yamahaia Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 mie imi place foarte mult. Mesaj completat mie imi place foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Imi place bordul stil anii '80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Imi place bordul stil anii '80. da...la TDM e mai simplu...daca ma gandesc bine poate e si mai ok asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Foarte,foarte misto mobra! Sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 o racheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 hell yeah! o motocicleta adevarata! cu ceva modificari o poti face si o arma adevarata de pista fara sa renunti la comfort! doar o hartiutza sub sa cu 2 randuri de setari ale suspensiilor! Mesaj completat ah, un sfat: singura lor problema e ambreiajul de pornire (sprag clutch). se duce repede daca bateria nu e intretinuta! schimba releul de pornire cu unul de yamaha r1 de 150 ah (daca nu e schimbat deja), cel original e de 50ah. ia-ti si un redresor (saito procharger compact e ieftin si isi face treaba cu brio) destept cu mufa "quick connect" (saito vine cu ea) si cand bagi motorul in garaj fara sa desfaci ceva o proptesti la redresor. poti s-o lasi la incarcat ani intregi daca vrei, e automat, are si functie anti-sulfatare. si cand vine timpul sa schimbi bateria ia-ti una de 14 ah si macar 300 ah cca. daca vrei caut codul si ti-l spun. in rest cel mai fain ulei vis-a-vis de schimbatul vitezelor si de "evaporare" pentru ea mi s-a parut silkolene comp 4 15w50. vezi ca motorul fiind cu baie de ulei separata are nevoie de altfel de masuratoare a uleiului! incalzesti motorul pana la 65 de grade (asta tot timpul inainte sa pleci, indiferent de anotimp) si faci un drum de 20 de km. opresti, o pui pe cric si imediat te uiti la nivel. numai asa poti sa masori cum trebuie nivelul. sfatul meu e sa pui numai 3 l la un schimb, sa te plimbi normal si sa completezi numai pana la 3/4 dintre min si max. uleiul pe care il pui fiind mai rece cand o sa se incalzeasca o sa ajunga la maxim. altfel o sa scoata fum, o sa intre surplusul in airbox. inca o modificare e sa-i pui un filtru mic, gen k&n (crankcase breather filter) in locul furtunului care duce in airbox si sa astupi gaura de acolo. mai e o modificare la sistemul de incarcare care presupune doar 5 fire lipite cu pistolul de lip[it si care fac o diferenta destul de mare. da-mi un pm daca te intereseaza. deasemenea vad ca ai xenon pe faza scurta. se poate modifica prin lipirea unui singur fir faza lunga astfel incat sa stea toate 3 farurile aprinse. daca nu bate nimic in motor in afara de rulmentul de presiune de la ambreiaj sau chiar nici ala motorul o sa te tina pana o sa te plictisesti. eu pe mille (acelasi motor) am 55.000 si un floc de km si n-am treaba cu ea. cine stie cati o avea de fapt... mai sunt 3 zgomote care pot aparea si se pot ameliora foarte ieftin si repede daca apar cu conditia sa nu mergi cu ea pe principiul "merge si asa". sa ai parte de ea! e un motor extraordinar si in ciuda faptului ca nu are cine-stie-ce cai surprinde si azi pe serpentine motoarele de 1000 l4. si la acceleratiile de pe loc daca stii sa te joci cu ea din ambreiaj cat si la "roll-on" pana pe la 200 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 MS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Baaaa... SUPER JMECHERIE. Respect. O motocicleta foarte interesanta care surade atunci cand asfaltul e impecabil. Imi place si designul (aprilia din mileniul asta, deh!). ABS n-ai, in rest esti boier. Editat Octombrie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Frumoasa rau. Ce an e? Beculetul din mijlocul celor 3, cel aprins in poza cu bordul, ce indica? Nu reusesc sa-mi dau seama dupa grafica de pe gemulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 Frumoasa rau. Ce an e? Beculetul din mijlocul celor 3, cel aprins in poza cu bordul, ce indica? Nu reusesc sa-mi dau seama dupa grafica de pe gemulet. becul indica faptul ca cricul lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Frumoasa rau. Ce an e? Beculetul din mijlocul celor 3, cel aprins in poza cu bordul, ce indica? Nu reusesc sa-mi dau seama dupa grafica de pe gemulet. Indica faptul ca e cricul lateral coborat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) probabil socul ? LE : oups , my bad ! Editat Octombrie 27, 2010 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) probabil socul ? LE : oups , my bad ! Editat Octombrie 27, 2010 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 super!!!!!!!!! sa o stapanesti sanatos si multi multi km fara incidente asflat uscat si sa ne vedem pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 super!!!!!!!!! sa o stapanesti sanatos si multi multi km fara incidente asflat uscat si sa ne vedem pe drumuri Doamne Ajuta-ne!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Sa o stapanesti sanatos si bravo tie ca ai avut curaj sa ti-o iei si sa infrunti toate gurile rele care "lauda" atat de mult calitatea italiencelor, fara a fi posedat macar una. Ca design e o super mobra si ceva imi spune ca te vei bucura de ea. Poate ajung si eu s-o vad, ca n-am mai vazut niciodata o Futura in carne si roate. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 Sa o stapanesti sanatos si bravo tie ca ai avut curaj sa ti-o iei si sa infrunti toate gurile rele care "lauda" atat de mult calitatea italiencelor, fara a fi posedat macar una. Ca design e o super mobra si ceva imi spune ca te vei bucura de ea. Poate ajung si eu s-o vad, ca n-am mai vazut niciodata o Futura in carne si roate. Cheers! Te astept oricand. Acum motorul se va odihni pana la primavara de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Te astept oricand. Acum motorul se va odihni pana la primavara de acum. de ce , a nins? Editat Octombrie 29, 2010 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 de ce , a nins? ...nu, nu mai am asigurare...e oricum destul de rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 mie imi place foarte mult.Mesaj completat nu prea da bine bordu ala patratos asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 e numai parerea ta . felicitari ptr curajul de a "arunca " banii pe o italianca . imi plac tare mult V-urile si cred ca intr-o buna zi am sa pun si eu gheara pe una , sa vedem care va fi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Offtopic: nu prea da bine bordu ala patratos asa Dar bordul asta patratos arata bine?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 e numai parerea ta . felicitari ptr curajul de a "arunca " banii pe o italianca . imi plac tare mult V-urile si cred ca intr-o buna zi am sa pun si eu gheara pe una , sa vedem care va fi . gusturile nu se discuta. motorul este un Rotax, partea pricipala in concluzie este austriaca. Design-ul este italian, asta de fapt conteaza, multi s-au obisnuit cu japonezele care in general merg pe acelasi format. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) nu prea da bine bordu ala patratos asa OnTopic: daaaa adevarul este ca este nasol si acum tind sa cred ca Pasaturile au copiat bordul de la Futura : Editat Decembrie 11, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Tu erai la Eugen cu rimstripes pentru Futura ?! Sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.