Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Bai, daca ati sti cat de mandru is de SVu meu. Cu plinul facut, am facut 276,4km(majoritatea in afara localitatii) pana sa se aprinda becu' de dus motoru la readapat. Pe la 250km imi ziceam ca mi s-a ars becu sau vreo siguranta si ma tot asteptam dintr-un moment in altul sa faca hac-hac si sa raman ca bou'-n drum. Dar nu, SV rulz :D

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am mai patit ca tot nu se aprindea becul si ma gandeam, ca 100% e stricat. asta o fost in weekend, in afara orasului.... am scos consum de 4.2% cu pasagera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrei d la motor..mers mai mult inafara,in oras..ai putea sa dai mai multe detalii despre tine,inaltime,kg si cum ai vrea sa-l folosesti..

 

pai sincer sa fiu o sa merg si in oras si in afara , probabil mai mult in afara pe national nu neaparat pe autostrada

inaltime 1.80 , kg. 78 . nu vreau sa sa merg cu viteze de 150-200 km/h si ma interesa daca pana in 130-140 te bate vantul tare pe ea

 

ideea care este , imi place sv650 , preferam un sv650 s cel cu semicarena insa nu prea mai sunt la oferta (intentionez sa-l iau nou in leasing) acum deja pretul fara oferta este destul de mare , la aceiasi bani iti iei GSR600 sau mai pui un pic si te alegi cu yamaha xj6 diversion model 2009

 

totusi ....are v-twinul asta un sunet bestial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos...

 

eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena.......

 

eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked...

 

eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos...

 

eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena.......

 

eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked...

 

eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ...

 

am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro

 

Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro

 

 

ia-ti bagai yamaha......4L rulz :P :D

 

bafta la cumparaturi

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti bagai yamaha......4L rulz :P :D

 

bafta la cumparaturi

 

 

da bagai , e frumoasa si yamaha e si model 09 insa prima optiune a fost si deocamdata ramane sv-ul , numai sa gasesc la 5000

vezi ca esti in zona v-twin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon :D

 

 

am sunat chiar acum. sv-ul s sa vandut acum 3 zile cu 5300 eu

oricum merci pt pont

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

exact ca al meu, mai putin suportu de topcase si evacuarea, in rest identic :P Bafta la vanzare.

 

p.s. acum am vazut pretu', e moca, cine vrea SV 2nd hand, go 4 it

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ?

 

iti consuma 5 , 6 la suta in afara !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebe la careva crashpaduri Motoslider? Vreau sa cumpar de pe ebay.com si se merita luate mai multe pt un transport mai ieftin. Pentru una singura, transportul costa 29$ + 3$ asigurarea.

 

pe sv650.org se zice ca is cele mai bune crashpaduri.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...sid=p2759.l1259

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am si eu o grija.. :P vineri plec in tara sa vad (cumpar) un sv650s din 2003. Ma gandesc ca posesorii pot sa'mi indice cam la ce sa ma uit, stiu si eu..vreo hiba specifica modelului, unde se crapa cadrul, vreun clantanit normal/anormal la motor pe care ar trebui sa-l am in vedere.

 

Modelul e primul pe injectie.

Merci, si poate ne vedem pe viitor daca am noroc vineri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ?

 

Aceeasi intrebare o am si eu,cat va consuma? mie in oras imi ia cam 6-6.5 chiar.E cumva mult,trebuie sa umblu la carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras nu pot sa spun pentru ca la noi se merge ca-n jungla. Eu merg turat, folosesc mult frana de motor. La mers linistit 120-160 km/h imi consuma 4.6-5 L . Am modelul carenat. La naked poate e un pic mai mare datorita curentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anyone? :P :D

 

-vezi sa porneasca usor la rece, si mai usor la cald

-sa aiba raspuns bun la acceleratie (adica sa creasca si sa scada repede turatiile :D )

-daca faci o tura cu ea, poti sa vezi daca cumva trage intr-o directie, lasand ghidonul. daca drumul e perfect si trage intro parte, nu cred ca e semn bun.

-verifica grosimea discurilor de frana, ca is scumpe :), adica sa fie peste 4 mm (la 4mm se schimba discul, cel putin la Sv-ul de prima generatie.)

-verifica starea cauciucurilor, data fabricatiei a acestora(scrie in latera dot xxxx, primele 2 cifre reprezinta anul de fabricatie, ultimele 2, saptamana in care s-a fabricat. poate sa fie si invers, nu stiu exact. )

-vezi daca lantul joaca in latera mult, vezi cum e uzura pinionului spate, daca dinti nu mai is simetrici (seamana cu innotatoarea unui rechin :lol: ) sau daca is foarte mici (de la uzura)

-telescopul vezi sa nu fie prea moale si daca o inpingi sa revina cu viteza constanta, poti verifica si daca scapa ulei semeringurile de la furca...

-mai is multe, dar eu la acestea as fii cel mai atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!..Am nevoie de un sfat in ceea ce priveste alegerea kit-ului de lant.

MEtionez ca am un sv 650s/2006 si pe luis.de am gasit kit lant DID 130euro pt modele 2003-2006 http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 si acelasi kit DID zic eu la 80euro pret redus http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 in sectiunea pt modele 1999-2002..

Itrebarea fireasca este: sv din '99 pana AZI are acelasi kit de lant !?

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...