Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut Pilot Road 2 si m-am inteles foarte bine cu ele chiar si la mers mai sportiv (montate pe un FZ6). Se incalzeau foarte repede si nu am avut nici o emotie chiar si pe ploaie.

Acum discutia poate continua la infinit pentru ca tine foarte multe de preferinte si de stilul de pilotat al fiecaruia.

 

Eu unul, as merge pe Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde ce motocicleta ai, eu le-am incaltat pe un r6 :)

 

Scrie in profilul lui ce motocicleta are(Yamaha TDM)

 

 

sunt cele mai slabe , cauta altceva

 

Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli.

 

Daca ar fi decizia mea, as mai scoate ceva din buzunar si mi-as lua Dunlop Quallifier sau, pentru ceva mai multa aderenta Dunlop Quallifier 2, SportSmart 2, Sportec M3 de la Metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, iarna asta va trebui sa-mi incalt motoreta.Am aceste doua optiuni pentru roata spate. O parere, doua nu mi-ar strica in vederea luarii unei decizii. Merci, bafta!

Eu iti recomand cu caldura Michelin PR4 pe fata si PR3 pe spate daca esti genul ce face touring insa se da agresiv pe "serpentine, caz contrac, mergi pe set de PR4.

PR3 pe spate are ambele straturi mai moi decat PR4 si castiga la capitolul aderenta insa pierde la km rulati vs PR4.

 

Eu am combinatia de mai sus pe un Guzzi Breva V 1100 si ma simt de minune cu ele. Am mers pe toate categoriile de drum si le-am incercat de nevoie si pe ploaie si iti pot spune ca sunt excelente. La franare de urgenta tin aderenta foarte bine.

Le recomand.

 

Ref la Metzler Z8 (care sunt si ele f bune), daca le gasesti la pret peste (>5%) Michelin PR3/4, nu cred ca se justifica investitia, parerea mea.

Editat de cip789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli.

 

pirelli face zeci de modele de cauciucuri moto.... probabil ca tu ai diablo strada care sunt modeste intradevar

mai conteaza si cat de noi sunt si cat de uzate, dupa cateva mii de km nu mai au aderenta ca la inceput, e valabil pentru orice cauciuc.

 

 

mai documenteaza-te un pic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, voi merge pe michelin pilot road 3. Merci Cip pentru explicatie, si multumesc deasemenea tuturor pentru raspunsuri.

 

Cu placere.

Nu vei regreta! Pe fata poti sa mergi pe un PR4 pentru un plus de aderenta pe ploaie (conform statistici, deci teoretic).

Are modelul "santurilor" pe anvelopa diferit si mai mai multe numeric deci o mai buna evacuare a apei.

 

Oricum, si PR3 pe fata este f. bun, alegerea este a ta.

 

 

Spor la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, in afara de model si anul de fabricatie... mare atentie si la tara producatoare.

Fumatorii stiu... degeaba dai banii pe Marlboro... daca tutunul e Bandit... din stiuleti de porumb...

Succes la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut, detin o Honda CB 500 din 2000 , sunt inca incepator si am mai putin de 10000km pe doua roti. Vreau sa achizitionez un set de anvelope noi.

Dimensiunile sunt Fata 110/80 R17 indice de viteza H ( 210km/h ) si Spate 130/80 R17. Acum pe ea are Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura.

 

Pana acum am de ales intre urmatoarele modele:

 

Bridgestone BT 45 , urmaresc un tip pe Youtube cu un CB 500 ( Schaaf ) care are aceste anvelope si merge destul de agresiv cu ele ( Nu va fi cazul meu ) 810 lei setul

*Am inteles ca sunt dual compound si ca rezista mai mult in timp.

 

Pirelli Sport Demon 846 de lei setul ( sunt foarte incantat de ele dar multi spun ca dupa 6000 km spatele este dus, dar eu am facut cu ea 4300 km cu spatele ajuns la semnul de siguranta din anvelopa)

 

Michelin Pilot Activ 700 de lei setul, la magazin au zis ca acestea sunt mai ok din cauza formei mai rotunde a profilului fata de celelalte doua.

 

 

Colegii cu CB 500 nu sunt asa activi , din aceasta cauza intreb aici.

Ca stil de mers merg mai mult urban acasa-serviciu si ocazional iesiri in weekend, merg linistit viteza constanta afara 100 KM/H si in oras 50-60KM/H.

 

Multumesc.

Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare.

post-41186-0-10068000-1450471215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc.

As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc.

As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede..

iei bridgestone t30 sau bt023 cu indice G (pentru motociclete grele), sunt mai moi decat perechea lor de spate din constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda CB 500 din 2000 , am mai putin de 10000km

Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura.

 

Bridgestone BT 45 , 810 lei setul

 

Pirelli Sport Demon 846 de lei setul

 

Michelin Pilot Activ 700 de lei setul

 

Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare.

Fara sa fiu rau:

Daca esti incantat de "feedback" la gume de 8+ani vechime (care sunt tari ca lemnul), atunci oricare din cele 3 variante ti-e buna. Te miri sau te bucuri ca ai 6000km si e ok? Do the math

 

Si nu scoate limitarea aia de 25kw inainte de a pune o guma mai aderenta+striatii devente, ca vei simti pe pielea ta diferenta la o franare sau un viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand anvelopele au un termen in care pot sa stea in depozit .ceva ani! ne se strica ca nu sant prajituri.o anvelopa poate fi facuta intr-o tara iar sora ei in alta tara, fata de -spate. de exemplu! deci eu am luat cele mai scumpe amvelope de enduro turing. fata facut intro tara spatele bicomponend in alta ! dot 2015 ce sa fac sa renunt pentru ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki GPZ 500 S 02` , spate: 130/70 R 17, fata 110/70 R17?

Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !!

Editat de ElektRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !!

! vezi poate ti le trece pe astea mai late in carte la RAR, da o spaga daca e nevoie

 

Rosso 2 sunt foarte ok ,fara griji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi doresc sa imi raspunda cineva la o intrebare la care nu am gasit raspuns pe Google. Vreau sa dau comanda de un set de cauciucuri, 120/70/zr17 si 190/55/zr17. Intrebarea ar fi, sunt diferente semnificative intre anvelopa spate de 190/55 si 190/50. Stiu ca "55" reprezinta Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In cazul de fata inaltimea anvelopei spate ar fi de 104.5 mm(regula de 3simpla) Fiind mai inalt,ar trebui sa ma ajute sa o "aplec" mai usor si mai rapid. M-ar fi interesat un raspuns de la cineva care a incercat ambele inaltimi 55 respectiv 50. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...