monsteristu' Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 soluție testată de mine, tot pe agv k3: în oraÂş mergi cu viziera întredeschisă un cm. sub cască îți iei o cagulă sănătoasă care să îți acopere Âşi nasul, ca să nu te taie la sinuzită. oricum o să lăcrimezi, dar asta e, dacă te mănâncă să te dai cu mobra, dă-te. soluție furnizată de un bătrân motociclist: tre să faci rost de o fată mare ca să nu ți se mai aburească viziera. o pui să facă niÂşte MISA pe vizieră Âşi vezi cum scapi de aburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 suomy au viziere din fabrica cu o folie interioara protectoare ... efectiv nu se abureste nici pe frig ... dar viziera nu te tine mai mult de 2 ani la nivelul asta de performanta mai ales daca speli pe interior viziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Am si eu acest spray, e destul de bun, dar cand e ceata din aia foarte groasa, nu face fata... Eu dau seara pe viziera si dimineata sterg bine si nu am probleme, pot sa si suflu in casca, oricum nu tine mult, dar e bun. Si mai am unul pentru ploaie, nu prea stiu sa-l folosesc pe ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Este cineva pe aici cu Shuberth C3, ca sa imi spuna sigur daca suruburile alea chiar ar trebui sa se invarta la modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Este cineva pe aici cu Shuberth C3, ca sa imi spuna sigur daca suruburile alea chiar ar trebui sa se invarta la modelul asta? You can regulate the pressure on the seal by adjusting the eccentric locking pins. To do so, remove the inner visor shield, then use a flat but not sharp-edged object to carefully press the locking pins out of the outer shield. Now adjust these pins by rotating them by up to 180° and then reinsert them. Then fit the inner shield and check that the sealing is now airtight. Sursa: http://www.schuberth.com/fileadmin/downloads/C3_manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Ufff... nu pricep de ce eu nu reusesc. Mi se pare extrem de fragile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 foloseste un patent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 foloseste un patent Poate o surubelnita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 neah, patent. au un fel de "putze" suruburile alea, nu cap pentru surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 neah, patent. au un fel de "putze" suruburile alea, nu cap pentru surubelnita. Aha, posibil. La Nolanul meu sunt plate si au crestaturi pentru surubelnita "minus", de-aia ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Casca mea e mai "smechera". Tot Nolan, dar la mine se desprinde pinlock-ul automat. Cam o data la 10 situatii cand pun casca in cap. Inca sunt in dilema daca sa cumpar pinlock dinala smecher cu banda de silicon sau sa imi bag picioarele in el de nolan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Fog City. stie careva ceva de treaba asta? isi merita banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Aha, posibil. La Nolanul meu sunt plate si au crestaturi pentru surubelnita "minus", de-aia ziceam. ce nolan ai? eu am un n85 acum si are "putze". cu mana n-am avut nici o sansa. inca un secret: cand dati jos pinlock-ul pentru curatare detensionati-l mai intai. altfel se uzeaza crestaturile alea de pe el. Casca mea e mai "smechera". Tot Nolan, dar la mine se desprinde pinlock-ul automat. Cam o data la 10 situatii cand pun casca in cap. Inca sunt in dilema daca sa cumpar pinlock dinala smecher cu banda de silicon sau sa imi bag picioarele in el de nolan. la fel, ce nolan ai? Mesaj completat Fog City. stie careva ceva de treaba asta? isi merita banii? un fel de pinlock. nu stiu ce sa zic despre ele... daca au margine siliconica merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Pentru a scoate pinlock-ul de pe viziera: cu viziera in mana, cum e ea arcuita, incerci sa o intinzi. Astfel se scoate mult mai usor pinlock-ul. La montare se procedeaza la fel. Mi-am cumparat si eu pinloc cu silicon pentru Nolan N103 si este de vis. Nu se mai misca si prin urmare nu mai zgirie viziera. Deasemenea, nu se mai abureste pe vreme rece. Suruburile de relglaj ale pinlock-ului eu le actionez cu o moneda de 10 bani. In functie de cum rotesti de fiecare surub, pinlock-ul se apropie sau departeaza de viziera. "Tzutzuroiul" fiecarui surub de fixare al pinlock-ului, are rol de indicator al pozitiei surubului si implicit al apropierii pinlock-ului de viziera. Aici este manualul pentru Nolan n-103. La sfirsitul pdf-ului gasiti pozele la care se face referire in text. In poza 9 se vede cum se regleaza pinlock-ul. Bafta. Editat Noiembrie 26, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) ce nolan ai? eu am un n85 acum si are "putze". cu mana n-am avut nici o sansa. inca un secret: cand dati jos pinlock-ul pentru curatare detensionati-l mai intai. altfel se uzeaza crestaturile alea de pe el. N-84. Oi gasi pinlock cu cheder pentru ea? Editat Noiembrie 26, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) @speedy.k http://www.louis.de/_10b52d42a899e0b82ab6c...tnr_gr=20015604 sau 20015604 pe Louis. Sari cu meleonu' Editat Noiembrie 26, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 @speedy.k http://www.louis.de/_10b52d42a899e0b82ab6c...tnr_gr=20015604 sau 20015604 pe Louis. Sari cu meleonu' Merci. Dar prea scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 De ce crezi ca stau cu pinlock automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 eu tocmai am dat 500 de lei pe o viziera, un pinlock cu silicon si mecanismul de la viziera pentru un n85 e a treia viziera in 6 luni. primele doua schimbate in principal din cauza faptului ca se zgariau de la pinlock-ul clasic. oricata grija aveam de el tot trebuia sa il scot macar odata la 3 zile sa il curat . la mare era si mai grav. am bulit o viziera intr-o luna. asta e, sper acum sa nu se mai buleasca asa de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) stiu eu cum scapi de apa : dai blana si intorci un pic capul in stanga, apoi un pic in dreapta si gata lool. glumesc . am facut si din astea dar pe autostrada cand era ceata care se transforma in picaturi cand ajungea pe casca. nici nu e nevoie sa dai cu mana peste. la ploaie torentiala nu cred ca tine si nici n-am incercat. eu am cumparat ceva spray antiaburire si functioneaza numai putin timp. da un efect tampit de lupa in lateral cand incepe sa nu isi mai faca efectul. depinde de conditii. "zeama" de ploaie nu stiu si n-am auzit. daca exista ceva de genu as vrea si eu sa stiu cum se numeste. eu stiu doar de foliile alea care costa cativa euro. pe louis parca. 6-10 folii si tragi cate una jos cand se murdareste casca sau se umple de musculitze. dar nu se pot pune pe toate castile ci numai pe cele care au loc special pt alte folii eventual de soare. nolan are sigur adica x-lite. singura solutie sa mergi pe ceata este viziera ridicata. nu exista produs pentru asta, cel putin eu nu am gasit, si am incercat o groaza. orice casca ai avea viziera se abureste la interior aproape instantaneu. Editat Ianuarie 20, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Iti recomand vizierele de pe castile Uvex. Incearca sa aburesti una. Mesaj completat Sau un strat subtire de untura de la cinstitul porc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Iti recomand vizierele de pe castile Uvex. Incearca sa aburesti una.Mesaj completat Sau un strat subtire de untura de la cinstitul porc am incercat, sapun lichid, untura, etc. pe ceata deasa (ce se lasa in general noaptea) nu am reusit sa merg mai mult de cativa km. a trebuit sa imi ridic viziera. chestie probata pe diferite casti. probabil ceata din zona in care ma aflu este diferita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Iti recomand vizierele de pe castile Uvex. Incearca sa aburesti una. Eu am reusit. Uvex GT 370 aburit. Recunosc, ca doar in stationare la semafor. In mers intr-adevar se ventileaza suficient cat sa nu abureasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu am reusit. Uvex GT 370 aburit. Recunosc, ca doar in stationare la semafor. In mers intr-adevar se ventileaza suficient cat sa nu abureasca. Uvex Comanache nu se abureste de nici un fel nici macar la stationare, in schimb Uvex boss 525 se abureste si in mers desi sunt ambele viziere tratate antiaburire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu am Enduro si e drept, nu merg cand e frig afara, dar m-a prins seara la munte unde e racoare toamna si nu am avut probleme. Mentionez ca in teren scot chin guard-ul. Pe unii i-am vazut ca folosesc cagula si peste nas si gura sa nu expire direct pe viziera. Dar totusi, Uvex face treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.