m4v3rick Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 una mica, de vinerea trecuta, dimineata pe la 9 juma: azi de dimineata n-am avut chef de poze, ca eram prea ocupat cu racleta sa dau jos chiciura care se depunea pe viziera. Note 2 self: I need a heated visor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Frumooos. Nu se mai dezlipea mana de pe manson ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Mansonu=i fara probleme ca-i incalzit, mai nasol e cu levierele de frana si ambreiaj... si da, dupa 120000km si la minus 3 grade s-au hotarat sa0mi plezneasca si mie semeringurile de la furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 ma plictiseam azi asa ca am facut o pagina de facebook sv650 si sv1000 owners. daca va plictisiti ca tot e iarna intrati pe aici sa vorbim http://www.facebook.com/SuzukiSv650Owners revin... adresa corecta e http://www.facebook.com/SuzukiSv650andSv1000Owners Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Sal! A mai avut cineva probleme cu electromotorul la 650 din 2000(sau '99-'01). Cateodata(sau chiar deseori) cand actionez starterul se blocheaza, adica nu invarte deloc si parca fura curent (martorii presiune ulei si neutru se sting pt. o secunda)? Apoi, imediat incerc iarasi, si "surpriza", invarte si porneste. Ma gandesc ca de vina sunt carbunii care probabil au ajuns la limita. A mai incercat cineva sa-l repare, adica sa-i schimbe carbunii (in cazul in care nu este o alta problema)? Daca da, se gasesc carbuni pentru acest tip de electromotor? Sau, in cazul in care cineva a avut aceeasi problema cu electromotorul, care a fost cauza si procedura de rezolvare a problemei? Multumesc! Numai bine! Editat Decembrie 1, 2012 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Din ce spui tu aici cred ca ai mai degraba probleme cu releul de tensiune si nu cu electromotorul. Verifica instalatia, statorul apoi releul de tensiune si eventual poti verifica si electromotorul direct, daca invarte. Dar cred bateria ta a murit datorita releului/reg de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Sau uitate la sigurante, sunt 2 verzi de 25 parca acolo mi se topise si nu mai facea contact bine chiar mi se oprea in mers(se taia alimentarea de curent dar apoi isi revenea) si nu stiam de ce pana m-am uitat si am inlocuit-o pe cea principala ca mai este a2 de nevoie cand se buleste princ. verifica tot ce tine de instalatie electrica:baterie cat are; sigurantele; releu; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Merci de raspunsuri, dar cred ca trebuie sa mai detaliez problema un pic.Anul trecut -stator, releu schimbate cu piese noi, instalatia verificata pt. ca am avut si o problema cu bordul. Chestia care am povestit-o a facut-o motocicleta tot sezonul, fara alte probleme sau sa ma lase bateria vreodata (bateria este de anul trecut neschimbata). Dupa ce se auzea cum invartea o fractiune de secunda se oprea si se stingeau martorii din bord care dupa ce eliberam butonul starter se aprindeau la loc cum am povestit mai sus. Apoi actionam din nou starterul si invartea normal. De cateva ori dupa ce a stat mai mult pe dreapta "am dat la automat" (invartea normal) destul de mult timp pana a pornit, deci bateria a avut curent suficient.In plus, cand era parcata alarma suna zilnic ca mereu se gasea careva sa o atinga, loveasca etc., deci bateria era oarecum solicitata si de asta dar tot nu m-a lasat. In concluzie, chestia e ca dupa ce face asa, mai actionez o data starterul si invarte de nu are treaba. Aceasta "poticnire" (daca ii pot spune asa) nu se inatampla mereu, doar cateodata, in rest invarte normal din prima... si de aici ma gandeam ca poate fi o problema cu electromotorul. Deocamdata nu pare o problema asa de grava dar nu vreau ca in plin sezon sa cedeze si sa stau pe bara, prefer sa o rezolv acum cand motocicleta e din pacate la "iernat" (in ciuda vremii frumoase). Editat Decembrie 2, 2012 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune. nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune. nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap. Ms de raspuns. Dupa sarbatori o sa incep sa o verific, desfac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Mie exact asa imi facea cand avea contact imperfect releul de la pornire, deci incearca si cu ala, poate ai noroc si iesi ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Pentru cei din Bucuresti, am vorbit cu Didi si Florin si ne-am gandit sa punem de o bere/ceai/vin fiert de vorba, diseara in jur de 18:00-18:30, la fostul Ursu, actual Casa noastra, pe Matei Voievod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Sal! A mai avut cineva probleme cu electromotorul la 650 din 2000(sau '99-'01). . A mai incercat cineva sa-l repare, adica sa-i schimbe carbunii (in cazul in care nu este o alta problema)? Am patit-o si eu cu fostul SV, mi-a decedat elecromotorul, cu aceleasi simptome ca la tine (pana nu a mai pornit deloc). Nu am stat sa il deschind, l-am schimbat cu altul sh (am dat vreo 60-70$ parca). Noul posesor a patit-o si el apoi, dar el a schibat carbunii cu unii de dacie, pe care i-a pilit putin inainte ca sa se potriveasca Deci se poate Pentru cei din Bucuresti, am vorbit cu Didi si Florin si ne-am gandit sa punem de o bere/ceai/vin fiert de vorba, diseara in jur de 18:00-18:30, la fostul Ursu, actual Casa noastra, pe Matei Voievod. Pare rau ca nu am putut veni si eu. Acum am ajuns acasa... De ieri, am avut noroc de o vreme superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 A mea este invelita si la adapost. Dar de mult timp sta ca deh nu am mai avut asigurare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 A mea sta la inghesuiala cu celelalte agregate din garaj http://db.tt/UvYpBIOn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Eu inca mai fac ture dar din pacate vremea e tot urata de vreo 2 saptamani aici in CJ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Gata, ieri i-am luat bateria jos si maine o curat bine, ii ung tot ce trebuie uns si o acopar. Intre timp pun la cale conversia in naked si ii cumpar tot ce trebuie schimbat! Ne vedem la anul la vreo intrunire Azi am dat rezervorul jos sa curat putin motorul pe dedesupt ocazie cu care am curatat si rezervorul pe interior. M-a uimit cata mizerie a curs din el, insa ce m-a uimit cel mai tare a fost cata benzina mai aveam in el. Am scos 7 litri de benzina, atata mi-a ramas dupa ultimul plin si fix 180km parcursi(inregistrat pe trip): 104km in afara (Tg-Mures - Sighisoara) si restul prin oras. Asta inseamna ca mixt-ul e undeva pe la 5%. Pana acum doar bucurii dupa SV . Editat Decembrie 5, 2012 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Ai grija sa nu fie rugina, verifica mai bine, asa am spus si eu la prima curatare dar s-a dovedit a fi rugina.Lumineaza prin gaura unde bagi senzorul de benzina si verifici prin locul unde bagi benzina, se vede foarte bine pana la fund. De luni ma tot plimb cu motorul si se pare ca problema ruginei e rezolvata plus ca arata foarte bine pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 M-am uitat bine prin el si nu am rugina, credca era vopseaua de pe marginea gaurii de alimentare care s-a desprins. In manualul de la Eliminator scria ca pe timpul iernii se scoate benzina si se pune cam 250ml de ulei care "agita" bine prin rezervor... Oare nu ar ajuta mai mult sa il pastrez "curat" in felul asta decat sa il umplu cu benzina pana la primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Well... This is THE END... of the season see you next year... p.s. Who knows maybe Global Warming will let my follow Santa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 La primavara ma bate gandul sa-i pun un ghidon "dintr-o bucata" in locul semighidoanelor. Una din probleme ar fii faptul ca in spatiul unde o tin, intrarea nu are mai mult de 80 cm latime.In configuratia actuala cu semighidoane, ma incadrez destul de ok, semighidoanele au latimea max. de 72-72.5 cm iar oglinzile au 78 cm ( in general intru cu ele rabatate, dar cu atentie pot intra si cu ele nerabatate). Din cate am gasit pe internet ghidoanele "de naked" pornesc undeva de la 75 cm latime, la care se adauga si capetele de ghidon ( aveti idee cat mai adauga la latimea totala?). Cei care au varianta naked, model 2004+ imi puteti spune va rog care este latimea maxima a ghidonului, inclusiv cu capetele de ghidon? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 La primavara ma bate gandul sa-i pun un ghidon "dintr-o bucata" in locul semighidoanelor. Una din probleme ar fii faptul ca in spatiul unde o tin, intrarea nu are mai mult de 80 cm latime.In configuratia actuala cu semighidoane, ma incadrez destul de ok, semighidoanele au latimea max. de 72-72.5 cm iar oglinzile au 78 cm ( in general intru cu ele rabatate, dar cu atentie pot intra si cu ele nerabatate). Din cate am gasit pe internet ghidoanele "de naked" pornesc undeva de la 75 cm latime, la care se adauga si capetele de ghidon ( aveti idee cat mai adauga la latimea totala?). Cei care au varianta naked, model 2004+ imi puteti spune va rog care este latimea maxima a ghidonului, inclusiv cu capetele de ghidon? Mersi. Si nu poti lati un pic intrarea aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 poti intra cu ghidon de 80 cm latime pe intrare de 70, doar ca trebuie atentie si exercitiu, eu am facut asta vreo 2 ani buni (cu bmw ul f650, cu sv scapasem de asta dar voi reveni cu transalpul), trebuie atentie maxima si sa brachezi ghidonul stanga dreapta, miscarea se cere ea de la sine evident ca e mai comod invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Multumesc pentru raspunsuri . Din pacate intrarea nu se poate lati sub nici o forma. Deasemenea sunt sigur ca daca ghidonul ar fii mai lat decat usa nu as putea intra, deoarece urcarea este pe o rampa destul de inclinata si ingusta ,iar in plus nici in interior nu pot face multe manevere spatiul fiind stramt. Ideal ar fii daca m-as incadra cu un ghidon de 78 cm cu tot cu capete de ghidon atasate, de aceea va rog pe cei care aveti modelul n 2003+ sa-mi spuneti care e latimea maxima, inclusiv cu capetele de ghidon. Ma gandesc ca as putea gasi un ghdon de N si jug ,sau poate un schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.