Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Da-mi orice motor si tine-mi berea, sunt suficient de tampit sa incerc si eu asta, indiferent de ce motor as avea. Mai ales daca n-ar fi al meu.

 

Ba chiar devine chiar floare la ureche daca e naked. Am facut forestiere cu un Zr7 care nu e in V si nici nu e asa usor ca un SV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

hai mai baieti, eu am facut asta cu RSV ul (bine, mai putin faza cu saritul).....

 

nu e nimic impresionant. Ideea e sa-ti alegi motocicleta potrivita, nu sa faci ceva nepotrivit cu motocicleta ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pus un 180 de test in loc de 160. Nu am fost chiar incantat de modificare. Cauciucul devine mai bombat din cauza jantei mai inguste, pata de contact se micsoreaza, ciclistica este ciudata, se inalta de fund nitel motorul etc...

De la 160 la 170 nu este asa mare diferenta, posibil sa simti efectele astea ceva mai putin. Dar tot n-as recomanda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati de ce este capabil SV-ul.

 

Mama ... dar i-l dureau "outele " pe nenea de pe sv , oare de ce ?! :))

Nu se poateee ! Cum ma ?! A avut curaj sa urce fara casca ... curajos om !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine dezmembrează un SV am nevoie de o jamba bună. Știe careva unde pot sa găsesc?

 

 

eu am avut nevoie acum vreo 4 ani si nu am gasit pe nicaieri. asa ca am comandat-o, noua, originala, 150 de euro. M-a uscat la momentul ala dar daca esti nevoit dai ca na...

banuiesc ca ai intrebat pe la toti userii care se ocupa cu dezmembrari si d-astea...mai incearca pe e-bay..poate poate, dar nu te astepta sa fie ieftina!

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o prob cu svu. Dupa ce a fost trantita de pe cric .. imi moare motorul in mers cand trag ambreiajul.. se opreste direct si dupa ce o aduc pe neutru si ii dau din buton porneste . Toate treburile astea le fac din mers.... o pornesc si ii dau a 2 a ... ce sa fie oare.. mentionez k nu am maneya de ambreiaj oroginala. Senzorul de este avtivat de maneta sta mereu pe On... sa o pot porni. La inceput am crezut ca are aer pe instalatie... dar dupa cateva site de km trebuia sa dispara problema asta. Acum se opreste cand vrea pistonu ei.....

» Post actualizat in 31 Jul 2014 07:33

Scz scriu de pe o roaba de telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oh shit, si eu cand schimb fara ambreiaj cum le mai comuta?

 

Marshal, cel mai probabil ai bulit senzorul de inclinare care iti opreste motorul cand il scapi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sa l bulesc?!?! Taximetristul ala boschetar de a lovit o..... am vb de maneta pentru luni sa o svhimb. Se schimba greu senzorul de inclinare? Si cat e unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic mai bine sa incerci cu alta maneta inainte, sunt slabe sanse sa fie de la ea, mai ales daca a mers inainte tot cu maneta asta.

 

senzorul de inclinare nu stiu cat costa, dar au fost multe cazuri in care li se oprea motorul din cauza lui si e o pista buna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai, daca senzorul e pe on, n'are nicio treaba. E pur si simplu dezactivat intrerupatorul care deschide circuitul respectiv ca si cum ai tine ambreiajul nonstop apasat. Injectia n'are ce treaba sa aiba cu ambreiajul pt ca poti foarte bine sa schimbi in superioara fara sa te atingi de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi schimba luni maneta... apoi sa vad care i treaba. Nu se opreste mereu.. poate sa mearga bn toata ziua... dar am obs ceva Ca daca e in treapta uperioara 4-5 si yrag ambreiajul atunci crapa.. niciodta in a 2 a . Se opreste atunci cand vreau sa o trec pe neutru... nu degeaba... nu cand merg constant cu o anumita viteza.... cand folosesc ambreiaju mi crapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce motor se potriveste pe cadrul de tlr?

» Post actualizat in 31 Jul 2014 17:50

sau daca am blocul motor, dar lipsesc cilindrii, pistoanele cu bielele, axele cu came, capacele culbutorilor, etc. Am blocul motor cu arborele si cutia si atat ce s-ar potrivi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De era senzorul de inclinare ma gandesc in felul urm. Se oprea motorul mereu. Nu neaparat cand trageam ambreiajul.

nu cumva e senzorul de la cric? daca zici ca pe neutral porneste, s-at putea sa fie ala. si de fapt nu ti se opreste motorul cand tragi ambreiajul ci poate cand incerci sa bagi in viteza. incearca sa-ti amintesti exact si arunca si la ala un bunghi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuj frate. doar cand vreau sa schimb imi face figuri . nu am avut probleme in mers asa degeaba. pare logic ce zici tu cu cricu ... trebe sa moara dar in cazul meu nu cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept si eu explicatia cu oprirea motorului. Si mie mi-a facut figuri intrerupatorul si cineva m-a sfatuit sa il pun pe direct. L-am pus si cand trageam abreiajul sa schimb in jos la viteze mici (inainte de opriri la semafor etc.) imi murea motorul. Dat jos intrerupatorul, curatat cu spray contact si acum merge, nu se mai opreste motorul. Deci are legatura acel intrerupator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, l-am pus la loc si merge. Astazi am scos papucii si le-am facut punte si iar facea figuri. Deci clar e de la intrerupator.

 

Egzista o esplicatie :))

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=109086&highlight=clutch+bypass

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred :)) )

 

apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...