Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De unde ai luat placutele? din bucuresti sau de pe net? Parca mi-as lua si eu ca nu mai ma duc mult astea...

 

Cat despre intalnire inca e incerta perioada aia...nu zic nimic, facem tot posibilul sa ajungem. Daca imi schimb concediul in alta perioada ajungem sigur.

 

 

da...din Bucuresti! de la C&C Motorbikes

 

 

@Vladutz - eu am 2,7 pe spate si 2.4 pe fata! anvelope noi duse la maxim pe ambele parti, aderenta extrem de buna!

 

@arycy - anvelope de 4 ani sunt deja foarte vechi iar cauciucul din care sunt fabricate nu mai are aceleasi proprietati! Astea cu anvelopele noi care depind de stilul de mers al fiecaruia nu sunt povesti! Chiar conteaza enorm de mult pt. mers in conditii optime(oricare ar fii el)

Editat de Stephon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate , sunt vechi si le voi schimba dar abia sezonul urmator , pana atunci mai ma tarai asa cu ele , dar sunt curios de presiune pt. ca am auzit foarte multe valori : 2.5 , 2.6 , 2.1 , 2,2 etc si sunt deja in ceata cu cat trebuie sa fie eu am 1,8-1,9 la rece si 2,0-2,1 la cald

in fine o sa intreb maine in piata constitutiei

P.S. ne mai intalnim la ora 20:00 , nu ?!? :D

P.S.2 de cat este rezerva la viespea din '99

@arycy - anvelope de 4 ani sunt deja foarte vechi iar cauciucul din care sunt fabricate nu mai are aceleasi proprietati! Astea cu anvelopele noi care depind de stilul de mers al fiecaruia nu sunt povesti! Chiar conteaza enorm de mult pt. mers in conditii optime(oricare ar fii el)
Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 184 cm si inca nu mi-a spus nimeni ca arat caraghios pe Hornet. Ajung cu toata talpa jos cand stau pe loc ceea ce imi confera o siguranta pasiva ridicata. Am facut un drum in afara orasului de 100 km, consulul a fost de 4,24, atata am alimentat la pompa dupa ce la plecare am facut in prealabil plinul.

Eu unul nu am mers foarte tare cu Hornetul, la drum intins in afara orasului aveam o viteza de croaziera cam de 100-120 iar maxim, la unele depasiri i-am dat 140. Pana la viteza de 120 km totul este placere, cand trec de aceasta viteza simt vantul mai tare iar o parte din placere se transforma in emotii,teama.....sunt incepator, poate dupa multi si multi km totul va fi altfel.

Am iesit la plimbare cu cativa prieteni cu diverse motoare dar trebuie sa va marturisesc ca nu m-am putut tine dupa ei, de fapt nici nu am incercat, eu mi-am continuat drumul in ritmul meu fara sa trec de limita sigurantei .

Astfalt uscat si numai bine.

Editat de caciapercius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta!

Aproape aceeasi alegere am avut de facut si eu (Hornet, Bandit sau Monster). In ulltima instanta a contat designul si ciclistica. Eu am pe ea un parbriz touring si ajuta un pic la viteze mai mari de 120. Pot merge (aproape) linistit si cu 140 constant. Oricum placerea e acolo la 100 - 120 - vei vedea si tu ca preferi sa mergi "mai linistit" si sa adminri peisajul. Cat despre inaltime eu nu am decat 1.75 asa ca nu te pot ajuta cu un sfat. Preturile variaza asa mult din doua motive : 1. Cat de intretinuta este viespea si 2. In ultimele luni preturile au scazut la toate motocicletele iar cei care "au ramas cu ele pe stoc" incearca totusi sa isi scoata parleala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta!

Hornetul este un motor destul de mic....acuma la 1,86 nu stiu cum ar fi. Oricum se poate inalta saua cat de cat de la suspensia spate. Masca fata..adica parbrizele aftermarket? Alea deviaza tot vantul direct in casca ta si creste f mult zgomotul. Daca te referi la Hornet S, semicarenat, nu stiu, dar ma gandesc ca e mult mai bun la viteze mari si calatorii mai lungi.

Cu al meu (necarenat, doar cu un parbriz mic) am fost 1600 km pe autostrada (800 dus-800 intors...Cehia).....la 140-150km/h.....e un chin, mai ales daca trebuie sa te tii dupa ceilalti cu carenate....te dor umerii, gatul urechile de la zgomotul infernal ....pt ca trebuie sa depui efort sa te opui vantului puternic....asa cateva minute de viteza e ok dar mers o zi intreaga la 150km/h e un chin. Iti suna capul de la atat avant (depinde si ce casca ai, dar tot acolo e)...si 2 zile nu mai auzi bine.

Sub 130 la ora e super distractie, o motocicleta care merge foarte frumos. Daca mergi pe autostrada pe la 130 e ok, e mai confortabil.

De fapt e o motocicleta de oras, de trafic, de crosetat printre masini si, cum am descoperit cu george05 mai nou, facuta pentru serpentine :D

 

Preturile difera intre Hornete din acelasi an in functie de ce consumabile sunt pe ea, noi sau vechi (placute frana, ulei, filtru aer, filtru ulei, lantul si pinioanele, cauciucuri, lichide frana si racire) si de ce upgrade-uri are.....semnalizari carbon, oglinzi mai mici si smechere (personal le prefer pe cele originale pt ca vezi super bine in ele, si parerea mea ca arata f bine asa nichelate cum sunt), tobe racing, faruri xenon (f bune).... Eu personal prefer Hornetul sa fie stock....cum e din fabrica, fara nimic schimbat....

Sa stii ca conteaza f mult sa fie noi sau relativ noi consumabilele. Si eu am subestimat acest aspect si am vazut cat pot costa toate astea. kit lant-600 lei, placute vre 400 lei, ulei vreo 200 lei, filtru 30 lei. O motocicleta cu consumabile neschimbate poate sa iti scoata din buzunar cateva sute de euro bune intr-un an. Plus ca o motocicleta cu consumabilele neschimbate demult demascheaza faptul ca nu a fost ingrijita prea bine.

Preturile mai difera si in functie de kilometri...dar o sa vezi ca mai toate au sub 30.000....parerea mea ca se dau inapoi km in prostie....eu zic sa nu te uiti la km, doar la starea motorului....manere, vopsea, scarite, compresia motorului,aici se vad km, mergi cu cineva care stie...mecanic de preferinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, il caut pe tipul cu hornetul galben si rezervor indoit care avea magazin de moto. zicea ca are semnale micute in forma de sageata? al meu a evadat lipit fiind , pe undeva pe la 230 la ora, la fel ca si goarna claxonului :D. un id de yahoo, un nr de tel, careva ?

multam

Editat de Grigu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Multumesc pentru raspunsuri! Dupa spusele voastre nu-mi fac probleme cu vantul. Eu nu am masina, dar mai duc colegii acasa cand mai trag la masea si a aparut si o gluma pe tema asta: Ba, ti-as da sa conduci tu, dar ma grabesc, ma duc pe jos! Eu merg foarte incet in oras pentru ca mi-e frica sa nu dau peste vreun pieton (asta gandindu-ma ca si eu sunt kamikaze pe trecerile de pietoni - pe sistemul "daca vrei sa prinzi un lup ai nevoie de ajutorul unuia"). Casca mea e un Shark RSF2I (nu am testat-o inca, dar am imprumutat-o unui prieten pentru pasagera si cand mi-a returnat-o m-a intrebat daca nu o vand, banuiesc ca i-a facut o impresie buna), iar ca echipament imi voi cumpara un combinezon imediat dupa ce dau Bac ul (mie imi place mult Berik Blade, dar nu dau mai mult de 1500 RON pe un combinezon). Am gasit pe Bikeshop un tip care are mai multe Hornet uri si are si modelul semicarenat alaturi de cel clasic (amandoua negre - cum imi place mie) la un pret decent (2200) si probabil ca de la el voi cumpara si pot sa decid la fata locului daca vreau masca fata (ma refer la modelul semicarenat, nu la accesorii aftermarket) sau nu! O sa ma duc insotit de un cunoscator sau poate chiar aranjez o intalnire la Bucuresti ca sa o testez la Honda ca iti zic aia si cifra octanica pe care a avut-o benzina folosita (asta e o analogie la "laptele care l-a supt de la ma-sa"), dar nu stiu cat o sa ma coste afacerea asta! Momentan astept sa dau saracia asta de Bac! Multumesc foarte mult pt. raspunsuri si daca aveti completari puteti sa le adaugati! O zi buna! (pe la mine ploua)

 

PS: Daca ar fi fost dupa inima mea si nu dupa bani as fi ales Yamaha Fazer modelul semicarenat cu faruri de speed (adica nu ala cu faruri dreptunghiulare), dar nu stiu din ce motiv modelul se gaseste greu pe la noi (pe Bikeshop sunt 2-3) si au preturi cu cateva sute de euro mai mari!

Editat de CapnJackSparrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

cautarea ta a luat sfarsit! (in privinta modelului cel putin)

parerea mea de incepator tot pe un hornet de 600 e ca n-o sa dai gres dak alegi bondaru!

eu am 1,78m si 85 kg....is mai scurt o leaca da nu cre ca o sa ai probleme la capitolul asta...amu eu unu am modelul S (cu semicarena) si ma lupt mai putin cu vantul la viteza mai mare...

ca si pozitie vreau sa zic ca in 12000km acumulati in 7 luni :banana: nu m-am vaitat niciodata de dureri de maini, picioare, mijloc din cauza pozitiei de mers ...atat ce mai amorteste sezutu la trasee mai lungi asa de 200km(tre sa fac ceva la seaua aia)...

unii 'or sa zica ca domne e mare de 600 pt tine...dar ....repet...eu tot pe asa ceva am inceput! (a fost a 2-a moto pe care am condus-o dupa aia de scoala)...ideea e sa o iei usor de la bun inceput, sa limitezi incheietura mainii drepte pana o simti klumea... si eu cand am cumparat-o am mers tot pe ideea ca nu pot sa o schimb prea curand...

eu zic sa intri in stup cat mai curand! :cheers:

 

hai Doamne ajuta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

 

 

banditz are dreptate.

Scoala am facuto' pe scuter de 125, si jur ca nu am condus o alta motocicleta pana la motocicleta mea.

Nici nu stiam sa schimb vitezele... si dupa 1 an de zile e ok\ Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

 

statura perfecta pt hornet :lol: ...eu am 1,82 si 77 de kile si ma inteleg perfect cu viespea.da-i inainte si cumpara. :banana: ..baga un ochi si la semnatura la mine :cheers:

 

sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 184 si vreo 90 kg si tot Hornet conduc asa ca nu-ti fa nici un fel de problema in privinta asta. Tot incepator sunt si eu si prima mea motocicleta este acest Hornet, nu am avut si nu am condus altceva in afara de un CZ de 150 de la scoala de soferi si un Kawasaki ER5 vreo 5 minute.

Deci asi putea spune ca am inceput absolut clar cu acest Hornet iar ce-ti pot spune este ca ma felicit ca nu am ales o cotocicleta cu cilindree mai mica. Trebuie doar sa fi atent, constient si nu uita "acceleratia e in mana ta" motocicleta face ceea ce faci tu chiar daca are 600 cmc totul depinde de tine, bafta si nu ezita sa o cumperi.

Acuma eu nu stiu cum sunt alte motocilete pentru ca nu am condus altele, dar Hornetul imi place, este o motocicleta puternica capabila de multe lucruri, iar tocmai acest lucru iti da satisfactie chiar daca mergi normal in 4000-5000 ture.

Tu conduci motocicleta, nu ea pe tine, tu trebuie sa fi stapanul ei si va face ceea ce-i vei cere numai sa-ti cunosti limitele ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

Nu iti face probleme in ceea ce priveste cilindreea. E mult mai important ce vei face tu cu ea. Daca iti vei lua o cilindree mai mica cu siguranta te vei plictisi in maxim un sezon de ea. Totul se face din incheietura (A Twist of The Wrist :banana: ). Te va multumi la inaltimea si greutatea ta pe deplin. Viespea are "numai" vreo 180 kg (si greutatea mica e un avantaj mare pentru un incepator) si o ciclistica fenomenala. Mai usor ca o viespe tot la aproximativ aceeasi cilindree este SVul 650 (160 kg) dar nu se compara la ciclistica si in plus cuplul din turatii mici al V2ului nu e cel mai recomandat la incepatori. Tot la nakeduri te poti indrepta catre un ER5 sau poate chiar un Monster dar personal nu cred ca se pot compara dpdv ciclistica, design si fiabilitate. Cel mai important insa este sa te urci pe motor, sa faci cateva sute de metri si sa vezi cum te simti pe el. Daca ti se pare "prietenos" cu tine ia-l, daca nu incearca si altceva. Noi, viesparii , evident, suntem convinsi ca vei face cea mai buna alegere - Hornet. :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste.

Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked...

Va rog sa-mi raspundeti!!!

Eu am 1.83 cu 93 kg si e perfecta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mathe, am primit coletul (teafar si nevatamat) si abia astept sa le montez azi dupa masa! sunt finisate SUPER!

 

Salut , imi pare bine ca au sosit nevatamate , imi era frica de posta romana....montatul merge repede si usor , ma bucur ca iti place sa-l folosesti cu placere.

 

Asfalt uscat.

post-6555-1245326278_thumb.jpg

post-6555-1245326313_thumb.jpg

post-6555-1245326354_thumb.jpg

post-6555-1245326365_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , imi pare bine ca au sosit nevatamate , imi era frica de posta romana....montatul merge repede si usor , ma bucur ca iti place sa-l folosesti cu placere.

 

Asfalt uscat.

 

 

Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pt scarita, dar nu o mai gasesc pe acasa, sper ca ati rezolvat cei care isi cautau.

Eu am rezolvat cu ajutorul lui vladdygo.

 

Bzzz,

ne adunam in seara asta din nou? Azi e joi nu?:cheers:)

 

Cred ca dau si eu o tura.

Program-ul este cel traditional, nu? adica 8-9 Piatza Constitutiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...