m4v3rick Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Bai, daca ati sti cat de mandru is de SVu meu. Cu plinul facut, am facut 276,4km(majoritatea in afara localitatii) pana sa se aprinda becu' de dus motoru la readapat. Pe la 250km imi ziceam ca mi s-a ars becu sau vreo siguranta si ma tot asteptam dintr-un moment in altul sa faca hac-hac si sa raman ca bou'-n drum. Dar nu, SV rulz Editat Mai 18, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 si eu am mai patit ca tot nu se aprindea becul si ma gandeam, ca 100% e stricat. asta o fost in weekend, in afara orasului.... am scos consum de 4.2% cu pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 depinde ce vrei d la motor..mers mai mult inafara,in oras..ai putea sa dai mai multe detalii despre tine,inaltime,kg si cum ai vrea sa-l folosesti.. pai sincer sa fiu o sa merg si in oras si in afara , probabil mai mult in afara pe national nu neaparat pe autostrada inaltime 1.80 , kg. 78 . nu vreau sa sa merg cu viteze de 150-200 km/h si ma interesa daca pana in 130-140 te bate vantul tare pe ea ideea care este , imi place sv650 , preferam un sv650 s cel cu semicarena insa nu prea mai sunt la oferta (intentionez sa-l iau nou in leasing) acum deja pretul fara oferta este destul de mare , la aceiasi bani iti iei GSR600 sau mai pui un pic si te alegi cu yamaha xj6 diversion model 2009 totusi ....are v-twinul asta un sunet bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Nu vezi ce laudat ii pe aici SV-ul??? deci bafta la achizitie! Alegerea ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos... eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena....... eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked... eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos... eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena....... eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked... eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ... am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Vezi aici http://www.suzuki.royalmotors.ro/downloads...ki_new_3_20.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro ia-ti bagai yamaha......4L rulz bafta la cumparaturi Editat Mai 19, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ia-ti bagai yamaha......4L rulz bafta la cumparaturi da bagai , e frumoasa si yamaha e si model 09 insa prima optiune a fost si deocamdata ramane sv-ul , numai sa gasesc la 5000 vezi ca esti in zona v-twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon am sunat chiar acum. sv-ul s sa vandut acum 3 zile cu 5300 eu oricum merci pt pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salutare, Luati fratilor repede! O comoara... http://s4.transfer.ro/storage/Classic_Moto...anics-558f9.rar Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stick Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am si eu un sv de dat .. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=189783 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Smeeechera carticica Vulture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Am si eu un sv de dat .. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=189783 exact ca al meu, mai putin suportu de topcase si evacuarea, in rest identic Bafta la vanzare. p.s. acum am vazut pretu', e moca, cine vrea SV 2nd hand, go 4 it Editat Mai 19, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? iti consuma 5 , 6 la suta in afara !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 trebe la careva crashpaduri Motoslider? Vreau sa cumpar de pe ebay.com si se merita luate mai multe pt un transport mai ieftin. Pentru una singura, transportul costa 29$ + 3$ asigurarea. pe sv650.org se zice ca is cele mai bune crashpaduri. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...sid=p2759.l1259 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 claman...nu-mi vine a crede ca s-a vandut cu 5300 cand pretul in magazin era de 4999 eu tva inclus...in fine..pacat ca s-a dat... ps:era model 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare, am si eu o grija.. vineri plec in tara sa vad (cumpar) un sv650s din 2003. Ma gandesc ca posesorii pot sa'mi indice cam la ce sa ma uit, stiu si eu..vreo hiba specifica modelului, unde se crapa cadrul, vreun clantanit normal/anormal la motor pe care ar trebui sa-l am in vedere. Modelul e primul pe injectie. Merci, si poate ne vedem pe viitor daca am noroc vineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? Aceeasi intrebare o am si eu,cat va consuma? mie in oras imi ia cam 6-6.5 chiar.E cumva mult,trebuie sa umblu la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 In oras nu pot sa spun pentru ca la noi se merge ca-n jungla. Eu merg turat, folosesc mult frana de motor. La mers linistit 120-160 km/h imi consuma 4.6-5 L . Am modelul carenat. La naked poate e un pic mai mare datorita curentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 anyone? -vezi sa porneasca usor la rece, si mai usor la cald -sa aiba raspuns bun la acceleratie (adica sa creasca si sa scada repede turatiile ) -daca faci o tura cu ea, poti sa vezi daca cumva trage intr-o directie, lasand ghidonul. daca drumul e perfect si trage intro parte, nu cred ca e semn bun. -verifica grosimea discurilor de frana, ca is scumpe , adica sa fie peste 4 mm (la 4mm se schimba discul, cel putin la Sv-ul de prima generatie.) -verifica starea cauciucurilor, data fabricatiei a acestora(scrie in latera dot xxxx, primele 2 cifre reprezinta anul de fabricatie, ultimele 2, saptamana in care s-a fabricat. poate sa fie si invers, nu stiu exact. ) -vezi daca lantul joaca in latera mult, vezi cum e uzura pinionului spate, daca dinti nu mai is simetrici (seamana cu innotatoarea unui rechin ) sau daca is foarte mici (de la uzura) -telescopul vezi sa nu fie prea moale si daca o inpingi sa revina cu viteza constanta, poti verifica si daca scapa ulei semeringurile de la furca... -mai is multe, dar eu la acestea as fii cel mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut!..Am nevoie de un sfat in ceea ce priveste alegerea kit-ului de lant. MEtionez ca am un sv 650s/2006 si pe luis.de am gasit kit lant DID 130euro pt modele 2003-2006 http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 si acelasi kit DID zic eu la 80euro pret redus http://www.louis.de/_104631518fc46aec8cde2...artnr_gr=100411 in sectiunea pt modele 1999-2002.. Itrebarea fireasca este: sv din '99 pana AZI are acelasi kit de lant !? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.