Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

salutari nu asi vrea sa te sperii insa 300V nu e un ulei recomandat pentru motoarele in V, El este un ulei foarte bun, recomandat pentru motoarele care in fisa tehnica zice ca trebuie sa mearga la turatii inalte , vazusem o data un reportaj legat de ce tip de ulei sa alegi in functie de motor, pentru motoarele in V era mai recomandat 7100 decat 300 V, acum is curios cum o sa se comporte si chiar m-asi bucura daca lasi o impresie legat de cum se comporta si daca merita

am avut un sezon cu 300v fara absolut nici o problema . in general ture lungi dar am tras destul de tare de motor , in 5000 de km am completat aproximativ 200 de grame, in conditiile in care la fiecare iesire vedea destul de des viteze de 200 si schimbari in limitare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din nou o intrebare tehnica la care nu prea raspunde lumea:

 

A facut cineva bypass la capsula-filtru de benzina? Vreau sa-i trag o electroliza de curatare la rezervor si sa pun filtru separat high-pressure ca are si ea niste ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, dupa indelungi perioade de gandire :), am decis sa fac trecerea de la pozitia de pilotat de pe S la cea de pe N, asa ca urmeaza sa fac respectiva conversie. Rog pe cei care au facut deja aceasta conversie, sau sunt mai in masura sa de niste tips-uri, sa o faca. Dupa documentarile mele, voi avea nevoie de :

- Jug superior ( flansa ) de sv 650 N, momentan nu am gasit pe la dezmembrari, am gasit doar doar de S. Cred ca ramane varianta sa iau una de S si sa o gauresc, pe cea originala a mobrei o pastrez intacta...

-ghidon : o sa caut ceva putin mai agresiv ca si pozitie, gen streetfighter

- prinderi ghidon : imi recomandati ceva anume ? se potrivesc orice prinderi? de exemplu https://www.olx.ro/oferta/prinderi-plus-inaltatoare-ghidon-adaptoare-yamaha-honda-suzuki-risere-ID4l8LQ.html#9c2e994fc8

- conducte de frana mai lungi ( + 3 inc, 8 cm ) : ce si cum imi recomandati ? nu vreau neaparat metalice, si asa ma costa mai mult decat preconizam...

- cablu ambreiaj mai lung : merge de N din cate am inteles

- cablul de aceleratie : se poate reruta pe langa cadru

 

As fii posibil interesat si de un chit complet de conversie de tip ABM sau altceva de gen, dar nu la preturi de 3-400 euro....

 

Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, dupa indelungi perioade de gandire :), am decis sa fac trecerea de la pozitia de pilotat de pe S la cea de pe N, asa ca urmeaza sa fac respectiva conversie. Rog pe cei care au facut deja aceasta conversie, sau sunt mai in masura sa de niste tips-uri, sa o faca. Dupa documentarile mele, voi avea nevoie de :

- Jug superior ( flansa ) de sv 650 N, momentan nu am gasit pe la dezmembrari, am gasit doar doar de S. Cred ca ramane varianta sa iau una de S si sa o gauresc, pe cea originala a mobrei o pastrez intacta...

-ghidon : o sa caut ceva putin mai agresiv ca si pozitie, gen streetfighter

- prinderi ghidon : imi recomandati ceva anume ? se potrivesc orice prinderi? de exemplu https://www.olx.ro/oferta/prinderi-plus-inaltatoare-ghidon-adaptoare-yamaha-honda-suzuki-risere-ID4l8LQ.html#9c2e994fc8

- conducte de frana mai lungi ( + 3 inc, 8 cm ) : ce si cum imi recomandati ? nu vreau neaparat metalice, si asa ma costa mai mult decat preconizam...

- cablu ambreiaj mai lung : merge de N din cate am inteles

- cablul de aceleratie : se poate reruta pe langa cadru

 

As fii posibil interesat si de un chit complet de conversie de tip ABM sau altceva de gen, dar nu la preturi de 3-400 euro....

 

Mersi anticipat.

salut am un prieten care a facut aceiasi modificare ca tine insa nu a fost multumit, daca vrei poti sa il cauti pe aici pe site si cand intra poate iti spune ceva din experienta ce a avut-o (Bonzoo il cheama pe aici )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a fost S, La momentul cumpararii N era mai scump decat S,

-Jugurile au fost gaurite pt prindere ghidon

-conducte de frana gasesti la dez.moto .... merita cele cu insertie metalica ( alea din furtun panzat oricum nu le schimba nimeni la intervalul recomandat de producator )

-cablul ambreiaj si acc. de la N

-grija si la cablul de soc

-renuntand la carene au trebuit scurtate cablurile electrice de la ghidon/ nu e cazul daca ramane carena

-au ramas doar prinderile scaritelor pilot de la S / sunt ceva " mai pe spate "

- pozitie si manevrabilitate imbunatatita

.... costurile depind de mofturi, nou sau SH....in cazul meu amortizate de vanzarea carenelor, bord, oglinzi ( aici nu ma refer la ansamblul fata DUCATI )

Spor !

Parerea mea : merita conversia.

post-15613-0-09678200-1487929253_thumb.jpg

post-15613-0-78237300-1487929259_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru pont, o sa iau legatura cu el. Acum nu stiu de ce nu ar fii fost el multumit, pe forumurile de afara absolut toti s-au declarat incantati de schimbare, dpdv. confort, manevrabilitate.

tocmai pentru ca devenise prea confortabila, prea relaxanta ,,,, parca numai era funy” zicea el. probabil se invatase cu ea mai sport si trecerea i s-a parut prea drastica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. are careva de vanzare piesele 8 10 si 12 din graficul asta?

67.gif

 

noi le-am gasit, da' nu imi vine sa dau 100 de euro pe 2 fiare si un plastic daca pot sa le gasesc aici sau la dezmembrari...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa schimb toba stock cu ceva care sa se auda mai frumos. Gasesc pe la noi ceva, sau sa ma uit pe siteuri din afara?

Sau stiti pe careva care face pe comanda? SV650S din 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...