Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Toata treaba a costat ceva gen 150 euro toba de GSXR (ai nimerit-o)

 

Eram indragostit de GSXR pe atunci, iar toba asta era o mare parte a motivului ;)

La 150 Euro e chiar super afacere, ai luat toba de la cineva banuiesc, nu noua.

 

Multumesc de poze. Poate ne vedem azi si discutam mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai facut cumva si vreo poza la toba montata inainte de a pune pintenul? sa vaza si ochiul meu traseul.

Nope. Modificarea/adaptarea a fost facuta de un expert in domeniul galerii auto/moto si a implicat atat adaptarea prinderii cat si modificarea tobei. Eu mi-as fi dorit sa pot pastra tot "catalizatorul" original al tobei a.i. sa se auda cat mai incet cu putinta (fuck me, right?) dar nu avea loc, asa ca acesta a fost modificat (aproape eliminat de fapt). Lucrul asta i-a dat Hornetului un sunet uimitor de frumos (that went way better than expected :D ) .

 

Eram indragostit de GSXR pe atunci, iar toba asta era o mare parte a motivului ;)

La 150 Euro e chiar super afacere, ai luat toba de la cineva banuiesc, nu noua.

 

Multumesc de poze. Poate ne vedem azi si discutam mai mult.

Da, toba am luat-o de la cineva care isi alesese alta toba pentru GSXR-ul sau. Astazi la Constiututiei eu nu pot ajunge :( desi mi-as dori.

 

Distractie placuta va urez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o pe PM :rolleyes: ca sa stie si lumea larga,ma mai ocup de aripa spate si bugspoiler din fibra de sticla,deci cine are nevoie poate apela oricand si raspund in cel mai scurt timp cu putinta. :bigstar:

 

Salut,

 

am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment.

 

Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere :)

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment.

 

Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere :)

 

 

Bafta!

Daca este sau s'ar potrivi pt modelul 2001 arata'mi si o poza, doua. Mersi

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de Hornet 2007 (si dupa), am rugamintea sa imi raspundeti la o intrebare, cat de serios se poate si cu cat de multa obiectivitate se poate, eu caut sa imi cumpar un CB600F si am gasit unul bun 2005, intrebarea mea este: Merita sa astept poate inca un an si sa imi iau un model 2007 sau mai nou, este atat de mare diferenta? Estetica nu conteaza, acolo pot decide, pachetul mecanic ma intereseaza si valoare pentru pret. Nu caut raspunsuri "astea noi sunt mult mai smechere", "alea vechi sunt depasite"... etc

Astept opiniile voastre.

 

In alta ordine de idei, am mers pe cea 2005 si mi s-a parut cutia foarte larga, nu stiu cum altfel sa ii spun, schimbam fara nici un impediment, f650 meu, desi se schimba usor, iti dai seama ca a intrat in alta treapta. Din cate am observat, nu aluneca, nu am ratat nici o viteza, dar mi s-a parut neobisnuit.

E normal? E ceva la cutie? Sau eu prea speriat de bombe? :grinbandit:

 

Mersi! Seara frumoasa! :cheers:

Salut, dacă ne putem întâlni cumva la o tură ți-o dau pt teste cu mare plăcere. Mie îmi pare că schimbă ferm și mi-e f clar mereu în ce treaptă sunt. Fabricată în mai 2007, am 37000 km fără vreun defect / reglaj - doar consumabile . Am încercat să schimb bujiile dar arată bine ( Denso ). Nu știu dacă e un dezavantaj carb vs injecție dar ABS e clar un avantaj. Scuze pt răspunsul întârziat

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate aici am mai mult noroc....

 

Salut,

M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet.

Atasati si 1-2-3 poze cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate aici am mai mult noroc....

 

Salut,

M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet.

Atasati si 1-2-3 poze cu motorul.

Bikeshop=ul e plin! :bigstar:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

file_474635_phpnAcX2G.jpg

file_474635_php9bMNfM.jpg

file_474635_phpeBqDns.jpg

file_474635_phpu5TpUu.jpg

file_474635_php40ilkV.jpg

 

Bordul original a fost furat. La bordul actual nu i se aprind ledurile de fundal.

Motocicleta are in jur de 50000 KM Eu am luat-o la 27000 in 2009 adusa din Italia eu am inmatriculat-o primul dar nu se stie..

Am schimbat lantul si intinzatorul de distributie in 2010. A mers doar cu ulei Motul 7100 si 5100 consumabile schimbate la timp (de cand e la mine cel putin).

Lantul de transmisie e schimbat acum 2 ani dar nu am mers mult. Placute frana lichide schimbate anul asta la inceputul sezonului.

Bujii Iridium. Crash pads, BellyPan aparatoare roata spate parbriz aparatori furca...

 

Minusuri ar fi dent-urile de pe rezervor si lipsa bordului original.

 

 

Nu sunt hotatat ca vreau s-o dau.

 

Rezervorul arata acum asa:

post-46097-0-86560200-1349250581_thumb.jpg

E imbracat in husa.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are hornetul pompa de benzina? 2002 sau 2004? ms :bigstar:

Nu are, de la modelul 2007 in sus au pus.

Corect este sa spunem ca benzina nu doar "cade" in carburatoare ci exista o valva pneumatica ce trage/impinge combustibilul spre motor. ;)

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care dintre voi nu mai aveti bordul original si ce variante ati ales eventual poze...

 

Eu am ales varianta KOSSO dar mi s-au ars ledurile sau ceva pe acolo ca nu mai imi lumineaza nimica.. noaptea e ca si cum nu as avea bord.... si oricum arata ca pul@..

post-46097-0-00127700-1347434596_thumb.jpg

 

Am sa-l desfac sa vad ce schimb pe acolo doar ca are multe urechiuse si il voi rupe si va intra apa...

BLAH BLAH...

 

Am gasit pe Ebay bord de hornet facut in CHINA.. doar ca trebuie platita vama + transport... eventual daca organizeaza cineva care are timp si nervi o comanda.. dar sa nu fuga cu banii sau cu bordul... :blink:

 

Asta ca exemplu nu e cel mai ieftin si nu stiu daca trimit chiar astia in ro..

http://www.ebay.com/...forcev4exp=true

 

Mai e o firma in ro care il comanda ei.. ajungi la 899 Ron...

http://dillypoint.ro...roducts_id=1530

 

Astept propuneri, indrumari din partea celor care au aceeasi problema. (frustrare).

 

Pai ca sa zic asa, sunt in expert in bordurile de Hornet 1998-2001 si pot sa va spun multe despre ele din proprie experienta.

 

1. Am luat motorul de la vechiul proprietar cu fix o chinezarie d-aia de bord de pe ebay (pretul ala de pe dillypoint e NESIMTIT de mare)

 

Concluzii:

 

- daca luati asa ceva, trebuie sa stiti ca nu se merita decat carcasa exterioara(inclusiv fata), e singurul lucru care se potriveste cu originalul si intr-o oarecare masura kilometrajul TOTAL si partial, ca sa stiti cam cand sa schimbati uleiul;

- kilometri afisati sunt cu 10% mai putini decat in realitate, adica daca el va arata ca ati facut 200, de fapt sunt 220;

- turometrul e de caterinca ca sa vada baietii din victoriei ce usor ajunge mobra voastra la 18000 de ture, variaza turatia in draci, am incercat sa ii pun condensator de filtrare mai mare si chiar o rezistenta reglabila, dar fara efect, electronica proasta, in loc de 3 fire ca originalul nu are decat 2, nu foloseste masa;

- bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic;

- kilometrajul pana in 60km/h arata OK, dupa 60, incepe sa arate viteze astronomice de zici ca ti-ai luat turbo (daca iti arata 130-140, de fapt ai 100);

- principiul de functionare la afisarea kilometrilor pe ora atat la chinezarie, cat si la bordul original, este ca la ceasurile mecanice vechi, cu un ax si un arc in forma de spirala, in esenta totul este cu rotite de plastic

 

2. Am incercat sa pun ceasurile vechi, de la bordul original pe care l-a spart vechiul proprietar in carcasa chinezariei, singura chestie care s-a potrivit fiind doar bobina de temperatura a apei, restul sunt incompatibile, plasticul interior avand alta forma.

 

3. Am cumparat de pe ebay plasticul interior in care stau ceasurile pentru 30$, si desi in anunt scria ca sunt pentru hornet de 250 dupa ce am inspectat vizual am realizat ca este identic cu cel de 600.

 

4. Dupa sosirea plasticului din China am vrut sa pun ceasurile originale care se potriveau perfect numai sa constat ca in afara indicatorului cu kilometri parcursi nu functiona nimic, am pus chinezariile inapoi, macar de design aratau mai bine si am asteptat ocazia sa apara vreun bord pe la dezmembrari.

 

5. Am gasit un bord din dezmembrari cu carcasele sparte dar ceasurile functionale la 150 de lei.

 

6. Am montat ceasurile din dezmembrari in plasticul de pe ebay si apoi toate puse in carcasa exterioara a chinezariei.

 

7. Am dat o tura fericit ca in sfarsit am si eu un bord functional numai ca sa constat ca acul de la turometru se bloca la 7000 de ture ...:blink:

 

8. Am desfacut iar bordul si am observat ca axul acului de turometru era stramb si se bloca cand ajungea la jumatate. Am indreptat axul, montat la loc, facut o tura si a ==> Hornetist fericit :D

 

In total pentru un bord functional am cheltuit cam 250 de lei.

 

Am luat si eu o tranta mica cu viespea si am observat ca motorul nu pateste absolut nimic, poate mici zgarieturi, dar bordul va fi afectat intotdeauna, nu stiu ce naiba au de se sparg primele, eu as face carcasa aia exterioara din otel ca prea mare chinul de dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic;

Multumesc.. nu mai ma bag la bord..

 

Se poate rezolva problema sa aduci acul in plaja daca legi un rezistor de 15 Kohmi de firul care-ti vine de la senzorul de temperatura.

 

:cheers:

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...