Sari la conținut

Modele 2011


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

imi place mult modelul asta.. e ca un F mai puternic ;)

 

MSRP $10,999

• 1,043cc inline-four with DFI® offers serious torque

• Lightweight aluminum frame is narrow and tuned to transmit optimal feedback to the rider

• Fully adjustable inverted front fork has settings designed for sporty performance and ride quality

• Placement of horizontal back-link rear suspension contributes to mass centralization

• Radial-mounted front brake calipers combine with the radial-pump front brake master cylinder to offer superb control and feel

• Sleek, supersport styling gives the Ninja® 1000 a distinctive look

• Relaxed, upright riding position contributes to all-day comfort

• Larger fuel capacity offers substantial range

• Windscreen is adjustable to three positions, allowing for optimum wind and weather protection

 

Engine Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valves per cylinder, inline-four

Displacement 1,043cc

Bore x Stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression Ratio 11.8:1

Fuel System DFI® with four 38mm Keihin throttle bodies, oval sub-throttles

Ignition TCBI with digital advance

Transmission Six-speed

Final Drive X-ring Chain

Rake/Trail 24.5deg / 4.0 in.

Front Tire Size 120/70 ZR17

Rear Tire Size 190/55 ZR17

Wheelbase 56.9 in.

Front Suspension / wheel travel 41 mm inverted cartridge fork with stepless compression and rebound damping, adjustable spring preload / 4.7 in.

Rear Suspension / wheel travel Horizontal monoshock with stepless rebound damping, adjustable spring preload / 5.4 in.

Front Brakes Dual 300mm petal-type rotors with radial-mount four-piston calipers

Rear Brakes Single 250mm petal-type rotor with single-piston caliper

Fuel Capacity 5.0 gal.

Seat Height 32.3 in.

Curb Weight 502.7 lbs.

Overall length 82.9 in.

Overall width 31.1 in.

Overall height 48.4 in.

Color Choices Ebony, Candy Fire Red / Ebony

Warranty 12 Months

Good Times™ Protection Plan 12, 24, 36, 48 months

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se vede clar in clip-uri ca pasagerul sta chinuit. Dupa ce ca are scaunul ingust, are si o pozitie foarte incomoda.

 

Iar parbrizul ala protejeaza probabil doar la o adiere de vara.

 

Oricum, oferta este foarte atractiva, pe cat pariem ca va iesi si un Z750SX la un moment dat daca acest model va vea succes ?

 

Pretul va fi probabil 10 000 EUR + TVA pentru 1000 cc , dar un Z750SX va fi un competitor f. interesant pentru Fazer 8.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au reusit sa strice si SpeedTriple-ul... trist!

 

Japonezele sunt aceleasi ca anul trecut, cu cateva dungi si desene lipite pe rezervor in plus - exceptie facand doar Z1000R (FZ6R nu se pune, e la fel ca un HornetS care sustine sus si tare ca e alta motocicleta fata de un Hornet).

 

Astept totusi sa vad cum o sa arate Ducati Diavel inainte sa spun ca 2011 va fi un an slab in ceea ce priveste modelele noi (cel putin dintre modelele... incitante). Si asta nu e neaparat un lucru rau: mai putine nopti nedormite cu gandul la nustiuce model nou pe care ti s-a pus pata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au reusit sa strice si SpeedTriple-ul... trist!

 

Speed Triple asta nou arata de parca un destoinic de-al nostru ar fi cazut cu o carenata si a agatat el farurile acolo ca sa nu-l opreasca politia sa zica ca nu are faruri, mai sunt care umbla cu ele cazute asa prin oras! :crack:

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca tot e zona de Motociclete de Strada, "lovesc" si eu cu un Naked by Kawa (evident verde) :crack:

 

Z 750R: Un Z 750L, dar cica ceva mai destept: furca de la Z1000 cu franele radiale si furtunele "racing", bascula spate din aluminiu si alt amortizor. Estetic are un mic parbriz gen Z1000, mai mult "negru" pe rezervor, un alt butoias de lichid frana fata si toba e toata neagra.

post-22964-1286462326_thumb.jpg

post-22964-1286462339_thumb.jpg

post-22964-1286462358_thumb.jpg

post-22964-1286462408_thumb.jpg

post-22964-1286462481_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca si noul Tiger ( sper ca nu si varianta Adventure ) tot aici o sa-si gaseasca locul... cica mai sunt 25hrs pana la lansare.

Mesaj completat

Pe drac, vad ca triumph-ul s-a mai amanat vreo luna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De urmarit si Ducati Diavel - exista destule sanse ca sa apara la eicma- iar Honda a promis 8 modele pentru slaonul de la Milano

 

Diavel ala nu e un fel de power cruiser? Adica un fel de V-Max sau in genul?

 

Honda - umbla zvonuri destul de interesante, dar nu prea au fost confirmate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este din segmentul power cruiser, dar practic nu se va compara cu mai nici una dintre candidate.

 

207 kg - bate orice concurenta

scaritele vor fi in pozitie mai inalta pentru nu a atinge asfaltul asa de repede in cazul unui pilot mia experimentat

va dispune de traction control

va putea fi setata harta de mapare in functie de modul de mers

ABS.. deja a devenit ceva obisnuit

 

deci pana la urma.. este un power cruiser DUCATI, nu orice power cruiser, se va simti asta clar.. si la pret insa :blink:.

 

Mesaj completat

1198 SP

 

post-532-1287004213_thumb.jpg

 

post-532-1287004218_thumb.jpg

 

post-532-1287004313_thumb.jpg

 

cateva dintre modificari sunt :

 

traction control

quick shifter

rezervor corse - adica din aluminiu, si cu 2 L mai incapator

Ohlins fata+ spate

 

eu deja am orgasm... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diavel ala nu e un fel de power cruiser? Adica un fel de V-Max sau in genul?

 

Honda - umbla zvonuri destul de interesante, dar nu prea au fost confirmate.

exista un comunicat oficial conform caruia 8 modele noi isi vor face debutul absolut la EICMA. ce modele nu se stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la Ducati va fi Diavel.

 

Diavel teaser - poza oficiala

Mesaj completat

Honda va lansa modelul NRS 250, care va prefata introducerea clasei Moto 3 in motomondialuld e viteza incepand cu 2012 cand clasa 125 va disparea.

A nu se confunda cu NSR-ul in doi timpi care era fabricat acum ceva ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...