amimagz Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Am inteles, oricum era ceva cumparat aftermarket sau a fost ceva facut custom de tine? Oare ar merge sa imi pun niste faruri de StreetTriple sau Buell Erau niste proiectoare Hella de masina Poti adapta cam orice.. Rabdare sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) dupa ce baietii de la motoboom m-au inebunit ca sunt rulmentii de vina pt zgomotul produs(e o intreaga poveste aici) am zis sa ma duc si la suzuki sa-i fac o 'consultatie' sa vedem si o alta parere.... omul in cauza,de la suzuki(masriuscojo pe forum),un om de nota 20 caruai ii multumesc inaca o data pe aceasta cale ...s-a dat o tura cu ea se uita apoi la rulmentii spate(toti 3) nu au nici un joc nimic si totusi zgomotul exista...pe la o viteza de la 50-65km/h atunci cand ma inclin pe curbe...ce sa fie...."problema" e simpla cauciucul spate nu s-a "format" corect din cauza stilului meu de mers nefiind tocit uniform: pe stanga e mai tocit ca pe dreapta si apare un fel de curbura pe cauciuc......deci cam asta era marea problema....acum trebuie sa tocesc cauciucul mai repede ca nu imi vine sa iau altul nou acum,aceasta problema neavand ce sa afecteze(transmisie,etc)... toate bune si sa ne vedem pe 2 roti Editat Mai 8, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Hai ca am gasit o poza mai veche Nu e cine stie ce, dar sper sa ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) SV650s din 2000 limitat la 190kn/h sau 8500 rpm. Nu trece de aceste limite decat la vale. Care stiti, care sunteti in aceiasi situatie?? Din ce motiv? Nu ma deranjeaza prea tare, mai ales ca are un consum super, doar ca am avut una mai veche (ma rog din 99') care meregea mai tare. Va salut!!! Editat Mai 14, 2008 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 cred ca e din carburator...la al meu(injectie) la 9000rpm are 190.iar pana la 11mii rpm 232(real 217) in gol se tureaza pana la rosu?sau in alta viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Oameni buni am nevoi de un sfat. Se pare ca am o problema si nu stiu de unde sa ma apuc, nu de alta dar asta-i primu' meu motor si nu ma prea pricep la mecanica & stuff. Deci, e a doua oara cand patesc chestia asta, merg cu motoru x kilometrii (si 150) apoi, daca stau + elementu cheie - un pic de ploaie, nu mai vrea sa porneasca de nici un fel, curent are - farurile, claxon - merg, dar demaroru' - kanci, se aude un clickait (de la bujii, banuiesc), se mai aude cum ca ar vrea sa invarta ceva pe acolo si gata, isi da duhu - nu porneste. Prima data tot la fel am patit, am lasat-o peste noapte in curte, n-am bagat-o in garaj, a plouato un pic, dimineata, muci. Atunci am bagat-o in garaj si am scos bateria, am crezut ca ea e de vina, mi-a reincaract-o un prieten si a doua zi dupa ce am pus sus bateria, a pornit de la prima cheie. Azi, acum cateva ore, cand s-a intamplat a doua oara, am zis ca bateria e de vina, i-am bagat niste perfuzii (aka curent) de la un Logan, dar nimic, aceleasi simptome, un clicait in motor, un mic zumzet si atat. Nu a vrut sa porneasca. Banuiesc ca e un scurt ceva, pe undeva, sau bujiile, sau naiba stie ce, ca nu ma prea pricep, doar asa, una alta din auzite. Ati mai auzit de ceva asemanator? Maine o aduc yo acasa cu ceva si sambata ma apuc de desfacut si verificat, dar poate ma ajutati si pe mine cu vreun sfat. Ce sa caut? Ce sa verific? De unde sa incep. Sper ca nu v-am plisctisit cu postul meu. Merci anticipat si asfalt uscat, ca yo momentan stau pe tusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Tot ce pot sa spun e ca GS 500 si Bandit 600 care l-am avut respectiv il mai am nu sunt waterproof. Cu ambele mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul in mers pt ca a luat apa la bujii (balta sau ploaie mai zdravana)... Incepe sa-si ia la revedere aprinderea la tot cate un cilindru pana se pune la nani cu totu... Si nu prea ai ce sa-i faci decat sa te uiti la el si sa astepti sa se usuce. Editat Mai 15, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Eu am patit de doua ori pana acum sa merg pe ploaie si sa ma lase cilindrul din fata datorita apei care este aruncata de roata din fata direct in capul culindrului, respecti in fisa si de acolo si in bujie care nu rezista decat max 100 km pe ploaie mai puternica. De altfel am facut un drum Oradea-Buzau numai pe ploaie, dar era f marunta si nu a marait nimic. Oricum va recomand sa rezolvati problema asta cu o fisa ceva mai mare sau cel putin cu guler mai mare, sau io stiu un guler de silicon sau vre-o protectie in fata fisei. Ma gandesc serios sa fac ceva home-made pt. a rezolva aceasta problema. Multe motociclete au un canal de scurgere a apei din locasul bujiei (SV650 are asa ceva) dar se pare ca nu are mare efect. By the way : am lasat din neglijenta SV-ul afara pe o ploaie torentiala ce a durat toata noapte si a pornit la prima pedala. Va salut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Exista tot felul de solutii pentru a rezolva problema apei la cilindri: - pt. SV unde roata arunca toata apa pe cilindrul din fata se poate pune o prelungire de aripa sau o bucata de cauciuc care sa fie prins de radiator si sa cada peste marginea cilindrului astfel incat apa sa nu ajunga mai departe - pt alte motoare dar si pt sv se recomanda ca in lacasul pentru bujie dupa ce se pune fisa sa se umple golul cu vaselina dielectrica (care nu conduce curentul electric) astfel incat apa sa nu aunga acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Problema cu udatul bujiei din fata la SV se rezolva foarte simplu prin montarea corecta a fisei astfel incat semnul de pe gulerul de cauciuc sa fie aliniat cu cel de pe cilindru. Am avut problema cand am cumparat motocicleta si dupa ce am pus fisa cum trebuie am putut sa merg prin orice balta si ploaie oricat de mare. Problema descrisa de m4v3rick o interpretez cam asa : - click-ul este de la electromotor daca e un 'clonk' mai degraba sau de la releul de pornire daca e un click mai slabut - daca 'se aude cum invarte ceva' este egal cu 'un mic zumzet', in functie de acuitatea auditiva a victimei poate sa fie electromotorul care merge in gol. Electromotorul e un motor electric si daca merge singur , fara sa fie conectat la motor se aude ca un motor de ventilator sau de stergator mai fortzos. Daca electromotorul se invarte in gol, atunci e o problema mecanica . - este posibil si sa fie bateria descarcata si sa auzi clock de la electromotor dupa care un bazzz lesinat din cauza ca nu mai are putere sa invarta motorul : in cazu asta e posibil sa ai un scurt care iti descarca bateria, dar ar fi trebuit sa porneasca 'cu perfuzii' - bujiile nu fac nici un clank, deci iarta-le. Daca ai apa la bujia din fata, motorul porneste intr-un cilindru, eventual cu mai mult soc sau ceva acceleratie (nu mai tin minte) - daca ai avea aprinderea busita sau o bujie defecta sau orice alt motiv ca motorul sa nu porneasca altul decat electromotor/releu de pornire/baterie, motorul s-ar invarti si l-ai simti vibrand din cauza ca se invarte . In concluzie : daca nu te pricepi oricum nu ai cum sa pui un diagnostic clar nicidecum sa repari problema (vre-un scurt sau demaror). Sfatul meu este sa 'chemi un prieten' care stie sau sa mergi la un service. Daca ai timp si nervi, poti sa faci un filmulet cu sunet ca sa ne lamurim exact care sunt simptomele. Asculta cu atentie daca click-ul se aude mai tare langa cadru pe parte dreapta sus (releul de pornire) sau jos in fata la electromotor (pe langa filtrul de ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Exact ca prima data! Am scos bateria de pe ea, am lasat-o asa o zi, cat s-a incarcat bateria. Dupa ce am pus-o sus, a pornit la prima cheie. Din pacate nu am avut un aparat de masura la indemana sa verific pe ici pe colo, asa ca nu pot spune momentan care mi-s tensiunile. Voltmetru de pe rederesor, cand am pus bateria pe el imi arata vreo 6V . Deci pe undeva am un scurt, cand ploua, de imi termina bateria instant - probabil ca si bateria e praf de se duce asa de repede. Azi, dupa ce am adus-o acasa, i-am ridicat rezervoru si m-am uitat dupa cabluri si contacte expuse, dar nu am gasit nimic. Inca ceva, de care mi-am adus aminte ulterior, cand am parcat motoru', in ziua cand nu mi-a mai pornit, am bagat-o in curte fara casca pe cap si astfel am auzit, un bazait/zumzet care venea din carcasa vitezometrului, atunci pe moment nu i-am dat mare importanta, dupa aia, spre seara a fost ploicica si cand am dat sa plec, kanci curent. Sper ca maine sa vina un prieten la mine cu un aparat de masura si sa ma apuc sa verific tensiunea de intrare in baterie. Si eventual sa fac o simulare de ploaie, cu un furtun sa vad ce se intampla (cert e ca am spalat motoru si atunci nu s-a intamplat mai nimic, adica a pornit). Ce-i mai rau e ca e vreme faina, dar mi-e cam frica sa plec in plimbari ca daca dracu iar moare si yo-s la dracu in praznic. Mor incet, tre sa aflu neaparat ce are. Problema cu udatul bujiei din fata la SV se rezolva foarte simplu prin montarea corecta a fisei astfel incat semnul de pe gulerul de cauciuc sa fie aliniat cu cel de pe cilindru.Am avut problema cand am cumparat motocicleta si dupa ce am pus fisa cum trebuie am putut sa merg prin orice balta si ploaie oricat de mare. Problema descrisa de m4v3rick o interpretez cam asa : - click-ul este de la electromotor daca e un 'clonk' mai degraba sau de la releul de pornire daca e un click mai slabut - daca 'se aude cum invarte ceva' este egal cu 'un mic zumzet', in functie de acuitatea auditiva a victimei poate sa fie electromotorul care merge in gol. Electromotorul e un motor electric si daca merge singur , fara sa fie conectat la motor se aude ca un motor de ventilator sau de stergator mai fortzos. Daca electromotorul se invarte in gol, atunci e o problema mecanica . - este posibil si sa fie bateria descarcata si sa auzi clock de la electromotor dupa care un bazzz lesinat din cauza ca nu mai are putere sa invarta motorul : in cazu asta e posibil sa ai un scurt care iti descarca bateria, dar ar fi trebuit sa porneasca 'cu perfuzii' - bujiile nu fac nici un clank, deci iarta-le. Daca ai apa la bujia din fata, motorul porneste intr-un cilindru, eventual cu mai mult soc sau ceva acceleratie (nu mai tin minte) - daca ai avea aprinderea busita sau o bujie defecta sau orice alt motiv ca motorul sa nu porneasca altul decat electromotor/releu de pornire/baterie, motorul s-ar invarti si l-ai simti vibrand din cauza ca se invarte . In concluzie : daca nu te pricepi oricum nu ai cum sa pui un diagnostic clar nicidecum sa repari problema (vre-un scurt sau demaror). Sfatul meu este sa 'chemi un prieten' care stie sau sa mergi la un service. Daca ai timp si nervi, poti sa faci un filmulet cu sunet ca sa ne lamurim exact care sunt simptomele. Asculta cu atentie daca click-ul se aude mai tare langa cadru pe parte dreapta sus (releul de pornire) sau jos in fata la electromotor (pe langa filtrul de ulei). - clicku vine de undeva de sus, parca de sub sha, si e un click "subtire" si rapid (click-click-click, in functie de cat timp tin apasat butonu de start, dar niciodata nu l-am tinut apasat mult timp ca din cate stiu nu-i bine). - cand am incercat sa o pornesc prima data, electromotoru - oi fi yo incepator intrale mecanici moto, dar stiu sunetu scos de un motor electric - parca a incercat sa invarta, dar putin dupa care a murit si intradevar s-a auzit un bazait, dupa care numai click-urile de care vorbeam mai sus. - cum spuneam intr-un post superior (si la rubrica de service) mi-a pornit, dupa ce am lasat-o o zi faraa baterie si am incarcat bateria, de la prima cheie. Trebuie neaparat sa o masor cu un aparat de masura, deoarece cred, ca-i electrica problema ei. Asa de rau imi pare ca e o zi asa faina azi la Brasov, m-as duce la o plimbare, dar stau cu morcovu', ca acum e in garaj si porneste fara probleme, dar parca vad ca daca ies cu ea, ma lasa cand is la dracu in praznic Editat Mai 18, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 - clicku vine de undeva de sus, parca de sub sha, si e un click "subtire" si rapid (click-click-click, in functie de cat timp tin apasat butonu de start, dar niciodata nu l-am tinut apasat mult timp ca din cate stiu nu-i bine).- cand am incercat sa o pornesc prima data, electromotoru - oi fi yo incepator intrale mecanici moto, dar stiu sunetu scos de un motor electric - parca a incercat sa invarta, dar putin dupa care a murit si intradevar s-a auzit un bazait, dupa care numai click-urile de care vorbeam mai sus. - cum spuneam intr-un post superior (si la rubrica de service) mi-a pornit, dupa ce am lasat-o o zi faraa baterie si am incarcat bateria, de la prima cheie. Trebuie neaparat sa o masor cu un aparat de masura, deoarece cred, ca-i electrica problema ei. Asa de rau imi pare ca e o zi asa faina azi la Brasov, m-as duce la o plimbare, dar stau cu morcovu', ca acum e in garaj si porneste fara probleme, dar parca vad ca daca ies cu ea, ma lasa cand is la dracu in praznic Iti termina bateria.. Deci ori ai un scurt pe undeva, ori ti s-a bushit releul de incarcare cum am patit si eu anul trecut (@mihaip stie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Ai dreptate cu tinutul butonului apasat mult timp : daca nu se intampla nimic, nu e bine sa-l tii apasat pentru ca e foarte posibil sa fie un scurt. Si eu as fi zis ca cineva ii suge bateria, dar mi se pare ciudat ca nu a reusit sa o porneasca cu curent de la Dacie. Indiferent daca e releul de pornire, releul de incarcare, electromotorul sau fire care fac scurt un lucru e sigur : e o problema electrica. Ai urmatoarele alternative : downloadezi schema electrica, manual de reparatie si cumperi un multimetru si ii dai bataie daca stii ce faci sau o duci la un service care se pricepe la electrica de motociclete. Atentie ca o reparatie incorecta sa nu-ti creeze mai multe probleme decat ai. BTW: daca ajungeti sa nu mai aveti baterie la dracu in praznic si nu aveti cum sa luati curent de la cineva sau nu aveti scule ca sa scoateti saua, incercati sa o porniti impinsa . Eu am reusit de doua ori, prima data mai greu pentru ca dadeam drumu brusc la ambreiaj si blocam roata, a doua oara chiar foarte usor. Procedura e : se baga in viteza a doua (sau a treia nu-mi aduc aminte), te impinge un om de bine cativa metri (5-6) , ca sa prinzi o oarecare viteza si dai drumu usor la ambreiaj ca sa se invarta motorul. Bineinteles, contactul trebuie pus si butonul de oprire de urgenta sa fie in pozitia corecta, altfel se supara impingatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ) dar se pare ca nu are mare efect. By the way : am lasat din neglijenta SV-ul afara pe o ploaie torentiala ce a durat toata noapte si a pornit la prima pedala. Va salut!!! e noaptea la ora 11,58 ma duc afara sa caut pedala sa vad daca porneste . Cred ca moturul meu e defect .Nu are pedala cred ca au uitat sa o monteze . Asa ca va intreb care o pedala sa-i montez si eu la al meu. Asa scap de al mai porni de la buton. Era o gluma sper ca nu te superi Alex Exista tot felul de solutii pentru a rezolva problema apei la cilindri:- pt. SV unde roata arunca toata apa pe cilindrul din fata se poate pune o prelungire de aripa sau o bucata de cauciuc care sa fie prins de radiator si sa cada peste marginea cilindrului astfel incat apa sa nu ajunga mai departe - pt alte motoare dar si pt sv se recomanda ca in lacasul pentru bujie dupa ce se pune fisa sa se umple golul cu vaselina dielectrica (care nu conduce curentul electric) astfel incat apa sa nu aunga acolo. deci pentru prima sugestie nota 10 pentru chestia cu vaselina am sa-ti trimit eu vaselina cam cat sa umpli locasul si sa faci 20 minute plimbare cu el .apoi o sa vezi iesind un fum frumos din toata vaslina. Eu nu recomand varianta 2 Ai dreptate cu tinutul butonului apasat mult timp : daca nu se intampla nimic, nu e bine sa-l tii apasat pentru ca e foarte posibil sa fie un scurt. Procedura e : se baga in viteza a doua (sau a treia nu-mi aduc aminte), te impinge un om de bine cativa metri (5-6) , ca sa prinzi o oarecare viteza si dai drumu usor la ambreiaj ca sa se invarta motorul. Bineinteles, contactul trebuie pus si butonul de oprire de urgenta sa fie in pozitia corecta, altfel se supara impingatorul. Asa am patit si eu cu motorul cumparat baterie noua si porneste foarte usor La chestia cu impinsul merge in treapta a III-a , destul de usor ,daca nu bagi IV si cand da un balbait tragi ambreiajul si dai gaz . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Eu am patit de doua ori pana acum sa merg pe ploaie si sa ma lase cilindrul din fata datorita apei care este aruncata de roata din fata direct in capul culindrului, respecti in fisa si de acolo si in bujie care nu rezista decat max 100 km pe ploaie mai puternica. De altfel am facut un drum Oradea-Buzau numai pe ploaie, dar era f marunta si nu a marait nimic. Oricum va recomand sa rezolvati problema asta cu o fisa ceva mai mare sau cel putin cu guler mai mare, sau io stiu un guler de silicon sau vre-o protectie in fata fisei. Ma gandesc serios sa fac ceva home-made pt. a rezolva aceasta problema. Multe motociclete au un canal de scurgere a apei din locasul bujiei (SV650 are asa ceva) dar se pare ca nu are mare efect. By the way : am lasat din neglijenta SV-ul afara pe o ploaie torentiala ce a durat toata noapte si a pornit la prima pedala. Va salut!!! "Pedala" = termen des utilizat in randul proprietarilor de comuniste (este si cazul meu), noi inca il mai folosim asa de dragul de al folosi si nu ma deranjeaza daca altii rad de mine, in mintea mea fac un efort psihic si pun ghilimele. Stai linistit nu ma supar. Inca valabil, vand finala "Mivv" carbon, hai baieti ca discutam pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loory Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Vreau sa schimb kitul de lant, ce ar fi mai recomandabil pinion de 44 sau 45 ??!!! DID sau REGINA??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Eu am trecut de la 44 la 45 si nu e mare diferenta. Mai castigi putin demaraj in detrimentul vitezei de varf . Cam 2%. Nici intre DID si Regina n-as zice ca o marca e mai buna sau mai proasta. Ambele sunt OK. Te poti orienta si dupa alte criterii cum ar fi montare gratuita sau calitate service-ului. Schimbarea pinioanelor si a lantului e o ora sau doua de munca, in functie de pricepere si existent sculelor potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 "Pedala" = termen des utilizat in randul proprietarilor de comuniste (este si cazul meu), noi inca il mai folosim asa de dragul de al folosi si nu ma deranjeaza daca altii rad de mine, in mintea mea fac un efort psihic si pun ghilimele. Stai linistit nu ma supar. Nu te speria ca sieu am avut ij si chiar mai dadeam la pedala de-mi sareau ochii cand ceva nu-i placea. Dar scoteam bujia bagam un pic de benzina cu siringa si pornea apoi. Mentionez ca avem un mognetou(de la ceva utilaj rusesc adaptat). Referitor la toba asteptam un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Al meu nu avea probleme cu aprinderea sau cu nivelul benzinei, avea dintii de pe coroana aia de pornire mancati si nu prindeau bine decat vre-o 5-6 si pana ii nimeream imi cam veneau nervii. Oricum imi aduc aminte cu placere (dar nu prea mare). Cat despre toba aveti toate detaliile pe topicul cu vanzari piese. Salutari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 fratilor, de azi, sunt si eu sv-ist . am luat un sv650s din 1999. ca aspect nu-mi place dar vai ce trage. si ce sunet!!! m-am indragostit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Welcome 2 the club . Asfalt uscat si fara gropi p.s. Da-i semicarenele jos daca nu iti place cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 sa o stapanesti sanatos....mare atentie la soferitze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci. p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.