Sari la conținut

Bucuresti - Bucuresti


BlackDirt
 Share

Postări Recomandate

Felicitari pt initiativa; ai si de la mine un plin; orice problema intalnesti, scrie aici si te ajuta fiecare cum poate, macar cu un sfat. bafta

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 852
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca e un pic tarziu sa intreb asta, dar...

 

...se pot pune cauciucuri "tube-type" peste o janta tubeless? Sau e obligatoriu sa am si-o camera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e un pic tarziu sa intreb asta, dar...

 

...se pot pune cauciucuri "tube-type" peste o janta tubeless? Sau e obligatoriu sa am si-o camera?

 

:cheers: :huh: :D :P

 

e mai tragic decat credeam...

Editat de Axor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :huh: :D :P

 

e mai tragic decat credeam...

 

ai ceva constructiv de zis ? daca nu , ar fi mai bine sa taci din gura. poate omul asta nu pleaca nicaieri, DAR se strange informatie care poate fi folosita si de altii, asa ca spune ceva legat de subiect.

 

despre cauciucuri.. cea mai importanta e janta. in mod sigur poti sa folosesti tubless tires cu camera. asta e simplu...

 

in general nu poti pune cauciuc tubless pe o janta facuta pentru camera, nu va tine aerul. ... in rest, chiar daca al tau cauciuc este tube tipe, daca janta a fost facuta pentru tubless poti pune tube type si sa il folosesti tubless. asta tin minte din ce am citit pe net si pe siteul celor de la michelin.

 

 

inca ceva: eu am avut mereu camera in cauciucuri, si cand faceam pana, schimbam camera, pompa, si era bine facuta treaba.

daca un cauciuc tubless trebuie dat jos de pe talon, pe urma trebue presiune sanatoasa, nu cred ca merge la pompa. dar poti cara capsule cu CO2 cu tine si rezolvi.

 

daca ai timp, citeste si pe aici :

 

http://www.tireballs.com/motorcycle.html

http://www.onoffroad.com/Merchant2/merchan...=MICHELIN-TUBES

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=114335

http://www.thumpertalk.com/forum/thread/62...-question-dr650

 

 

cauta si pe adv, am citit discutii interesante despre tubless acolo...

 

incearca in google ceva gen site:www.advrider tubless

Editat de gaxel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ceva constructiv de zis ? daca nu , ar fi mai bine sa taci din gura. poate omul asta nu pleaca nicaieri, DAR se strange informatie care poate fi folosita si de altii, asa ca spune ceva legat de subiect.

 

despre cauciucuri.. cea mai importanta e janta. in mod sigur poti sa folosesti tubless tires cu camera. asta e simplu...

 

in general nu poti pune cauciuc tubless pe o janta facuta pentru camera, nu va tine aerul. ... in rest, chiar daca al tau cauciuc este tube tipe, daca janta a fost facuta pentru tubless poti pune tube type si sa il folosesti tubless. asta tin minte din ce am citit pe net si pe siteul celor de la michelin.

 

inca ceva: eu am avut mereu camera in cauciucuri, si cand faceam pana, schimbam camera, pompa, si era bine facuta treaba.

daca un cauciuc tubless trebuie dat jos de pe talon, pe urma trebue presiune sanatoasa, nu cred ca merge la pompa. dar poti cara capsule cu CO2 cu tine si rezolvi.

 

daca ai timp, citeste si pe aici :

 

http://www.tireballs.com/motorcycle.html

http://www.onoffroad.com/Merchant2/merchan...=MICHELIN-TUBES

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=114335

http://www.thumpertalk.com/forum/thread/62...-question-dr650

 

 

cauta si pe adv, am citit discutii interesante despre tubless acolo...

 

incearca in google ceva gen site:www.advrider tubless

 

Multumesc, gaxel, asta stiam si eu, ca nu e important tipul cauciucurilor (tubeless / tube type) ci doar janta. Insa aveam nevoie de o confirmare a cuiva care chiar stie despre ce vorbeste.

 

Janta mea este turnata (deci nu cu spite) si este de tip tubeless. Cauciucul (spate) este de tip tube-type. Cel de pe fata e normal, tubeless.

 

Am montate niste cauciucuri care ar mai tine cateva mii de kilometri, asa ca voi pleca cu ele. Pe cele noi o sa le iau la mine, legate de coburii de aluminiu. Ma gandesc ca e si o protectie suplimentara a coburilor in caz de cazatura... Sigur, insa, mai e de rezolvat problema asigurarii lor in caz de furt.

 

Am mai spus-o (si o mai spun): multe din informatiile de aici pot fi de folos si pentru altii care vor sa plece in asa un drum lung, de aceea mai vin si intreb pe aici. In plus, sunt incepator si nu mi-e rusine sa o recunosc! Nimeni nu s-a nascut invatat!

 

Referitor la Axor: do not feed the troll. :cheers:

 

Eu unul ma bucur ca am reusit sa-i starnesc optimismul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupunind ca chear vrei so faci

 

experienta moto din parti

gandire cu dosun frunza si capun.. iarba !!

 

turu lumii pe motor nu e o plimbare in parcu din vecini

nici o ieseala de o juma de ora cu cz suzeta

nici o miloaga la coltu strazi

 

foarte optimist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza cata experienta pe 2 roti ai sau cat esti de nebun, dar am tot urmarit topicul in ultima saptamana si... m-ai convins. Iti urez bafta si e o vorba din batrani ( chiar daca nu de la noi ): " if there is a will, there is a way".

 

Asa ca un plin de benzina si de la mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea rominilor sint profesori cu hirti cumparate de mama si papa

aviatori cu roaba aterizeazan lopata !!

mai bine sar gindii dacar fi face ceva in viata singuri pe lume cu forte propri nu cu lovele dela parinti

si mai suptire cu jignelile personale ca se plateste !!

 

pe topicu asta daeabea asteapta uni romini sa se arunce altun balta

sal ajute cu o funie si un pietroi da git.

 

voi taxa dupa merit personal

10 dolari de cap de individ ca pariu ca eu am dreptate

sidaca doamne feri bazdabuzducul ala pateste ceva o sa se lase si cu anchete pentru instigare

 

sint barbat implinit sin toata firea

am bani siam vazut 3sferturi din lumea asta cu forte propri si nam de ce sa fiuinvidios pe nimenea.

ciau

 

 

Stimate domn,

 

Va aprob, va inteleg si chiar va impartasesc scepticismul cu privire la aceasta incercare.

 

Daca insa nu puteti fi de folos prin nimic, in afara de stravechile carcoteli romanesti si chibitatul / tinutul ghinionului de pe margine, va recomand sa va gasiti o alta activitate. Una dintre ele ar putea fi studierea limbii romane. Chiar daca ati vazut trei sferturi din lume, e pacat sa va impleticiti in limba si sa nu va auzim povestile!

 

In ceea ce priveste afirmatia ca as dori sa fug in Canada pe banii forumistilor, eu o consider o gluma. Una mai de autobaza, asa (glume de care nu pareti a fi strain). Pai, la experienta dvs. de transportator, nu credeti ca ar fi mai usor sa fug in Canada... direct cu avionul? Sau poate credeti ca cortul pe care-l voi cara la mine o sa fie locul de unde as veni la birou, sa fac un dus dupa o zi de munca in Toronto?

 

In ceea ce priveste faptul ca aveti bani (si, probabil, si ceva valoare!), nu am nimic de comentat. Poate cu simpla remarca ca nu doresc nici cea mai mica parte din ei. Puteti sa vi-i pastrati si sa vizitati si acea patrime din lume care v-a mai ramas!

 

Este ultima oara cand va mai raspund. Oricum, vad niste litere pe ecran in dreptul userului dvs., dar aveti un scris ilizibil.

 

Va doresc mult succes in viata, sa deveniti si mai implinit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn,

 

Va aprob, va inteleg si chiar va impartasesc scepticismul cu privire la aceasta incercare.

 

Daca insa nu puteti fi de folos prin nimic, in afara de stravechile carcoteli romanesti si chibitatul / tinutul ghinionului de pe margine, va recomand sa va gasiti o alta activitate. Una dintre ele ar putea fi studierea limbii romane. Chiar daca ati vazut trei sferturi din lume, e pacat sa va impleticiti in limba si sa nu va auzim povestile!

 

In ceea ce priveste afirmatia ca as dori sa fug in Canada pe banii forumistilor, eu o consider o gluma. Una mai de autobaza, asa (glume de care nu pareti a fi strain). Pai, la experienta dvs. de transportator, nu credeti ca ar fi mai usor sa fug in Canada... direct cu avionul? Sau poate credeti ca cortul pe care-l voi cara la mine o sa fie locul de unde as veni la birou, sa fac un dus dupa o zi de munca in Toronto?

 

In ceea ce priveste faptul ca aveti bani (si, probabil, si ceva valoare!), nu am nimic de comentat. Poate cu simpla remarca ca nu doresc nici cea mai mica parte din ei. Puteti sa vi-i pastrati si sa vizitati si acea patrime din lume care v-a mai ramas!

 

Este ultima oara cand va mai raspund. Oricum, vad niste litere pe ecran in dreptul userului dvs., dar aveti un scris ilizibil.

 

Va doresc mult succes in viata, sa deveniti si mai implinit!

 

BlackDirt: chapeau pentru calm, tact si sarcasm :)))

P.S. Doamne ce specimene ne tavalesc cu tiru'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pt curajul pe care îl ai Âşi îți doresc succes Âşi baftă. Am o singură observație Âşi sfat. Încearcă să nu îți pierzi vremea pe forum. În timpul ăsta, ai putea desface Âşi verifica una, alta la motocicletă. O să faci mulți kilometri. ÂŞi o să mergi pe ea în fiecare zi. Probablil o să faci în 2 luni cât a făcut ea în 15 ani. Deci gândeÂşte-te că e cel mai vital Âşi important lucru pe care îl ai. Fără motor, poți să ai vize Âşi bani Âşi tot ce mai e nevoie.... În fine. Gata. Succes prietene Âşi ascultă de cei cu experiență de drum care te ajută. Le-au învățat pe pielea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am recitit toate paginile de 3 ori :)

 

Demareaza contul de Paypal pentru ca multi dintre noi vor sa te ajute.

 

Uite o lista care o folosesc eu pentru excursii. Ale mele sunt minuscule fata de ce planuiesti tu, dar sper sa te ajute: https://docs.google.com/Doc?docid=0AQEFUfgE...5Z2Q4&hl=en

 

Pacat ca nu treci prin Australia ca te cinsteam :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut contul de Paypal, dar zau ca nu-l voi face public pana nu plec. Sper sa ma intelegi / intelegeti!

 

M-am gandit, de asemenea, ce v-as putea oferi in schimbul banilor pe care mi-i donati. Ideea lui Mihai Barbu (sau, ma rog, a fratelui sau, daca e sa fim rigurosi) a fost atat de frumoasa, incat nu pot indrazni sa vand kilometri.

 

Pentru ca mie imi place foarte mult muzica (viata mea e un film cu soundtrack, asta zic mereu, pana-i plictisesc pe cei care o aud de mii de ori), voi incerca sa fac in asa fel incat fiecare postare sa fie insotita de o melodie.

 

La sfarsitul calatoriei, toate melodiile care m-au insotit zilnic vor ajunge, intr-o forma sau alta (CD sau FTP, pentru cei plecati departe) la cei care m-au ajutat cu orice si oricat. La fel si fotografii din calatorie! (ma rog, dupa ce le sterg pe cele subexpuse, miscate, prost focusate si alte asemenea :) )

 

De asemenea, imi mai propun (nu stiu daca o sa si reusesc...) sa strang o mie de chipuri si, poate, tot atatea vieti povestite. Asta daca nu o sa cad frant la sfarsitul zilei...

 

Mi-am facut si eu o lista cu toate cele pe care planuiesc sa mi le iau. Mare parte e din capul meu, o parte e completata si cu ce-am mai vazut pe Horizons Unlimited sau Advrider... Si lista va fi publica pe site, spre vesnica ei referire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Tare" inițiativa ta Blackdirt....succes! În februarie mi-am vîndut CB-ul. Pot să spun că e un moto care ar trebui să te țină, desigur, făcînd ceea ce PatrickM recomanda mai sus. Ăine-te tare Âşi ține-ne la curent.. 220, 380 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu dupa el (mai e un roman care-l foloseste), dar...

 

1. Pretul e prohibitiv.

2. Nu se gaseste in Romania...

 

Fiti pe pace, sunt Internet Cafe-uri in toate orasele mari de pe trans-siberian, voi putea posta atunci :)

 

In plus, as vrea sa-mi cumpar o cartela de prepay cu serviciu de date inclus, odata ajuns acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta maxima si sa te tii tare si pentru pregatiri si pentru drum.

Cat despre papagalii de motociclisti de forum care se dau pe o roata pe tastatura, arata-le adavarata lor valoare: nu-i baga in seama, sunt entitati neglijabile si neglijate.

Am si eu in etapa finala a pregatirii o solitara de vreo 35.000 (sau mai mult ) de km, in tari total ciudate (dpdv viza), sper sa plec pana la sf. lunii.

Am creat in cadurl AMR un departament special pentru motociclistii de drum lung: "Corpul expeditionar - Motociclistii de cursa lunga ; Expeditionary Corp - Long Range Riders". Scopul acestui departament este (pe langa altele) sa ne tina aproape pe cei doritori de drum lung, si multe altele.

Bafta inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a pleca la un asemenea drum cred ca ar trebui un pic de antrenament pe soselele Romaniei.

cu experienta minima atat de pilotaj cat si mecanica,cu un buget extrem de mic , o sa te intorci acasa inainte de a vedea Anglia.

ai idee cat costa taxa de tunel (Franta-Anglia)?

in Europa nu poti instala cortul oriunde iti vine.trebuie sa mergi in campinguri(cel mai ieftin camping costa 5euro\noapte)

ideea de a pleca de acasa (poate pentru totdeauna) intr-o asemenea calatorie este visul suprem al oricarui motociclist dar trebuie sa fii constient de riscurile pe care ti le asumi.

iti dau un sfat care sper sa-ti usureze calatoria: NICIODATA SA NU TE BAZEZI,SA NU ITI PUI SPERANTELE IN PRIETENI SI BINEVOITORI,iti vor intoarce spatele atunci cand vei avea nevoie de ei si sa nu uiti ca pe lumea asta totul se plateste.

 

P.S.

daca pleci , ofer 2 plinuri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a pleca la un asemenea drum cred ca ar trebui un pic de antrenament pe soselele Romaniei.

cu experienta minima atat de pilotaj cat si mecanica,cu un buget extrem de mic , o sa te intorci acasa inainte de a vedea Anglia.

ai idee cat costa taxa de tunel (Franta-Anglia)?

in Europa nu poti instala cortul oriunde iti vine.trebuie sa mergi in campinguri(cel mai ieftin camping costa 5euro\noapte)

ideea de a pleca de acasa (poate pentru totdeauna) intr-o asemenea calatorie este visul suprem al oricarui motociclist dar trebuie sa fii constient de riscurile pe care ti le asumi.

iti dau un sfat care sper sa-ti usureze calatoria: NICIODATA SA NU TE BAZEZI,SA NU ITI PUI SPERANTELE IN PRIETENI SI BINEVOITORI,iti vor intoarce spatele atunci cand vei avea nevoie de ei si sa nu uiti ca pe lumea asta totul se plateste.

 

P.S.

daca pleci , ofer 2 plinuri. :)

 

 

taxe de tunel nu stiu cat costa dar feribotul franta/blegia- anglia este 25e dus intors daca il iei din timp.. timpul de traversare este cam 2h (cu putin noroc pe 20 mai o sa merg pe partea gresita a drumului :P). daca nu il iei biletul din timp, te costa cam 50e dus intors (atat am dat eu). asta pentru om si motoreta.

 

de ajuns in anglia, sa fim seriosi, 36ore si 300e ar fi suficienti :blink:, dar asta nu e concurs de mers in linie dreapta.

 

@ dan popescu, sa imi fie cu iertare offtopicul dar :

 

eu mi-am facut pentru motocicleta, la o companie belgiana o asigurare anuala pe care am platit 70e , pe langa alte asigurari. ce prevede asigurarea :daca am orice fel de dificultate tehnica in europa, vine masina de asistenta. daca ma poat depana (ii sun ca nu am benzina sau am pana de cauciuc) imi rezolva problema pe loc, fara nici un fel de cost suplimentar si pace buna. daca nu pot rezolva problema, motoreta este transportata la cel mai apropiat service acreditat suzuki (cazul meu). Daca nici acolo nu se poate rezolva, sau costa prea mult, mobra imi este transportata la adresa de domiciliu si eu sunt repatriat fara costuri. Daca nu sunt apt pentru a conduce, mobra imi este repatriata.

 

caz concret : eram cu mobra , m-am taiat la picior, a trebuit sa merg la spital sa ma coasa. am dat telefon, am zis ca mobra este in stare perfecta de functionare dar eu nu pot conduce, m-a intrabat la telefon numarul politei de asigurare, a venit platforma, au luat mobra , au adus-o acasa. nici o intrebare suplimentara, nici un extra cost.

 

pe cand o sa ofere acr, acrm sau cineva asemanator un astfel de serviciu? am vazut acum ceva timp ca exista o oferta la acrm , dar era ceva cu 16km si diferenta o platesc eu sau ceva de genul. .. sa fiu sincer, daca sunt la mama dracu , la 3000km de casa cei 16-30-50-100km sunt nesemnificativi.

 

in incheiere: pe cand un astfel de serviciul si in romania, si nu in ultimul rand , initiatorului topicului: daca poti, fa asigurari. sunt, in 99% din cazuri, bani aruncati, dar cand lucrurile merg prost, te simti foarte usurat sa stii ca cineva are grija de motocicleta ta, ca este depozitata safe, ca daca nu poti continua nu trebuie sa te stresezi: vei fi dus acasa si tu si motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am facut pentru motocicleta, la o companie belgiana o asigurare anuala pe care am platit 70e , pe langa alte asigurari. ce prevede asigurarea :daca am orice fel de dificultate tehnica in europa, vine masina de asistenta. daca ma poat depana (ii sun ca nu am benzina sau am pana de cauciuc) imi rezolva problema pe loc, fara nici un fel de cost suplimentar si pace buna. daca nu pot rezolva problema, motoreta este transportata la cel mai apropiat service acreditat suzuki (cazul meu). Daca nici acolo nu se poate rezolva, sau costa prea mult, mobra imi este transportata la adresa de domiciliu si eu sunt repatriat fara costuri. Daca nu sunt apt pentru a conduce, mobra imi este repatriata.

 

caz concret : eram cu mobra , m-am taiat la picior, a trebuit sa merg la spital sa ma coasa. am dat telefon, am zis ca mobra este in stare perfecta de functionare dar eu nu pot conduce, m-a intrabat la telefon numarul politei de asigurare, a venit platforma, au luat mobra , au adus-o acasa. nici o intrebare suplimentara, nici un extra cost.

 

 

un link ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un link ceva?

 

 

o sa ma uit acasa. eu am cumparat asigurarea prin firma de la care am luat moto. serviciul este asigurat de http://www.mondial-assistance.be/en/aboutus/ (verfica inca o data acasa). m-a costat 70e. Nu stiu cum variaza tariful in functie de varsta motoretei.

 

la mine fiind mobra noua, inca in garantie, nu a fost nevoie decat de completarea unui formular.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Popescu,

 

Multumesc frumos pentru urari! Va doresc un drum frumos si fara incidente!

 

@Laura_tazy,

 

Din fericire (sau din pacate, poate) eu am o incredere nebuna in solidaritatea umana! (ma refer la oamenii simpli, din popor). Sper sa nu fiu contrazis pe drumul asta mare!

 

Bineinteles ca voi face ceva teste de anduranta si chiar va rog sa-mi recomandati drumuri rele si foarte rele din Romania. Dar intai mi-as monta crash-bar-urile :)

 

@gaxel,

 

Multumesc si pentru sfatul cu asigurarea. Din pacate, deocamdata, e extrem de scumpa si de devreme sa o cumpar (vedea-m-as la Vladivostok si apoi o sa iau o decizie, de pe drum).

 

In alta ordine de idei, are cineva idee de unde as putea cumpara un kit de pana (cu snur) in Romania?

 

Optional, are cineva idee de unde as putea face ros de asa ceva: http://www.4strokes.com/reviews/pitposse/tire_changing_kit/ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Planul tau este nerealist atat din punct de vedere logisti, tehnic, cat si financiar. Nu imi place sa dau sfaturi pe banii si sanatatea altora. Este alegerea ta.

Singurul lucru pe care as vrea sa totusi sa-l iei in calcul este un back up in caz ca lucrurile nu merg cum vrei tu. Bani de avion or something, de care sa nu te atingi, ca sa te poti intorce in tara daca nu iti mai poti continua calatoria, oriunde te-ai afla pe traseul propus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

 

Multa bafta si noroc in aventura ta ! Ca si ceilalti din aceste pagini, o sa te sustin si eu cum o sa pot. Am o agentie de turism http://www.clubholiday.ro si daca crezi ca am cu ce sa te ajut cu orice are legatura cu domeniul asta, te rog sa-mi spui oricand. Eventual biletul de avion, pentru ca vad ca asta o sa apara printre primele dupa plecarea de aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru kitul cu snur poti sa incerci la kronaumoto, e posibil sa-l aiba pe stoc, daca nu-l au ti-l aduc in vreo 10 zile de la louis.

Kitul la care ai pus link e pt offroad adica pt cauciucuri cu camera in general. Daca nu ai camera nu prea te ajuta sa dai cauciucul jos de pe janta nici chiar daca ai altul de schimb pt ca fara compresor nu vei reusi sa-l montezi iar daca ajungi intr-un loc cu compresor vei gasi si leviere.

 

La o asemenea calatorie eu as pleca cu tubeless(daca roata permite, iar la tine permite) dar mi-as pune in bagaje macar cate o camera pt fiecare roata+ petice. Tubeless-ul are avantajul ca de multe ori , la pene uzuale gen ghimpe/cui/sarma se poate repara usor cu snur fara demontarea rotii. Marele dezavantaj e atunci cand se taie cauciucul din cauza unei table, pietre sau alte chestii sau atunci cand in urma penei se dezlipeste de pe janta (nu-l mai poti umfla cu pompa/butelie co2/minicompresor portabil).Intr-o astfel de situatie te ajuta camera din bagaje, dai cauciucul jos si-i pui camera.Pt asta 2 leviere potrivite (cele auto ar putea fi cam mari) si ceva experienta ar trebui sa fie de ajuns nu ai nevoie de nu stiu ce kit SF....

Sfatul meu e ca inainte sa pleci sa faci macar de proba demontarea/montarea cauciucurilor pt ambele roti, capeti experienta si vezi exact ce scule-ti trebuie pt asta, scule ce nu trebuie sa-ti lipseasca din bagaje. Ideal ar fi sa incerci operatiunea de unul singur fara sa te ajute cineva ca nu poti sa stii unde o patesti si trebuie sa te descurci singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...