BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De obicei, cand postez pe forum, nu sunt asa de emotionat. Dar acum sunt... A incoltit in mintea mea un plan nebunesc. Unii ar spune: "prostie!", altii ar spune "sinucidere!". Unii ar rade sau ar pufni a neincredere. Dar nu e treaba mea sa ma gandesc la ce cred altii. Treaba mea e sa-mi vad de treaba mea. Si treaba mea e sa ma intorc la Bucuresti. Dupa cum, poate, ati citit din subtitlu, as vrea sa fac ocolul lumii pe motocicleta mea (care deocamdata nici nu are un nume, ca Blanoasa si Doyle, dar care sunt sigur ca va primi unul pe drum!). Momentan, in capul meu e un valmasag de ganduri, de informatii citite pe net si sentimente contradictorii. Voi folosi forumul pentru a pune ordine in toate acestea. Punct si de la capat. Cine pleaca? Eu. Singur cu motocicleta mea de incepatori. 30.000 km pe Pamant (aproximativ), din care cateva mii chiar pe pamant! "Dar cine esti tu, dom'le?", ati putea intreba. Ma numesc Orlando Alexandrescu, am 29 de ani. Am 1.67 m inaltime si ultima oara cand m-am cantarit aveam aproximativ 72 de kilograme. Apoi n-am mai facut-o. Am burta, sufar de astm, mi se despica varful firului de par din barba si am un an de cand am motorul. Am mers aproximativ 5.000 de kilometri, din care cam jumatate in Bucuresti, jumatate afara din oras. Inca mai am lamaia montata sub numar. Cel mai mult am mers cu 170 km/h, pe A1, pe o bucata scurta. Am cazut de doua ori, la viteza mica si nu am patit nimic, intrucat aveam echipament. Nu cunosc ce diametru am la burta. Cu ce pleaca? Motorul e o Honda(-i Honda - ), de 500cmc si 50 de cai putere. Teoretic, este limitata la 25kw, ceea ce nu e tocmai rau, gandindu-ma la consum. Sub domnia mea i s-a rupt ambreiajul odata, i-a cazut oglinda stanga, i-a cazut toba (ma rog, nu din vina mea...), i-a cazut semnalizarea dreapta fata, i s-a strambat ghidonul. Atunci cand i-am schimbat uleiul si i-am indreptat ghidonul, am constatat ca rulmentul de jug e bulit, deci trebuie schimbat. In primavara i-am schimbat bujiile. Banuiala mea e ca trebuie schimbat si lichidul de racire. Maneta de frana e rupta de la jumatate, dar am comandat una de pe eBay. As dori sa-i pun si un crash-guard, ma gandesc ca la atata amar de drum si-o scoate banii macar odata. Am pe cap o casca HJC pe care am dat 5 milioane. Am zgariat viziera intr-una din cazaturi, dar in rest e ok. Am spray de viziera (curatare, rain-breaker, anti-fog). Am cizme de motor (din pacate, din prostie le-am luat cu un numar mai mare, 43, eu purtand 41, hai, maxim 42). Am genunchere si un costum de ploaie, care-mi vin ok. Am doua geci de motor: una de vara, cu gaurele, AXXO si una groasa, de touring si vreme rea, care are si o mesada. Fara mesada sta pe mine cam larg. Am dopuri de urechi. Nu am GPS. Unde pleaca? Plec departe. O iau spre vest, apoi din ce in ce mai spre vest pana dau in est. Turul va fi impartit in felul urmator: 1. Partea europeana: Bucuresti - Londra (via Belgrad, Zagreb, Munchen, Strassbourg etc.) 2. Partea canadiana: Halifax - Vancouver (via Toronto) 3. Partea asiatica (Japonia + Rusia). Intre 1 si 2, imi voi impacheta motorul si-l voi trimite, par-avion, la Halifax. Eu il voi urma, cu alt zbor. Intre 2 si 3, tot par-avion, intre Vancouver si Tokio, peste Atlantic. Din Tokio, unde voi sta cateva zile, voi merge la Fukushi, de unde voi lua feribotul catre Vladivostok. Din Vladivostok, voi face Trans-Siberianul pana la Moscova, apoi Kiev, apoi... uf... acasa. Asta e planul, in linii foarte mari. Suna foarte bine, nu? Suna, dar din pacate, liniile foarte mici ne hasureaza viata. Cu ce (bani) pleaca? Daca tot ce-a fost pana acum vi s-a parut o nebunie, asteptati sa auziti asta: suma de bani pe care o am (TOTI banii mei) e de... 5000 de euro. Dupa aceasta suma, kilometrii se opresc. Prin venele motocicletei nu mai circula benzina. Prin burta mea nu mai circula mancare. Cosul motocicletei (toba) nu mai fumega albastru. M-am strofocat foarte mult sa ma gandesc ce-as putea face sa mai strang bani si... 1. Nu ma pricep sa jefuiesc banci. Sunt mic, total lipsit de agilitate si gafai cand urc scarile la metrou. Nu am nici macar un pistol de jucarie (nu mi-au placut niciodata, nici macar alea de jucarie). 2. Nu am o afacere a mea. Tot timpul am fost angajat. 3. Nu am ce vinde pentru ca nu am (aproape) nimic in proprietate. Nimic de valoare, oricum. Am doua optiuni: 1. Merg pana ce termin banii. 2. Fac rost de bani prin alt mod. Pentru 2, m-am gandit la un site, in care lumea controleaza cat de departe merg. O sa fiu o motocicleta teleghidata, c-o camera de fotografiat si cu un mic laptop de la care sa-mi scriu povestile si sa va agasez / incant cu gandurile mele de pe drum. Vor fi cateva categorii de donatii (atat cu suma fixa, cat si cu suma variabila) si cateva sisteme prin care se poate dona (Paypal si transfer bancar fiind cele doua optiuni la care ma gandesc... am incercat si mobilpay.ro, dar au comisioane mari si sunt nefezabili). Se pot dona sume fixe pentru: - mancare - benzina - cazare - transport (aer sau apa) - reparatii - cheltuieli neprevazute Sumele sunt mici, dar sper ca voi strange banii de la multi oameni. Fireste, poate dona oricine, de oricate ori, orice suma... Pentru fiecare categorie va fi o suma-tinta si un mic progress-bar. Daca veti decide sa donati, mentionati si pentru ce categorie. Daca doriti sa ramaneti anonimi, puteti face si asta, desi as prefera sa va multumesc fiecaruia, atat inainte, cat si dupa excursie. Fiti siguri ca va voi multumi si in timpul excursiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 frate daca ai sange in tine da-i bataie. asta am aflat si eu de la altii mai destepti, cheia succesului e mereu la tine. nu conteza ca n-ai bani, nu conteaza ca ai un jaf de motor cu care eu nu as iesi din curte, daca vrei, poti. eu iti urez succes de pe acum. e important si pentru altii care stau pe coada si se vaita de soarta sa vada ca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 N-as considera cb500 ca jaf, chiar deloc. Mie imi place mult, ma mai dau din cand in cand cu al prietenei mele. Frumos gand... suma pare rezonabila, daca o sa dormi la cort cateodata, insa cel mai important e sa te gandesti la drumul care il faci la cursa suspensiei. Ma indoiesc ca o sa fie tot drumul numa asfalt. Asa, si la capacitatea de a cara bagaje pe motor Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Daca nu ai si un timp limita pentru asta gasesti mai usor metode de a face bani cand va fi nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 Daca nu ai si un timp limita pentru asta gasesti mai usor metode de a face bani cand va fi nevoie. Timp limita pentru intoarcere sau timp limita pentru plecare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 .cel mai important e sa te gandesti la drumul care il faci la cursa suspensiei. Ma indoiesc ca o sa fie tot drumul numa asfalt. Asa, si la capacitatea de a cara bagaje pe motor Doar Rusia ar putea sa'i puna probleme de genul asta. Si ii va pune cu siguranta, insa se poate merge incet si sa se rezolve problema. Insa asta va genera costuri mai mari datorita cazarilor mai numeroase. Capacitatea de a cara bagaje iara e importanta, trebuie cort, izopren, sac dormit, ceva scule, toale, etc samd. Mai putine din astea => costuri mai mari de cazare. Bafta! Vad ca ideea de baza in fund raising de genul asta e "doneaza'mi un plin", ai putea sa te axezi pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Orlando.... Bafta sa ai! si mult succes! Sfatul meu e sa te consulti cu cei care au experienta (adica pe cei care au fost la plimbarii fff lungi). intrebarea mea e cati km pe zi ai vrea sa faci? daca faci mai mult de 400-600 km pe zi... cel mai indicat e saua modificata ca sa fie comoda ca sa nu mai fii obosit. alte sfaturi o sa ti mai dau.. dar pe pargurs. PS: cand vrei sa pleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Orlando.... Bafta sa ai! si mult succes! Sfatul meu e sa te consulti cu cei care au experienta (adica pe cei care au fost la plimbarii fff lungi). intrebarea mea e cati km pe zi ai vrea sa faci? daca faci mai mult de 400-600 km pe zi... cel mai indicat e saua modificata ca sa fie comoda ca sa nu mai fii obosit. alte sfaturi o sa ti mai dau.. dar pe pargurs. PS: cand vrei sa pleci? E o idee buna, dar nu stiu cine m-ar putea ajuta cu modificara seii... In plus, banii sunt asa de limitati, incat nu stiu daca are rost. In legatura cu kilometrii pe zi, socotesc ca in Europa ar fi in jur de 400, in Canada la fel, iar in Rusia maxim 200 pe zi (in cazul fericit), in cazul nefericit 100. Vreau sa plec intr-o luna, maxim doua. Vremea e destul de naspa in Siberia pe timpul iernii, daca intelegeti ce vreau sa zic Editat Aprilie 28, 2010 de BlackDirt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 E o idee buna, dar nu stiu cine m-ar putea ajuta cu modificara seii... In plus, banii sunt asa de limitati, incat nu stiu daca are rost. @darian, daca s'o mai ocupa. Mai mult de 40-50EUR nu te costa. Maxim. Vremea e destul de naspa in Siberia pe timpul iernii, daca intelegeti ce vreau sa zic Ai putea sa pleci odihnit inspre est si sa vii mai obosit dinspre vest, pe drumuri bune si fara stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 @darian, daca s'o mai ocupa. Mai mult de 40-50EUR nu te costa. Maxim. Ai putea sa pleci odihnit inspre est si sa vii mai obosit dinspre vest, pe drumuri bune si fara stres. Multumesc pentru informatie. O sa incerc sa-l contactez... Referitor la plecarea spre est intai, m-am gandit si eu la acest lucru. Socotesc insa ca as dori sa capat experienta intai pe asfalt. In plus, mi-am facut un fel de aranjament cu transportul motocicletei din Londra catre Halifax... (costa aproximativ 1200 de euro, doar motorul... eu mai scot 600 de euro din buzunar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 dar vaporu? nu e mai bine cu vaporu ca costa mai putin..... (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 frate daca ai sange in tine da-i bataie. asta am aflat si eu de la altii mai destepti, cheia succesului e mereu la tine. nu conteza ca n-ai bani, nu conteaza ca ai un jaf de motor cu care eu nu as iesi din curte, daca vrei, poti. eu iti urez succes de pe acum. e important si pentru altii care stau pe coada si se vaita de soarta sa vada ca se poate. Asa cum zice doru. da-i drumul la calatorie. Apoi pui blog si poze. si apoi vin donatiile. Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste nimic! italianul care a calatorit 4 ani si a facut 200.000km, s-a descurcat cu 400 de euro in fiecare luna. dormea in cort, se spala in rauri si manca din conserve. daca ai aceea doza de nebunie ia-o din loc. multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 dar vaporu? nu e mai bine cu vaporu ca costa mai putin..... (parerea mea) Cu vaporul costa 876 de lire (cam 1000 euro), doar motocicleta. Eu mai "costa" in jur de 100 de euro pe zi, iar calatoria dureaza 8-9 zile, uneori mai mult. E foarte greu sa reusesti sa te urci pe acelasi vapor cu motorul, cel mai adesea nu se poate. Motorul trebuie impachetat ("crated") intr-o cutie de lemn, iar operatiunea asta costa si ea. La aceste costuri se adauga asigurarea valorii motorului. Si ca si cum n-ar fi de ajuns, mai costa si manevrarea cutiei in porturi (loading / unloading - handling fee). Este deja prea mult... Peste asta, e timpul prea mare de transport si incertitudinea datei de sosire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Timp limita pentru intoarcere sau timp limita pentru plecare? Ma refeream la timp limita, adica sa nu vrei sa faci calatoria asta intr-un anumit numar de luni. daca apare vreo problema sa ramai intr-un loc pana se rezolva, fara sa ai stres ca ti s-a decalat programul sau ceva de genu asta. eu cam asa vad ca se pot face astfel de excursii si sa fie si frumoase Oricum ideea e buna, initiativa o ai, nu are de ce nu sa iti iasa planul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 Asa cum zice doru. da-i drumul la calatorie. Apoi pui blog si poze. si apoi vin donatiile. Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste nimic! italianul care a calatorit 4 ani si a facut 200.000km, s-a descurcat cu 400 de euro in fiecare luna. dormea in cort, se spala in rauri si manca din conserve. daca ai aceea doza de nebunie ia-o din loc. multa bafta Nu stau cu mana intinsa. Dar daca pica ceva in casca - si am viziera trasa - nu ma deranjeaza De plecat, tot plec... Mesaj completat Ma refeream la timp limita, adica sa nu vrei sa faci calatoria asta intr-un anumit numar de luni. daca apare vreo problema sa ramai intr-un loc pana se rezolva, fara sa ai stres ca ti s-a decalat programul sau ceva de genu asta. eu cam asa vad ca se pot face astfel de excursii si sa fie si frumoase Oricum ideea e buna, initiativa o ai, nu are de ce nu sa iti iasa planul. Nu am un timp limita, dar as vrea sa ma intorc in 3 luni... Familiei mele o sa ii fie dor de mine, si nu numai. De fapt, asta e cea mai grea parte a excursiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Cosul motocicletei (toba) nu mai fumega albastru. nici nu-i indicat sa fumege in vre-un fel, MAI ALES ALBASTRU. in rest, da-i bataie... n-ai ce pierde. Uite o idee, daca e sa ramai fara bani, daca nu ai alta scapare si daca te tine sifletu', vinzi mobra si continui perpedes (adica autobus, tren, barca)..e mai bine decat sa nu termini cercul. Bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Un raspuns rational si gandit la rece e sa astepti pana ai macar 30,000 Euro in cont plus o vaca de la BMW care nu prea cedeaza pe drum,dar din pacate asta s-ar putea sa nu se intample niciodata. Asa ca macar doteaza-ti motocicleta cu cat mai multe lazi, ia-ti roti de rezerva (sau poate si mai bine pune-ti roti din alea de enduro care nu pot face pana) si da-i bataie... Succes iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Ideea ta este superba, insa in afara de bani (multi bani) trebuie si multa determinare, hotarire ca sa zic asa. Totul ar trebui planificat riguros fara sa uiti sa iei in considerare situatiile neprevazute. Te-ai gindit sa mai pleci insotit de cineva? La un asa drum lung e chiar indicat sa mai fi cu cineva cu inca o motocicleta. Drumul e destul de lung si pot sa apara situatii potential periculoase cind de unul singur nu ai face fata (vezi Long way Round)... Ar fi o idee sa faci un blog cu pozitia ta pe glob pe zile (azi sunt aici , maine acolo ... etc) Asa poti gasi si o idee de sponsorizare ( vezi drumul spre mongolia al lui bizoo_n). Cam atita mi-a venit acum in minte ca sfaturi. Probabil ca le-ai mai auzit asa ca sper sa nu te superi ca ti le-am dat... Dum bun si sa te intorci cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 plus o vaca de la BMW care nu prea cedeaza pe drum, Se vede ca nu ai mers pe HONDA @Blackdirt Una peste alta ai un plin de la mine daca iti faci/dai un cont de paypal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) asa cum probabil noi toti stim, nebunia asta este foarte posibil sa se intample cel mult o data in viata. drumul e lung dar cred ca, mai ales daca pleci singurel, te vei descurca de minune. din pacate traversarea oceanelor te ve rupe, iar bugetul este, dupa parerea mea, undeva la jumatete dintr-un buget decent necerar, repet, dupa parerea mea, cu care poti face astfel de calatorie. oricum. de admirat si poate invidiat curajul si determinarea oricarui biker ar face asa ceva. ma mai gandesc ca ar fi, eu stiu, undeva pe la 20.000 km - 30.000 km de strabatut (habar n-am, am zis asa, la "ochi")... oricum este foarte mult de mers pentru 3 luni, cred as estima calatoria asta undeva la 6 luni ca sa poti sa si intelegi ceva din eae... eh, in cazul acesta eu virez 1% din benzina contra a una bucata poza pe hartie. Mai sunt 99% si multa frumoasa nebunie. toate bune! Editat Aprilie 28, 2010 de BiG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 Multumesc tuturor de sfaturi si de sustinere. (Cel mai) probabil o s-o mai fac, asa ca nu va suparati pe mine ca ma repet ca o moara stricata. Un alt lucru pe care vreau sa-l subliniez: am facut acest topic si pentru ca - daca o mai vrea cineva - sa plece-n lumea larga, sa aibe de unde citi. Toate informatiile de care o sa beneficiez sau o sa le dobandesc or sa fie postate aici. Pentru ca pornesc oarecum de la zero (si mai sunt doar doua luni, poate si mai putin), o sa incerc sa structurez cumva informatiile pe categorii. Deci, pentru a pleca in jurul lumii socotesc ca ai nevoie de: I. Documente de calatorie (vize, in primul rand, apoi celelalte: asigurari RCA in tarile in care calatoresti, asigurari de sanatate, Carnet de passage, acolo unde e cazul, permis international de conducere, acolo unde e cazul, documente traduse in limba rusa, de exemplu etc. ; se intelege ca permisul de conducere si pasaportul sunt obligatorii; mare atentie la validitate!) II. Bani (cat mai divizati in carduri diferite, cat mai putin cash, dar nu FOARTE putin, adica intr-o situatie de urgenta sa te descurci fara bancomate; cardurile sa fie imprastiate pe toata suprafata corpului/cortului/tankbag-ului... ma rog, intelegeti ideea... eu mi-s paranoic) III. Un motor intr-o stare tehnica EXCELENTA si dotat cu "accesorii de drum lung" (pe scurt, crash-bar-uri, hand-guard-uri, eventual acordeoanele alea de se pun la suspensiile fata, nu stiu cum sa le zic mai exact, sita de protectie pe far, pentru a nu se sparge dintr-o piatra de pe drum, coburi, top-case, tank-bag, priza de 12V, ceas etc.) IV. Scule si altele (briceag multifunctional, powertape, Picatura, soricei, Poxilina, kit de pana, cabluri electrice de rezerva, spray de lant / ungator automat de lant, becuri de rezerva pentru far si pentru semnalizari, cheia de rezerva de la motor, furtun cu diametru mic, vesta reflectorizanta etc.) V. Trusa de prim ajutor (garou, atele, dezinfectat, coagulant, antibiotic unguent, analgezice puternice, alcool sanitar, antipiretice, anti-diareice, anti-vomitive, anti-alergice, vitamine, alte pastile de care aveti nevoie pentru tratament s.a.m.d.) VI. Produse de ingrijire personala (periuta si pasta de dinti, ata dentara, deodorant, servetele, servetele umede, curpapir, sampon mic, sapun, doua prosoape, dezinfectant de maini etc.) VII. Cazare la purtator (cort, izopren, sac de dormit -15 grade, o cratita de 0.5 litri, de aluminiu, arzator, butelie de camping, lanterna de cap, lanterna de mana, ace de cusut, ata rezistenta etc.) VIII. Echipament / haine (aici am obosit sa mai scriu...) Daca am uitat ceva, rogu-va sa interveniti. Mentionez ca tot ce-am scris am scris din cap si e posibil sa-mi fi scapat ceva. Asta, combinat cu faptul ca asta va fi oarecum lista finala, s-ar putea sa fie dureros, in sensul ca s-ar putea sa ma pocnesc cu podul palmei si sa zic "ba, ce-am uitat-o pe asta!", cum am facut-o de mii de ori in viata (da, sunt FOARTE uituc!). Oricum voi reveni in posturi ulterioare cu detalierea capitolelor, pana nu mai ramane nici un "etc." sau - feri-Doamne! - vreun "s.a.m.d."! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 .. plus o vaca de la BMW care nu prea cedeaza pe drum .. E un Olandez care a mers relativ recent din Canada - nord pana la varful sud de america de sud cu o Moto Guzzi V7 din aniilor 70. Dar a refacut motorul inainte de plecare. Altu a mers nu stiu unde cu un R1. Starea tehnica e foarte important, nu neaparat marca. Pe langa asta, eu nu as pleca cu nimic racit cu apa. Cu cat mai simplu, cu cat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 Am uitat ceva foarte important: electronicele. deci, IX. Electronice (doua telefoane mobile, unul fiind de rezerva, un EEE PC 701 rablagit saracul, un aparat foto DSLR Samsung GX-20, iPod, GPS si atat; sper sa nu ma calce hotii...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Mergi si fa-ti vizele! Apuca-te si nu te lasa... Foloseste-te de energia asta frumoasa de o ai acum si pune-te pe treaba. Intra pe www.advrider.com si citeste pe acolo ce ti-e necesar pentru drumul lung. Intra pe http://www.horizonsunlimited.com/ si baga la cap tot ce spun respectivii, de la ce cizme sa ai in picioare, la cum faci rost de cazare pe drum unde sa faci un dus si sa pui in gura o mancare calda. Apropos de cazare, intra si iti fa cont pe http://www.couchsurfing.org , poate ai bafta si pui cornul in perna intr-un pat pe alocuri, plus ca mai cunosti si oameni noi...inclusiv domnisoare... Sunt sute de link-uri, mii de povesti. Mi-ar placea tare sa citesc pagini intregi de pregatire, unde ai fost si ce ai vazut. Sa nu te lasi de povestea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.