pe rosu. ... Asa si cu astia cu JAWA... Ala cu masina nu mai avea voie sa puna nicio frana, sa mai incalece nicio groapa, pentru ca avea zmeii in fundul lui si trebuia sa le poarte de grija. El este cel care trebuia sa previna un eventual accident pe care l-ar fi putut avea ei, tot timpul fiind cu ochii in fata la drum, in spate la baieti, fata-spate, fata-spate... ... Ce vreau sa spun este ca motociclistii sunt de vina in majoritatea cazurilor, pentru ca, asa cum se vede si mai sus, multi sunt niste idioti, dar baiatul asta chiar inclin sa cred ca a fost atins de vreo masina din spate si luat prin surprindere si fiind si incepator, cred ca nici nu si-a dat seama ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 auzi, guma ta de spate cati ani are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) vezi ca zice in primul post... <<un Suzuki Intruder M800, model 2006, adus anul trecut in tara din germania la 3267 km>> eu ma intreb daca nu cumva conteaza si presiunea din roti (foarte mare sau foarte mica...) PS eu vazand pozele cu motociclistul bandajat, ieri mi-am comandat genunchere... Editat Aprilie 10, 2010 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 ...Ce vreau sa spun este ca motociclistii sunt de vina in majoritatea cazurilor, pentru ca, asa cum se vede si mai sus, multi sunt niste idioti, dar baiatul asta chiar inclin sa cred ca a fost atins de vreo masina din spate si luat prin surprindere si fiind si incepator, cred ca nici nu si-a dat seama ce s-a intamplat. "Drumul era destul de liber. Pe la jumatatea drumului intre Favorit si dr taberei 34 [eram intr-a doua si aveam 40 km/h] ma hotarasc sa trec de pe banda 2 pe banda 3. Dau semnal stanga, ma asigur si incep sa schimb banda. in momentul in care am ajuns, sa zicem cam intre benzi, simt cum imi fuge "poponeata" spre dreapta si ma trezesc trantit pe partea stanga [explicatia am aflat-o mai tarziu la Udriste, si va urma mai spre finalul "povestioarei"]. Fiind in miscare, dupa ce am fost pus jos am continuat sa mai alunec cativa metri, oprindu-ma in coltul stanga spate al unui Opel Vectra [singura masina in miscare pe o raza de 50 m la mom respectiv, condus de o pensionara]" De ce e asha greu de acceptat ca se poate gresi pe motor? Indiferent ca e vb de lipsa de experienta, neatentie, prostie crasa sau altele. De ce mereu trebuie sa fie altcineva de vina? Ar trebui cineva sa organizeze un curs de condus pe linii de tramvai si piatra cubica tinut de o doamna de 50 de ani din italia sau franta.Sunt curiosi cati ar considera util si nu si-ar simti stirbita masculinitatea cand vad ca se poate merge cu atentie si pe astfel de drumuri. Ca iar a venit sezonul si toti neindemanaticii incep sa pice si sa protesteze contra lui Oprescu, contra celor care uda strazile, contra marcajelor de pe strada, contra lui Dzeu si a conservarilor care au ceva cu bravii motociclisti. E chiar asha greu de retinut ca in functie de suprafata pe care rulezi tre sa te comporti altfel cand conduci motocicleta? Ca nu are nimeni interes sa tranteasca motociclisti, numai si prin prizma faptului ca nimeni nu are placerea declaratiilor la politie? Ca sunt mult mai multi motociclisti teribilisti (ca sa ma exprim bland) decat automobilisti deoarece motocicleta e vazuta ca o jucarie putin mai mare? Majoritatea motociclistilor mor din vina statului. Dar nu ptr ca marcajele sunt alunecoase, ca se spala strazile cu apa din dambovita sau ptr ca sunt gropi pe strazi. Ci din cauza faptului ca permisul moto se ia f usor. niste 8-uri, mers fara o mana si mers printre jaloane. Jenant. Daca nu are permis de B si nu a condus ilegal, un motociclist cand ia permisul nu a mers niciodata in trafic. E victima sigura. Motociclistii mor ptr ca nu vad traficul, nu anticipeaza. Asta e adevarata problema. Asta face ca motociclistii sa moara pe capete. Asta impreuna cu faptul ca legea care prevede puterea maxima de 25kw ptr inceput nu are norme de aplicare in romania. Faci scoala pe o motocicleta de 15CP si 120kg si te urci pe una de 120CP si 240KG. Ptr ca daca nu ai B-ul si te urci pe motor nu ai de unde sa cunosti dinamica unei masini, nu ai cum sa stii (desi ar trebui sa te duca mintea) ca stand in spatele unei masini cu pasageri pe bancheta din spate e f posibil ca un sofer sa nu te vada si ca e bine sa stai in oglinda din stanga a soferului. Cei de 18 ani, nu au de unde sa stie ca oglinda din dreapta la masini ca si standard pe toate masinile s-a introdus destul de tarziu, prin 95 si ca soferii vechi care circula putin nici acum nu o folosesc. Vechiul cod cu reducerea vitezei la limita evitarii oricarui pericol, desi nedrept dupa parerea mea, a facut minuni ptr cei care l-au inteles in spiritul lui nu doar au interpretat dpdv juridic fraza. De asta se moare. Restul cazurilor sunt ghinioane, bautura, oboseala sau neatentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.