Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

salutare sv-isti! exista vre-un site pe netul asta mare cu modificari pt sv? vreau sa ii fac cateva updaturi insa nu stiu ce motociclete(piese) sunt cumpatibile cu svul meu. Ma gandesc sa ii pun o furca upside down, sa ii schimb amortizorul de pe spate, sa ii pun carene, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Sa le stapaniti sanatosi, voi astia de le faceti de ras pe forum, chiar ca-s vai de toba lor...saracele :crack: .

frumoase foc amandOO

 

Meanwhile, am mai avut o aventura cu Sv-ul meu. Mergand intr-o seara in care tot alterna cu precipitatii, la un semafor, mi s-a oprit motorul din senin, mai exact atunci cand am tras de ambreiaj si am pus-o in N. Am crezut initial ca am fost eu cu capul in alte parti si a murit motorul ca n-am debraiat la timp, dar problema este ca nu a mai pornit decat accelerata, si murea mereu la relanti. + miros de benzina pe esapament la greu. De la ce sa fie? Cu ce sa incep bibilirea?

 

My thoughts on this : filtru de benzina (sita aia de e in pompa sau ce e) infundat, ca parca in ultimul timp (asa cum am zis si intr-un post anterior) trage mai greu.

 

Pareri?

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa le stapaniti sanatosi, voi astia de le faceti de ras pe forum, chiar ca-s vai de toba lor...saracele :crack: .

frumoase foc amandOO

 

Meanwhile, am mai avut o aventura cu Sv-ul meu. Mergand intr-o seara in care tot alterna cu precipitatii, la un semafor, mi s-a oprit motorul din senin, mai exact atunci cand am tras de ambreiaj si am pus-o in N. Am crezut initial ca am fost eu cu capul in alte parti si a murit motorul ca n-am debraiat la timp, dar problema este ca nu a mai pornit decat accelerata, si murea mereu la relanti. + miros de benzina pe esapament la greu. De la ce sa fie? Cu ce sa incep bibilirea?

 

My thoughts on this : filtru de benzina (sita aia de e in pompa sau ce e) infundat, ca parca in ultimul timp (asa cum am zis si intr-un post anterior) trage mai greu.

 

Pareri?

Posibil filtru. Ai alimentat din alt loc decât de obicei?!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil filtru. Ai alimentat din alt loc decât de obicei?!

nu, mereu de la acelasi petrom (ca e aproape de casa)

 

o sa ma apuc saptamana asta sa demontez. mai poate fi si altceva la care sa fiu atent?

 

 

de-astea am si eu :)

ce e aia sub radiatorul de apa? ca eu nu am :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un sv650s (2003) si vreau sa ii schimb ghidonul , vreau sa trec de la semighidoane la ghidon normal de naked. Ma puteti ajuta cu ceva recomandari, am inteles ca trebuie "inaltatoare" sau ceva de genu. Nu stiu exact care e procesul. Orice fel de info sau linkuri catre resurse ajuta.

Editat de cobalt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa le stapaniti sanatosi, voi astia de le faceti de ras pe forum, chiar ca-s vai de toba lor...saracele :crack: .

frumoase foc amandOO

 

Meanwhile, am mai avut o aventura cu Sv-ul meu. Mergand intr-o seara in care tot alterna cu precipitatii, la un semafor, mi s-a oprit motorul din senin, mai exact atunci cand am tras de ambreiaj si am pus-o in N. Am crezut initial ca am fost eu cu capul in alte parti si a murit motorul ca n-am debraiat la timp, dar problema este ca nu a mai pornit decat accelerata, si murea mereu la relanti. + miros de benzina pe esapament la greu. De la ce sa fie? Cu ce sa incep bibilirea?

 

My thoughts on this : filtru de benzina (sita aia de e in pompa sau ce e) infundat, ca parca in ultimul timp (asa cum am zis si intr-un post anterior) trage mai greu.

 

Pareri?

Ai primul model de SV? Se intampla sa intre apa la cilindrul fata, la bujie. Ar explica mirosul de benzina. Cred ca ar explica si de ce merge numai accelerata daca merge oar cu al doilea cilindru.

 

Solutii: unii au pus un fel de silicon rezistent la temperatura acolo unde ar trebui sa etanseze fisa sau pipa care vine pe bujie, eu am pus o tablita intre radiator si cilidru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce marca de placute de frana vine din fabrica Suzuki SV generatia 2? Stie cineva?

Ferodo? EBC?



Am gasit ceva raspunsuri pe SVriders:There are then 2 classes of pad:
Organic (GG) pads are equivelent to original equipment type pads. They last well, don't wear the discs badly, but some feel that the bite and power they offer is less than that offered by more aggressive ones.

Scintered (HH) pads can offer better bite and outright power, but some feel that they wear discs more aggressivly than they like, and they may not be quite as good when cold. Think of them like sports tyres, not for everyone's needs, but most think they're a useful choice.

For what it's worth I'v used EBC and Goldfrenn and they've both been fine (though neither on an SV).

Lozzo reccomends Vesrah pads as they're often OE pads which then have other people's names written on them. A few people use Hein Gerricke pads as they seem to be Carbon Lorraine pads re-badged.

 

Link preluat de aici: http://forums.sv650.org/showthread.php?t=137147

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai primul model de SV? Se intampla sa intre apa la cilindrul fata, la bujie. Ar explica mirosul de benzina. Cred ca ar explica si de ce merge numai accelerata daca merge oar cu al doilea cilindru.

 

Solutii: unii au pus un fel de silicon rezistent la temperatura acolo unde ar trebui sa etanseze fisa sau pipa care vine pe bujie, eu am pus o tablita intre radiator si cilidru

Nu. e 2004 al meu, am auzit si eu de treaba cu ploaia la modele <2002 , dar n-a fost cazul. Am mers cu ea si pe ploaie torentiala si nu a protestat in niciun fel.

 

Simptomele sunt astea : porneste accelerata , moare la relanti, dupa ce o pacalesc sa ramana la relanti si sa nu stea din acceleratie , joaca turatia la relanti +/- 300 rpm pentru cateva secunde, dupa care revine, iar mai face, iar isi revine la mers normal..

 

O sa desfac maine pompa sa vad ce e acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Shiro: Tokiko HH. Nu te obosi sa le cauti, costa o mana si un picior. Eu am vrut "top notch" si mi'am luat Carbone Lorraine XBK5(tot HH), despre care se lauda lumea ca ar fi mai bune decat tokiko HH(tind sa fiu de acord cu toate ca n'am chinuit'o pe pista sa'ti spun cum se incing). C.L. A3+ sunt iar placute bune si laudate, o alternativa mai touring/ieftina.

 

By the way daca tot postai, cat ulei mananca un SV650 "natural" asa? aseara am completat cam 250 ml dupa 2000 de km(peste full) :D

Motorul e tipla, merg turat :blbl:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am completat cu fix 0ml in 5000km... consum, nada! :)

 

In schimb dupa un drum de Transfagarasan furca imi cam da deee...aa, furca. Am impresia ca vrea cuzineti noi, se simte o bataie la denivelari si partea stana a inceput sa scape putin ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?!

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am completat cu fix 0ml in 5000km... consum, nada! :)

 

In schimb dupa un drum de Transfagarasan furca imi cam da deee...aa, furca. Am impresia ca vrea cuzineti noi, se simte o bataie la denivelari si partea stana a inceput sa scape putin ulei.

:) vrei sa il vinzi ? .....

......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ?

V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul.

Pana acum am avut de-a face cu 4 motoare de SV ( unul luat la 25.000- a batut 100.000 cand l-am schimbat ... , altul-Cagiva Raptor la 17.000, unul adunat din bucati a doua motoare si unul la 65.000 )...... la toate a fost necesara o completare cu ulei in intervalul de schimb.

Intotdeauna cand am adus uleiul cu nivelul spre maxim ...il papa relativ repede pana la 3/4 din interval.... apoi dupa ce trece de 3-4.000 km iarasi il papa ....se simte uzura uleiului.

daca e necerar schimbul de cuzineti in furca.... inseamna ca Sv-ul are si ceva km.....

..............parerea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, sunt sigur ca nu e unicat si da, e de vanzare si nu, nu asta e motivul pentru care il laud :).

 

Ca sa fac si eu o aroganta, cauta un membru(SV-ist sau nu) apropiat de mine(~100km dus), il rugam sa faca un sigiliu de vopsea sau cum doresti pe busonul de ulei si in 2 saptamani il revizitez cu 1000km in plus (daca ma ajuta si vremea).

 

Miza, nimic sau... daca ma gandesc mai bine mai ai galeria de cagiva? :)

 

LE: legat de cuzineti am banuit eu, nefiind artist in mecanica de fel...

Simptomul este urmatorul: se simte o bataie in furca pe denivelari in curbe, canale etc... Mentionez ca semeringul drept pierde ulei.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) vrei sa il vinzi ? .....

......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ?

V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul.

Nici al meu nu a consumat niciodata gram de ulei de la schimb la schimb. Nici nu l-am abuzat, dar nici batraneste nu mergeam cu el.

 

Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?!

Sa nu fie din comanda de pe ghidon. INcearca niste spray de contacte. De la sigurante nu cred sa fie din moment ce flashul zici ca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...