Sorin128 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 ai facut cumva si vreo poza la toba montata inainte de a pune pintenul? sa vaza si ochiul meu traseul. Nope. Modificarea/adaptarea a fost facuta de un expert in domeniul galerii auto/moto si a implicat atat adaptarea prinderii cat si modificarea tobei. Eu mi-as fi dorit sa pot pastra tot "catalizatorul" original al tobei a.i. sa se auda cat mai incet cu putinta (fuck me, right?) dar nu avea loc, asa ca acesta a fost modificat (aproape eliminat de fapt). Lucrul asta i-a dat Hornetului un sunet uimitor de frumos (that went way better than expected ) . Eram indragostit de GSXR pe atunci, iar toba asta era o mare parte a motivului La 150 Euro e chiar super afacere, ai luat toba de la cineva banuiesc, nu noua. Multumesc de poze. Poate ne vedem azi si discutam mai mult. Da, toba am luat-o de la cineva care isi alesese alta toba pentru GSXR-ul sau. Astazi la Constiututiei eu nu pot ajunge desi mi-as dori. Distractie placuta va urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 am rezolvat-o pe PM ca sa stie si lumea larga,ma mai ocup de aripa spate si bugspoiler din fibra de sticla,deci cine are nevoie poate apela oricand si raspund in cel mai scurt timp cu putinta. Salut, am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment. Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 carene radiator , si bugspoiler pentru Hornet 07-12 noi , nevopsite . 59 euro/set 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet600 Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Salut, am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment. Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere Bafta! Daca este sau s'ar potrivi pt modelul 2001 arata'mi si o poza, doua. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) Daca este sau s'ar potrivi pt modelul 2001 arata'mi si o poza, doua. Mersi Am pus intre timp un post si aici (cu tot cu imagini): Aripa spate Cred ca se poate monta pe PC34 si PC36 Editat Septembrie 30, 2012 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Daca este sau s'ar potrivi pt modelul 2001 arata'mi si o poza, doua. Mersi se potriveste...din `99 pana in `06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 salut. termostat unde gasesc, hornet 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) Dragi posesori de Hornet 2007 (si dupa), am rugamintea sa imi raspundeti la o intrebare, cat de serios se poate si cu cat de multa obiectivitate se poate, eu caut sa imi cumpar un CB600F si am gasit unul bun 2005, intrebarea mea este: Merita sa astept poate inca un an si sa imi iau un model 2007 sau mai nou, este atat de mare diferenta? Estetica nu conteaza, acolo pot decide, pachetul mecanic ma intereseaza si valoare pentru pret. Nu caut raspunsuri "astea noi sunt mult mai smechere", "alea vechi sunt depasite"... etc Astept opiniile voastre. In alta ordine de idei, am mers pe cea 2005 si mi s-a parut cutia foarte larga, nu stiu cum altfel sa ii spun, schimbam fara nici un impediment, f650 meu, desi se schimba usor, iti dai seama ca a intrat in alta treapta. Din cate am observat, nu aluneca, nu am ratat nici o viteza, dar mi s-a parut neobisnuit. E normal? E ceva la cutie? Sau eu prea speriat de bombe? Mersi! Seara frumoasa! Salut, dacă ne putem întâlni cumva la o tură ți-o dau pt teste cu mare plăcere. Mie îmi pare că schimbă ferm și mi-e f clar mereu în ce treaptă sunt. Fabricată în mai 2007, am 37000 km fără vreun defect / reglaj - doar consumabile . Am încercat să schimb bujiile dar arată bine ( Denso ). Nu știu dacă e un dezavantaj carb vs injecție dar ABS e clar un avantaj. Scuze pt răspunsul întârziat Editat Octombrie 1, 2012 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Va salut Aveti idee de unde pot lua rulmenti de jug pt un Hornet din 2001 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Stai în București și întrebi de unde poți lua rulmenți ?! E plin motociclismul de dealeri de piese (mulți dintre ei chiar din București). Editat Octombrie 2, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 dai jos paia vechisi te duci cu ei in mana la badi. www.badi.ro sau daca stii codurile, mergi si ii iei direct. si daca sti/afli codurile le zici si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Poate aici am mai mult noroc.... Salut, M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet. Atasati si 1-2-3 poze cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Poate aici am mai mult noroc.... Salut, M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet. Atasati si 1-2-3 poze cu motorul. Bikeshop=ul e plin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ma gandeam ca poate are cineva un hornet care nu ii pus...niciodata nu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 pentru vanzator, pret rezonabil e posibil sa aibe alt inteles decat la tine. pentru mine rezonabil ar fi sa imi dai 2300 eur pe al meu din 99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Bordul original a fost furat. La bordul actual nu i se aprind ledurile de fundal. Motocicleta are in jur de 50000 KM Eu am luat-o la 27000 in 2009 adusa din Italia eu am inmatriculat-o primul dar nu se stie.. Am schimbat lantul si intinzatorul de distributie in 2010. A mers doar cu ulei Motul 7100 si 5100 consumabile schimbate la timp (de cand e la mine cel putin). Lantul de transmisie e schimbat acum 2 ani dar nu am mers mult. Placute frana lichide schimbate anul asta la inceputul sezonului. Bujii Iridium. Crash pads, BellyPan aparatoare roata spate parbriz aparatori furca... Minusuri ar fi dent-urile de pe rezervor si lipsa bordului original. Nu sunt hotatat ca vreau s-o dau. Rezervorul arata acum asa: E imbracat in husa. Editat Octombrie 3, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 are hornetul pompa de benzina? 2002 sau 2004? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) are hornetul pompa de benzina? 2002 sau 2004? ms Nu are, de la modelul 2007 in sus au pus. Editat Octombrie 4, 2012 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) are hornetul pompa de benzina? 2002 sau 2004? ms Nu are, de la modelul 2007 in sus au pus. Corect este sa spunem ca benzina nu doar "cade" in carburatoare ci exista o valva pneumatica ce trage/impinge combustibilul spre motor. Editat Octombrie 4, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 La 7 in constitutiei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Care dintre voi nu mai aveti bordul original si ce variante ati ales eventual poze... Eu am ales varianta KOSSO dar mi s-au ars ledurile sau ceva pe acolo ca nu mai imi lumineaza nimica.. noaptea e ca si cum nu as avea bord.... si oricum arata ca pul@.. Am sa-l desfac sa vad ce schimb pe acolo doar ca are multe urechiuse si il voi rupe si va intra apa... BLAH BLAH... Am gasit pe Ebay bord de hornet facut in CHINA.. doar ca trebuie platita vama + transport... eventual daca organizeaza cineva care are timp si nervi o comanda.. dar sa nu fuga cu banii sau cu bordul... Asta ca exemplu nu e cel mai ieftin si nu stiu daca trimit chiar astia in ro.. http://www.ebay.com/...forcev4exp=true Mai e o firma in ro care il comanda ei.. ajungi la 899 Ron... http://dillypoint.ro...roducts_id=1530 Astept propuneri, indrumari din partea celor care au aceeasi problema. (frustrare). Pai ca sa zic asa, sunt in expert in bordurile de Hornet 1998-2001 si pot sa va spun multe despre ele din proprie experienta. 1. Am luat motorul de la vechiul proprietar cu fix o chinezarie d-aia de bord de pe ebay (pretul ala de pe dillypoint e NESIMTIT de mare) Concluzii: - daca luati asa ceva, trebuie sa stiti ca nu se merita decat carcasa exterioara(inclusiv fata), e singurul lucru care se potriveste cu originalul si intr-o oarecare masura kilometrajul TOTAL si partial, ca sa stiti cam cand sa schimbati uleiul; - kilometri afisati sunt cu 10% mai putini decat in realitate, adica daca el va arata ca ati facut 200, de fapt sunt 220; - turometrul e de caterinca ca sa vada baietii din victoriei ce usor ajunge mobra voastra la 18000 de ture, variaza turatia in draci, am incercat sa ii pun condensator de filtrare mai mare si chiar o rezistenta reglabila, dar fara efect, electronica proasta, in loc de 3 fire ca originalul nu are decat 2, nu foloseste masa; - bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic; - kilometrajul pana in 60km/h arata OK, dupa 60, incepe sa arate viteze astronomice de zici ca ti-ai luat turbo (daca iti arata 130-140, de fapt ai 100); - principiul de functionare la afisarea kilometrilor pe ora atat la chinezarie, cat si la bordul original, este ca la ceasurile mecanice vechi, cu un ax si un arc in forma de spirala, in esenta totul este cu rotite de plastic 2. Am incercat sa pun ceasurile vechi, de la bordul original pe care l-a spart vechiul proprietar in carcasa chinezariei, singura chestie care s-a potrivit fiind doar bobina de temperatura a apei, restul sunt incompatibile, plasticul interior avand alta forma. 3. Am cumparat de pe ebay plasticul interior in care stau ceasurile pentru 30$, si desi in anunt scria ca sunt pentru hornet de 250 dupa ce am inspectat vizual am realizat ca este identic cu cel de 600. 4. Dupa sosirea plasticului din China am vrut sa pun ceasurile originale care se potriveau perfect numai sa constat ca in afara indicatorului cu kilometri parcursi nu functiona nimic, am pus chinezariile inapoi, macar de design aratau mai bine si am asteptat ocazia sa apara vreun bord pe la dezmembrari. 5. Am gasit un bord din dezmembrari cu carcasele sparte dar ceasurile functionale la 150 de lei. 6. Am montat ceasurile din dezmembrari in plasticul de pe ebay si apoi toate puse in carcasa exterioara a chinezariei. 7. Am dat o tura fericit ca in sfarsit am si eu un bord functional numai ca sa constat ca acul de la turometru se bloca la 7000 de ture ... 8. Am desfacut iar bordul si am observat ca axul acului de turometru era stramb si se bloca cand ajungea la jumatate. Am indreptat axul, montat la loc, facut o tura si a ==> Hornetist fericit In total pentru un bord functional am cheltuit cam 250 de lei. Am luat si eu o tranta mica cu viespea si am observat ca motorul nu pateste absolut nimic, poate mici zgarieturi, dar bordul va fi afectat intotdeauna, nu stiu ce naiba au de se sparg primele, eu as face carcasa aia exterioara din otel ca prea mare chinul de dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) - bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic; Multumesc.. nu mai ma bag la bord.. Se poate rezolva problema sa aduci acul in plaja daca legi un rezistor de 15 Kohmi de firul care-ti vine de la senzorul de temperatura. Editat Octombrie 5, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 La Kitul vechi de lant ce l-am avut am observat ca dupa ce intindeam lantul si strangeam suruburile la loc lantul avea alta intindere pe un alt segment din lungimea lui... Verifica inca o data intinderea lui dar pe o lungime mai mare.. (adica impinge moto 10 cm verifici apoi iara 10 cm) si verifica patina de cauciuc de pe bascula.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.