Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Of Doamne, la ce discutii s-a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 cred ca ploua mult pe la voi pe acolo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ "What the new tyre did was make the same job much easier." "I’d reached my limit on the old version and didn’t go any quicker on the new one." Cred ca trebuie citit tot, nu scos din context. Problema de pilot, nu de cauciuc. 1% dintre motociclistii stradali inteleg comportamentul unei anevlope. Cei mai multi spun "tine bine" sau "nu tine" sau "am cazut dar nu stiu de ce" Daca oamenii de abia stiu sa mearga, cum naiba sa isi dea cu parerea despre cat de buna e o anvelopa(mai exact la ce e bun cauciucul X sau Y)? Am intalnit si cazuri absolut absurde de idioti ( ) care au schmbat D212 cu pilot power pentru ca a cazut cu D212 umflat la 2.9!!!! si a facut high side in rond la alba iulia. La presiunea aia guma ntec nu se incalzeste si nu tine (presiunea recomandata de Dunlop este 1.3 bari !!!). Oameni buni, va certati degeaba, parerea mea Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart? De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine? Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal. Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over. Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. De ce mi-ai pus in ghilimele,nu e corect? Ai citit mereu topicul asta, adica ai participat la discutii si tii minte ce a zis fiecare despre un cauciuc sau altul? Hai sa vedem cum e cu review-ul ala: "Sharing the same pressure as the old tyre, straight-line comfort was noticeably better. Bumps and ripples in the road that were previously beamed into my contact points on the old tyre were much harder to pick up on now. The road was the same, it just felt smoother. I have no doubt that if you’ve been commuting on the old SportSmart and you switch to the new one, you’d feel the same difference I did." Normal ca la aceeasi presiune o sa simta chestia asta pentru ca cel vechi are carcasa rigida NTec,cel nou nu. Deformatii mai mari la cel nou,confort mai mare la denivelari. Pe circuit uscat: "I lasted two and a half laps before I stopped thinking about warming them up and started focusing on riding as fast as I could. Even during warm up, I got that feeling that the pressures were too high, despite knowing they were track ready. I was struggling to get a feel for what was going on. Giving the tyre the benefit of some heat worked and despite feeling a little detached, we cracked on. I formed the opinion that this wasn’t a tyre with outright track performance in mind and the tyre did little to change my mind. It was good, but nothing special." "If track-riding performance sits above road manners on your priority list, I think you might be better off looking at something else. Now would be a good time for me to mention the outrageously good GP212." Exact parerea mea despre SportSmart vechi, se incalzesc greu si apoi tot mai ai cate o surpriza, nu e un cauciuc de circuit care sa-ti dea siguranta 100%. Mult mai slab si decat GPRacer. Apoi hai sa vedem cat de obiectiv e testul pentru noi! Adica testezi cat de bun e un cauciuc cu Traction Control si ABS pe motocicleta? Si spui ca se aprind beculetele alea ca becurile de Craciun? Mari testeri! Pui presiune intr-un NTec la fel ca intr-unul normal si te astepti sa se comporte la fel? Ma cam p.. pe el de review! Am pe spate SportSmart Ntec (SportSmart), pentru mine ramane un cauciuc mediu spre bun, se incalzeste DOAR daca ai presiune mica in el (gen 1,5 strada - 1,3 circuit), mai scapa chiar si pe acceleratie din cand in cand, pe curba tine daca doar "mergi" pe marginea cauciucului, daca vrei sa si accelerezi face surprize. Am mai scris asta dar mi-a fost mai lene sa caut in urma decat sa mai scriu inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (chiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (hiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Pai si zic ca au facut bine, o sa vedem ce zic baietii care si-au luat SportSmart 2 ca stiu deja cativa, poate au miscat in directia buna. Eu doar am dat feedback-ul meu de pana acum cu SportSmart1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Trendul pornit de Dunlop cu carcasele foarte rigide a fost urmat si de Pirelli si Bridgestone. De fapt, Bridgestone nu poate fi acuzat ca s-a luat dupa Dunlop, pentru ca ambii producatori sunt furnizori in MotoGP. Pirelli in WSBK furnizeaza gume cu carcase mai rigide dar campionii la aspectul asta au fost Dunlop. Se pare insa ca, pentru compozitii de strada care sa tina si la rece si la cald si pe ploaie, daca nu folosesti compozitie foarte performanta pentru calea de rulare, o carcasa rigida e un minus. De exemplu, la montaj, se simte ca s-a rigidizat carcasa - S20 bridgestone si Supercorsa V2 pirelli sunt mai rigide decat versiunile de anvelope sport din generatiile anterioare (si implicit mai dificil de montat). Drept confirmare, puteti urmari si recomandarile de presiuni in pneuri ale acestor producatori, raportat la modelele anterioare. Valorile au scazut. Michelin a ramas singurul producator care face aceleasi carcase flexibile. Parerea mea e ca au ramas mult in urma. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Pilot road 2 am avut si s-au lipit chiar nesperat de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 .... O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor. ..... ... ei bine, nu vreau sa intru in detalii cu tine pentru ca nu are rost pentru restul....am o vorba ......profesionistii au proiectat titanicul......... arca un amator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pilot road 2 am eu pe spate. E genul de guma care tine 1 milion de km si are aderenta doar in primii 2000. Fuge spatele rapid, pe ploaie centrul e ca patina pe gheata prin oras.. lateralele hai sa zic ca sunt puutin mai ok, dar era sa'i trag un highside frumos la Natiunile Unite pe gume calde/asfalt cald la 35 la ora.. ...daca puneam d'asta si pe fata, aveam ceva imprastieri la activ pe franare la ora asta. am avut noroc ca am primit sfatul "fata moale" atunci cand nu stiam destule despre gume ca sa decid asta singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Meditati la ideea urmatoare: Incepatori, adica cei ce nu au reflexe moto prea dezvoltate- cauciucuri moi. Veterani, care se dau pe orice vreme, drum- ce cauciuc vor ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor. io nu te contrazic. insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire, sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii Editat Aprilie 10, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) io nu te contrazic. insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire, sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii Cand am zis ca nu ma fac de ras cu locomotiva mea pe serpentine, nu o spuneam ca si cum as fii King of the hill... Acum fiecare intelege ce vrea...pe cand tu insinuezi ca le dau fum si dume de genul. La unii le dau, la altii nu, ideea e ca nu raman in urma la zeci de secunde. Precum zicea un coleg, nu iti trebuie supersport ca sa te dai bine pe serpentine. Edit: scuze, nu to o ziceai, alt camarad Editat Aprilie 10, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Ce parere aveti despre cauciucuri niciodata montate pe o motocicleta, tinute pe raft, nevandute 3 ani si scoase la vanzare cu o reducere semnificativa? Nu-i 100% ca unul abia facut dar nici SH copt nu e, in cazul tau l-as pune fara sa ma gandesc prea mult la el. Mai bine unul de firma cu Dot mai vechi decat un gunoi chinezesc DOT de o saptamana reducerea este de 300 ron, adica se simte, cauciucul are dungulitele alea albastra si rosie pe el, sau ce culoare or fi ele. Nu stiu dot-ul exact, vine din Nemtia. Mai vechi de 5 ani nu are cum sa fie. nemtaloii vand fara jena stockul vechi la export, uite aici gume ieftine http://www.fipio-reifen.com/motorradreifen.html dar verifica Dotul Unii sunt de parere ca exista un strat aplicat din fabrica pt protectie ce pastreaza in limite "safe" proprietatile cauciucului depozitat. Cica ar fi vorba de un strat protector aplicat, acelasi care face ca in prima suta de km un cauciuc sa fie catalogat ca "alunecos" in comportament. Asa e? Cine stie? Cu alte cuvinte, un cauciuc vechi de 4-5 ani, dar tinut pe raft e ok de rulat, si isi pastreaza in mare parte calitatile. In mare parte nu inseamna 100%. Numai bine am montat peste 100 de cauciucuri pana acum, nu exista nici un strat protector sau nu am gasit fix modelul ala, cauciucul insa trebuie rodat" pe toata suprafata uzuala de rulare, el vine neted (exceptie Conti Attack si Dunlopurile pentru harley) asta inseamna sa initiezi virajul mai incet, sa nu accelerezi la fel de tare la iesirea din viraje si sa nu-l apleci dintr-o bucata primii 100~ km. 4-5 ani mi se pare un pic cam mult, 3 pe spate la un chopper no problem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cei cu sportive cu care ai mers tu, mai mult ca sigur nu le aveau cu curbele. Cei care stiu sa mearga tare, si-au schimbat demult cauciucurile cu unele mai moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe. Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele. Pentru mers zilnic pe strada, mare parte din timp cu cauciucurile reci e mai adecvat sportsmart sau gpracer? Intrebarea e pusa asa in ultima clipa, ca deja mi-am comandat sportsmart 2 si urmeaza sa le pun, dar macar sa ma lamuresc si eu daca am ales corect. Fac cam 5000km pe an. Daca m-ar tine 2 ani as fi multumit de longevitatea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu-i 100% ca unul abia facut dar nici SH copt nu e, in cazul tau l-as pune fara sa ma gandesc prea mult la el. Mai bine unul de firma cu Dot mai vechi decat un gunoi chinezesc DOT de o saptamana nemtaloii vand fara jena stockul vechi la export, uite aici gume ieftine http://www.fipio-reifen.com/motorradreifen.html dar verifica Dotul am montat peste 100 de cauciucuri pana acum, nu exista nici un strat protector sau nu am gasit fix modelul ala, cauciucul insa trebuie rodat" pe toata suprafata uzuala de rulare, el vine neted (exceptie Conti Attack si Dunlopurile pentru harley) asta inseamna sa initiezi virajul mai incet, sa nu accelerezi la fel de tare la iesirea din viraje si sa nu-l apleci dintr-o bucata primii 100~ km. 4-5 ani mi se pare un pic cam mult, 3 pe spate la un chopper no problem. La circuit, anvelopele noi se rodeaza pe 1-2 ture maxim. Dupaia, START, si incepe cursa. Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele. Pentru mers zilnic pe strada, mare parte din timp cu cauciucurile reci e mai adecvat sportsmart sau gpracer? Intrebarea e pusa asa in ultima clipa, ca deja mi-am comandat sportsmart 2 si urmeaza sa le pun, dar macar sa ma lamuresc si eu daca am ales corect. Fac cam 5000km pe an. Daca m-ar tine 2 ani as fi multumit de longevitatea lor. 2 ani un cauciuc???? Nu tii deloc la sanatatea ta. Ce-ai luat tu, nu-s ebonite, esti OK cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Stratul "protector" de care face referire AWD, este un fel de ceara, care face anvelopa ALUNECOASA. Acest sfat l-am primit cand am cumparat acum cativa ani Pirelli Corsa III de la MyMoto, cu precizarea ca primii 50-100km sa nu trag tare de gaz, sa se toceasca aceasta pelicula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe. Eu nu imi mai dau cu parerea dpdv tehnic despre gume, ca nu am chef sa starnesc polemici si nici nu sunt nu stiu ce inginer. Sunt doar un "end user'' / clientul final cu experienta putina. Dar TOTUSI , JAGI, nu mai da cu lozinca aia ca mai putin costa o interventie chirurgicala sau o inmormantare.... Hai sa nu fim idioti si ipocriti. Majoritatea celor care o patesc o patesc pt ca O CAUTA. DA? Hai sa lamurim macar cacao.tul asta, daca discutiile despre ulei si gume sunt interminabile... Atunci cand o CAUTI CU LUMANAREA< degeaba te bazezi sa te scoata nu stiu ce GP racer sau nu stiu ce guma soft... Si intr-o nota ironica, dar deloc amuzanta, eu am avut 2 accidente grave. La primul ,in oras, la vreo 70 la ora, am dat cu poponeata de asfalt, fisura de bazin. 30 zile la pat, imobilizat (fara ghips, fara suruburi,fara tije). ca si consecinta secundara a mai fost si o fisura infima de 5mm de menisc la genunchiul drept (care iarasi, n-a fost nevoie de operatie, am facut putina fizioterapie si a fost ok) Al doilea, in exterior, am cazut la 100 si un pic, viraj care m-a surprins,a fost o curba din aia care se strange subit, m-a luat prin surprindere si aveam viteza prea mare.Am inclinat mobra mai tare, ca sa inchid curba, si dupa aia, la un punct, spatele a pierdut aderenta si m-am dus pe-o parte,taras, cu tot cu mobra. Mobra a sarit pe camp, eu m am oprit pe camp, cu gambele intr-un stalp de curba periculoasa (pe care l-am si indoit). Am stat cu copci si n-am putut sa merg vreo luna de zile, dupa care m-am recuperat. ( fusesera sectionati putin muschii de la gambe, unul pana aproape de os). Ce incerc sa-ti spun este ca n-am dat un ban la spital,nici o atentie, nimic. Nu a venit nimeni sa aiba grija de mine in mod special (2-3 amici imi mai aduceau o portocala, o treaba). Cei din spital nici nu se uita la tine,cand are loc vizita medicilor,trec peste tine cu ochii ca si cum e un pat gol. Ideea este ca pe mine nu m-a costat nimic spitalizarea. Ideea e alta: nu iti doresti sa patesti ceva in Romania, indiferent ca-i consecinta a unui accident rutier sau nu. Pur si simplu nu-ti doresti sa ajungi in spitale la noi. Si cel mai important: accidentele se petrec pe fondul neatentiei, neadaptarii la conditiile de drum, teribilismului, VITEZEI, si a tot felul de comportamente imbecile care nu-si au rostul pe motor. Sunt foarte putine accidentele cand motociclistul NU are nici o vina. De aia mi-am luat ANgel ST sau ebonite sau cum pu.la mea vreti sa le spuneti voi, pentru ca stiu cum am de gand sa merg si stiu cat am de gand sa merg, si pentru mine aceste gume sunt suficiente pt stilul meu de mers. Eu am fost in multe situatii si stiu ca NU renteaza smecheriile pe strada (indiferent de motorul pe care il ai si indiferent ca ai sau nu D211/D212 noi noute sub tine). Editat Aprilie 10, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 La circuit, anvelopele noi se rodeaza pe 1-2 ture maxim. Dupaia, START, si incepe cursa. be-ati cafeaua, chopper, 240 pe spate , scarite low bla bla. merge pe circuit? Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele. sport touringurile nu sunt ebonite grave, vezi ca ma sunt touring simple conceptie veche, carcasa bias, la alea sa vezi pericol sportsmart e hypersport cu PP si Q in clasa, trebuie sa tragi bine de tot de motocicleta sa le pui in dificultate, n-o sa te tina 10k km daca mergi cat de cat repede, spatele cel putin iar daca te tin 10k puteai merge la fel de bine pe roadsmart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.