loory Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Vreau sa schimb kitul de lant, ce ar fi mai recomandabil pinion de 44 sau 45 ??!!! DID sau REGINA??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Eu am trecut de la 44 la 45 si nu e mare diferenta. Mai castigi putin demaraj in detrimentul vitezei de varf . Cam 2%. Nici intre DID si Regina n-as zice ca o marca e mai buna sau mai proasta. Ambele sunt OK. Te poti orienta si dupa alte criterii cum ar fi montare gratuita sau calitate service-ului. Schimbarea pinioanelor si a lantului e o ora sau doua de munca, in functie de pricepere si existent sculelor potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 "Pedala" = termen des utilizat in randul proprietarilor de comuniste (este si cazul meu), noi inca il mai folosim asa de dragul de al folosi si nu ma deranjeaza daca altii rad de mine, in mintea mea fac un efort psihic si pun ghilimele. Stai linistit nu ma supar. Nu te speria ca sieu am avut ij si chiar mai dadeam la pedala de-mi sareau ochii cand ceva nu-i placea. Dar scoteam bujia bagam un pic de benzina cu siringa si pornea apoi. Mentionez ca avem un mognetou(de la ceva utilaj rusesc adaptat). Referitor la toba asteptam un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Al meu nu avea probleme cu aprinderea sau cu nivelul benzinei, avea dintii de pe coroana aia de pornire mancati si nu prindeau bine decat vre-o 5-6 si pana ii nimeream imi cam veneau nervii. Oricum imi aduc aminte cu placere (dar nu prea mare). Cat despre toba aveti toate detaliile pe topicul cu vanzari piese. Salutari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 fratilor, de azi, sunt si eu sv-ist . am luat un sv650s din 1999. ca aspect nu-mi place dar vai ce trage. si ce sunet!!! m-am indragostit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Welcome 2 the club . Asfalt uscat si fara gropi p.s. Da-i semicarenele jos daca nu iti place cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 sa o stapanesti sanatos....mare atentie la soferitze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci. p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 La SV650N cel mai probabil e H4. Cel mai sigur scoti becul si te uiti pe soclu. Daca nu scrie mergi cu el la un magazin de becuri auto si intrebi ce fel de bec este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 salutare! si eu nou propietar de sv650 s de o luna ... o intalnire ceva ? ca am vazut ca suntem destui a da si inca ceva salutare mihaip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci. p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare. H4.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! sa o stapanesti sanatos si fara incidente. eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul. bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salut ... de azi sunt posesorul unei Suzuki SV 650 S din `02 . Miercuri ma duc la R.A.R , I.T.P si sa o inmatriculez. Deocamdata fac scoala de soferi si peste 2 saptamani sper dau examenul . Abea astept sa dau o tura cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 succes si NU CONDU pana ce nu ai carnet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Am cateva intrebari: 1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci. 2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ? 3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize. Vreau si parerea voastra. si uite ca pun si o poza cu motorul meu Editat Iunie 2, 2008 de vass_alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Sal. Yo am K2; mai mult de 160 nu i-am dat nici yo, super enervant vantul frontal, nu mai zic ca daca ai si alizee laterale danseaza spatele bine de tot - ma gandesc tot mai serios sa imi iau un parbriz aftermarket. La mine in regim mixt, fara sa o urc in ture ca nebunu' (oras si in afara, limita legala de viteza) am un consum cam de 5,5 (5-6) asta in situatia in care am un filtru de aer nacleit rau de tot (urmeaza schimbarea, apoi ii fac iar un calcul, banuiesc ca o sa imi mance/bea mai putin). Oricum momentan stau cu ea spanzurata de nucu din curte, am facut roata fata zob intr-o bordura de pe DN1 (cazuta probabil dintr-un camion al "domnilor care "repara" drumurile"). Grija mare, ca aici in .ro lumea nu-i normala si poti muri cand nu te-astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 - la drum lung, mers "mai linistit" cu pasager si multe bagaje am scos un consum un pic sub 5% (erau cateva topuri de 150 - 160 in rest ~100 cosntant) - fara pasager, la un un mers mai sportiv (topuri de 200 - 210, schimbari de viteza pe la 8 - 9 - 10.000 , multe curbe, serpentine - am facut un consum de aproximativ 5.3 %, +/- ... ) mie mi se pare OK, dar am observat ca daca ma duc 10 - 20 km si opresc si stau mai mult si apoi iar , iasa un consum semnificativ mai mare (cred ca nu se incalzeste motoru suficient si nici bujiile nu intra in temperatura lor normala de functionare ) - de asemeanea si in oras mi se pare cam mare consumul (o trecut si de 8%) dar asta cam depinde de trafic (si in cluj in orele de varf e cam dezastru pe strazi) PS: am bujii iridium, care cica functioneaza optim la temperaturi mai ridicate in legatura cu protectia la vant incercati sa puneti un mic parbriz deasupra farului (daca vorbiti de varianta N), am vazut la un bandit asa ceva si proprietarul nu avea nici o treaba la viteza mare. pe mine la varianta S nu ma deranjeaza deloc vantul, ma las sub parbriz si e f OK doar un pic la genunchi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 salut ! am si eu o trompeta naked de o mie si trebuie sa fac revizia de 10.000 daca stie cineva ce anume ar presupune aceasta revizie da-ti va rog un semn, eventual daca stiti de unde as putea sa iau un manual de service. un parbriz aftermarket rezolva problema vantului dar nu va asteptati la comfort este ok in maini undeva 130-140 iar culcat pana in 200 ... dupa nu prea mai e aerodinamica trompeta.. eu unul sincer am luat motoreta pentru reprizele de acceleratie si nu pentru top speed. sa fiu de folos va dau un link cu parbrize de la puig de pe ebay.. http://stores.ebay.com/bs-motoparts preturile pentru sv pleaca de la 30 euro plus 26 euro transport si includ kit montaj, plus ca montajul nu presupune nici o adaptare, se desface farul si se monteaza urechile pe suportul original de prindere al farului. o sa pun si o poza doua cu trompeta inainte sa o iau si dupa... am pus cam tot ce se poate aftermarket. mai putin parte mecanica. sa auzim de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 A montat careva xenon pe SV dintr voi ??Ce parere aveti ? merita sa bag bani in asa ceva? Am citit ceea ce se scrie pe forum dar mi-e groaza de montat becul ( eu avand varianta naked) mi-a luat juma de ora sa bag firele inapoi cand am inlocuit halogenul care s-a ars . . Erau um manunchi mare de fire si parca nu mai incapeau inapoi . Dar pana la urma l-am pacalit . hai poate careva a pus si sa-mi spuna ceva despre xenon am eu puse pe el din Octombrie 2007, becurile sunt H4, intre timp mi s-a bulit un balast dar l-am schimbat pe garantie. nu stiu cat de mult mai bine se vede cu ele dar iti pot spune cu certitudine ca esti mult mai "detectabil" in trafic de catre soferi ceea ce este de un real folos. uite si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Se vede foarte bine,Flashule! Am mers eu in fata ta si le-am remarcat in oglinzi foarte bine. Eu nu am xenon, mi-am pus niste Philip Motovision dar se vad si ale mele destul de bine. Oricum,nu se compara cu ale tale. Eu zic ca orice investitie in a te face mai vizibil in trafic este buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil inside Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator o fi un sticker ala cu 7830 km? uita-te la roata fata, vezi cablurile care vin pana sus, sub rezervor, vezi mufa, sunt 3 fire, rosu, alb si albastru, daca-mi aduc bine aminte, vezi intai sa fie ok cablajul si, trebuie sa verifici cumva daca senzorul merge. nu stiu daca e magnetic, optic sau e un mic generator de cc. cauta documentatie si pune mana la treaba mai exista si posibilitatea sa fie dat inapoi kilometrajul de catre vanzator si sa-i fi facut ceva irecuperabil Editat Iunie 3, 2008 de evil inside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am cateva intrebari:1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci. 2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ? 3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize. Vreau si parerea voastra. 1. un pic peste 200, fara parbriz.. 2. am scos si 4.3-4.5 si 9-10, depinde cum mergeam 3. parerea mea e ca ai putea sa iesi mai ieftin mergand la un mecanic bun baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator Vitezometrul functioneaza? Daca nu merge nici ala, cel mai probabil e dus melcul ala din roata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.