Silviualex Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Cine a avut cauciucuri fata si profil V si profil U , cam cum a simtit diferenta ?? Multumesc frumos !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi. "Se incalzeste" inseamna ca i se ridica temperatura. Un cauciuc se incalzeste doar daca se deformeaza mecanic, cu cit se deformeaza mai mult, adica cu cit merge mai repede , se incalzeste. Dpdv al incalzirii nu e nici o dif intre SP si SC, au aceeasi carcasa. Un SC2 tine la rece cel putin la fel de bine ca un SP. SP-ul e mai dur si aluneca mai devreme. La fel, pe caldura, fiind mai dur, daca se incalzeste mai mult, aluneca ca o coaja de banana. Foarte multi rideri sint in eroare cu "incalzirea" cauciucurilor de strada. Un cauciuc race omologat si pt street, sft, mediu-soft, are megaaderenta la rece, asta comparativ cu un cauc stradal bun. Cu cit e mai moale, este mai aderent dar tine mai putini km. Nu exista cauc sa tina mult si sa aibe aderenta mare. Imbatrinirea se vede si la cauc stradale, dupa 3-4 luni, apar crapaturi de imbatrinire vizibile.Un cauc stradal bun, e bun cind e nou, dupa citeva luni nu mai are nici de departe aderenta care o avea la inceput. La fel e si la cele race. » Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52 Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandrei Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Ok...si pentru mine? ...ceva mai de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 (editat) » Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52 Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale. @Dandrei Editat Iunie 24, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Pt tine Racetec k3. Am pe un motoret, sunt de laudat. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Mi'am facut de lucru azi dupa cum se vede in pozele care le voi atasa la final Dilema pe care o am este urmatoarea - uzura pneului este intre light si moderate (are maxim vre'o 3000km rulati). Eu l'as schimba cu totul dar bejetii de la un service cunoscut (retea nationala ..nu dam nume ) zic ca e pacat de el si ca mai bine sa'l rezolvam cu un snur pe interior si niste apa sfintita si n'ar avea ce sa maraie . Treaba e ca uneori (mai des) imi mai scapa mana'n gaz si ma mai trezesc cu viteze (legale evident) de 200+ . Tine panarama aia de snur sau am sanse sporite ma transform in fertilizator biologic prin vre'o aratura in camp ? Editat Iunie 25, 2015 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Te joci cu apa sfintita. Pt 150-200euro risti 6000e (sau mai mult). Editat Iunie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandrei Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Hmm... fiind cam apropiate la pret sunt intre michelin pilot 4, din pacate trebuie sa caut bine pentru ca am vazut ca sunt de 3 tipuri pentru strada si vreau sa vad diferenta, iar de racetec k3, imi plac, vad ca sunt tot cam la fel la duritate dar tind sa cred ca michelin ar fi mai bun pe ploaie si vad ca peste tot scrie ca uzura lor ar fi redusa cam cu 20% fata de alte marci... dificil ... Cautam cautam. Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cele mai longevive gume de circuit cu care poti sa mergi si pe strada sunt Dunlop D211. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 k3 face pe centru un sant,se aplatizeaza chiar de la inceputuri daca mergi pe strada cu ele ,aplatizarea e vizibila cu ochiul liber... Daca vrei gume super bune raport calitate pret pune cum a zis Cezar, d211 gp racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh22 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salutare as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. Salut! Nu face prostia de a pune 190 inloc de 180 (cat scrie in carte), mai ales daca-ti place pe curbe...motocicleta nu va mai fi la fel de (bine) manevrabila. Vezi ca oferte mai au si anvelopemoto.eu, si vulcanizare moto sa le montezi Daca-ti plac gumele mai flexibile iti recomand michelin pilot power, eventual 2ct, daca iti plac gumele mai rigide e bine ce ai pus tu in link dar pe dimensiunea corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169 Am pus eu qualifer-e d-astea simple de la oferta si sunt decente, peste nevoile de strada. Nu am decat 1000km cu ele asa ca nu stiu ce sa spun despre longevitate dar asta e oricum o chestiune subiectiva, depinde mult de motor, stil de condus, etc. Cauta 180/55! 190/50 nu sta bine pe jeanta de 5.5, se bombeaza un pic cam tare si afecteaza in mod negativ comportamentul pe curbe. Mai bine mai pui niste bani si iei un set de sportsmart-uri, mie mi-au placut foarte mult, insa repet, strict pentru strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 S-a mai spus de nspe mii de ori, cele mai bune gume pt jantele de 5.5tzoli sint 190/55 sau 180/60. 180/55 sint cele mai slabe (nu neaparat proaste). In nici un caz 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 uita de qualifier ,uita de 190/50 pe orice janta,lasa oferta asta pt altcineva . pune 180/55 daca vrei sa nu ai probleme cu politia sau 190/55 daca chiar vrei sa pui 190 else.. pirelli supercorsa 180/60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh22 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Atunci, judecând după sfaturile voastre si după bugetul meu limitat o sa merg pe astea http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-180-55-17-73w-du629676-7168 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 La Cesar gasesti aceelasi tip de anvelope cu vreo 50 lei mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare, poate s-a mai intrebat, poate s-a mai si raspuns, recunosc ca n-am stat sa caut in jdemii de posturi... cine stie si vrea sa raspunda, multumesc anticipat.. ce speranta de viata pot avea de la niste dunlop-uri pe un cruiser? modelul exact este K555, motorul este Honda Magna, si stilul de mers este unul 'foarte cumintel'.. citesc pe net reviewuri care ma cam sperie, is unii care se plang ca dupa 5000 mile (aprox 8000 km) se duc, fara sa o faca pe zmeii, respectand presiunea tot timpul, etc. Altii storc din ele 12k mile.. La cat is de ieftine (not) parca am o retinere sa iau ceva ce nu m-ar tine niciun an... Am citit ca Metzeler ar tine mult mai bine, dar din pacate acum schimb doar fata, spatele ii tot Dunlop si am inteles ca e bine sa fie la fel fata si spatele, deci nu prea pot trece pe alt brand decat cand voi schimba ambele deodata. Spatele imi e chiar ok inca.. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Nu tin mult, e adevarat. Un prieten a scos ceva mai mult de 12k dar a mers cu spatele pana la atze, chiar si de alea trecuse. Iar altul l-a pus anul trecut, si dupa aprox 3-4k e deja patrat, uzura pronuntata pe centru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc. Daca te ntereseaza cand nu este uzat : diametrul este (84 mm x 2 )+ 17 toll . diametrul intra in crcumferinta de 3,14 ori .... deci 3,14x D .transforma si tu toli in mm/cm ... goagal stie precis PS: 70% din 120 mm = 84 mm http://www.sigemo.ro/7-anvelope Editat Iulie 7, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 chiar daca au aceeasi dimensiune 120/70/17 profilul difera de la un producator la altul ,am depistat ca circumferintele difera ,am 3 cauciucuri acasa 120/70/17 1x bridgestone bt... 2 x dunlop - un d211 gp racer si un d212 gp pro toate cu circumferinte diferite multumesc mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Pe CBR F4 merge sa pun 120/60 cu 190/55? Normal stiu ca se foloseste 120/70 cu 180/55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Merg puse fara probleme. Dpdv legal, e cu virgula. Politia te opreste si se uita SI la caucicuri numai daca ii dai cox, mergi agresiv cu zgomot, sau vede ca ai numarul pus la misto. Am un Dunlop D212GP PRO Soft , uzura dreapta 50% pe partea dreapta, uzura pe centru si stinga maxim 15%. Tine garantat 3000km pe strada mers tare (nu autostrada). Editat Iulie 26, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Facem abstractie de partea cu legea/politie. Ma interesa daca se modifica mult ciclstica sau comportamentul motocicletei; ma "ingrijoreaza" combinatia inaltime 60 pe fata cu latime 190 pe spate, tras pe janta de 180. Ma gandesc ca asta ar face motocicleta sa fie cu botul putin mai coborat si spatele usor ridicat; cat de sesizabila e treaba asta in mers, nu stiu. Alta nedumerire ar fi ce compozitie sa aleg. As vrea ceva mai moale, mai aderent, dar care sa ma tina totusi un sezon (aprox 8K km +/-); pana acum ar fi asa: * Michelin Power Cup Evo - 120/60 cu 190/55 * Pirelli Diablo Rosso 2 - 120/70 cu 180/60 Care din cele doua variante sunt un compromis mai bun pentru mers pe strada, mixt. In principiu, folosesc motocicleta ca mijloc de transport in timpul saptamanii si in weekend plimbari pe afara; ca stil/viteza, de la moseste la "forja", legal limit to top speed - dar in principiu merg normal, nu obisnuiesc sa "concurez" pe strada. Moto CBR F4. Cat de repede se uzeaza genul asta de anvelope si ce aderenta au la temperaturi scazute; de obicei, daca nu imi rup oasele sau nu se strica harbu', ma dau all year round, mai putin cand ninge... sau chiar si atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.