mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? iti consuma 5 , 6 la suta in afara !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 trebe la careva crashpaduri Motoslider? Vreau sa cumpar de pe ebay.com si se merita luate mai multe pt un transport mai ieftin. Pentru una singura, transportul costa 29$ + 3$ asigurarea. pe sv650.org se zice ca is cele mai bune crashpaduri. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...sid=p2759.l1259 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 claman...nu-mi vine a crede ca s-a vandut cu 5300 cand pretul in magazin era de 4999 eu tva inclus...in fine..pacat ca s-a dat... ps:era model 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare, am si eu o grija.. vineri plec in tara sa vad (cumpar) un sv650s din 2003. Ma gandesc ca posesorii pot sa'mi indice cam la ce sa ma uit, stiu si eu..vreo hiba specifica modelului, unde se crapa cadrul, vreun clantanit normal/anormal la motor pe care ar trebui sa-l am in vedere. Modelul e primul pe injectie. Merci, si poate ne vedem pe viitor daca am noroc vineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? Aceeasi intrebare o am si eu,cat va consuma? mie in oras imi ia cam 6-6.5 chiar.E cumva mult,trebuie sa umblu la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 In oras nu pot sa spun pentru ca la noi se merge ca-n jungla. Eu merg turat, folosesc mult frana de motor. La mers linistit 120-160 km/h imi consuma 4.6-5 L . Am modelul carenat. La naked poate e un pic mai mare datorita curentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 anyone? -vezi sa porneasca usor la rece, si mai usor la cald -sa aiba raspuns bun la acceleratie (adica sa creasca si sa scada repede turatiile ) -daca faci o tura cu ea, poti sa vezi daca cumva trage intr-o directie, lasand ghidonul. daca drumul e perfect si trage intro parte, nu cred ca e semn bun. -verifica grosimea discurilor de frana, ca is scumpe , adica sa fie peste 4 mm (la 4mm se schimba discul, cel putin la Sv-ul de prima generatie.) -verifica starea cauciucurilor, data fabricatiei a acestora(scrie in latera dot xxxx, primele 2 cifre reprezinta anul de fabricatie, ultimele 2, saptamana in care s-a fabricat. poate sa fie si invers, nu stiu exact. ) -vezi daca lantul joaca in latera mult, vezi cum e uzura pinionului spate, daca dinti nu mai is simetrici (seamana cu innotatoarea unui rechin ) sau daca is foarte mici (de la uzura) -telescopul vezi sa nu fie prea moale si daca o inpingi sa revina cu viteza constanta, poti verifica si daca scapa ulei semeringurile de la furca... -mai is multe, dar eu la acestea as fii cel mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut!..Am nevoie de un sfat in ceea ce priveste alegerea kit-ului de lant. MEtionez ca am un sv 650s/2006 si pe luis.de am gasit kit lant DID 130euro pt modele 2003-2006 http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 si acelasi kit DID zic eu la 80euro pret redus http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 in sectiunea pt modele 1999-2002.. Itrebarea fireasca este: sv din '99 pana AZI are acelasi kit de lant !? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 probabil diferenta intre ele e ca una e cu lant cu garnituri tip o-ring (solutie clasica, 80E) iar cealalta e cu garnituri tip x-ring (130E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 anyone? Cam ce a scris si pepsi, cu mentiunea ca mai toate de care a spus el sunt consumabile...............adica daca cunosti pretul componentelor cu uzura, pentru a negocia ( la al meu am negociat 100 E pe net si inca 100 E in Italia, fata de pretul din anunt ) .Cadrul , cum s-a spus sa nu "traga", zgomote suspecte in motor( e tinerel ca sa faca urat )......e cam loterie, adica cu un aditiv in ulei se reduce zgomotul. Sa fi atent si la eventualele modificari si urme de cazaturi. Mai era pe forum o sectiune dedicata achizitiilor second hand..........oricum daca ti se pune pata , tot il cumperi ! Daca are istoric service, ai putea vedea si schimburile in ce intervale s-au facut. Si SUCCES !.....si BAFTA !........sa ne prezinti jucarica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 voi ati incercat sa puneti bec cu luminozitate sporita? ce rezultate dadeau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 probabil diferenta intre ele e ca una e cu lant cu garnituri tip o-ring (solutie clasica, 80E) iar cealalta e cu garnituri tip x-ring (130E MULTAM!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 claman...nu-mi vine a crede ca s-a vandut cu 5300 cand pretul in magazin era de 4999 eu tva inclus...in fine..pacat ca s-a dat... ps:era model 2008 da ,sa vandut cu 5300 , cel putin asa mi-au spus cand am sunat ...ce sa-i faci cu preturile astea , afara-i vopsit gardu si inauntru-i leopardul 5000 era un pret corect dar deja modelele 09 sunt 6500 - 7000 eu iar la banii astia chiar ai de unde alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? sv650s din 2000 - buc-bv mers usor sportiv 5.1l/100km voi ati incercat sa puneti bec cu luminozitate sporita? ce rezultate dadeau? nu stiu daca am inteles bine ce ai intrebat, dar daca te referi la faza scurta+lunga ,da am schimbat eu becurile si diferenta e una vizibila nu e xenon dar vizibil Editat Mai 20, 2009 de R4z0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ce stiti de intrunirea de la cluj? care veniti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) -vezi sa porneasca usor la rece, si mai usor la cald-sa aiba raspuns bun la acceleratie (adica sa creasca si sa scada repede turatiile ) -daca faci o tura cu ea, poti sa vezi daca cumva trage intr-o directie, lasand ghidonul. daca drumul e perfect si trage intro parte, nu cred ca e semn bun. -verifica grosimea discurilor de frana, ca is scumpe , adica sa fie peste 4 mm (la 4mm se schimba discul, cel putin la Sv-ul de prima generatie.) -verifica starea cauciucurilor, data fabricatiei a acestora(scrie in latera dot xxxx, primele 2 cifre reprezinta anul de fabricatie, ultimele 2, saptamana in care s-a fabricat. poate sa fie si invers, nu stiu exact. ) -vezi daca lantul joaca in latera mult, vezi cum e uzura pinionului spate, daca dinti nu mai is simetrici (seamana cu innotatoarea unui rechin ) sau daca is foarte mici (de la uzura) -telescopul vezi sa nu fie prea moale si daca o inpingi sa revina cu viteza constanta, poti verifica si daca scapa ulei semeringurile de la furca... -mai is multe, dar eu la acestea as fii cel mai atent. merci frumos, o sa verific si asta. Cel mai frica imi e de un cadru stramb, nu mi'ar placea sa intru din senin in voblaj pe la 140-150 la ora vreodata... Cam ce a scris si pepsi, cu mentiunea ca mai toate de care a spus el sunt consumabile...............adica daca cunosti pretul componentelor cu uzura, pentru a negocia ( la al meu am negociat 100 E pe net si inca 100 E in Italia, fata de pretul din anunt ) .Cadrul , cum s-a spus sa nu "traga", zgomote suspecte in motor( e tinerel ca sa faca urat )......e cam loterie, adica cu un aditiv in ulei se reduce zgomotul. Sa fi atent si la eventualele modificari si urme de cazaturi.Mai era pe forum o sectiune dedicata achizitiilor second hand..........oricum daca ti se pune pata , tot il cumperi ! Daca are istoric service, ai putea vedea si schimburile in ce intervale s-au facut. Si SUCCES !.....si BAFTA !........sa ne prezinti jucarica. Merci! Sa fie! Cum as putea sa nu v'o prezint? aseara n'am putut nici sa ma uit calumea la meci ca imi sarea poponeatza de bucurie ca plec. Abia astept ziua de maine. La 5 jumate AM e plecarea.. sa speram ca dau peste ceva bun, in poze imi place tare cum arata..acum sa vedem si pe viu cum e Sper sa devin un membru al subforumului in curand .. va dau raportul maine-poimaine in legatura cu achizitia Editat Mai 21, 2009 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ce stiti de intrunirea de la cluj? care veniti? Anu' trecut a fost una din cele mai reusite motopartyuri; din pacate anul acesta nu pot ajunge, fiind plecat din tara. Drum bun si distractie placuta celor care mergeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Eu o sa fiu acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) cand e ? cand e ? am fost cam absent in ultimul timp., dar ma revansez eu cumva imi caut toba, am gasit unele home-made, la preturi foarte bune, m-ar tenta. Suna bine inoxul ? Editat Mai 21, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 cand e ? cand e ? am fost cam absent in ultimul timp., dar ma revansez eu cumva imi caut toba, am gasit unele home-made, la preturi foarte bune, m-ar tenta. Suna bine inoxul ? este weekendul viitor(vineri,sambata,duminica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Daca fac rost de monitori normal ca vin si eu la Cluj . Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 cand e ? cand e ? am fost cam absent in ultimul timp., dar ma revansez eu cumva imi caut toba, am gasit unele home-made, la preturi foarte bune, m-ar tenta. Suna bine inoxul ? DE UNDE SI CATI BANI?? NU STIU CUM SUNA PE SV , DAR AM DOI PRIETENI, UNU CU UN GSXR 600 DIN 2005 SI UNU CU UN R6 DIN 2000) CARE SI-AU MODIFICAT TOBELE ORIGINALE SI SUNA DEMENTIAL. MODIFICAT LA MODUL SCURTAT SI GOLIT (GOLITE NU DE TOT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 La multi ani de Constantin si Elena pentru cine se simte ))))) Mai greu cu forumurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 69-80 euro--- cica suna frumos tare pe V-uri . Vreau sa pastrez originala intacta... Da, la multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.