radu86 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Din ce stiu eu, termostatul doar deschide circuitul de apa prin radiator. Probabil se deschide undeva pe la 80 si ceva de grade (nu stiu temperatura exacta). Asa ca asta nu are treaba cu ventilatorul ci doar cu apa. Cel din motor ar trebui sa fie responsabil cu aprinderea becului din bord atunci cand e prea fierbinte apa din blocul motor si e bine sa te opresti. Cel din radiator ar trebui sa se ocupe de ventilator. Evident cel din motor inchide circuitul electric la alta temperatura fata de cel din radiator, deoarece cand se aprinde beculetul din bord probabil ai undeva aproape de 120 de grade in circuitul de racire, dar ventilatorul trebuie sa porneasca pe la 105? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Pe langa termocupla din radiator, mai verifica si mufele care duc la ventilator. Stiu ca este una undeva sub rezervor in partea dreapta-fata a mobrei de ex. Sa nu fie oxidate, sa faca contact cum trebuie etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Cumpar URGENT senzor de viteza, SV650 k2... A pleznit cablu ( problem solved! long live ebay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Cat costa suruburile alea mai ieftine? Vin cu tot cu chestiile alea de cauciuc? Da, setul e complet cu piulite cauciucate + saibe plastic si ar trebui sa le primesc pe saptamana viitoare. 50RON. Daca te intereseaza, zi-mi si vedem cum facem sa ti le trimit. In curand o sa pot sa aduc gama intreaga de scarite, manete, pedale, oglinzi, protectii cadru si bascula si multe alte martisoare dinastea. Astept sa imi soseasca primele comenzi, sa vad cat este efectiv timpul de livrare si cum merge la trecerea prin vama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 stie cineva un tutorial bun despre cum sa setez ambreajul? Avem eu probleme cand schimbam dintr-a 2a intr-a 3a. dar deja incepe si in sus sa nu vrea sa intre in viteza. Ce mi se intampla cel mai des este ca de ex la downshift, merg din a 6a in 5 - 4a in a 3a e ok tot timpu, las ambreajul sa cupleze in timp ce inca franez, iar cand viteza e buna i dau mai jos etc dar a 2a nu e pe plac nici cum. problema e ca nu vrea sa intre intra 2a doar decat inainte sa dau in jos din pedala, trebuie sa o ridic putin in sus asa cu "varful degetului". ceva idei? eu ma gandeam sa fie ambreajul dar din partea aia de la motor unde are el parghiile alea. dar fara niste poze sau un torial bun nu prea as umbla baga in el. Si din ce vad se misca destul de greu si nu revine la pozitia de neutru pedala de la schimbator. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 radule, ai cuvantul ca yo-s prea obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. Editat Mai 18, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. Daca ai putea face vreo 2-3 poze ar fi super. Exact aia am gasit si eu doar ca nu prea am habar despre ce vorbeste acolo. Is nou cu tot ce tine motocicleta si piese si inca nu am format vocabularul necesar. de inceput incep pe "mana mecanicilor englezi" si anume, wd-40 si curat tot ce e de curatat si ma asigur ca toate parghile is unse. is curios sa vad cat e de munca cu reglatul ala ca nu mai am chef sa platesc mecanic ca ma costa 50 lire deja sa schimbe lantul si pinioanele ca din ce am citit si vazut nu am sculele necesare. Si cu service-ul care e scris in manual la X kilometri in ce consta? ca nu stiu unde e cartea., eu am cumparato la 17k mile acum am 19k si in carte parca aveam service la 18500 parca sau 2000. oricum 20 e aproape (500 mile = 1 saptamana poate 2) in ce consta? eu am schimbat uleiul si filtrul cand am cumparat motocicleta + iam pus gume noi. ma gandesc ca ar mai fi bujiile si filtru de aer, lant + pinioane sunt comandate deja, placutele si discul de frana au fost verificate cand am pus cauciucurile erau ok. Am omis ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. aici a fost brici azi, am ars un pic gazu pe valea bogatii, si in afara de o pata de motorina care era sa imi anuleze toate investitiile de asta iarna, totu a fost ok - btw, conteaza mult cat de noua e guma fata - altfel acum scriam din sant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu vreau sa te descurajez cu ambreiajul, dar daca nu ai timp si/sau rabdare sail bibilesti pana nimeresti mai bine il duci la cineva. Intr-adevar e mai usor de zis decat de facut dar nu este imposibil . Incerc maine sa fac niste poze la ce e de facut si voi face un mic post pe blog cu poze si indicatii. Mai gasesti si in manual la capitolul 2 (Periodic Maintenance) o sectiune despre reglarea ambreiajului. Gasesti manualul la mine in semnatura pentru download. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese. -nivelul electrolitului! ...la o baterie fara intretinere !? La SV bateria avand pozitie inclinata poti folosi doar baterie fara intretinere. -lichid de parbriz...... -in rest, fata de ce s-a scris,placute frana-le vezi la ochi, filtrul de aer ...si de cauti pe net, gasesti cartea de intretinere...incearca : http://service.tanga-moteurs.ro/ ...sunt o gramada de carti service-si intretinere. - cu ambreiajul sa fi atent la bilele de la mecanismul de pe motor...pot sa cada . De asemenea poate aparea un joc la parghia de care e prins cablul si acel mecanism- il mai nituiesti putin, pana elimini jocul - daca il are. Pt. reglaj, la acel mecanism ( il gasesti dupa ce scoti capacul de plastic ce mascheaza mecanismul si pinionul de lant ) vezi ca e un surub si contrapiulita, procedezi cam asa : slabesti contrapiulita, apoi din surub- il insurubezi pana opune rezistenta, apoi desurubat 1/8 pana la 1/4 ture si strangi contrapiulita ( pt. un joc minim sa nu ai tensionat tot timpul ambreiajul ). Apoi la maneta trebuie sa existe o "cursa moarta" care o reglezi din ininzatorul de la ghidon. De asemenea uleiul cand se apropie de schimb poate sa faca ceva figuri. Sau ai un cablu de ambreiaj cu 'mustati"...... asta e cel mai folosit, deci se uzeaza primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Mai înce.arcă omu Âşi o glumă.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Din nefericire vremea este absolut oribila asa ca nu am cum sa ma apuc de demontat pe la motoreta si sa fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Din nefericire vremea este absolut oribila asa ca nu am cum sa ma apuc de demontat pe la motoreta si sa fac poze. Si aici da sa ploua. E normal, pentru ca tot timpu cand vreau sa spal motoru sau curat lantu se intampla asta. Oricum nu am lasat norii sa ma sperie si am dat sa vad ce e peacolo. Am gasit ieri videoul asta, si in inceput arata mecanismul care trebuie ajustat la ambreaj.. Asa ca am dat jos capacu si sa zic ce am facut. La Nr 1, am destrans piulita, am strans de surub pana opunea rezistenta, apoi am destrans 1/4 de rotatie dupa care am tinut surubu fix si am strans piulita la loc. Efect cred ca a avut, inainte, surubul de reglat cablul la ambreaj la maneta de sus era destrans aproape de capat, acum e undeva la mijloc si se simte si mai bine la mana. am lasat si jocu la mana desigur. cam 5 mm la inceput. La punctu 2. Am curatat si uns ambele capete de la parghie, parca merge mai usor acum schimbatorul. Si 3. ceea ce ma ingrijoreaza, colieru ala e fix de la schimbator, si este cam destrans. E normal asta? are asa un joc, si daca nar fi pentru parghiile ce stau deasupra, as putea sa`l scot cu mana usor:-| surubul care e acolo ar trebuii strans, dar e posibil sa fie rup? Nu are capat de insurubat nici cu imbus, nici cu surubelnita sau cap normal. Ce parere aveti despre chestia aia? Am mai pus o poza de jos. cred ca e rupt surubul. si din cauza jocului ce il am acolo poate ca nu merge schimbatorul cum trebuie. Editat Mai 19, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are. PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Poate te ajuta si asta la schimbatul vitezelot...:Cand vrei sa schimbi viteza lasa acceleratia dar nu de tot dar nici prea mult sa fie trasa , in acelasi timp tragi un pic ambreajul si schimbi viteza(Toti pasi sa nu dureze mai mult de o fractiune de secunda ).Dupa un timp nici nu o sa se mai auda ca schimbi viteza ....sper sa ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Da, la 3 ar trebui sa ii pui un surub cu care sa poti strange bratul schimbatorului. Nu cred ca are cum sa oto sara de acolo in mers, dar cu siguranta vei scapa de micul joc pe care il are. PS - iti recomand un spray in genul asta pt a curata toata zona aia de ulei si mizerie (sau mai ieftin motorina data cu pensula). Zona am curatato cu Wurth chain & Brake Cleaner. Daca nu lai incercat iti recomand, eu am ramas uimit, ca in comparatie cu cele ieftine din Lidl (1 lira/400ml) sau am incercat Silkoline(sau cum i zice). Asta e ceva de genu ca dai cu sprai sa imbibi lantul, dar pe cand vrei sa dai cu periuta deja e tot jegul sa dus. Si tot timpu dau si pe placute cu el si deatunci nu mai am probleme cu "rotile intepenite dimineata". Da legat cu bratul ala cred ca de acolo se trage toata problema pentru ca am observat ca atunci cand apas pe pedala din cauza jocului mai mult de jumate din cursa parghiilor se risipieste pe jocul ala. Deci automat e ca si cum nu as apasa pana la capat pedala. saptamana viitoare sper sa vina lantul si cand merg la mecanic i zic sa puna acolo un surub ca dak face tot jobul odata poate lasa in acelasi pret. Revin eu cu noutati. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Eu folosesc pt curatare spray-ul la care iti dadusem link (am separat si pt frane). Tot asa, cum dai cum curge mizeria de zici ca nici nu a fost. Azi m-am riscat si am scos-o de sub husa cand am vazut catev raze de soare de dupa nori. I-am curatat, uns si intins lantul si am dat si o turica scurta de evaporat umezeala de la ploile astea Editat Mai 20, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Stie careva ce dimensiuni au clips urile alea cu care se prinde carena de la coada? eu am pe N 2 pe stanga 2 pe dreapta, si intr-o incercare de a-mi demonta suportu de nr si coada ,intr-un final, am reusit sa pierd interiorul unuia din clips-uri. Nu e o tragedie, dar vreau sa gasesc unu sa-l pun la loc. am gasit pe ebay: http://www.ebay.co.u...=item7b693c8e85 dar nu stiu de care merg la sv uri (6mm,7mm, 8mm). Vreau si eu, daca vrei bagam o comanda impreuna si impartim costurile cu transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Pt codita va trebuie clipsuri de 6mm si puteti incerca la baiatul asta http://www.bikeshop....elpic=0&print=1 . Eu mi-am luat de la el acum ceva vreme ca pierdusem si eu vreo 2 cand mi-am montat suportul de nr si a fost foarte ok. mi-am facut un consum recent. Mers in afara, drum intins, constant 120-130, destul de 'culcat' pe rezervor (desi am naked), 5.6 % (consider cam maricel). O sa incerc un 110 la ora, dar e impotriva firii mele sa merg cu viteza aia pe motor,chiar si pe un naked Cam mult, atat afara cat si in oras. Daca tin bine minte scoteam mai bine de atat cu versiunea pe carburatie si nu mergeam chiar incet (4.5-5 afara si 5.5-6 oras). Vezi si bujiile&filtrul de aer. @Capone: am cu tine o poza de pe svrider totally gay sa o postez aici? sau a fost postata ?))) Nu cred ca am pus-o aici dar mai bine lasa Editat Mai 22, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am rezolvat cu clipsurile, am dat 5 ron pe 5 bucati,si se potrivesc de minune. Am fost aici la mine la Autocenter, un magazin de piese auto. @Cap0ne, s-ar putea sa ai dreptate ca nu e mic, dar venind de pe VTR 100)F cu 10.5 % in oras si 8% in afara, acum 6.7% oras si 5.6% mi se pare parfum. Dar intr-adevar, vreau sa-l cobor. Filtru de aer e stock si arata ca nou nout,l-am verificat. Uleiul (si filtrul de ulei) l-am schimbat dupa ce-am cumparat-o, am pus Motul 5100 W10-40 Am sincronizat injectia (de fapt am verificat-o si era sincronizata). Au mai ramas bujiile doar. In rest, nu-mi explic.. Apropos,in ce treapta si regim de turatii se simtea ea cel mai bine pt consum redus? Eu incerc sa merg mereu 6000-7000 cam,indiferent de treapta..... Aaa si are si evacuare sport (GPR) , cica cu tot cu galerii schimbata...da nu cred ca are asta un aport asa mare la consum.. Eu zic ca e turat sa il tii la 7mii mai ales daca vrei pentru consum redus. A meu cand merg pe autostrada il tin la 5mii, turatie la care inca isi mai pastreaza putin din agilitate indiferent de treapta, iar la 6-7 cam schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 În general în afară îl țin tot în 5000, în a 6 a am 110 km/h. Un consum mixt (ceva oraÂş,ceva ture mai lungi la viteza de croazieră menționată dar Âşi câteva vârfuri de 200 km/h) = aprox. 5l la sută. Dacă aÂş merge numai în afară Âşi cu scopul ăsta în minte,aÂş putea scoate cred 4 l la sută. "99,carburație,filtru aer stock nou,tobă finală sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Buna seara ! nu am mai intrat de foarte mult timp pe aici, pt ca am dat motorul. la o curatenie prin casa m-am impiedicat de o oglinda, cricul pe care l-am facut pt motor (facea curatatul lantului sau demontatul rotilor mult mai simplu) si o bujie ngk pt sv noua daca este cineva interesat il astept pe la piata sudului, in bucuresti. contact pe e-mail pogor_narcis@yahoo.com, nu stiu daca voi mai intra pe forum. toate incap intr-un rucsac asa ca astept doritorul sa faca dovada posesiunii unui sv mk1 de 650. am uitat sa spun, obiectele sunt gratuite, m-ar durea inima sa le arunc primul venit primul servit, se pot da unui singur doritor sau la mai multi in functie de cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cricul ăla de fapt e un stander? L aÂş vrea eu. Plătesc transportul,evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.