Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curios,eu am fugit de K7 datorita euro3 double spark si sonda lambda...pe K4-K6 e lejer totul,de la K7 incep porcariile.Motoretele insa identice in rest din cate stiu eu...nu vad combinatia cu K7.

Sv'ul are mai multa personalitate,mai ales datorita V2'ului dar cred ca Hornet'ul e un motor mai bun luat pe ansamlu - Impaca si capra si varza,si cred ca multa lume asta cauta.Poate de aia.

Plus da hornetul see conduce că bicicleta SV trebuie un pic mai multa tehnica la el. Eu de asta îl găsesc a fi un motor excelent de începători, te obligă oarecum sa conduci mai cu tehnică și asta e un mare plus daca schimbi motorul sau clasa de motoare, că deja știi să te dai cum trebuie pe un motor. Iar Sv-ul de 650 e foarte mult subapreciat de către multi motociclisti, ba că nu are destui cai putere, ba că e cu prea multă ,, personalitate" pentru incepatori. Însă per total eu îs de părere că e un motor excelent pentru începători și nu numai Editat de ske087
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestia de mai sus, @slg-motorcycles, insa eu caut ceva naked. Imi place foarte mult modelul cu cadru negru si naked. Dar chiar nu gasesc :(... As vrea totusi sa imi iau ceva in urmatoarea luna ca se duce sezonul. Daca nu dau peste un SV asa cum imi place, cred ca ma arunc catre o Hornet... Parca vad ca o sa calaresc un hornet stand cu gandul la SV :))

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pentru sugestia de mai sus, @slg-motorcycles, insa eu caut ceva naked. Imi place foarte mult modelul cu cadru negru si naked. Dar chiar nu gasesc :(... As vrea totusi sa imi iau ceva in urmatoarea luna ca se duce sezonul. Daca nu dau peste un SV asa cum imi place, cred ca ma arunc catre o Hornet... Parca vad ca o sa calaresc un hornet stand cu gandul la SV :))

cu cadrul negru și naked numstiu dacă găsești, cadrul negru apare în producție daca nu mă înșel numa in 2007 și s-au făcut destul de puține atunci imediat după s-a trecut la gladius așa că sc 650 nu cred că o să găsești naked cu cadrul negru, însă speranță nu moare niciodată
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cadrul negru și naked numstiu dacă găsești, cadrul negru apare în producție daca nu mă înșel numa in 2007 și s-au făcut destul de puține atunci imediat după s-a trecut la gladius așa că sc 650 nu cred că o să găsești naked cu cadrul negru, însă speranță nu moare niciodată

 

Cadrul negru apare de la modelul 2005 in sus. Si doar in 2009 a aparut Gladius. Ce e drept, la noi in tara majoritatea SV-urilor sunt <2005 deci mai rar cu cadrul vopsit. Eu am decis ca intr-un final sa imi iau din Italia SV. Acolo fiind mai multe la vanzare am avut de unde sa aleg un K8 (naked) superb.

Editat de bambilici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat cu cadrul negru,dar mi-a picat una cu cel normal cu foarte multe extrasuri si nu am mai stat pe ganduri.Ideale ar fi modelele 05-06 alea deja au cadrul negru si "S'ul" acela stilzat pe rezervor - nu mai e stickerul suzuki.Modelul 2007+ mi se pare inferior,repet,datorita trecerii la euro3 cu sonda lambda si double spark samd.As cauta 05-06 cu cat mai multe extras'uri pe ele (toba si pompa frana fata cele mai importante)

Plus da hornetul see conduce că bicicleta SV trebuie un pic mai multa tehnica la el. Eu de asta îl găsesc a fi un motor excelent de începători, te obligă oarecum sa conduci mai cu tehnică și asta e un mare plus daca schimbi motorul sau clasa de motoare, că deja știi să te dai cum trebuie pe un motor. Iar Sv-ul de 650 e foarte mult subapreciat de către multi motociclisti, ba că nu are destui cai putere, ba că e cu prea multă ,, personalitate" pentru incepatori. Însă per total eu îs de părere că e un motor excelent pentru începători și nu numai

Nu mi se pare.E total diferit ca si feeling de japonezele clasice 4L - aderenta e mai slaba pe fata si tre sa stii ce faci.Dozajul acceleratiei e dur,din topor,ceea ce poate pune probleme grave unui incepator.Plus ca exact aici intervine puterea care e f mare in ture joase (pana in 6000) incomparabila cu un 4l de 600.Poti face slideuri doar daca te ridici de pe sa si bagi mana sanatos in gaz pe la 2-3mii in a 2a ceea ce e f fun dar pt un incepator...nu mai zic de frana de motor - trebuie sa stii sa schimbi inferioara cu sprit ca sa mearga lin,etc.Toate astea mi se par o combinatie cam nerecomandabila pt novici.Singurul atu e ca e simtitor mai usoara si cu un centru de greut mai coborat.

Pt mine personal e o moto ff fun v2'ul e superb si intradevar cadrul e bun pe curbe dar trebuie sa stii ce faci pt ca nu ii place sa fie batzaita pe viraj.Pt un incepator,nu as recomanda.Pe hornet poti dormi - pana sa traga ceva hornetul trebuie sa il polizezi de iti sar ochii ori asta te musca de cwr rapid - mai nervos spatele si mai slaba fata ca si feeling.

Hornetul are bicicleta misto. Dar e cam "adunat".

zici tu?nu mi s-a parut.am stat 2 ani pe un hornet,modelul 2000,dar draq sunt la fel toate...moale,nu iti dadea vreun mare feeling,intradevar puteai sa faci ce vrei tu cu ea ca nu comenta,accepta bruscarile,greselile.Frane execrabile insa,suspensie fara nici un feeling.Dar per total o moto f buna ca all-rounder.UJM prin definitie.

Mie ca si bicicleta 600rr 2005 mi s-a parut...perfect.Si zx6r 04 la fel.Si tot timpul am vrut sa incerc cbr1000rr 2008 care e atat de laudat,dar nu am avut ocazia.In fine,vorbim deja despre alte clase.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, imi puteti spune si mie, va rog frumos, pentru o SV650 din 2008 pe la 35K KM, ce ar trebui verificat/schimbat? Sau voi (daca ati ajuns la numarul asta de KM sau daca l-ati depasit de mult), ce a trebuit sa faceti/probleme ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Ma pregatesc sa cresc nitel la anul si dupa muuulte cautari am ajuns la o singura motocicleta: SV1000. Problema e ca nu am reusit sa dau de nimeni cu SV1000, pe olx uneori nu e nici macar una de vanzare ( iar la nemti abia sunt cateva pe mobile) :crack: . Momentan eu am un Kawa er-6n si am zis ca vreau tot ceva in 2 cilindrii. Sincer habar n-am daca o sa imi placa sau nu. Din ce am citit eu in reviewuri, as vrea din 2005.

Si acum am cateva intrebari

1.Este brutala acceleratia fata de o motocicleta de 650 in 2 cil (ex: er 6n ,sv650) ?

2.Unde as putea sa mai caut ?

3.Care ar fi valoarea lor reala, avand in vedere ca anul asta au mai crescut preturile la mobre?

4.Stiu ca n-ar trebui sa intreb de consum la o motocicleta de 1000, dar totusi fac destul de multi kilometrii. Cat consuma in medie? la mine pot zice ca ~5-6l si nu as vrea sa ma trezesc ca iau ceva care papa dublu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum am cateva intrebari

1.Este brutala acceleratia fata de o motocicleta de 650 in 2 cil (ex: er 6n ,sv650) ?

2.Unde as putea sa mai caut ?

3.Care ar fi valoarea lor reala, avand in vedere ca anul asta au mai crescut preturile la mobre?

4.Stiu ca n-ar trebui sa intreb de consum la o motocicleta de 1000, dar totusi fac destul de multi kilometrii. Cat consuma in medie? la mine pot zice ca ~5-6l si nu as vrea sa ma trezesc ca iau ceva care papa dublu :))

1. Destul de

2. Sunt destul de rare, doar sa mai apara cate unul pe olx, mobile.de sau moto.it

3. Eu acum vreo 2 ani am dat 2350€ pe una in stare f buna. Pe-acolo pretul.

4. In oras prin trafic imi consuma cam 10-11. La drum lung vreo 5-6 daca merg cuminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am verificat statisticile de fuelly.com si arata mai bine consumul :)) sa zicem ca asta nu e problema, pentru ca voi avea si un venit stabil peste un an.

Sper sa gasesc ceva decent cand va sosi momentul. App cu piesele de schimb cum e ? se gasesc usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10-11 în oraș ? Da nu mai dai a doua ?

Consumul maxim ce l-am avut a fost pe autostradă prin Bulgaria undeva la 8-9 la suta mers constant cu 200 și full loaded cu bagaje. Asi putea spune că e undeva la 6-7 prin oraș și 5,5-6 in afară mers destul de tare, asta însemnând medie de 120 -130

1. Destul de

2. Sunt destul de rare, doar sa mai apara cate unul pe olx, mobile.de sau moto.it

3. Eu acum vreo 2 ani am dat 2350€ pe una in stare f buna. Pe-acolo pretul.

4. In oras prin trafic imi consuma cam 10-11. La drum lung vreo 5-6 daca merg cuminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10-11 în oraș ? Da nu mai dai a doua ?

Consumul maxim ce l-am avut a fost pe autostradă prin Bulgaria undeva la 8-9 la suta mers constant cu 200 și full loaded cu bagaje. Asi putea spune că e undeva la 6-7 prin oraș și 5,5-6 in afară mers destul de tare, asta însemnând medie de 120 -130

Are si a doua? :lol: am specificat ca e cazul meu. In aglomeratie atat imi ia, csf-ncsf...

» Post actualizat in 24 Jun 2018 18:11

@ske: acum am vazut ca esti din sibiu. Probabil la voi e mai liber pe timpul zilei in oras, la noi aicisha nu... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ăla vechi, cu care am inceput, cu cel de 1000 mă dau acum, care e o cu totul alta Satana fata de cel de 650 :)

 

@ske: Si abia acum am vazut ca la profil ai trecut un sv650, eu vorbeam de cel de 1000... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor, mi-am luat acum 3 sapt. un suzuki sv650s 2003, dar am ramas....in pana prostului cu el :)). Am vrut sa fac o medie la consum si asteptam becul sa se aprinda, cand m-a lasat in drum spre casa de la munca. Becul se aprinde atunci cand dau contactul, doar ca nu imi arata cand e pe duca benzina, singura varianta acum o am sa legan motocicleta sa vad cata benzina am. Mc.

» Post actualizat in 14 Jul 2018 15:52

Intrebarea pe care n-am pus-o era, de la ce ar putea sa fie ca becul aa nu se aprinda atunci cand mai e putin combustibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce crash pads/frame sliders aveti puse pe motor?

Eu ma uitam la unele de la motosliders, care chiar arata si fain, (svparts din USA) dar costa 80$ transportul (iar 160$ ar fi frame sliders, bar end sliders si swing arm sliders/spools).

 

Parca nu as da atatia bani pe transport..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...