Papy_bm Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Din nefericire vremea este absolut oribila asa ca nu am cum sa ma apuc de demontat pe la motoreta si sa fac poze. Si aici da sa ploua. E normal, pentru ca tot timpu cand vreau sa spal motoru sau curat lantu se intampla asta. Oricum nu am lasat norii sa ma sperie si am dat sa vad ce e peacolo. Am gasit ieri videoul asta, si in inceput arata mecanismul care trebuie ajustat la ambreaj.. Asa ca am dat jos capacu si sa zic ce am facut. La Nr 1, am destrans piulita, am strans de surub pana opunea rezistenta, apoi am destrans 1/4 de rotatie dupa care am tinut surubu fix si am strans piulita la loc. Efect cred ca a avut, inainte, surubul de reglat cablul la ambreaj la maneta de sus era destrans aproape de capat, acum e undeva la mijloc si se simte si mai bine la mana. am lasat si jocu la mana desigur. cam 5 mm la inceput. La punctu 2. Am curatat si uns ambele capete de la parghie, parca merge mai usor acum schimbatorul. Si 3. ceea ce ma ingrijoreaza, colieru ala e fix de la schimbator, si este cam destrans. E normal asta? are asa un joc, si daca nar fi pentru parghiile ce stau deasupra, as putea sa`l scot cu mana usor:-| surubul care e acolo ar trebuii strans, dar e posibil sa fie rup? Nu are capat de insurubat nici cu imbus, nici cu surubelnita sau cap normal. Ce parere aveti despre chestia aia? Am mai pus o poza de jos. cred ca e rupt surubul. si din cauza jocului ce il am acolo poate ca nu merge schimbatorul cum trebuie. Editat Mai 19, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are. PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Poate te ajuta si asta la schimbatul vitezelot...:Cand vrei sa schimbi viteza lasa acceleratia dar nu de tot dar nici prea mult sa fie trasa , in acelasi timp tragi un pic ambreajul si schimbi viteza(Toti pasi sa nu dureze mai mult de o fractiune de secunda ).Dupa un timp nici nu o sa se mai auda ca schimbi viteza ....sper sa ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are. PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula). Zona am curatato cu Wurth chain & Brake Cleaner. Daca nu lai incercat iti recomand, eu am ramas uimit, ca in comparatie cu cele ieftine din Lidl (1 lira/400ml) sau am incercat Silkoline(sau cum i zice). Asta e ceva de genu ca dai cu sprai sa imbibi lantul, dar pe cand vrei sa dai cu periuta deja e tot jegul sa dus. Si tot timpu dau si pe placute cu el si deatunci nu mai am probleme cu "rotile intepenite dimineata". Da legat cu bratul ala cred ca de acolo se trage toata problema pentru ca am observat ca atunci cand apas pe pedala din cauza jocului mai mult de jumate din cursa parghiilor se risipieste pe jocul ala. Deci automat e ca si cum nu as apasa pana la capat pedala. saptamana viitoare sper sa vina lantul si cand merg la mecanic i zic sa puna acolo un surub ca dak face tot jobul odata poate lasa in acelasi pret. Revin eu cu noutati. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Eu folosesc pt curatare spray-ul la care iti dadusem link (am separat si pt frane). Tot asa, cum dai cum curge mizeria de zici ca nici nu a fost. Azi m-am riscat si am scos-o de sub husa cand am vazut catev raze de soare de dupa nori. I-am curatat, uns si intins lantul si am dat si o turica scurta de evaporat umezeala de la ploile astea Editat Mai 20, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Stie careva ce dimensiuni au clips urile alea cu care se prinde carena de la coada? eu am pe N 2 pe stanga 2 pe dreapta, si intr-o incercare de a-mi demonta suportu de nr si coada ,intr-un final, am reusit sa pierd interiorul unuia din clips-uri. Nu e o tragedie, dar vreau sa gasesc unu sa-l pun la loc. am gasit pe ebay: http://www.ebay.co.u...=item7b693c8e85 dar nu stiu de care merg la sv uri (6mm,7mm, 8mm). Vreau si eu, daca vrei bagam o comanda impreuna si impartim costurile cu transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Pt codita va trebuie clipsuri de 6mm si puteti incerca la baiatul asta http://www.bikeshop....elpic=0&print=1 . Eu mi-am luat de la el acum ceva vreme ca pierdusem si eu vreo 2 cand mi-am montat suportul de nr si a fost foarte ok. mi-am facut un consum recent. Mers in afara, drum intins, constant 120-130, destul de 'culcat' pe rezervor (desi am naked), 5.6 % (consider cam maricel). O sa incerc un 110 la ora, dar e impotriva firii mele sa merg cu viteza aia pe motor,chiar si pe un naked Cam mult, atat afara cat si in oras. Daca tin bine minte scoteam mai bine de atat cu versiunea pe carburatie si nu mergeam chiar incet (4.5-5 afara si 5.5-6 oras). Vezi si bujiile&filtrul de aer. @Capone: am cu tine o poza de pe svrider totally gay sa o postez aici? sau a fost postata ?))) Nu cred ca am pus-o aici dar mai bine lasa Editat Mai 22, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am rezolvat cu clipsurile, am dat 5 ron pe 5 bucati,si se potrivesc de minune. Am fost aici la mine la Autocenter, un magazin de piese auto. @Cap0ne, s-ar putea sa ai dreptate ca nu e mic, dar venind de pe VTR 100)F cu 10.5 % in oras si 8% in afara, acum 6.7% oras si 5.6% mi se pare parfum. Dar intr-adevar, vreau sa-l cobor. Filtru de aer e stock si arata ca nou nout,l-am verificat. Uleiul (si filtrul de ulei) l-am schimbat dupa ce-am cumparat-o, am pus Motul 5100 W10-40 Am sincronizat injectia (de fapt am verificat-o si era sincronizata). Au mai ramas bujiile doar. In rest, nu-mi explic.. Apropos,in ce treapta si regim de turatii se simtea ea cel mai bine pt consum redus? Eu incerc sa merg mereu 6000-7000 cam,indiferent de treapta..... Aaa si are si evacuare sport (GPR) , cica cu tot cu galerii schimbata...da nu cred ca are asta un aport asa mare la consum.. Eu zic ca e turat sa il tii la 7mii mai ales daca vrei pentru consum redus. A meu cand merg pe autostrada il tin la 5mii, turatie la care inca isi mai pastreaza putin din agilitate indiferent de treapta, iar la 6-7 cam schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 În general în afară îl țin tot în 5000, în a 6 a am 110 km/h. Un consum mixt (ceva oraÂş,ceva ture mai lungi la viteza de croazieră menționată dar Âşi câteva vârfuri de 200 km/h) = aprox. 5l la sută. Dacă aÂş merge numai în afară Âşi cu scopul ăsta în minte,aÂş putea scoate cred 4 l la sută. "99,carburație,filtru aer stock nou,tobă finală sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Buna seara ! nu am mai intrat de foarte mult timp pe aici, pt ca am dat motorul. la o curatenie prin casa m-am impiedicat de o oglinda, cricul pe care l-am facut pt motor (facea curatatul lantului sau demontatul rotilor mult mai simplu) si o bujie ngk pt sv noua daca este cineva interesat il astept pe la piata sudului, in bucuresti. contact pe e-mail pogor_narcis@yahoo.com, nu stiu daca voi mai intra pe forum. toate incap intr-un rucsac asa ca astept doritorul sa faca dovada posesiunii unui sv mk1 de 650. am uitat sa spun, obiectele sunt gratuite, m-ar durea inima sa le arunc primul venit primul servit, se pot da unui singur doritor sau la mai multi in functie de cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cricul ăla de fapt e un stander? L aÂş vrea eu. Plătesc transportul,evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 ride on, ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) ride on, ride on... vreau si eu un bord functional ca al tau )) al meu zace la 44000 asta e o sa ajung si eu curand la cifra ta:)) l-am mai si spart:)))))) Editat Mai 23, 2012 de Sosolik22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ride on, ride on... Bv aia da:) mie imi place bordul de la sv dar doar astea vechi cele digitale mi se par aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! Am o nelamurire. Proaspat posesor SV650S, vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata), cand porniti motorul, intra socul? La a mea porneste si abia sta turata pe la 1000 de ture, dand senzatia ca acum-acum moare motorul. Asta pana se incalzeste putin, si ajunge pe la un 1300-1400 cand totul e ok. In plus, relantiul mi se pare ca nu e clock-wise, are mici neregularitati. De vibratii nici nu va mai intreb Astept parerile voastre. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata) ce true esti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 mda si eu trebuie sa fac fast idle is tps caia din fabrica sunt incapabili. Are cineva de vanzare front sprocket cover 2003+ ? Arata asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ce true esti!! Pai daca n-ar fi vremea urata (ploaie), n-ar fi 15-20 grade in luna mai Acum cred ca sunt mai true. PS: Multumesc pentru sfaturi, am gasit in manual cum se face, urmeaza sa o decapotez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Decaloteaz o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Cand bagam o transalpina ? M-am saturat de ploaie. Am iesit si azi nitel asa pe fuga. M-am mai stropit nitel, dar macar mi-am facut damblaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ihaaaa ) nou record de consum... Pe autostrada chiar incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.