bogdan_harea Postat Iulie 5, 2015 Autor Share Postat Iulie 5, 2015 Vor exista limitatoare de cursa, cu tampoane de cauciuc, care sa permita o inclinare de min 35 grade pe fiecare parte. Arhisuficient zic eu si zic posesorii originalului. In proba de azi (cu morcov) nu cred ca am depasit 10 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 intreb si eu,cu scuzele de rigoare: pentru a proteja sasiul,suspensiile, pt a duce si cainele pe motor,sau pt mai multe bagaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Multe bagaje, cainele, mers in oras fara sa pui piciorul jos, fara chinul condusului atasului clasic si cand ai chef, in 10 min, motocicleta este iar solo, ca iesita din fabrica. Editat Iulie 6, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) succes Domnule Harea,si multa energie si spor la treaba! eu m-am gandit ca asa se protejeaza sasiul,c-am mai tot citit pe Advrider,chiar si pe alte forumuri despre cadru,codita...altele. ..rupte! Editat Iulie 6, 2015 de Danut Ionda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 La SuperTenere? Nu prea cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Pentru bagaje, caine, etc s-a inventat masina, eventual decapotabila... nici nu e nevoie de casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Pentru bagaje, caine, etc s-a inventat masina, eventual decapotabila... nici nu e nevoie de casca Pentru bagaje, caine, etc s-a inventat masina, eventual decapotabila... nici nu e nevoie de casca Hai mai și tu acum!!! E frumos cu ataș, mai ales la drumuri lungi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 7, 2015 Autor Share Postat Iulie 7, 2015 Fiecare este liber sa foloseasca ca-i place. » Post actualizat in 07 Jul 2015 04:46 Carte postala de Mihai Barbu de la North Cape spre Gibraltar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 nu la Super Tenerele asta de 1200,la alea de 700,si la mai multe KTM-UIURI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2015 Autor Share Postat Iulie 10, 2015 (editat) Astazi cartoane. Editat Iulie 10, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 La o franare mai zdravana s-ar putea sa dai cu botul atasului pe jos. Roata de la atas va ramane doar cu prinderea existenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 26, 2015 Autor Share Postat Iulie 26, 2015 In urma sugestiilor primate, modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Arata mai bine, chiar daca va fi ceva mai complicat de facut husa cu care sa-l acoperi. Oricum, sa-i dai o gaura in partea cea mai de jos, ca sa nu scoti apa cu farasul daca te prinde ploaia cu el descoperit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 Sasiul gata cu prinderile cutiei, ranforsari si portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 hmm, facut sa se incline. foate tare domnule Harea. Jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 super tareee !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 De apreciat calitatea lucrarii si competentele in domeniu ale initiatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Aveti in plan, franare pentru roata atasului? Am vazut ca exista inca discul de frana si etrier. Daca da cum? In caz de pana la roata spate, se poate ridica usor motocicleta pe cricul central? Banuiesc ca da avand in vedere flexibilitarea ansamblului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 7, 2015 Autor Share Postat August 7, 2015 Cred ca am mai spus. Atasul va avea pompa de frana separata, detasabila odata cu demontarea lui si actionata de aceeasi pedala de frana spate a motocicletei. Lichid de frana propriu si nici o legatura cu instalatia de frana originala in afara pedalei de frana. Intentia este ca atasul sa nu interactioneze in nici un fel cu motocicleta si toata adaugirea sa fie usor si total eliminate, motocicleta pastrand totul original pe el. Furca si roata de Burgman are disc si etrier original pe care l-am simplificat, eliminand o pereche de pistonase si placute, pastrand doar una, ce va fi actionata de o pompa spate de R 1, ca sa fie se ceva Yamaha p-acolo. » Post actualizat in 08 Aug 2015 08:19 Mottcicleta se ingreuneaza cu jumate din greutatea H-ului de legatura, adica 5-6 kg,deci nesemnificativ , restul este preluat de roata atasului. Am ridicat-o pe cricul central fara probele. » Post actualizat in 11 Aug 2015 13:53 . » Post actualizat in 12 Aug 2015 15:31 H-ul de legatura rigidizat. » Post actualizat in 20 Aug 2015 01:53 http://pnwtenere.com/2014/12/02/chris-and-his-high-milage-super-tenere/ Cam asta este tinta. » Post actualizat in 22 Aug 2015 08:10 Inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 22, 2015 Admin Share Postat August 22, 2015 Bravo Bogdane, tenace cum te stiu :-)) Hai ca pentru iarna poate imi vine si mie o idee de o remorcuta la al meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 22, 2015 Autor Share Postat August 22, 2015 Cu ajutorul prietenilor am masurat unghiul de inclinare stanga/dreapta. 30 grade. Sper sa fie de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Am început să "bag" ochiu' Întrebări: 1. Este suficientă ranforsarea H-ului 2. Ai verificat comportamentul H-ului şi a motocicletei la încărcare - static şi dinamic având în vedere situarea roții ataşului)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 22, 2015 Autor Share Postat August 22, 2015 (editat) Am facut probe intr-o parcare mare, betonata, cu atasul incarcat 100 kg. Demaraje, franari medii si se comporta excelent. Lucreaza putin din H (cedari elastice), dar nesemnificativ. Garda la sol, atat cat am putut sa-mi dau seama ramane similara motocicletei, respectiv cca 22cm. Varful atasului neincarcat in nici un fel,( persoana, bagaj sau frana) este cava mai ridicat, garda cca 40 cm de la sol. Incarcat cu 100 kg coboara la 30 si cu frana si inclinarea in viraj tot este peste. Varful fiind partea cea mai mobila. Spatele atasului lucreaza doar in suspensia rotii si este mai stabil. Solicitarea cea mai grea pt H este la torsiune in plan orizontal, pe celelalte directii este beton. Daca este vorba de o persoana faptul ca sta pe scaun in imediata apropiere a rotii atsului face ca in sezut sa descarce cca 80%, picioarele reprezentand cu ce se incarca fata, adica sub 20%. Inca nu am avut timp si pregatirea necesara, dar am sa fac masuratori ale greutatii pe fiecare roata solo si cu atas, gol si incarcat. Editat August 22, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 La torsiune mă gândeam şi eu. La ataşul "clasic", centrul de aplicare al forței vine oarecum pe roată, torsiunea se aplică cumva egal în planul H-ului. La fel şi momentul de rotație indus de frânarea pe roata ataşului. O modalitate de repartizare a forței de frânare spate? Este totuşi o mică MARE problemă. La IJ, oricum frânam de marți, ca să mă opresc miercuri... aici e alta! » Post actualizat in 22 Aug 2015 19:57 Reglajul convergenței? Tiranții par la limită de cursă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2015 Autor Share Postat August 23, 2015 Fortele ce apar in ansamblu vehiculului sunt mult mmai mici decat la atasul clasic pt ca lucreaza independent.Articulatiile sunt intradevar la capul cursei pt ca-mi era mai usor, in faza asta, sa fac paralelogramul "paralel". La final vor fi scoase din filete 10-15 mm fiecare si cam asta este si marja de reglaj. Find cate doua sunt cel putin 25-30 mm disponibili. Axa atasului este deja, din constructie, 12 mm convergenta cu cea a motocicletei, deci practic pot aseza atasul paralel sau convergent 40 mm si divergent cativa mm, dar bineinteles nu va fi cazul. Franarea va fi hidraulica cu etrier si pompa, si pe atas, deci controlabila si usor dozabila fata de IJ. Va exista un surub de reglaj din care pot seta momentul inceperii franarii pe atas si forta de apasare in raport cu franarea spate. Deocamdata la 40-50 km/h, cu franari medii si atasul gol, nu trage deloc, incarcat 100 kg se simte ceva, dar nu de speriat. Cu ceva antrenament ar functiona acceptabil si fara frana pe atas, dar la final va fi cu siguranta. » Post actualizat in 30 Aug 2015 18:04 E de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.