Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am trecut de la 44 la 45 si nu e mare diferenta. Mai castigi putin demaraj in detrimentul vitezei de varf . Cam 2%.

 

Nici intre DID si Regina n-as zice ca o marca e mai buna sau mai proasta. Ambele sunt OK.

Te poti orienta si dupa alte criterii cum ar fi montare gratuita sau calitate service-ului.

Schimbarea pinioanelor si a lantului e o ora sau doua de munca, in functie de pricepere si existent sculelor potrivite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pedala" = termen des utilizat in randul proprietarilor de comuniste (este si cazul meu), noi inca il mai folosim asa de dragul de al folosi si nu ma deranjeaza daca altii rad de mine, in mintea mea fac un efort psihic si pun ghilimele. Stai linistit nu ma supar.

 

 

Nu te speria ca sieu am avut ij si chiar mai dadeam la pedala de-mi sareau ochii cand ceva nu-i placea. Dar scoteam bujia bagam un pic de benzina cu siringa si pornea apoi. Mentionez ca avem un mognetou(de la ceva utilaj rusesc adaptat).

 

Referitor la toba asteptam un pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu avea probleme cu aprinderea sau cu nivelul benzinei, avea dintii de pe coroana aia de pornire mancati si nu prindeau bine decat vre-o 5-6 si pana ii nimeream imi cam veneau nervii. Oricum imi aduc aminte cu placere (dar nu prea mare).

Cat despre toba aveti toate detaliile pe topicul cu vanzari piese.

 

Salutari!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci.

 

p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci.

 

p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare.

H4..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! :) :D

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente. :) eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul.

 

bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... de azi sunt posesorul unei Suzuki SV 650 S din `02 :unsure: . Miercuri ma duc la R.A.R , I.T.P si sa o inmatriculez. Deocamdata fac scoala de soferi si peste 2 saptamani sper dau examenul . Abea astept sa dau o tura cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari:

1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci.

2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ?

3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize.

Vreau si parerea voastra.

 

 

 

si uite ca pun si o poza cu motorul meu

post-29394-1212431657.jpg

post-29394-1212431919_thumb.jpg

Editat de vass_alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Yo am K2; mai mult de 160 nu i-am dat nici yo, super enervant vantul frontal, nu mai zic ca daca ai si alizee laterale danseaza spatele bine de tot - ma gandesc tot mai serios sa imi iau un parbriz aftermarket. La mine in regim mixt, fara sa o urc in ture ca nebunu' (oras si in afara, limita legala de viteza) am un consum cam de 5,5 (5-6) asta in situatia in care am un filtru de aer nacleit rau de tot (urmeaza schimbarea, apoi ii fac iar un calcul, banuiesc ca o sa imi mance/bea mai putin). Oricum momentan stau cu ea spanzurata de nucu din curte, am facut roata fata zob intr-o bordura de pe DN1 (cazuta probabil dintr-un camion al "domnilor care "repara" drumurile"). Grija mare, ca aici in .ro lumea nu-i normala si poti muri cand nu te-astepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- la drum lung, mers "mai linistit" cu pasager si multe bagaje am scos un consum un pic sub 5% (erau cateva topuri de 150 - 160 in rest ~100 cosntant)

- fara pasager, la un un mers mai sportiv (topuri de 200 - 210, schimbari de viteza pe la 8 - 9 - 10.000 , multe curbe, serpentine - am facut un consum de aproximativ 5.3 %, +/- ... )

 

mie mi se pare OK, dar am observat ca daca ma duc 10 - 20 km si opresc si stau mai mult si apoi iar , iasa un consum semnificativ mai mare (cred ca nu se incalzeste motoru suficient si nici bujiile nu intra in temperatura lor normala de functionare )

- de asemeanea si in oras mi se pare cam mare consumul (o trecut si de 8%) dar asta cam depinde de trafic (si in cluj in orele de varf e cam dezastru pe strazi)

 

PS: am bujii iridium, care cica functioneaza optim la temperaturi mai ridicate

 

in legatura cu protectia la vant incercati sa puneti un mic parbriz deasupra farului (daca vorbiti de varianta N), am vazut la un bandit asa ceva si proprietarul nu avea nici o treaba la viteza mare.

pe mine la varianta S nu ma deranjeaza deloc vantul, ma las sub parbriz si e f OK :) doar un pic la genunchi ...

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o trompeta naked de o mie si trebuie sa fac revizia de 10.000 daca stie cineva ce anume ar presupune aceasta revizie da-ti va rog un semn, eventual daca stiti de unde as putea sa iau un manual de service.

 

 

un parbriz aftermarket rezolva problema vantului dar nu va asteptati la comfort este ok in maini undeva 130-140 iar culcat pana in 200 ... dupa nu prea mai e aerodinamica trompeta..

eu unul sincer am luat motoreta pentru reprizele de acceleratie si nu pentru top speed.

 

sa fiu de folos va dau un link cu parbrize de la puig de pe ebay..

http://stores.ebay.com/bs-motoparts

preturile pentru sv pleaca de la 30 euro plus 26 euro transport si includ kit montaj, plus ca montajul nu presupune nici o adaptare, se desface farul si se monteaza urechile pe suportul original de prindere al farului.

 

o sa pun si o poza doua cu trompeta inainte sa o iau si dupa... am pus cam tot ce se poate aftermarket. mai putin parte mecanica.

 

sa auzim de bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat careva xenon pe SV dintr voi ??

Ce parere aveti ? merita sa bag bani in asa ceva?

Am citit ceea ce se scrie pe forum dar mi-e groaza de montat becul ( eu avand varianta naked) mi-a luat juma de ora sa bag firele inapoi cand am inlocuit halogenul care s-a ars . :unsure: . Erau um manunchi mare de fire si parca nu mai incapeau inapoi .

Dar pana la urma l-am pacalit .

 

hai poate careva a pus si sa-mi spuna ceva despre xenon

 

am eu puse pe el din Octombrie 2007, becurile sunt H4, intre timp mi s-a bulit un balast dar l-am schimbat pe garantie.

nu stiu cat de mult mai bine se vede cu ele dar iti pot spune cu certitudine ca esti mult mai "detectabil" in trafic de catre soferi ceea ce este de un real folos.

 

uite si poze

post-12094-1212477011_thumb.jpg

post-12094-1212477022_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede foarte bine,Flashule!

 

Am mers eu in fata ta si le-am remarcat in oglinzi foarte bine. Eu nu am xenon, mi-am pus niste Philip Motovision dar se vad si ale mele destul de bine. Oricum,nu se compara cu ale tale. Eu zic ca orice investitie in a te face mai vizibil in trafic este buna. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator

o fi un sticker ala cu 7830 km? :unsure:

uita-te la roata fata, vezi cablurile care vin pana sus, sub rezervor, vezi mufa, sunt 3 fire, rosu, alb si albastru, daca-mi aduc bine aminte, vezi intai sa fie ok cablajul si, trebuie sa verifici cumva daca senzorul merge. nu stiu daca e magnetic, optic sau e un mic generator de cc. cauta documentatie si pune mana la treaba

mai exista si posibilitatea sa fie dat inapoi kilometrajul de catre vanzator si sa-i fi facut ceva irecuperabil

Editat de evil inside
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari:

1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci.

2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ?

3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize.

Vreau si parerea voastra.

 

1. un pic peste 200, fara parbriz..

2. am scos si 4.3-4.5 si 9-10, depinde cum mergeam

3. parerea mea e ca ai putea sa iesi mai ieftin mergand la un mecanic bun

 

baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator

 

Vitezometrul functioneaza? Daca nu merge nici ala, cel mai probabil e dus melcul ala din roata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...