m4v3rick Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Da, merge sa pui HID pe SV, am pe K2u meu, dar yo am H4 pe N. Pe varianta S ai 2 becuri care sigur nu-s H4 - H4le fiind bifocal sau multifilament la halogen - posibil sa ai H7, dar cred ca cel mai bine e sa verifici in manualu' de service sa vezi exact despre ce bec e vorba. Probabil ca merge si kit auto mai ales ca ai suficient loc in semicarena sa-l ascunzi peundeva, dar cea mai mare problema o constituie din punctu meu de vedere sticla farului, care daca bine imi aduc aminte este cu striatii si nu clara - striatiile iti vor imprastia lumina si faru nu o sa fie asa de eficient, iar in conditii de ceata o sa fie de-a dreptul criminal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Nu cred ca este. Presupun ca e mai ok kit cu balast slim ca ai mai putin loc pt balast si ma mai gandesc ca un kit auto ajunge pt 2 sv daca nu pui si pe faza lunga. Totusi revin cu intrebarea, becurile sunt h4? Becurile de la prima generatie S sunt H1. Eu am de ceva timp un kit pe faza scurta. Pentru faza lunga nu e o idee buna, nu o sa mai poti da "blitz"-uri. Inca un aspect, iti recomand cu caldura cati mai putini Kelvin. Un maxim 5000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 @maverick la S farul e cu lupa si in fata ei sticla e clara, Eu ma gandeam sa nu fie cumva probleme pe partea de incarcare (sa nu omor alternatorul) datorita tensiunii mari la pornire... se poate asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 @maverick la S farul e cu lupa si in fata ei sticla e clara, Eu ma gandeam sa nu fie cumva probleme pe partea de incarcare (sa nu omor alternatorul) datorita tensiunii mari la pornire... se poate asta? Cu sticla pe faza scuta nu ai probleme, dupa cum ziceai si tu, farul e cu lupa si sticla e "clara". Cu curentul iar nu ai probleme, al meu de exemplu ia maxim 5A (zice pe cutie) - asta ar insemna 70W la o tensiune de 14V. Consumul scade pe masura ce se incalzeste becul, si cam dupa 1 min ajunge la regimul static de ~35W, putere cu 20W mai mica decat a unui halogen H1 normal. Deci fii pe pace, electric nu are ce probleme sa iti faca (asta bineinteles presupunand ca nu exista defectiuni si ca faci instalarea corect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Intreb si eu pe aici desi nu sunt posesor de SV dar sunt de Vtwin si caut sa cumpar o pereche de tobe aftermarket second hand. Daca stiti ceva legat de acest subiect va rog sa-mi trimite-ti PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 cine ma ajuta si pe mine cu niste instructiuni de montaj pt crash-padurile din imagine? nu am gasit nicaieri un sfat, un exemplu ...care unde vine montat? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Stiti vre-un sv650 injectie de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. frumos arata. ai putea face un topic de DIY (do it yourself). Cred ca mai sunt si alti posesori de S interesati de modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 cine ma ajuta si pe mine cu niste instructiuni de montaj pt crash-padurile din imagine? nu am gasit nicaieri un sfat, un exemplu ...care unde vine montat? merci anticipat ale mele asa sunt montate: cineva era curios de roata mai lata pe sv 650........ e de la o yamaha R6 - 2005, sunt si alte variante mai comode... eu de asta am dispus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Un flex, o bormasina, chei, suruburi, sabloane, cola+bere si niste Hocus Pocus si ete rezultatul. Sv650s facut Naked...dar nu e gata in totalitate. Nu inca. Ti-a iesit misto suportul. Eu m-am chinuit nitel cu fosta sa ii fac suport de bord (bordul de S de la 1st gen e mult mai mare) Cred ca ultima tura lunga pe anul asta, in care am vazut si prima zapada, prin palcurile de ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Schimbatorul nu se potriveste la sv650s din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Nah ca am terminat de facut rezervorul, acum urmeaza sa vad daca tine , momentan ramane 4 zile la uscat.Deci va spun sincer, nu e o treaba tocmai placuta, trebuie sa ai foarte multa rabdare si multi nervi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am desfacut-o azi putin sa verific suruburi desfacute si mi-a placut cum arata fara carena, deci la primavara o sa urmez exemplul lui GoodKat si o fac naked(am de gand sa ii iau si carena inferiorara cand gasesc ceva ce-mi place). I-am pus semnalizari clare (trebuie sa fac identificarea la rar, e problema oare?). Urmeaza manete albastre si bugspoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Nah ca am terminat de facut rezervorul, Deci va spun sincer, nu e o treaba tocmai placuta, trebuie sa ai foarte multa rabdare si multi nervi... De asta cred ca nu as avea rabdare si as cumpara din start alt rezervor Se anunta 12-13 grade in weekend, deci cred ca am nororc de inca o plimbarica pt sezonul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 una mica, de vinerea trecuta, dimineata pe la 9 juma: azi de dimineata n-am avut chef de poze, ca eram prea ocupat cu racleta sa dau jos chiciura care se depunea pe viziera. Note 2 self: I need a heated visor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Frumooos. Nu se mai dezlipea mana de pe manson ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Mansonu=i fara probleme ca-i incalzit, mai nasol e cu levierele de frana si ambreiaj... si da, dupa 120000km si la minus 3 grade s-au hotarat sa0mi plezneasca si mie semeringurile de la furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 ma plictiseam azi asa ca am facut o pagina de facebook sv650 si sv1000 owners. daca va plictisiti ca tot e iarna intrati pe aici sa vorbim http://www.facebook.com/SuzukiSv650Owners revin... adresa corecta e http://www.facebook.com/SuzukiSv650andSv1000Owners Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Sal! A mai avut cineva probleme cu electromotorul la 650 din 2000(sau '99-'01). Cateodata(sau chiar deseori) cand actionez starterul se blocheaza, adica nu invarte deloc si parca fura curent (martorii presiune ulei si neutru se sting pt. o secunda)? Apoi, imediat incerc iarasi, si "surpriza", invarte si porneste. Ma gandesc ca de vina sunt carbunii care probabil au ajuns la limita. A mai incercat cineva sa-l repare, adica sa-i schimbe carbunii (in cazul in care nu este o alta problema)? Daca da, se gasesc carbuni pentru acest tip de electromotor? Sau, in cazul in care cineva a avut aceeasi problema cu electromotorul, care a fost cauza si procedura de rezolvare a problemei? Multumesc! Numai bine! Editat Decembrie 1, 2012 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Din ce spui tu aici cred ca ai mai degraba probleme cu releul de tensiune si nu cu electromotorul. Verifica instalatia, statorul apoi releul de tensiune si eventual poti verifica si electromotorul direct, daca invarte. Dar cred bateria ta a murit datorita releului/reg de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Sau uitate la sigurante, sunt 2 verzi de 25 parca acolo mi se topise si nu mai facea contact bine chiar mi se oprea in mers(se taia alimentarea de curent dar apoi isi revenea) si nu stiam de ce pana m-am uitat si am inlocuit-o pe cea principala ca mai este a2 de nevoie cand se buleste princ. verifica tot ce tine de instalatie electrica:baterie cat are; sigurantele; releu; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Merci de raspunsuri, dar cred ca trebuie sa mai detaliez problema un pic.Anul trecut -stator, releu schimbate cu piese noi, instalatia verificata pt. ca am avut si o problema cu bordul. Chestia care am povestit-o a facut-o motocicleta tot sezonul, fara alte probleme sau sa ma lase bateria vreodata (bateria este de anul trecut neschimbata). Dupa ce se auzea cum invartea o fractiune de secunda se oprea si se stingeau martorii din bord care dupa ce eliberam butonul starter se aprindeau la loc cum am povestit mai sus. Apoi actionam din nou starterul si invartea normal. De cateva ori dupa ce a stat mai mult pe dreapta "am dat la automat" (invartea normal) destul de mult timp pana a pornit, deci bateria a avut curent suficient.In plus, cand era parcata alarma suna zilnic ca mereu se gasea careva sa o atinga, loveasca etc., deci bateria era oarecum solicitata si de asta dar tot nu m-a lasat. In concluzie, chestia e ca dupa ce face asa, mai actionez o data starterul si invarte de nu are treaba. Aceasta "poticnire" (daca ii pot spune asa) nu se inatampla mereu, doar cateodata, in rest invarte normal din prima... si de aici ma gandeam ca poate fi o problema cu electromotorul. Deocamdata nu pare o problema asa de grava dar nu vreau ca in plin sezon sa cedeze si sa stau pe bara, prefer sa o rezolv acum cand motocicleta e din pacate la "iernat" (in ciuda vremii frumoase). Editat Decembrie 2, 2012 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune. nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ok, am inteles. In cazul asta da, trebuie veificat electromotorul, dar din cauza ca problema ta a aparut sporadic si nici nu s-a inrautatit pe parcursul intregului sezon yo unu iti recomand sa verific toata instaltia electrica - si asa ziceai ca ai bagat-o la garaj. Din experienta proprie iti spun ca e bine sa verifici tot, inclusiv contactele si alea dintre fire dar si switchurile de la ambreiaj, on/off, killswitchu de la manson si nu uita desenzorul de la cric - dintre toate ala de la ambreiaj si ala de la cric fac cele mari figuri la pornire si sunt si cele care sunt mai dispuse la defectiune. nRock si spor la treaba, cu rabdare ii dai de cap. Ms de raspuns. Dupa sarbatori o sa incep sa o verific, desfac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.