Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

D211 sunt anvelope de strada.

 

^

 

apropo de producatorul anvelopelor, uite ce zice site-ul Dunlop:

The use of tyre warmers is mandatory for KR106/108, KR149, KR133 and D212 GP PRO, and highly recommended for D211 GP RACER and GP RACER SLICK.

Parerea mea e ca nu ai ce cauta cu aceste anvelope pe strada.

Eu mi-am pus acum D211 si ma doare sufletul sa le tocesc pe strada

 

sunt niste super gume pentru circuit care merg foarte bine si pe strada dar sa nu patesti cum a patit si Alex(Zimbruta) cu D211 mergand cu ele si pe strada,se umplu de praf si dupa cateva iesiri sunt gata ,400-450e aruncati pt un moft/curiozitate ,eu tot tind sa cred ca se duc si din ciclucrile de incalzire racire atata timp cat se recomanda folosirea incalzitoarelor pt aceste cauciucuri

 

 

Mda..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de mult se pricepe la anvelope cel ce a scris acele postari. Parerea mea e ca... nu prea se pricepe.

E de fapt eterna problema a opiniei de internet care trebuie luata cu precautie.

O guma fata D211 rezista cu brio peste 12.000 de km iar spatele endurance, daca nu este folosit in regim de autostrada, minim 6000. In medie, rezista intre 8 si 10.000 daca e umflat corect.

 

In regim de circuit, incalzitoarele sunt recomandate pentru toate gumele dedicate. Anvelope care sa adune praf ... asta e o chestie care m-a facut sa zambesc. In sfarsit... un set de D211 nu este peste 350 de euro.

 

P.S.

poti sa iei cu maxim de scepticism si postarea mea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^

 

 

 

 

Mda..

Din nou internet. D211 sunt gume de strada si oricine si le-a pus pe sportiva, nu mai vrea sa auda de altceva. Sunt gume la care te convertesti fara sa vrei, indiferent de ce ai avut inainte.

Un set pe strada tine in medie cam 10K km la mers taricel (pe miar cred ca tine spatele un pic mai putin). Pot fi folosite si la trackday-uri.

 

Cicluri de incalzire? nelimitate :) Cu sarmele iesite tin cam la fel ca atunci cand sunt noi. Am distrus foarte multe seturi.

 

si sunt 13-14mil nu 20 ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valah ,postul meu de atunci daca-mi aduc bine aminte era despre d212 gp pro si era un raspuns la intrebarea lui MIHAI85 de aceea am scris si pretul acela 400-450e .

Posted 08 February 2016 - 12:35 AM

Salut, ma intereseaza sa imi pun un set dunlop d212. Ele fiind orientate pentru pista dar legale si pe sosea doream sa aflu ceva pareri de la cineva care le-a folosit pe strada. Se incalzesc greu, cum se comporta? "

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt in tabara de D211 or bust. Pentru ca :

- se incalzesc foarte rapid.

- ciclurile de incalzire sunt relevante daca mergi MEGA tare. iar pentru noi muritorii de rand nu prea e cazul.

- cand ma prinde ploaia merg cu ele tot destul de taricel ca pe uscat si nu am avut surprize. doar o data cand am bruscat comenzile din neatentie.

- fosta D211 endurance spate m-a tinut 9k km de mers si pe circuit si pe strada si inca mai era nitel pana se consuma. singurul motiv pentru care am schimbat-o e ca am pitici pe creier :)

- cand te obisnuiesti cu nivelul de incredere pe care ti-o da anvelopa asta nu vei mai vrea altceva.

- ca si pret mi se par excelente. adica un set de D211 e pe la 1300 lei, iar un Michelin 2CT e cam 1100 lei. Iar 2CT-ul ala e mult mai slabut. Deci, pentru cei 200 de lei primesti muuuult mai multa calitate per leu cheltuit. Imo.

 

Dar, asta e parerea mea si nu e valabila la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop, Pirelli si Bridgestone fac gume net superioare celor de la Michelin.

Daca imi dai cateva detalii despre stilul tau de mers, am sa incerc o recomandare.

 

ok. astept sa-mi recomanzi ce sti tu ca m-ar prinde cel mai bine.

Despre stilul de mers pot sa spun: nu fac naveta la serviciu cu motorul; dar mai merg cu el prin oras; fac ture de maxim o zi; de obicei 3-5 ore (100-300 km), mai rar de o zi intreaga; merg in cea mai mare parte cu 4000-10000 rpm, viteza de croaziera in afara localitatii pe undeva pe la 130-140 km/h, cu sprinturi pana la 200 km/h. in curbe cu vizibilitate incerc sa le iau mai tare, dar nu sa ating cu genunchiul soseaua. fac cam 7000-10.000 km intr-un sezon. din febr-martie pana in noiembrie. NU merg pe pista deloc. As vrea sa ma tina cauciucurile cat mai mult, normal :), am inteles ca cele sport se duc dupa maxim 7000 km.?! merg singur pe motor, fara pasager. am 65 kg, 180 m. :)

Editat de DanMotoCiuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine sa alegi gume sport pt F4i, insa depinde la ce folosesti motocicleta, de exemplu colegii ce vin la lucru cu moto, iar intr-un an abia daca ies de cateva ori din oras, prefera anvelopele sport-touring precum PR4, insa daca iesi la ture mai lungi sau iti place sa te dai mai tare pe viraje peste weekend, alege anvelope sport.

 

PS. pe topic-ul asta in afara de Michelin sux si D211 rulz nu auzi altceva ;) Cred ca mai bine isi faceau colegii experti un topic special pt cei ce se dau pe circuit.

o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin?

 

Dpmdv cam astea ar fi optiunile (in ordinea crescatoare a pretului):

 

- Pilot Power

- Qualifier 2

- Sportec M5

- Pilot Power 2CT

- S20 Evo

- Rosso 2

- Sportsmart 2

- Pilot Power 3

 

Dintre cele enumerate mai sus Sportsmart 2 are cele mai bune review-uri recente.

O alternativa buna la un pret decent ar fi Pilot Power pe fata si Pilot Power 2CT pe spate.

 

Legat de durabilitate, nu stiu cati km rezista Sportsmart 2, insa Pilot Power (2CT cu atat mai mult) ar trebui sa tina mai multi km decat Qualifier 1/2.

 

Observ ca ti-au mai raspuns si alti colegi:

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/?p=4188418

 

Nu te-ai decis inca ce anvelope sa alegi?

 

» Post actualizat in 21 Jun 2016 11:56

dunlop sportsmart 2

 

deja vu ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ......

Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc?

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"
Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

Parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca cele sport se duc dupa maxim 7000 km.?!

Nu e chiar asa.

Spatele meu de d211 m-a tinut 9000km+ si mai aveam cam 1-2mm pana la marker. Mers pe circuit, ture, mers la munca, tot ce se putea. Un Sportsmart2 o sa tina si mai mult de atat. Si asta e anvelopa spate. O sa te tina mult si bine pe F4i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ......

 

Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc?

 

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

Parerea mea :)

 

E inca relevant atata timp cat costa jumatate din pret, guma fata tine bine iar 95% din motociclisti nu folosesc mai mult decat stie Pilot Power! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani

 

Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:00

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring

 

Seria Pilot Power este din gama Sport, atat modelul mono-compound cat si dual-compound (diferenta la 2CT este ca pe centrul anvelopei de foloseste un compus mai dur, pe laterale acelasi compus ca si la PP)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:03

Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

Hai sa nu exageram..

 

Asta mai bine o spui celor ce se dau cu gume DOT 2006 insa cu uzura minima pentru ca asa i-a spus samsarul ca inca sunt bune anvelopele, sau cocalarilor cu R1 care au pe fata Diablo Supersport si pe spate Angel GT cu strips de 3-4 cm (am vazut recent minunea)

 

Btw, in afara de respectivul motorist cu R1, in aceeasi locatie am vazut mai multe sportive, din care toate in afara de unul singur aveau Pilot Power.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:04

Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!!

 

Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada.

 

Pe orice site ce comercializeaza anvelope, de exemplu, sunt peste 100 de modele diferite inainte de D211 (sortate dupa pret), oare chiar toate sunt de nimic? Oare chiar te supui unor riscuri inimaginabile daca te dai fara D211?

 

Hai sa fim seriosi..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu.

Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;) Daca sare iepurele, mingea, etc?

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;)

 

Absolut!

 

Numai sa iei cu tine vreo 2-3 seturi in plus, nu de alta insa dupa ce trece de ultima faza aderenta, cea a sarmelor (dupa cum se explica mai sus), ma indoiesc ca mai ai cu ce sa te intorci din excursie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada.

Eu te-am intrebat de ce recomanzi un cauciuc vechi de 12 ani cand cele de generatie noua au cicluri si grip de 3 ori mai bun la aceeasi categorie si sunt doar foarte putin mai scumpe ?

 

 

 

Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!!

Pentru ca unii merg si pe strada si au nevoie de cauciucuri de strada ? ;)

 

 

Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu.

Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? ;)

Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata" asta apropo de inteles concepte. N-a zis nimeni sa pui d211 pe 1200GS.

 

Cand ai "sportiva/naked vaca grea de 220kile veche de 15 ani si fara furca servista" macar pune-ti dumnezeului o guma care te poate tine cand ai nevoie de-o frana.

 

Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine.

Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"

Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie.

 

 

 

Observ ca lumea o arde in trollaj ieftin dar subiectul e cam grav si o parere precum a colegului pe care l-am citat, e luata pe nedrept, la misto.

 

Diferenta despre guma aia de acum 15 ani si gume performante nu doresc nimanui sa o experimenteze la modul extrem. Exemplu e simplu si vazut cu ochii mei: la o frana serioasa din cauza unui obstacol oarecare, cu orice PP sau aceeasi clasa de anvelopa esti pe jos pentru ca aluneca roata fata. Sau, te duci in parapet, in rapa, pe contrasens pentru ca intra ABS-ul si motocicleta nu se opreste. pe de alta parte, cu anvelopele din clasa D211, daca ai frane bune, te poti da peste cap la cat de buna este aderenta pe asfalt curat, nu pe circuit.

 

Cine spune ca nu se da tare sa ia in considerare un scenariu de acest tip si sa-si puna problema singur daca are incredere intr-o anvelopa fata de tip lemn. Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa ;)

 

Horneta mea este in stare perfecta de functionare, totul verificat si pus la punct inainte de fiecare sezon.

Uite ca tocmai am venit dintr-o tura de wekeend in care am facut 950 km, cu Pilot Power.

 

Cand o sa imi iau sportiva de 1000cc (n.a niciodata) o sa folosesc alte anvelope, evident.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:31

Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol.

 

Am impresia ca JAGI are drepturi de autor la recomandarile respective ;)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 14:32

In regula, am inteles. D211 pentru toata lumea, doar ca sa fim siguri.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata"

 

 

Deci sa inteleg ca la vaca grea cu furca neservisata pun cauciuc de pista direct, nu?

 

Explica te rog, fa o recomandare utila poate cuiva, nu mai debita contradictii si truisme.

Cauciuc pentru sport-tourer greu, ca sa nu calc iepurasul. Vreau sa fac stoppie cu un ST1300. Ce sa iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...