hardKnot Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Spatele la 2.5 e tare daca mergi in oras si n-ai vreo guma racing.. eu mai mult de 2.2 nu bag daca nu ies pe autostrada. E bine cum zice Cesar, pleci de la o presiune cat de cat standard si o mai modifici in functie de cum te simti. In general spatele ar trebui sa fie spre 2.5 in caz de pasager/autostrada/drum lung si mai putin in oras sau cand vrei sa o apleci tare. Fata ar trebui sa ramana in jurul a 2.1 in orice fel de conditii.. la presiuni mai mari pierzi din aderenta disponibila pt franare, iar la mai mici iti ingreuneaza directia si se coace guma prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Un cauciuc moale prezinta efect de scadere a aderentei din cauza deformarii. Niste ingineri japonezi au facut calcule serioase cand au recomandat presiunile alea. La fel si producatorul anvelopelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Discutia asta e fara sfarsit .... ca intotdeauna Curios este ca, pentru dimensiuni identice de anvelope, pe aceleasi jante, toti japonezii dau presiuni foarte mari iar italienii (despre Aprilia imi aduc aminte sigur) valori mult mai mici. Ca regula de baza, pentru anvelope (si nu numai), aderenta depinde de pata de contact. pata de contact mai mare inseamna aderenta mai buna, cu conditia ca sa nu se piarda stabilitatea carcasei. La fel si uzura unui pneu moto - e contraintuitiv dar - o guma prea umflata se va toci mai repede. Editat Mai 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Discutia asta e fara sfarsit .... ca intotdeauna Corect! Asadar: 2.25 fata, 2.5 spate ca asa "zice" astia de la Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut,Ce solutii sunt pe piata (si ce recomandati) pentru topcase (inclusiv suport) si eventual sidecases pentru un SV 650S 2003? Din cautarea pe Google am gasit doar variante Givi la niste preturi de care nu prea ma pot atinge acum. Ceva alternative? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Va salut , imi puteti spune cate gauri de prindere au tobele stock de Sv1000 ? As avea nevoie pe 29 Mai , vreau sa fac identificarea la un Suzuki TL1000R , daca se potrivesc si daca poate sa mi le imprumute cineva contra cost . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Tobele sunt prinse in 4 suruburi. Se potrivesc de pe TLS, SV si GSXR 1k http://www.tlplanet.com/forum/main-forums/tls-tlr-main-forum/37019-sv1000-exhaust-on-tlr-confirmed-fit/page2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Rog pareri despre moto sau cel ce vinde acest suzuki sv 650! http://olx.ro/oferta/suzuki-sv-650-n-k8-ID3QbUs.html#05c369bd37. Eventual poate vreun coleg o poate vizualiza daca sta prin sect 2 sa-mi spuna si mie ce si cum despre ea, sa stiu sa nu bat drumul degeaba din Constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Parca-s unii de la o firma din bucale, imi scapa numele acum... Parerile erau impartite fata de ei, unii ii faceau tepari, altii ziceau ca sunt la a N-a mobra de la ei, fara probleme. Strict legat de mobra, poate face cineva o fapta buna si arunca un ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Tobele sunt prinse in 4 suruburi. Se potrivesc de pe TLS, SV si GSXR 1k http://www.tlplanet.com/forum/main-forums/tls-tlr-main-forum/37019-sv1000-exhaust-on-tlr-confirmed-fit/page2 Iti multumesc mult de ajutor. Presupun ca nu e diferenta intre S si R decat la unghiul lor. Eu am pe ea Yoshimura RS3 Titaniun , si nu au silencer , nu se aud tare , dar cred ca se leaga de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Rog pareri despre moto sau cel ce vinde acest suzuki sv 650! http://olx.ro/oferta/suzuki-sv-650-n-k8-ID3QbUs.html#05c369bd37. Eventual poate vreun coleg o poate vizualiza daca sta prin sect 2 sa-mi spuna si mie ce si cum despre ea, sa stiu sa nu bat drumul degeaba din Constanta. Multa lume a fost foarte dezamagita de "firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drogon Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare confrati motociclisti! Sunt proaspat posesor de Suzuki sv650 din 2009 si as vrea sa ii fac revizia de 12000 de km. Motocicleta am cumparat-o aproximativ cu 700 km in urma, iar uleiul( Motul ) avea culoare rosiatica si isi facea treaba. Acum si-a inchis culoarea si cutia de viteze se comporta ciudat, adica nu gasesc neutru cand motorul este in temperatura optima si uneori nu intra in viteza 1. De asemenea parca "intra fortat" in viteze cand schimb. As vrea sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei, ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare confrati motociclisti! Sunt proaspat posesor de Suzuki sv650 din 2009 si as vrea sa ii fac revizia de 12000 de km. Motocicleta am cumparat-o aproximativ cu 700 km in urma, iar uleiul( Motul ) avea culoare rosiatica si isi facea treaba. Acum si-a inchis culoarea si cutia de viteze se comporta ciudat, adica nu gasesc neutru cand motorul este in temperatura optima si uneori nu intra in viteza 1. De asemenea parca "intra fortat" in viteze cand schimb. As vrea sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei, ce imi recomandati? Pune-i ulei sintetic (motul7100, si cel existent pare tot 7100 dupa culoare). Pentru vara poti sa ii pui 10w60 ca raceste mai bine motorul. Verifica si ca ai jocul corect reglat la cablul de ambriaj atat la maneta (2cm la capatul manetei) dar mai important si jos la melc/tija impingatoare (o data cu uzura discurilor de ambreiaj acel joc scate) si tind sa cred ca acea senzatie de forta suplimentara cand bagi in viteza este data de faptul ca nu debreiaza complet cand tragi ambreiajul. De verificat si cablul ambreiaj ca nu are fire rupte la intrarea de jos in camasa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) regleaza ambreiajul de la surubul manetei. Daca nu se rezolva problema, sunt simptome clare de ulei vechi.. SVurile au cutie foarte pretentioasa la ulei. Se recomanda vascozitate(mai ales pt V2) de 15W50 sau 10W50 sau 10W60 pt canicula de Bucuresti si nu numai. Lumea baga 10W40 pt ca atata stie.. dar e vizibil mai buna o vascozitate ceva mai mare la tipul asta de motor mai ales pe vremea noastra. Ca brand sigur gasesti tu ceva, eu de ex merg de ceva ani pe Castrol Power 1 Racing 10W50 si sunt mega multumit in conditiii de exploatare sportiva la un pret sub MoFtul sau BelRay.. daca nu mergi turat si chinuit, poti sa iei un semisintetic linistit. Sintetice: Valvoline synpower 4T Castrol Power 1 Racing BelRay EXS Motul 7100 Semisintetice: Castrol Power 1 Castrol Grand Prix BelRay EXP Motul nu as recomanda Eu castrolul mi-l iau de aici, dar sunt oferte gramada pe net, forum, la mecanici etc http://consumabile.bepagroup.ro/ Editat Mai 21, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drogon Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Cred ca voi cumpara un 15W50 fiindca sigur nu voi circula la 0*C si de mers sportiv nu se pune problema, fiindca sunt incepator. Nu m-am hotarat ce marca sa cumpar, dar sigur nu Motul, mi se pare ca s-a degradat intr-o perioada scurta de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) 15v50 am bagat si eu. care i faza cu motul semisintetic? e asa rau? Editat Mai 21, 2015 de Marshal.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 eu unul am avut experiente nasoale cu un 5100 in conditiile in care merg mai sportiv, l-am folosit pe timp de vara caniculara si s'a copt prematur(2500km).. incepuse sa-mi sara din viteza si sa caraie urat cand bagam a 1a. N'am si n'am avut probleme cu cutia, era de la ulei Altii au folosit in repetate randuri fara probleme.. probabil tine de regimul de functionare a motorului si daca mergi usor fara sa turezi poate nu apar probleme, dar eu nu mai risc si nu am cum sa il consider un ulei bun uitandu'ma in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Cred ca voi cumpara un 15W50 fiindca sigur nu voi circula la 0*C si de mers sportiv nu se pune problema, fiindca sunt incepator. Nu m-am hotarat ce marca sa cumpar, dar sigur nu Motul, mi se pare ca s-a degradat intr-o perioada scurta de timp. motul 7100 e oki si isi pastreaza proprietatile de la ungere bine pe perioada celor 5000 km. verifica si jocul la ambreiaj te rog (la melc mai ales sub capacul de la pinionul lant - trebuie sa aiba o idee de joc cand nu este actionata maneta iar daca nu mai are joc deloc - trebuie reglat). stima, paul » Post actualizat in 21 May 2015 15:59 care i faza cu motul semisintetic? e asa rau? nu e nici o faza cu uleiul semisintetic. doar se degradeaza mai repede decat un ulei sintetic. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 * Schimbat uleiul si filtrul acum cateva zile. Am trecut la o vascozitate mai mare 15W50. Pana acum a mers cu 10W40. Am pastrat marca, Bel-Ray EXP. Dupa schimbarea aceasta, motorul suna putin mai gros (cel putin asa mi se pare mie), iar cutia este un pic mai stabila (nu stiu daca e termenul corect). In sensul ca simt altfel vitezele, schimba mai hotarat. Nu stiu exact cum sa explic ca sa ma fac inteles. Pana acum am sesizat doar lucruri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 @Radu, n'o sa regreti nicio clipa schimbarea vascozitatii.. daca ai prins canicula cu ulei 10W40, cu siguranta o sa fii mai impacat vara asta cand or incepe caldurile. Astea cu "pun ulei mai gros doar cand o fi motorul mai uzat" sunt mituri mecanicesti. Dupa cum spunea si Cesar, uleiul se alege in functie de regimul de functionare/temperaturile de rulare.. iar pt sezonul romanesc ce vine la pachet cu mega-canicule si temperaturi de 60gr la nivelul asfaltului se preteaza mult mai bine un uleii 10-15W50-60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salutare confrati motociclisti! Sunt proaspat posesor de Suzuki sv650 din 2009 si as vrea sa ii fac revizia de 12000 de km. Motocicleta am cumparat-o aproximativ cu 700 km in urma, iar uleiul( Motul ) avea culoare rosiatica si isi facea treaba. Acum si-a inchis culoarea si cutia de viteze se comporta ciudat, adica nu gasesc neutru cand motorul este in temperatura optima si uneori nu intra in viteza 1. De asemenea parca "intra fortat" in viteze cand schimb. As vrea sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei, ce imi recomandati? Este ca simptomul de "cutie grea" se manifesta doar cu motorul incins? Cauza cea mai usor de remediat este schimbarea tipului de ulei dar si a vascozitatii. Eu unul consider Motul un ulei mediocru cu foarte multa reclama. Nu vreau sa supar pe nimeni dar 7100 este un semi-sintetic (mai bun decat 5100 dar tot semi) colorat si parfumat. Partea buna este ca in ziua de azi nu prea mai exista uleiuri intr-atat de slabe incat sa strici un motor daca nu il schimbi la timp. Sa iei in considerare ca, cam orice ulei ai pune, daca dupa cateva mii de km iarasi incepe sa faca figuri cutia, este un semn ca ar trebui sa faci schimbul de ulei. Alte cauze pentru schimbarea cu dificultate a vitezelor: Joc prea mare in maneta de ambreiaj. Jocul intre maneta si suport trebuie sa fie de 3-4 mm. Uzura rulmentului de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drogon Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) @Cesar, simptomele se manifesta doar in momentul cand motorul este incins. Maine ma voi duce sa caut ulei si filtru apoi voi regla ambreiajul dupa cum scrie in manualul de service. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Editat Mai 22, 2015 de Drogon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 @Cesar, simptomele se manifesta doar in momentul cand motorul este incins. Maine ma voi duce sa caut ulei si filtru apoi voi regla ambreiajul dupa cum scrie in manualul de service. Multumesc tuturor pentru sfaturi! 1-1.5 cm joc la capatul manetei de ambreiaj (mie imi place sa il am mai larg si este reglat la 2cm) dar cel mai important este jocul de la sistemul melc-tija impingatoare. (maneta neactionata - un sfert de tura desfacut dupa ce acel surub atinge tija impingatoare): daca verifici - te rog sa scrii daca jocul la melc a fost ok (jocul scade odata cu uzura placilor de ambreiaj). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ce dimensiune are janta spate la SV 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 @ooopsss Janta spate e de 5.5. @Drogon Cu Motul 5100 10w40 pe SV650, cutia incepea sa faca figuri dupa 2500-3000km, as banui de asemenea ca e un unei slab. Am mai incercat Repsol Racing si n-am avut probleme. Iote SV-ul la ITP ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.