JAGI Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 190/55 e construit sa se potriveasca si pe jante de 5.5 tzoli. 180/60 e si mai bun. 180/55 e cam depasit. Fata daca e coborita 1cm face ca motoreta sa ia mai usor virajele, dar indicat e sa pui un 120/70 si eventual sa cobori fata moto din prinderile furcilor din juguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Aha, am inteles. Si de a doua parte a postarii, ce parere/sfat ai? Avantaje/dezavantaje cauciucuri de pista pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Te las pe tine sa te prinzi . Stii cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Facem abstractie de partea cu legea/politie. Ma interesa daca se modifica mult ciclstica sau comportamentul motocicletei; ma "ingrijoreaza" combinatia inaltime 60 pe fata cu latime 190 pe spate, tras pe janta de 180. Ma gandesc ca asta ar face motocicleta sa fie cu botul putin mai coborat si spatele usor ridicat; cat de sesizabila e treaba asta in mers, nu stiu. Alta nedumerire ar fi ce compozitie sa aleg. As vrea ceva mai moale, mai aderent, dar care sa ma tina totusi un sezon (aprox 8K km +/-); pana acum ar fi asa: * Michelin Power Cup Evo - 120/60 cu 190/55 * Pirelli Diablo Rosso 2 - 120/70 cu 180/60 Care din cele doua variante sunt un compromis mai bun pentru mers pe strada, mixt. In principiu, folosesc motocicleta ca mijloc de transport in timpul saptamanii si in weekend plimbari pe afara; ca stil/viteza, de la moseste la "forja", legal limit to top speed - dar in principiu merg normal, nu obisnuiesc sa "concurez" pe strada. Moto CBR F4. Cat de repede se uzeaza genul asta de anvelope si ce aderenta au la temperaturi scazute; de obicei, daca nu imi rup oasele sau nu se strica harbu', ma dau all year round, mai putin cand ninge... sau chiar si atunci daca vrei sa pui 190/55 pe janta de 5.5" pune DUNLOP gp racer/gp pro si alege fata 120/70 ,daca pui 120/60 si spatele 190/55 muti greutate pe roata de fata si trebuie sa compensezi din setarile suspensiilor (cbr f4 nu cred ca sta foarte bine la acest capitol ),masoara circumferinta cauciucului noi cu 190/55 ,masoara din centru unde se pune bascula in cadru pana la axul de la roata spate si vezi cati cm ai acum ,masoara si cand pui 190/55 si vezi ce trebuie sa faci » Post actualizat in 27 Jul 2015 06:20 Vezi ca Michelinul este sensibil la presiunea din cauciuc ,un lucru bun este ca o sa observi imediat daca ai pus bine sau nu dupa cum apare uzura pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Va salut. As avea nevoie de un sfat. Vreau sa achiziționez doua cauciucuri , respectiv fața/spate pentru Honda cbr 1100xx 2003. Momentan am pe mobra Pirelli Angel GT 120/70ZR17 si 190/50ZR17 .. Menționez ca as avea nevoie de niște cauciucuri pentru ploaie, având in vedere zona unde circul, si temperatura nu tocmai prietenoasa, 13-15 grade.. Acum am gasit 2 variante spre care as opta respectiv Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. Păreri pro/contra? Sfaturi in legătura cu alte tipuri de cauciucuri pentru ploaie? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. niste vechituri ! daca vrei sa tina bine pe ploaie ia michelin pilot road 3 sau 4, pe uscat sunt similare cu angelurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Va salut. As avea nevoie de un sfat. Vreau sa achiziționez doua cauciucuri , respectiv fața/spate pentru Honda cbr 1100xx 2003. Momentan am pe mobra Pirelli Angel GT 120/70ZR17 si 190/50ZR17 .. Menționez ca as avea nevoie de niște cauciucuri pentru ploaie, având in vedere zona unde circul, si temperatura nu tocmai prietenoasa, 13-15 grade.. Acum am gasit 2 variante spre care as opta respectiv Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. Păreri pro/contra? Sfaturi in legătura cu alte tipuri de cauciucuri pentru ploaie? Mulțumesc Tu mergi cu motorul pe ploaie la 13-15 grade?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Superbec - Mulțumesc, o sa arunc o privire sa vad Ce gasesc. Yo4ghx - da, de ce nu?! Sub 10 nu prea ies, dar in rest , nu am treaba. In zona in care sunt(uk) 5 din 7 zile ploua, asa ca .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Poti sa consideri si Metzeler Z8. Le-am testat si pe ploaie, multumit. In teste cica ar fi peste Michelin Pilot Road 3-4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc o sa-ti placa, pe ploaie sa le tii la presiunea recomandata pe motocicleta, pe uscat poti sa mai scazi un pic daca mergi pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 (editat) Roger that ! Editat August 10, 2015 de dmilian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 o sa-ti placa, pe ploaie sa le tii la presiunea recomandata pe motocicleta, pe uscat poti sa mai scazi un pic daca mergi pe viraje Adica mai concret, cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 fata sa nu scada sub 2 bar, spatele sub 2.4, pt autostrada sau/si ploaie ce scrie be bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8. Mulțumesc pana la gumele astea mersul pe ploaie a fost o gluma.. dupa ele nu a contat, plus ca franeaza incredibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Ca le prea lăudați , abia astept sa le incerc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S. Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are. Multzam! daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers. daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers Merci de raspunsuri. O sa merg pe varianta safe. Imi iau altul si o sa fiu atent pe viitor. Numai de bine va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sa va intre in cap: " Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate." Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sa va intre in cap: " Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate." Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro . WTF????... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ce vrajala?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Se refera la cauciucurile intre 3-5 ani vechime(NOI). Alea sunt mai bune ca sunt s-au intarit si tin mai mult. E ca la vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Se refera la cauciucurile intre 3-5 ani vechime(NOI). Alea sunt mai bune ca sunt s-au intarit si tin mai mult. E ca la vin. e baiatul ala din cluj cu rocket 3 care le tine in pivnita minim 5 ani cel mai misto e un sh de 20 de ani, e ca piatra, m-am chinuit o ora sa dejantez unul Editat August 18, 2015 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.