Sari la conținut

motorul meu...al treilea


yamahaia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P

hell yeah! o motocicleta adevarata! :D cu ceva modificari o poti face si o arma adevarata de pista fara sa renunti la comfort! doar o hartiutza sub sa cu 2 randuri de setari ale suspensiilor! :P

Mesaj completat

ah, un sfat: singura lor problema e ambreiajul de pornire (sprag clutch). se duce repede daca bateria nu e intretinuta! schimba releul de pornire cu unul de yamaha r1 de 150 ah (daca nu e schimbat deja), cel original e de 50ah. ia-ti si un redresor (saito procharger compact e ieftin si isi face treaba cu brio) destept cu mufa "quick connect" (saito vine cu ea) si cand bagi motorul in garaj fara sa desfaci ceva o proptesti la redresor. poti s-o lasi la incarcat ani intregi daca vrei, e automat, are si functie anti-sulfatare. si cand vine timpul sa schimbi bateria ia-ti una de 14 ah si macar 300 ah cca. daca vrei caut codul si ti-l spun.

 

in rest cel mai fain ulei vis-a-vis de schimbatul vitezelor si de "evaporare" pentru ea mi s-a parut silkolene comp 4 15w50. vezi ca motorul fiind cu baie de ulei separata are nevoie de altfel de masuratoare a uleiului! incalzesti motorul pana la 65 de grade (asta tot timpul inainte sa pleci, indiferent de anotimp) si faci un drum de 20 de km. opresti, o pui pe cric si imediat te uiti la nivel. numai asa poti sa masori cum trebuie nivelul. sfatul meu e sa pui numai 3 l la un schimb, sa te plimbi normal si sa completezi numai pana la 3/4 dintre min si max. uleiul pe care il pui fiind mai rece cand o sa se incalzeasca o sa ajunga la maxim. altfel o sa scoata fum, o sa intre surplusul in airbox. inca o modificare e sa-i pui un filtru mic, gen k&n (crankcase breather filter) in locul furtunului care duce in airbox si sa astupi gaura de acolo.

 

mai e o modificare la sistemul de incarcare care presupune doar 5 fire lipite cu pistolul de lip[it si care fac o diferenta destul de mare. da-mi un pm daca te intereseaza. deasemenea vad ca ai xenon pe faza scurta. se poate modifica prin lipirea unui singur fir faza lunga astfel incat sa stea toate 3 farurile aprinse.

 

daca nu bate nimic in motor in afara de rulmentul de presiune de la ambreiaj sau chiar nici ala motorul o sa te tina pana o sa te plictisesti. eu pe mille (acelasi motor) am 55.000 si un floc de km si n-am treaba cu ea. cine stie cati o avea de fapt...

 

mai sunt 3 zgomote care pot aparea si se pot ameliora foarte ieftin si repede daca apar cu conditia sa nu mergi cu ea pe principiul "merge si asa".

 

sa ai parte de ea! e un motor extraordinar si in ciuda faptului ca nu are cine-stie-ce cai surprinde si azi pe serpentine motoarele de 1000 l4. si la acceleratiile de pe loc daca stii sa te joci cu ea din ambreiaj cat si la "roll-on" pana pe la 200 la ora :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaaa... SUPER JMECHERIE. Respect.

 

O motocicleta foarte interesanta care surade atunci cand asfaltul e impecabil. Imi place si designul (aprilia din mileniul asta, deh!). ABS n-ai, in rest esti boier.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si bravo tie ca ai avut curaj sa ti-o iei si sa infrunti toate gurile rele care "lauda" atat de mult calitatea italiencelor, fara a fi posedat macar una.

 

Ca design e o super mobra si ceva imi spune ca te vei bucura de ea. Poate ajung si eu s-o vad, ca n-am mai vazut niciodata o Futura in carne si roate.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si bravo tie ca ai avut curaj sa ti-o iei si sa infrunti toate gurile rele care "lauda" atat de mult calitatea italiencelor, fara a fi posedat macar una.

 

Ca design e o super mobra si ceva imi spune ca te vei bucura de ea. Poate ajung si eu s-o vad, ca n-am mai vazut niciodata o Futura in carne si roate.

 

Cheers!

 

Te astept oricand. Acum motorul se va odihni pana la primavara de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e numai parerea ta .

 

felicitari ptr curajul de a "arunca " banii pe o italianca .

imi plac tare mult V-urile si cred ca intr-o buna zi am sa pun si eu gheara pe una , sa vedem care va fi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e numai parerea ta .

 

felicitari ptr curajul de a "arunca " banii pe o italianca .

imi plac tare mult V-urile si cred ca intr-o buna zi am sa pun si eu gheara pe una , sa vedem care va fi .

 

gusturile nu se discuta.

 

motorul este un Rotax, partea pricipala in concluzie este austriaca. Design-ul este italian, asta de fapt conteaza, multi s-au obisnuit cu japonezele care in general merg pe acelasi format.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Tu erai la Eugen cu rimstripes pentru Futura ?! :angryfire:

Sa o stapanesti sanatos ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...