Sari la conținut

Postări Recomandate

:crack: Era si normal, cam multe "gaps" in povestire:

 

1 - 300 la ora, lol, toti reisarii merg cu 266,7 si se cred cu 300

2 - pneu explozie umflat cu 2,2 doar ca era Ntec care nu exista pe vremea aia

3 - nu a cazut

4 - o bucata de pneu l-a lovit in spate..

 

foarte plauzibil :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack: Era si normal, cam multe "gaps" in povestire:

 

1 - 300 la ora, lol, toti reisarii merg cu 266,7 si se cred cu 300

2 - pneu explozie umflat cu 2,2 doar ca era Ntec care nu exista pe vremea aia

3 - nu a cazut

4 - o bucata de pneu l-a lovit in spate..

 

foarte plauzibil :crack:

 

Iarasi ai inceput sa derapezi intro discutie care a fost doar la obiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata e ok, spatele lasa-l 1.5 ca sa ti se incalzeasca si sa ai pata de contact buna. Daca esti incepator si zici canu vrei sa mergi tare poti sa bagi si 1.7 in roata spate. Daca mergi insa cand e frig, baga 1.5 pentru ca D211 GP nu se incalzesc foarte repede mai ales daca mergi cuminte.

Numai bine!

Koitza Giucu, nu le mai umfla deloc!

 

Cauta la librarie banda dublu adeziva si lipeste pe circumferinta pneului, am auzit ca ajuta la plecarea de pe loc!

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Nu e bine deloc. Lasa reisarii sa bage cat vor ei si sa vrobeasca dupa ureche, tu baga cat spune producatorul mobrei.

Daca nu esti obisnuit sa pleci de pe loc poti rupe aderenta cu orice pneu si orice presiune, invata sa o controlezi.

Cauciucurile pe care le ai acum, cat de vechi sunt?

 

cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi ai inceput sa derapezi intro discutie care a fost doar la obiect.

Tu ai derapat de la inceput cu istorii de 2 lei fara nici un continut adevarat si fara nici o morala.

 

daca eram un moderator adevarat si nu un troll spuneam:

 

"pune presiunea pe care o recomanda producatorul motocicletei" "daca ai probleme invata sa mergi cu motocicleta sau schimba pneurile mai vechi de 15 ani"

 

si inchideam topicul.

 

Exact ca si uleiurile in plm, are manualu in fata unde scrie 10W-40 si el face topic sa intrebe ce ulei sa puna...

 

cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an...

Daca au fost date pe pista arunca-le la gunoi si cumpara altele bune, si pune presiune cat ti-a recomandat producatorul.

 

Pneurile date pe pista desi par OK sunt COAPTE.

Numai bine.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu, sa mearga fiecare cu cat zice honda si apoi sa scada presiunea pana la cat zice lumea pe forum. Dupa asta sa decida singur cum e mai bine.

 

2,5 cu 2,9 simteam toate denivelarile si rupea aderenta spatele intr-o veselie.

2,2 -2,3 cel mai bine mi s-a parut mie.

sub 2 se simte ciudat pe curbe si la denivelari facute de tiruri pe asfalt, parca se balangane in lateral. Nu mi-a placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an...

 

D211 GP racer se incalzesc mai repede decat D211 GP dar nu se incalzesc la fel de tare. GP racer se incalzesc bine dar GP se incing. Le-am folosit pe amandoua pe aceeasi pista si am observat diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai derapat de la inceput cu istorii de 2 lei fara nici un continut adevarat si fara nici o morala.

 

daca eram un moderator adevarat si nu un troll spuneam:

 

"pune presiunea pe care o recomanda producatorul motocicletei" "daca ai probleme invata sa mergi cu motocicleta sau schimba pneurile mai vechi de 15 ani"

 

si inchideam topicul.

 

Exact ca si uleiurile in plm, are manualu in fata unde scrie 10W-40 si el face topic sa intrebe ce ulei sa puna...

 

Esti moderator dar si participant la o discutie. O conditie necesar ca sa porti o astfel de discutie, este sa recunosti pana unde ai experienta si pana unde iti poti da cu parerea. Daca ai mai putina experienta, intelept este sa acumulezi si tu, ca sa poti apoi sa participi la astfel de discutii fara sa ai ca argument doar indicatiile de pe bascula ale motocicletei. Daca ar fi sa tratam in aceeasi nota, n-as putea sa imi pun pe motocicleta decat doua marci de anvelope , asa cum scrie in manualul de service. Corect?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu, sa mearga fiecare cu cat zice honda si apoi sa scada presiunea pana la cat zice lumea pe forum. Dupa asta sa decida singur cum e mai bine.

 

2,5 cu 2,9 simteam toate denivelarile si rupea aderenta spatele intr-o veselie.

2,2 -2,3 cel mai bine mi s-a parut mie.

sub 2 se simte ciudat pe curbe si la denivelari facute de tiruri pe asfalt, parca se balangane in lateral. Nu mi-a placut.

Si eu am simtit exact la fel. Asa mergeam si eu solo, 2,2 fata si 2,3 spatele. Daca aveam pasager bagam cam 2,5 pe spate si era foarte bine. E un compromis foarte bun.

 

Dar nu aveam NTEC. Acu' am NTEC ;) . O sa experimentez la anu' sa vedem cum se simte.

Cesar pune si tu un link cu recomandarea Dunlop pentru NTEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti moderator dar si participant la o discutie. O conditie necesar ca sa porti o astfel de discutie, este sa recunosti pana unde ai experienta si pana unde iti poti da cu parerea. Daca ai mai putina experienta, intelept este sa acumulezi si tu, ca sa poti apoi sa participi la astfel de discutii fara sa ai ca argument doar indicatiile de pe bascula ale motocicletei. Daca ar fi sa tratam in aceeasi nota, n-as putea sa imi pun pe motocicleta decat doua marci de anvelope , asa cum scrie in manualul de service. Corect?

Aici trebe sa ti dau dreptate...in timp lucrurile evolueaza,ce scrie in cartea tehnica sunt la momentul respectiv target urile in materie !Asa ca o chestie...am metzeler fata -spate,presiune fata 2,2 spate 2,5,le incalzesc nitel si merg brici,se lipesc de asfalt!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In site-ul Dunlop EU am gasit urmatoarea chestie despre NTEC:

http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/Images/2011_Sportmax_flyer_EUEN_tcm386-95887.pdf

 

"Riders talk about ‘the edge’. At trackdays, the edge is the di erence between

an everyday ride and a truly memorable experience. Dunlop’s ingenious NTEC

pressure-adjust system provides that edge. NTEC Technology allows the rider

to optimise the tyre by adjusting inflation pressure. For dry track

days, deflating the NTEC tyre will deliver predictable and

tenacious handling on the limit. Back on the road, re-inflating

to the manufacturer’s recommended pressures will reward

the rider with class-leading levels of grip and performance.

If you’re interested in lowering your track times without

compromising your road safety – and without buying two

sets of tyres – NTEC is almost certainly the most

cost-e ective option."

 

Deci astia zic sa cobori presiunea pentru circuit dar sa-l umfli la loc pentru strada. La loc pana la cat? A gasit careva un tabel cu presiuni pentru strada?La NTEC?

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci astia zic sa cobori presiunea pentru circuit dar sa-l umfli la loc pentru strada. La loc pana la cat? A gasit careva un tabel cu presiuni pentru strada?La NTEC?

 

E una dintre cele mai tari strategii de marketing posibile :D

 

Ce ziceam eu aici:

Dunlop face tot la ei pe site o precizare care sa-i acopere legal - daca mergi street level, pui ce te indeamna stickerul de pe bascula.

 

Mai sus de 1.7 n-am folosit pe curbe si 1.9 pe autostrada.

 

Ntec sunt doar gume pentru motociclete sport. Implicit cine le cumpara stie ca a achizitionat o guma performanta cu care sa se dea tare. Mersul tare si durabilitatea nu fac casa buna impreuna. De aici inainte, fiecare intelege ce vrea.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E una dintre cele mai tari strategii de marketing posibile :D

 

Ce ziceam eu aici:

 

 

Mai sus de 1.7 n-am folosit pe curbe si 1.9 pe autostrada.

 

Pai da, dar cu aceasta precizare Gogutza iese de pe circuit unde a mers cu 1,5 spate si baga 2,5, merge pe autostrada si moare. Crezi ca nu erau mai atenti la a mentiona sa nu cumva sa se umfle la 2,9 cauciucul NTEC daca se constata ca nu rezista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cauciucurile de moto nu scrie ca pe alea de masina presiunea maxima la care pot fi umflate?

Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, dar cu aceasta precizare Gogutza iese de pe circuit unde a mers cu 1,5 spate si baga 2,5, merge pe autostrada si moare. Crezi ca nu erau mai atenti la a mentiona sa nu cumva sa se umfle la 2,9 cauciucul NTEC daca se constata ca nu rezista?

 

Habar n-am. Eu nu mai iau de mult timp in seama indicatiile de pe bascula. Acum trei ani cand mi-am luat D209, si eu am fost foarte reticent la recomandarile de presiune scazuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody aberezi in continuare cu ceea ce recomanda producatorul motocicletei. Intra si tu pe alte forumuri de ex din america unde baietii chiar se dau si vezi ce recomanda. Daca bagi 2.9 te faci pilaf. Iti zic asta din proprie experienta, ptr ca am bagat presiune prea mare in cauciucuri, nu aveam 2.9 aveam cam 2.6 mi-a fugit spatele la 180 de km/h intr-un viraj si totul din cauza presiunii pentru ca nu se incalzea cum trebuie si nu se aseza cum trebuie pe strada ptr ca era mult prea rigid. Numai dintr-un mare noroc am reusit sa scap cu viata din cauza alegerii gresite a presiunii pneurilor si nu te gandi ca ma dadeam cu opinci de cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi...

Vorba ta, la faza cu explozia mi-e greu sa cred ca a fost presiunea aia de vina, mai ales ca nu exagerase prea mult. O fi luat vreun cui sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e undeva la mijloc, Honda recomanda aceeasi presiune si fara pasager, si cu pasager: 2.5 fata cu 2.9 spatele. Personal mi se pare cam dubios. In schimb la un Suzuki am vazut pe bascula fara pasager 2.5 fata\spate, ceea ce mi se pare cel mai rezonabil.

Am mers pe 600RR-ul meu cu 2.9 , 1.9, 2.3 cam toata plaja de presiune. Sub 2.3 nu mi-a placut, motocicleta nu mai era asa prompta la schimbarile de directie si nici nu am simtit aderenta mai mare. In schimb la 2.9 mai rupea aderenta in accelerari bruste, cam riscant... dar cand am avut pasager a fost ok. Pt mers zilnic si singur ii pun pe fata 2.3 si spate 2.5, f multumit si recomand.

Precizez ca aceste presiuni au fost testate pe cauciucul cu care vine motocicleta din fabrica (Pilot Sport). Daca ai cauciucuri destinate utilizarii pe circuit si mergi cu ele pe strada, nu ar trebui sa ne intrebi presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody aberezi in continuare cu ceea ce recomanda producatorul motocicletei. Intra si tu pe alte forumuri de ex din america unde baietii chiar se dau si vezi ce recomanda. Daca bagi 2.9 te faci pilaf. Iti zic asta din proprie experienta, ptr ca am bagat presiune prea mare in cauciucuri, nu aveam 2.9 aveam cam 2.6 mi-a fugit spatele la 180 de km/h intr-un viraj si totul din cauza presiunii pentru ca nu se incalzea cum trebuie si nu se aseza cum trebuie pe strada ptr ca era mult prea rigid. Numai dintr-un mare noroc am reusit sa scap cu viata din cauza alegerii gresite a presiunii pneurilor si nu te gandi ca ma dadeam cu opinci de cauciucuri.

Eu am mers cu 2,9 pe circuit cu vaca de VFR si nu mi-a alunecat nimic. Pneurile mele sunt dunlop sportmax qualifier de 180 pe spate cumparate in luna aprilie, noi. Eu la o mobra cu 230kg nu as merge altfel. La un SS de 600, da, as merge cu 2.0. 2.2.

Initial am mers cu 2.2 cu acelasi VFR si mi s-a topit pneul in draci si a facut gogoloaie, cu 2,9 nu a avut mai nimic si nici n-am simtit vreo diferenta, din contra, am scos timp mai bun.

 

 

La loc pana la cat?

Pai scrie tot acolo: "Back on the road, re-inflating

to the manufacturer’s recommended pressures "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cauciucurile de moto nu scrie ca pe alea de masina presiunea maxima la care pot fi umflate?

Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi...

Poate stiu eu gresit, dar nu tocmai de aia s-a trecut la tubeless? ca sa nu bubuie?

Cauciucurile din prezent, tubeless, NU explodeaza, se dezumfla. Dar, iarasi, poate ma insel eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...