Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ideea e ca rezervorul are 16 litri in total, respectiv 17 la modelele dupa 2003. Si tu aveai benzina in rezervor, dar nu ti-o ”vedea” din cazul mizeriilor din sitele de la robinetul de benzina/fundul rezervorului. Asa mi-a explicat si mie mecanicul. Rezerva e de trei litri, din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt si eu aproximativ nou in clubul Hornet. Am o mica problema cu ghidonul. Motorul l-a cumparatu cu alt ghidon pe el (nu ca cel original) fiind necunoscator nu mi-am dat seama

pana cand nu am mai vazut un alt Hornet si mi-a sarit in ochii detaliul acesta. Spun asta pt ca cu ghidonul pe care il am simt o presiune mare in podul palmei chear si dupa 2 - 3 km de mers.

Ghidonul meu este ceva mai drept decat cel original. Honda Hornet 1998. Intrebarea mea este daca si cu ghidonul original se simte tensiune in palme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..?

 

Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intinzatorul se schimba foarte usor nu trebe sa demontezi nimic. e ala iesit in afara in partea dreapta spre spate.

 

deobicei se schimba intinzatorul si patinele de la lant. daca huruie in continuare schimbi si lantul...trebuie incercat asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mecanic, dar distributia nu se schimba nici dupa ureche si nici pe bucati. Nici la masina nu se face la fel. La fel si kitul de lant. Sau kitul de ambreiaj la masina, daca vrei. E pacat sa stai sa desfaci motorul / dai banii pe manopera si sa faci lucrarea pe jumatate. Fa un efort si schimb-o pe toata, ai 50.000 kilometri, merita si motorul ala o reimprospatare.

 

Calculeaza cat te costa reparatia motorului (excluzand consecintele unei cazaturi la viteza in urma defectiunii in mers) daca se rupe distributia. Apoi, vezi cati bani economisesti daca te zgarcesti la o piesa sau doua. Merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare care ai nevoie de set etrieri fata hornet pc41 2010 modelul fara abs impecabili ! se accepta si variante

post-68579-0-90615400-1366823223_thumb.jpg

 

post-68579-0-89498200-1358916613_thumb.jpg
post-68579-0-14573100-1358916584_thumb.jpg
post-68579-0-48654000-1349155694_thumb.jpg

0721602721

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..?

 

Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..?

 

 

imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..?

 

Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..?

eu la cazatura mea de hornet a inceput sa huruie la 53000 de mile (fa tu calculul in km)

am luat un intinzator si l-am pus sus

singura masura de precautie care mi-am luat-o tragerea la semn a motorului doar la arbore si invartit la mana de cateva ori sa fiu sigur ca nu a sarit

e foarte simplu

tin totusi sa iti precizez ca sunt mecanic auto cu destul de multa experienta in spate dar la motociclete numai problemele de care m-am mai lovit la ale mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..?

 

Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..?

 

Cel mai bine mergi la service si schimbi distributia..iti spune mecanicul daca doar lantul trebuie schimbat...si cu ocazia asta verifica si jocul la supape..nu face tiganie cu intinzatorul..eu mi-am schimbat singur lantul si e destula inginerie..mentionez ca am lucrat in service si de aia stiu... cum sa pui axele pe pozitie,in ce ordine se strangi suruburile etc...un lant costa cam 3mil plus manopera ..te va costa ceva dar merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta Monolock-Monokey
attachicon.gifMonoKey-MonoLock-case-bottom.gif

Mobra mea cu topcase E460
attachicon.gifIMG_1869-1200.jpg

Dau la schimb un topcase Motodetail 44l in stare aproape noua monolock cu suportul de prindere pe Hornet 2003-2006 doar pt un topcase monokey .Suportul se monteaza in locul manerului pt pasager.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta.

Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos?

 

Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru.

 

Motoreta este Hornet 2002, PC36

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta.

Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos?

 

Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru.

 

Motoreta este Hornet 2002, PC36

aceiasi problema o am si eu, dar rezolvarea inca nu am gasit'o .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iep, acolo e singurl reglaj ramas, la carburatoare, pilulitele de 10.

A, si mai poti scurta cablul, il tai si-l innadesti :))

ca sa umbli la piulita de la carburatoare , trebuie sa dai rezorvoul jos...? daca da cum se da jos...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod.

Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod.

Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese.

Am rezolvat'o azi , am dat jos rezervorul cu gandul sa schimb tot cablul , dar vazand cat de dificil este accesul (banuiesc ca trebuia sa dau si carburatoarele jos sa schuimb cablul), si am preferat doar sa il intind putin astfel eliminandu'se acel joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti?



Ai ridicat camasa cablului mai sus din suport? S-au cum ai facut?

intre carburatoare este cablul si are 2 piulite una jos si una mai sus le slabesti de ambele cea de jos o slabesti si mai mult si cand o strangi pe cea de sus se intinde automat cablul datorita faptului ca piulita de jos a fost slabita mai mult

Editat de Floryn_k1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti?

Ce filtru ai? Sport?

La K&N de exemplu se inmoaie si se spala in apa cu o solutie de-a lor, apoi dupa ce se usuca se unge cu un ulei tot special ptr asa ceva.(E un kit de curatare ulei+solutie de curatat).

Daca e din ala de hartie se spala cu benzina, se da foc..si se pune unul nou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva cheia cu care se regleaza amortizorul spate la un PC36? Dau o bere pentru un reglaj :)

In bucuresti te pot ajuta! dupa ora 18:00 Lacul Tei sau 0767117180 si o rezolvam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...